آموزش قاذب

قانون جذب و قانون كارما يكي از قوانين ثابت در جهان هستي مي باشد , اين قانون در همه جا و در همه زمان ها براي تمام افراد كار مي كند . چه قانون جذب را بدانيد و چه ندانيد , چه به آن ايمان داشته باشيد و نداشته باشيد اين قانون در حال عمل كردن است .

 

شما براي آنكه شرايط زندگي خودتان را تغيير دهيد و بتوانيد به تمام خواسته به اهدافي كه داريد برسيد بايد راز كائنات را بدانيد . اگر اين اصول را بدانيد مطمئن باشيد به تمام خواسته و اهدافي كه داريد مي رسيد .

 

شما بايد قانون جذب كائنات را درك كنيد و آگاهي كاملي از آن به دست بيايد , هر چيزي كه درون زندگيتان اتفاق و رخ مي دهد بر اساس قانون جذب كائنات مي باشد .

 

پس بايد براي آن كه به تمام خواسته به اهدافي كه داريد برسيد مثل پول و ثروت , يك رابطه عالي و رويايي , رسيدن به همسر مورد نظر و … بايد اين اصول را رعايت كنيد .

 

قانون جذب چه ميگويد ؟

بر اساس قانون جذب چيزهاي مشابه همديگر را جذب مي كند . در اين دنيا خداوند كائنات را طوري برنامه‌ريزي كرده است كه هر انسان قدرت اينكه زندگي خودش را خلق كند داشته باشد .

 

يعني شما ميتوانيد با قانون جذب زندگي خودتان را خلق كنيد و به آن چيزي كه مي خواهيد برسيد . ذهن انسان طوري برنامه‌ريزي و ساخته شده است كه در حال فرستادن انرژي و ارتعاش مي باشد .

 

و بر اساس قانون جذب انرژي هاي يكسان همديگر را جذب مي‌كنند . يعني شما براي آنكه به آن چيزي كه ميخواهيد برسيد بايد هم ارتعاش شويد .

 

به قول معروف بر اساس يكي از ضرب المثل هاي قديمي ” كبوتر با كبوتر , باز با باز , كند همجنس با همجنس پرواز ”

 

به قول ضرب المثل بالا شما اگر پول و ثروت مي‌خواهيد بايد با آن هم ارتعاش شويد تا كائنات به ساده ترين شكل ممكن پول و ثروت فراواني را وارد زندگيتان كند .

 

” هر موقع يك خواسته اي را مي خواهيد , همان لحظه برايتان آماده مي شود و شما در جهت اينكه به آن برسيد بايد با آن هم ارتعاش بشويد ”

 

اگر جمله بالا را به خوبي درك كنيد مطمئن باشيد كائنات شما را به تمام آن چيزهايي كه مي‌خواهيد مي رسانند و فقط بايد درخواست از كائنات را به درستي انجام دهيد .

 

قانون جذبقانون جذب

اگر به دنبال پاسخ به اين سؤالات هستيد كه قانون جذب چيست؟ آيا واقعاً كار مي كند؟ چگونه آن را به طور موثر براي شما استفاده كنيم؟ پس شما در جايگاه درست قرار داريد.

 

از زماني كه راندا برن كتاب خود را به نام راز نوشت ، قانون جذب  در سال ۲۰۰۶ به يكي از بحث برانگيز ترين مباحث در جامعه مدرن بدل شده است. و پس از گذشت بيش از يك دهه از محبوبيت گسترده قانون جذب (law attraction) ، دستورالعمل راز توسط دانشمندان كوانتومي گسترش يافته است.

 

در حالي كه بيشتر مردم ادعا مي كنند كه بزرگترين دستاوردهاي آنها به لطف قانون جذب امكان پذير شده است، براي برخي از شما هنوز سوالات بيشتري در رابطه با قانون جذب وجود دارد كه در اين مقاله به آن ها پاسخ مي دهيم.

 

بنابراين در اينجا يك راهنماي جامع قانون جذب براي شما وجود دارد كه مي توانيد به تمام سوالات خود در مورد قانون جذب پاسخ دهد و مي توانيد براي دستيابي به اهداف خود به طور عملي آن را در زندگي خود اعمال كنيد.

 

شايد هريك از شما كه درحال مطالعه اين مقاله مي باشيد بارها و بارها اسم قانون جذب را شنيده باشيد.

 

شايد درمورد قانون جذب پست هايي ديده ويا حرف هايي شنيده باشيد.

 

شايد درباره درست و غلط بودن آن و يا حتي صحت و سقم آن نظرات ديگران به گوشتان خرده باشد.

 

و همه ي اينها روي هم رفته سبب شده كه افراد خيلي خيلي زيادي درك درستي از راز قانون جذب نداشته باشند!

 

خيلي ها اينطور بيان مي كنند كه به هرچه فكر كني همان مي شود. بعد همين افراد به خانه رويايي و يا شغل آرماني خودش فكر مي كنند و مي گويد پس چرا نشد؟ چرا به خواسته ام نرسيدم. و چيزي را كه مي خواهم چرا وارد زندگي ام نمي شود؟

 

درواقع همه ي اين افراد درك حقيقي از قانون جذب ندارند و يا شنيده ها و آگاهي هايي كه دارند بسيار اندك است.

 

درواقع هستند افراد بسياري كه قانون جذب را يا “رد “مي كنند و يا به درستي درك نكرده اند و يك جايي گوشه ذهنشان به آن فكر مي كنند!

 

حال به راستي قانون جذب چيست؟

آيا واقعا ما به هرچه فكر كنيم برايمان اتفاق مي افتد؟

 

آيا من اگر فكر كنم همسرم برايم گل خريده ظهر كه به خانه مي روم برايم گل خريده است؟

 

آيا اگر به سلامتي، ثروت يا همسر روئياهايم فكر كنم اتفاق مي افتد؟

 

آيا قانون جذب به اين شكل عمل مي كند؟

 

آيا با استفاده از قانون جذب عشق، رسيدن به عشق و ازدواج را مي توان جذب كنيم؟

 

واقعا قانون جذب چيست؟

قانون جذب چطور عمل ميكند ؟

مراحل قانون جذب چيست ؟

چقدر باور داريد كه خداوند، دوست دارد تو را در اوج شادي و موفقيت ببيند؟

در اين مقاله و ساير آموزش ها محمد جانبلاغي به شما ياد مي دهد كه چطور به هرچيزي كه مي خواهيد و آرزويش را داريد برسيد.

 

اهميت قانون جذب چيست ؟

حتما شنيده‌ايد كه هر كدام از ما در نهايت به آن چيزي كه فكر مي‌كنيم تبديل مي‌شويم و قانون ‌جذب واقعي است.

 

براي مثال اگر فكر كنيد كه آدم بدشانسي هستيد و مدام با بدبياري مواجه مي‌شويد در حال جذب بدبختي‌ها و موارد منفي با قانون جذب هستيد.

 

بالعكس اگر فكر مي‌كنيد كه در زندگي‌تان بايد به فرد موفقي تبديل شويد پس مطمئنا اين اتفاق براي‌تان خواهد افتاد.

 

قانون جذب يعني چه ؟ ( تعريف قانون جذب به زبان ساده)

قانون جذب به زبان ساده مي گويد: به هر چيزي فكر كني به طرف تو جذب مي شود. آيا شما اين تعريف را قبول داريد؟

 

اين قانون شايد چيز عجيبي به نظر برسد، اما اگر شما به گذشته خود بنگريد، متوجه خواهيم شد كه اين قانون هميشه در زندگي ما بوده و ما بي آن كه بدانيم از آن استفاده مي كرديم و شگفت زده خواهيم شد.

 

شما هم شده به كسي فكر كنيد و دقيقا همان روز به شما زنگ بزند يا خبري ازش بگيريد؟ شده احساس بدي براي كاري داشتيد و دقيقا اتفاق افتاده؟

 

خانم راندا برن (خالق قانون جذب) در تعريف ساده قانون جذب كاينات مي گويد : “ما هر آنچه را كه اغلب به آن فكر مي‌كنيم، چه خوب چه بد، جذب خود مي‌كنيم.”

 

منبع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲:۳۸ | مرجانه تركان | نظرات (0)

داستاني در مورد فروش و بازاريابي:

يك پسر تگزاسي براي پيدا كردن كار از خانه به راه افتاد و به يكي از فروشگاه هاي بزرگ در ايالت كاليفرنيا كه همه چيز مي فروشند، رفت.مدير فروشگاه به او گفت: «يك روز فرصت داري تا بطور آزمايشي كار كرده و در پايان روز با توجه به نتيجه ي كار در مورد استخدام تو تصميم مي گيريم.»

 

در پايان اولين روز كاري، مدير آموزش فروش به سراغ پسر رفت و از او پرسيد كه چند تا فروش داشته است.

 

پسر پاسخ داد: « يك فروش »

 

مدير با تعجب گفت: «تنها يك فروش؟! بي تجربه ترين متقاضيان در اينجا حداقل ده تا بيست فروش در روز دارند. حالا مبلغ فروشت چقدر بوده است؟»

 

پسر گفت: «۱۳۴,۹۹۹ دلار.»

 

مدير تقريباً فرياد كشيد: «۱۳۴,۹۹۹ دلار؟ مگر چه فروخته اي؟»

 

پسر گفت: «اول يك قلاب ماهيگيري كوچك فروختم، بعد يك قلاب ماهيگيري بزرگ، بعد يك چوب ماهيگيري گرافيت به همراه يك چرخ ماهيگيري ۴ بلبرينگه. بعد پرسيدم كجا مي رويد، گفت ماهيگيري در خليج پشتي. من هم گفتم پس به قايق هم احتياج داريد و يك قايق توربوي دو موتوره به او فروختم. بعد پرسيدم اتومبيل تان چيست و آيا مي تواند اين قايق را بكشد كه گفت هوندا سيويك. پس من هم يك بليزر به او پيشنهاد دادم كه او هم خريد.»

 

مدير با تعجب پرسيد: «او آمده بود كه يك قلاب ماهيگيري بخرد و تو به او قايق و بليزر فروختي؟»

 

پسر به آرامي گفت: «نه، او با همسرش دعوا كرده و اعصابش به هم ريخته بود و آمده بود يك بسته قرص اعصاب بخرد كه من گفتم پس آخر هفته ي شما خراب شده است، بيا يك برنامه ي ماهيگيري برايت ترتيب بدهم!»

 

دليل اين موفقيت بي نظير چه بود؟

 

احترام به مشتري، حس كمك كردن به مشتري و هم درد بودن با مشتري، اينها همگي مي توانند جواب درست باشند.

 

چرا بازاريابي ؟!

دنياي امروز دنياي تحولات سريع و گسترده در تمام ابعاد است. حال وهواي امروز تجارت نشان از جهاني شدن آن دارد فرايندي كه منجربه حضور و رقابت تنگاتنگ ظرفيت هاي مختلف تجاري شده است.

 

آنچه به يقين مي توان گفت اين است كه چنانچه كشوري به هر علت نتواند به اين موج شتابان فراگير بپيوندد در آينده اي نچندان دور، در صحنه ي رقابت هاي بين المللي به حاسيه رانده مي شود و بسياري از فرصت هاي كسب و كار را به سود ديگران از دست مي دهد.

 

تكنيك هاي فروش در بازاريابي

 

در اين شرايط همپاي تجارت عرصه ي فروشندگي نيزبه عنوان زير مجموعه ي تجارت –چه به صورت كلي در نظر گرفته شود يا جزئي- دستخوش تغيير است. هر فروشنده اي بايد تصميم بگيرد كه در ارتباط با اين تغيير كجا قرار بگيرد.

 

آموزش بازاريابي

 

بازار پر رقابت امروزي كمپاني ها را بر آن داشته است كه با موضوع فروش بطور جدي برخورد كنند و فقط از فروشندگان حرفه اي و خبره براي فروش كالاهاي خود استفاده نمايند.

 

به ويديو زير كه از دوره آموزشي اصول فروش توسط تيم ليندا و ترجمه مديران ايران تهيه شده توجه كنيد:

 

 

براي مشاهده دوره كامل اينجا كليك كنيد

 

به شما پيشنهاد مي كنيم اين مطلب كه در مورد تكنيك هاي فروش در بازاريابي است را با دقت مطالعه بفرماييد.

 

تعريف فروش

تكنيك هاي بازاريابي و فروش

 

تعريف فروش از نظر تام هاپكينز

 

 

تعريف مديريت بازاريابي – فروش شخصي

يكي ديگر از تكنيك هاي فروش در بازاريابي  و سياستهاي ترفيعي و تشويقي، فروش شخصي است. فروش يك ارتباط دوطرفه است. يك راه، ارتباط شخصي بين نماينده شركت و مشتري بالقوه و ارتباط دوم، برگشت مشتري به شركت است.

 

در تعريف مديريت بازاريابي وظيفه فروشنده اين است كه بايد با فهم و شناخت نياز مشتري، آن نياز را با محصول شركت تطبيق دهد و سپس مشتري را براي خريد ترغيب كند.

 

فروش شخصي موثر در كشور فروشنده (مادر)، مستلزم ايجاد ارتباط مطلوب با مشتري است. بازار جهاني به علت اين كه خريدار و فروشنده ممكن است از فرهنگهاي متفاوت برخوردار باشند، دچار چالش ميشود. روشها و تلاشهاي رودررو در فروش شخصي براي محصولات صنعتي اهميت زيادي دارد.

 

در سال ۱۹۹۳، يك شركت مالزيايي به نام YTL، به دنبال يك مناقصه هفتصد ميليون دلاري براي توربينهاي ژنراتور بود كه در آن زيمنس از آلمان و جنرال الكتريك شركت داشتند.

 

فرانسيس يو ، مدير واي تي ال از مديران عالي هر دو شركت، درخواست جلسه كرد. وي گفت من ميخواستم كه رو در رو و حضوري آنها را ببينم و پي ببرم كه آيا ميتوانيم با آنها كار كنيم و معامله را انجام بدهيم يا نه.

 

زيمنس دعوت را اجابت كرد ولي جنرال الكتريك، نماينده اجرايي خود را براي جلسه فرستاد. زيمنس بابت رفتن به جلسه، برنده قرارداد مربوطه شد.

 

https://www.janblaghy.ir/%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%88-%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۱:۰۷ | مرجانه تركان | نظرات (0)

در شروع دوره آموزش راه اندازي كسب و كار آنلاين، دائما از كسب درآمد ميليوني و سود‌هاي باورنكردني با شما صحبت كردم. حالا زمان آن رسيده كه دروازه‌هاي خدمات و شركت را كمي گسترش دهيد تا جمعيت بيشتري وارد سايت شما شوند و از خدمات شما استفاده كنند.

نمي‌دانم كه شما مقالات قبل سري صفر تا صد آموزش راه اندازي كسب و كار آنلاين را مطالعه كرده‌ايد يا از همين مقاله به جمع كارآفرينان آنلاين موفق قدم گذاشته‌ايد؟

در تمام مقالات سعي شده تا همه چيز در ساده‌ترين حالت ممكن براي شما نوشته شود، افزايش بازديد سايت اما اگر به هر دليلي در مورد موضوعي اطلاعات نداشتيد حتما از لينك‌هاي داخلي مقاله استفاده كنيد و اگر نياز به اطلاعاتي خارج از لينك‌هاي داخلي مقاله داشتيد، در پايان مقاله سوالات خود را بپرسيد. تيم ميموس با كمال احترام و افتخار آماده پاسخگويي به شماست.

 

در اولين گام براي ورود به دنياي حرفه‌اي بايد بدانيد ترافيك سايت دقيقا چيست؟

 

براي افزايش بازديد سايت چي كار كنيم

ترافيك سايت چيستترافيك سايت چيست؟

ترافيك سايت يعني تعداد افرادي كه از سايت شما بازديد مي‌كنند. به همين سادگي! در سال‌هاي اوليه ظهور ديجيتال ماركتينگ ميزان ترافيك سايت – تعداد افرادي كه از سايت بازديد مي‌كنند – را به عنوان شاخصي براي اندازه‌گيري موفقيت سايت در نظر مي‌گرفتند. 

 

اما امروزه اينطور نيست. گرچه هنوز هم ترافيك سايت اهميت بسيار زيادي دارد اما شاخص ديگري با نام كيفيت ترافيك سايت هم مدنظر است. خب يعني چي؟!

يعني بازديد از سايت چند درصد منجر به سودآوري و فروش محصول يا خدمات شده است؟ اينكه ما يك سايت با ترافيك بالا داشته باشيم خيلي خوب و عالي است، اما اين همه ترافيك و بازديد بايد نتيجه‌اي در جهت افزايش مشتري و فروش داشته باشد، وگرنه ترافيك سايت مانند ترافيك تهران فقط براي افزايش بازديد سايت شما هزينه دارد و حتي ممكن است در آينده به ضرر شما تمام شود!

نترسيد! تيم ميموس در كنار شماست و آموزش‌هاي لازم را در اختيارتان قرار مي‌دهد، پس هيچ ضرري شما را تهديد نمي‌كند. حالا بهتر است بدانيد كيفيت ترافيك سايت يا چه شاخص‌هايي اندازه‌گيري مي‌شود؟

 

 

محتوا نويسي وقتي شيرينه كه ازش پول در بياري!

با كمك دوره توليد محتوا در مسير سئو مي توني از استعدادت تو نويسندگي استفاده كني تا بهترين محتوا رو براي يه كسب و كارت بنويسي و با جذب مخاطب به درآمد برسي.

 

مشاهده

چطور كيفيت ترافيك سايت‌تان را اندازه بگيريد؟!

با در نظر گرفتن سه شاخص زير براحتي مي‌توانيد حدس بزنيد كه آيا ترافيك سايت شما يك ترافيك با كيفيت و خوب است با صرفا محل گذر كاربران بي‌هدف براي گذراندن وقت است!

 

كاربران چه مدت زماني را در سايت شما مانده‌اند؟ ميزان ماندگاري كاربر در سايت يكي از فاكتور‌هاي مهم سئو است. ميزان بانس ريت و ميزان ماندگاري كاربر در هر صفحه، تصويري ار رفتار كاربران در سايت را ارائه مي‌كنند.

 

چند درصد از كاربران خريد انجام داده‌اند؟ براي يك فروشگاه اينترنتي بسيار اهميت دارد كه تعداد زيادي بازديدكننده داشته باشد، اما بازديدي به درد مي‌خورد كه منجر به فروش بشود. زماني كه درصدي از بازديد‌هاي سايت به خريد ختم شود يعني بازديدكننده درست يا همان كاربر هدف وارد سايت شده است.

 

نرخ تبديل سايت شما چقدر است؟ هدف شما از راه اندازي سايت چيست؟ فروش كتاب، آموزش و …. تعداد كساني كه كاري كه هدف شماست مانند خريد كتاب يا شركت در دوره آموزشي را انجام داده‌اند، به نسبت كل بازديد گنندگان سايت بعنوان نرخ پرش مي‌شناسند.

مفهوم نرخ تبديل بسيار ساده است. به ازاي هر 100 تا بازديد كه يك محصول گرفته است، فقط يك محصول فروخته شده است. اين يعني نرخ تبديل يك درصد است. نرخ تبديل كلي سايت هم به همين روش براي تمام محصولات سايت محاسبه مي‌شود.

 

https://www.janblaghy.ir/11-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

 

 

https://www.janblaghy.ir/4-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

 

اگر سايت شما بازديدكننده ندارد، در درجه اول بايد علت را شناسايي كنيد. دلايل متفاوتي براي كم شدن بازديد سايت مطرح مي‌شود كه مهم‌ترين آنها را به شما خواهم گفت.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۹:۰۴ | مرجانه تركان | نظرات (0)
 

بررسي گلكسي A11 سامسونگ

 

بررسي جي پلاس Q10

 
 

بررسي گلكسي A71 سامسونگ

 

بررسي ردمي نوت ۹ شيائومي

 

بررسي شيائومي مي ۱۰ 5G

 

بررسي موتورولا اج پلاس

 
 

بررسي آنر 9A

بررسي موبايل | آنر | حميد ملكي | ۲۲:۰۰ ۱۳۹۹/۰۶/۱۰ | 68 ديدگاه
 

بررسي گلكسي نوت ۲۰ و گلكسي نوت ۲۰ اولترا سامسونگ

 

بررسي هواوي نوا 7 آي

 

بررسي هواوي پي ۴۰ پرو

 
 

بررسي شيائومي ردمي نوت 9 اس و ردمي نوت 9 پرو

 

بررسي هواوي Y7p

 

بررسي سامسونگ گلكسي نوت ۱۰ لايت

 

بررسي آيفون اس اي 2020 اپل

 
 

بررسي موتورولا وان هايپر

 

بررسي شيائومي مي نوت 10 (CC9 Pro)

 

بررسي آنر 20

بررسي موبايل | آنر | مهرداد عيسي لو | ۲۳:۴۵ ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ | 24 ديدگاه
 

بررسي گلكسي Z Flip سامسونگ

بررسي موبايل | سامسونگ | صدرا مخملي | ۲۲:۰۰ ۱۳۹۹/۰۲/۰۸ | 53 ديدگاه

موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸:۴۰ | مرجانه تركان | نظرات (0)

ديجيتال ماركتينگ يك اصطلاح براي بازاريابي محصولات يا خدمات از طريق فن آوري هاي ديجيتال است. ديجيتال ماركتينگ از طريق هر رسانه ديجيتالي مانند موبايل، صفحات نمايشگر تبليغاتي و ...امكانپذير است. اگر شما صاحب يك وب سايت باشيد يا در زمينه تبليغات اينترنتي فعاليت مي كنيد حتما با ديجيتال ماركتينگ آشنا هستيد. وقتي كه شما قصد توسعه يك استراتژي ديجيتال ماركتينگ  را داريد، ازكجا بايد  كنيد؟ هر استراتژي نيازمند يك برنامه ريزي منظم و اجراي دقيق آن مي باشد. يكي از دلايل اصلي شكست بسياري از كسب و كار نداشتن برنامه براي استراتژي  مي باشد. پس اولين كار شما نوشتن يك برنامه و اجراي دقيق آن مي باشد.

 

آيا شما يك استراتژي براي ديجيتال ماركتينگ داريد؟

از سال 2012، در خصوص مقدار استفاده از بازاريابي ديجيتال توسط صاحبان كسب و كار نظر سنجي هاي مختلفي انجام شده است. نتايج اين تحقيقات يك رشد چشم گيري در استفاده از ديجيتال مارگتينگ را نشان مي دهد .تا چند سال پيش حدود دو سوم يا سه چهارم كسب و كارها بازاريابي ديجيتال  خود را به دليل آشنا نبودن به تكنيك هاي جديد بدون هيچ گونه برنامه اي پيش مي بردند كه اين مقدار امروزه به 44 درصد كاهش پيدا كرده است، البته هرچند كه هنوز مقدار بالايي است اما مي توان اميدوار بود كه در چند سال آينده تمامي كسب وكارها طبق يك برنامه و استراتژي در حوزه ديجيتال ماركتينگ فعاليت هاي خود را انجام مي دهند.

 

در سال 2019 در خصوص مديريت ديجيتال ماركتينگ بررسي و تحقيقاتي تا الان صورت گرفته است. در شكل زير ما مي توانيم ببينيم كه چه مقدار اين نوع بازاريابي در سال 2019 مورد استفاده قرار گرفته است:

 

استراتژي ديجيتال ماركتينگ

 

براساس نتايج تحقيقات بالا، ما شاهد يك رويكرد بهبود يافته در خصوص استفاده از اين نوع بازاريابي مي باشيم و كمتر از نيمي كسب وكارها هنوز از استراتژي ديجيتال ماركتينگ استفاده نمي كنند. حال شما جز كدام دسته هستيد؟ اگر مي خواهيد بازار رقابت در سال 2019 از دست ندهيد، بهتر است هرچه سريعتر دست به كار شويد و براي خود يك برنامه بازاريابي ديجيتال تنظيم كنيد. البته فقط برنامه ريزي كافي نيست، بايد بدانيد كه اجرا مهمتر از برنامه ريزي مي باشد.

 

توصيه هايي براي توسعه استراتژي ديجيتال ماركتينگ

مهمتر از داشتن يا نداشتن استراتژي، اين مي باشد كه در برنامه خود جايگاهي را كه الان داريد و جايگاهي را كه مي خواهيد چند سال بعد به آن دست پيدا كنيد را در نظر بگيريد و با هم مقايسه كنيد. در حقيقت شما بايد در برنامه ريزي خود هدف و جايگاه و نيازهاي خود را تعيين كنيد. شما يك برنامه ريزي بلند مدت داريد كه در سال دهم قصد داريد به آن دست بيابيد اما بايد در برنامه ريزي هاي كوتاه مدت خود دربين اين ده سال هدف هاي كوچكتري تعيين كنيد كه با كمك اين هدفها بتوانيد به هدف بزرگتر دسترسي داشته باشيد.

 

برنامه ريزي استراتژي ديجيتالي هم به همين صورت است. يكي ازبهترين نكات آن داشتن ابزارهاي اندازه گيري است تا اينكه متوجه شويد راهي كه انتخاب كرده ايد براي تبليغات چه مقدار بازخورد داشته است مانند ايميل ماركتينگ شما بايد بررسي كنيد، ايميل هايي كه ارسال مي كنيد چه مقدار از آنها خوانده مي شوند و چه مقدار كليك روي آنها مي شود.

 

هنوز هم بسياري از شركتها بازاريابي ديجيتال خود را بدون برنامه پيش مي برند. بسياري از شركتها ارزش رسانه هاي ديجيتال را مي دانند و بيشتر تلاش مي كنند از شبكه هاي اجتماعي،ايميل و موارد مرتبط با آنها استفاده كنند چون كه نتيجه بيشتري گرفته اند اما ديجيتال ماركتينگ فقط به اين موارد محدود نمي شود در واقع شما بايد از قبل پيش زمينه هايي نيز براي اين كار آماده كنيد بعد اقدام به آن بكنيد.

 

يك نكته را كه حتما بايد در نظر داشته باشيد شركت شما هر چقدر كه بزرگ يا كوچك باشد، به يك برنامه ديجيتال ماركتينگ نياز دارد، از اينرو بسياري شركت براي بازاريابي ديجيتال خود يك برنامه بازاريابي ديجيتال منحصر به فرد دارند.

 

در ادامه ما مي خواهيم به مشكلات نداشتن يك استراتژي براي ديجيتال ماركتينگ  بپردازيم:

 

1. بدون جهت بودن

شركتهاي بدون استراتژي ، هيچ گونه هدف استراتژيكي براي بدست آوردن چيزي كه مي خواهند از طريق آنلاين بدست بياورند را ندارند از اين رو نه مي توانند مشتريان جديدي را بدست بياورند نه ميتوانند رابطه عميقي و مناسبي با مشتريان فعلي خوب برقرار كنند. اگر شماهيچ هدفي نداشته باشيد احتمالا هيچگونه منبعي متناسب با هدفتون نخواهيد يافت و نخواهيد توانست ميزان دسترسي به اهداف خود را ارزيابي كنيد.

 

2. شما سهم بازار آنلاين خود را نخواهيد دانست

اگر شما در خصوص سهم بازار خود هيچ گونه تحقيقي نكنيد، نمي توانيد متوجه تقاضاي مشتريان گرديد و در حقيقت تقاضا و درخواست آنان ناديده گرفته مي شود. امروزه بازار سنتي با سرعت فراواني در حال تغيير است و ما شاهد تفاوت در رفتار و شخصيت مشتري، رقبا و انجمن هاي بازاريابي هستيم. براي همين شما بايد با آخرين متدهاي روز چه در ديجيتال ماركتينگ و چه در تغييرات، اطلاعات خود را بروز كنيد. دانستن نبض بازار يكي از مهمترين اصول برنامه ريزي براي استراتژي است.

 

3. رقبا سهم بازار را بدست مي آورند

اگر شما نتوانيد سهم بازار با بدست بياوريد و هيچگونه منبعي براي ديجيتال ماركتينگ نداشته و بدون استراتژي و هدف جلو برويد، رقباي شما سهم شما را هم خواهد گرفت و در واقع شما ديگر هيچ گونه جايي نخواهيد داشت.

 

4. شما هيچگونه ارائه و پيشنهاد خاص آنلاين نخواهيد داشت

تعريف كردن پيشنهادات و توضيحات محصولات به صورت شفاف براي مشتريان، باعث مي شود كه به راحتي محصولات شما را درك كند و يك تفاوتي بين شما و بقيه برندها ايجاد نمايد و خود اين مساله، مشتريان جديدي را به سمت را هدايت مي كند كه در نهايت به خاطر ويژگي محصولات، به شما وفادار خواهند بود.

 

5. مشتريان آنلاين خود را به درستي نخواهيد شناخت

ابزارهاي زيادي براي بررسي وب سايتتان وجود دارد مانند گوگل آناليتيك و.. اما هيچ كدام از اينها نمي توانند اطلاعات دقيقي از مشتريان به شما بدهند، البته ممكن است مثلا مقدار جستجوي كلمات كليدي را بدست بياوريد اما به شما هيچ گونه اطلاعاتي در خصوص اخلاق مشتريان و نحوه خريد آنها نمي دهد. شما بايد از ابزارهاي دقيقتر كه خود طراحي مي كنيد استفاده كنيد مانند فرم تماس يا فرم هاي نظرسنجي كه نوع علاقه و ميزان خريد آنها رابسنجيد.

 

6. كسب و كارتان از هم مي پاشد

مهمترين ويژگي در كسب و كار اينترنتي و ديجيتال ماركتينگ، صبر است.البته راه هاي زيادي براي دورزدن و بهتر كردن كسب و كارتان از راه هاي ميانبر وجود دارد اما اين را بدانيد كه اگر شما سايت خود را بدون برنامه و خيلي سريع بالا ببريد گوگل وب سايت شما را جريمه كرده و رتبه شما تنزل پيدا خواهد كرد و ديگر هيچگاه نميتوانيد به رتبه قبلي خود برگرديد.

 

7. قراردادن بودجه كافي 

اگر شما براي برنامه ريزي ديجيتال ماركتينگ خود منابع كافي در اختيارتان نباشد و از مهارت لازم براي اينكار را نداشته باشيد، به سختي مي توانيد در بازار رقابتي دوام بياوريد و به تقاضاي مشتريان پاسخ دهيد.

 

8. هدر رفتن پول و زمان

شما ممكن است كه منابع كافي هم در اختيار داشته باشيد اما ندانيد چگونه اين منابع را استفاده كنيد و هيچگونه استراتژي نداشته باشيد، نه تنها نميتوانيد ازمنابع خود استفاده بهينه كنيد بلكه پول و زمان خود از دست خواهيد داد. حتي شركتهاي بزرگ كه سازمانها و بخشهاي مختلفي دارند بايد بيشتر در اين باره تحقيق و بررسي كنند.

 

9. هيچ پيشنهاد جديدي نخواهيد داشت و مانند يك فروشگاه معمولي فعاليت خواهيد كرد

اگر شما به برندها و وب سايت هاي معروف نگاه كنيد، مشاهده مي كنيد كه آنها هر دفعه روند بازاريابي ديجيتال خود را عوض مي كنند يعني پيشنهاد ويژه اي را ارائه مي دهند و سعي مي كنند كه وب سايت خود از حالت تكراري دربياورند. اگر كاربر وارد وب سايت شما گردد و هيچگونه مطلب جديدي را پيدا نكند، وب سايت شما را يك وب سايت متروكه فرض خواهد كرد و در ضمن به دليل بروز نشدن هم نيزاز طرف گوگل جريمه خواهيد شد.

 

10. وب سايت شما بهينه سازي نخواهد شد

هر شركت براي خود يك سري اصول و قواعد باري تجزيه وتحليل دارد اما مديران ارشد هيچگاه اعتماد كافي را به تيمشان ندارند كه آنها وقت كافي براي اين كار را داشته باشند. اگر استراتژي ديجيتال ماركتينگ  شما قادر باشد كه بتواند حقوق ابتدايي را برآورده سازد آنوقت مي توان اميدوار بود كه بقيه جنبه هاي كليدي مانند جستجوي بازاريابي، تجربه كاربري ، ايميل و بازاريابي شبكه هاي اجتماعي هم به خوبي پيش مي روند.

 

https://www.janblaghy.ir/digital-marketing-training/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۸:۰۶ | مرجانه تركان | نظرات (0)

دوره رايگان ساخت فروشگاه اينترنتي

با شركت در دوره رايگان ساخت فروشگاه اينترنتي چه چيزي به دست مي آوريد؟

شما با شركت در دوره رايگان ساخت فروشگاه اينترنتي در مدت زمان كمتر از يك هفته فروشگاه اينترنتي خودتان را راه اندازي مي كنيد. در آخر اين دوره شما صاحب يك فروشگاه هستيد كه اگر مي خواستيد طراحي آن را به ديگران بسپاريد حداقل 1/500/000 تومان از شما مي گرفتند.

 

با شركت در اين دوره شما هم به جمع كارآفرينان اينترنتي موج راديكال ملحق شويد و اولين قدم خود را براي كسب درآمد از اينترنت برداريد.

 

بعد از شركت در اين دوره شما نسبت به تمامي دوستان وهمكاران خود كه دنبال كار كارمندي هستند و فقط به سبك سنتي كار مي كنند جلوتر هستيد و پيش نياز كسب درآمد از اينترنت را پيدا خواهيد كرد.

 

 

چرا دوره رايگان ساخت فروشگاه اينترنتي توليد شد؟

وقتي كه به بازار مي روم و با كاسب ها صحبت مي كنم همه ي آن ها يك حرف مشترك دارند:”بازار خراب است” وقتي هم كه دوستانم را كه از دانشگاه فارغ التحصيل شده اند مي بينم آن ها هم از نبود كار مي نالند و به زمين و زمان بد بي راه مي گويند كه اي كاش درس نخوانده بودند و از اول وارد بازار مي شدند. البته اين افراد از اين غافلند كه بازاري ها هم وضعيت خوبي ندارند.

 

اما دليل خرابي بازار چيست؟

 

 

مدتي قبل مي خواستم چند كتاب بخرم و كل بازار كتاب  را گشتم.اما متاسفانه كتاب هايي كه مي خواستم آنجا پيدا نشد. اما تاسف آور تر اين بود كه يكي دوتا از فروشندگان به محض اينكه فهميدند كتابهاي مد نظر من را ندارند ديگر حاضر نبودند كه با من حرف بزنند!

 

بعد از چند ساعت اتلاف وقت و كلي اعصاب خوردي، آمدم خانه و تصميم گرفتم كه به صورت اينترنتي كتاب ها را بخرم. در گوگل جست و جو گردم و با فروشگاهي آشنا شدم كه تمام كتاب هايش را با تخفيف 20 درصدي مي فروخت و براي ارسال كتاب ها هم هزينه اي نميگرفت(البته براي خريد بالاي صد هزار تومان)

 

همه ي كتاب هايي كه مي خواستم را در آن سايت پيدا كردم و سفارش دادم و سه روز بعد درب منزل تحويل گرفتم.(اگر همين كتابها در بازار موجود بود و مي خريدم سي هزار تومان برايم گرانتر تموم مي شد.) جالب تر آنكه بعد از چند روز از آن فروشگاه اينترنتي به من زنگ زدند،نظر خواهي كردند و بابت خريدم تشكر كردند و اينجا بود كه فهميدم دليل اصلي خرابي بازار براي خيلي ها چيست!

 

دوستان عزيز،كسب و كارها در حال تحول هستند و به زودي انقلابي بزرگ در مشاغل مختلف به وجود مي آيد.افرادي موفق مي شوند كه خود را با اين تغييرات همراه كنند. از آنجايي كه كشورما از كشورهاي ديگر عقب تر است و متاسفانه وضع اقتصادي و كاري بسياري از مردم نامطلوب است تصميم گرفتم كه اين دوره ي آموزشي را طراحي كنم و به صورت رايگان در اختيار علاقه مندان به اين حيطه قرار دهم.

 

چرا بايد يك فروشگاه اينترنتي داشته باشيد؟

 

وقتي كه شما يك وب سايت يا يك فروشگاه اينترنتي داشته باشيد،در واقع صاحب يك مغازه مي شويد كه 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته باز است و از سراسر ايران!(حتي اگر بخواهيد از سراسر دنيا)مي توانيد مشتري داشته باشيد. مهمتر از همه اين است كه وقتي شما فروشگاه اينترنتي خودتان را داشته باشيد،ديگر نياز به استخدام فروشنده،صندوقدار و … نداريد و همه ي اين كارها به طور اتوماتيك انجام مي شود.

 

در اين فرصت استثنايي ((دوره ي رايگان راه اندازي فروشگاه اينترنتي)) در اختيار شما قرار گرفته تا شما بتوانيد بدون صرف هزينه سنگين آموزش ،كسب و كار و فروشگاه اينترنتي خودتان را راه اندازي كنيد. اين هديه ي تيم آموزشي موج راديكال به همه ي افرادي است كه مي خواهند همزمان با تكنولوژي كسب و كار آنلاين خودشان را نيز راه اندازي كنند.

 

 ميخواهم فروشگاه اينترنتي خودم را داشته باشم…

 

در دوره رايگان ساخت فروشگاه اينترنتي چه چيزهايي ياد مي گيريد؟

در هنگام توليد اين محصول ،من فرض را بر اين گذاشتم كه شما هيچ دانش فني در زمينه ي وب نداريد.به همين دليل از پايه همه ي مفاهيم را توضيح داده ام. در اين دوره با مفاهيم اساسي در زمينه ي طراحي سايت و ساخت فروشگاه اينترنتي آشنا مي شويد.

 

با مراحل راه اندازي فروشگاه اينترنتي آشنا مي شويد و در پايان جلسه ي سوم صاحب يك وب سايت هستيد كه مي توانيد نوشته ها عكس ها و تبليغات خود را در آن قرار دهيد.

 

از جلسه ي چهارم به بعد مستقيما روي ساخت فروشگاه كار مي كنيم و شما اطلاعات لازم براي راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي را ياد مي گيريد.

 

فروشگاهي كه در اين دوره مي سازيد چه ويژگي هايي دارد؟

 

 

قابليت فروش محصول دانلودي

قابليت فروش محصول فيزيكي

اتصال به درگاه بانكي و قابليت فروش آنلاين

ساخت گالري عكس براي محصولات

امكان تعريف محصول با ويژگي متغير(مثل موبايل با تغيير ظرفيت حافظه قيمتش تغيير مي كند.)

قابليت استفاده از كوپن ها بن هاي تخفيف و اعمال خودكار آن بر قيمت خريد مشتري

قابليت استفاده از سبد خريد و امكان فروش به صورت گروهي

قابليت نمايش جديدترين،پر فروش ترين و محبوب ترين محصولات در سايت

انتشار مقاله هاي مرتبط با محصول در سايت

ساخت صفحات تماس با ما،ارتباط با ما و …

فوت كوزه گري طراحي وب سايت كه متاسفانه در دوره هاي مشابه،حتي دوره هاي پولي نيز آموزش داده نمي شود.

و…

مي خواهم كسب و كارم را متحول كنم.

 

دوره رايگان ساخت فروشگاه اينترنتي براي چه كساني مناسب است؟

 

 

 

زنان خانه داري كه بيشتر اوقات خود را در منزل هستند و مي خواهند از منزل كسب درآمد كنند.

كارمنداني كه مي خواهند از اين به بعد شغلي داشته باشند كه خودشان رييس خودشان باشند.

افرادي كه به توانايي هاي خود ايمان دارند و مي خواهند خودشان براي خودشان كارآفريني كنند.

افرادي كه به زمينه ي وب علاقه دارند و مي خواهند از نقطه ي صفر شروع كنند.

كساني كه مصمم به ورود به دنياي كسب و كار آنلاين هستند.

افرادي كه نگران هزينه راه اندازي فروشگاه اينترنتي خود هستند و مي خواهند بدون نياز به سرمايه زياد اين كار  را شروع كنند.

و احتمالا خود شما كه الان داريد اين نوشته را مي خوانيد…

با استفاده از چه روشي و چگونه فروشگاه اينترنتي راه اندازي كنيم؟

 

براي ساخت فروشگاه اينترنتي حرفه اي ، روش هاي متنوعي وجود دارد.در اين دوره روي ساخت فروشگاه اينترنتي با وردپرس تمركز كرده ايم. وردپرس يك سيستم مديريت محتوا است كه كار طراحي سايت بدون نياز به كدنويسي  را امكان پذير مي سازد. با نصب نرم افزار فروشگاه ساز رايگان فارسي ووكامرس كه به نظر من بهترين فروشگاه ساز اينترنتي است، يك فروشگاه آنلاين را طراحي خواهيم كرد.

 

اگر در بخش جستجوي سايت سرچ كنيد، بهترين روش طراحي سايت، مي‌توانيد با ساير روش‌هاي راه‌اندازي كسب‌و‌كار اينترنتي آشنا شويد.

 

آيا راه اندازي فروشگاه اينترنتي نياز به مجوز دارد؟

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۶:۲۱ | مرجانه تركان | نظرات (0)
وقتي كه روياي راه‌اندازي كسب و كار خودتان را داريد شايد تصور كنيد كه در ميان يك چهار ديواري هستيد كه چندين كارتن و بسته دور و بر شما را فرا گرفته و بايد آنها را باز كنيد تا فضاي كسب‌وكارتان را آماده كسب درآمد نماييد.

 

 

اما شايد هميشه راه‌اندازي كسب و كار اينترنتي نياز نباشد به اين شكل انجام شود. با تكنولوژي امروز، شما مي‌توانيد به راحتي، همين الان پايه‌هاي يك كسب‌وكار اينترنتي را بگذاريد و اينكار را با هزينه بسيار كمي انجام دهيد. ( قدم‌هاي راه‌اندازي كسب و كار اينترنتي را اينجا بخوانيد)

 

با تمركز روي نقاط قوت‌تان، قادر خواهيد بود يك كسب و كار پررونق داشته باشيد. در ادامه اين مطلب از سايت بورسينس قصد داريم 10 ايده براي راه‌اندازي كسب‌وكار اينترنتي را خدمت شما معرفي كنيم.

 

براي دريافت بهترين محتواي مرتبط با كسب و كار، در كانال تلگرام «كسب و كار با بورسينس» عضو شويد: 

1 – مشاوره سئو و بهينه‌سازي سايت

آيا از فنون سئو آگاهي داريد و نحوه كار موتورهاي جستجو را مي‌دانيد؟ آيا در پلتفرم‌هايي مانند گوگل آناليتيكس مهارت داريد؟

 

صاحبان بسياري از كسب‌وكارها نمي‌دانند كه بهينه‌سازي سايت براي موتورهاي جستجو تا چه حد مي‌تواند روي كسب‌وكارشان تاثير داشته باشد. اين افراد صاحب كسب و كار را در زمينه سئو ياري كنيد و به آنها كمك كنيد سايت‌تان را از لحاظ سئو تقويت كنند.

 

از مهارت‌هاي خودتان استفاده كنيد و به صاحبان كسب و كار نشان دهيد چطور بايد از گوگل آناليتيكس استفاده كرد و چگونه بايد از كلمات كليدي و بازاريابي محتوا براي جذب ترافيك بيشتر بهره گرفت.

 

2 – مشاوره كسب‌وكار

در صورتي كه مقدار زيادي تجربه كسب‌وكار داريد، چرا يك كسب‌‌وكار مشاوره كسب‌وكار راه‌اندازي نكنيد؟

 

با اين روش مي‌توانيد به كارآفرينان اينترنتي كه به دنبال كمك و انگيزه براي دست يابي به موفقيت هستند خدمات دهيد.

 

از تجربيات خودتان مي‌توانيد به كسب‌وكارهايي كه تازه شروع كرده‌اند كمك كنيد شروع خوبي داشته باشند و با كسب‌وكارهايي كه در ميانه راه هستند براي رشد بيشتر همكاري داشته باشيد.

 

براي اينكه دانش و مهارت خودتان را به همه نشان دهيد، مي‌توانيد شروع به نوشتن مقالاتي در شبكه‌هاي تخصصي مانند LinkedIN كنيد.

 

3 – فروشگاه‌ اينترنتي تخصصي

براي هر محصول و خدمات، يك دسته از مخاطب وجود دارد، چه مبلمان باشد، چه غذاي ارگانيك، چه صنايع دستي تزئيني.

با داشتن يك فروشگاه اينترنتي تخصصي مي‌توانيد به اين مخاطبين كه به دنبال محصولاتي خاص هستند دسترسي يابيد.

 

2 چيز مهمي كه براي شروع نياز داريد هاست و دامنه است و يك نرم‌افزار فروشگاه اينترنتي (كه مي‌توانيد از ووكامرس، اوپن كارت يا پرستاشاپ استفاده كنيد)

 

مطلب مرتبط: از كجا هاست بخريم؟

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۴:۵۸ | مرجانه تركان | نظرات (0)

دوره رايگان آموزش كسب و كار اينترنتي (Internet Business)  فرصتي را براي شما فراهم كرده است تا بتوانيد با كسب و كار اينترنتي و راه اندازي آن به صورت واقعي و قدم به قدم آشنا شويد. اگر به كسب ثروت از اينترنت علاقه داريد، اگر دوست داريد با ايده هاي بيشتري براي كسب درآمد از اينترنت آشنا شويد، اگر نمي دانيد چگونه كسب درآمد از اينترنت را شروع كنيد، يا حتي اگر صاحب يك كسب و كار واقعي (سنتي) هستيد و در اينترنت به دنبال مشتريان بيشتر و افزايش فروش مي باشيد، اين دوره مي تواند برايتان بسيار مفيد باشد.

 

 

خيلي ها بابت همين مطالب آموزشي بيش از ۲۰۰ هزار تومان پول ميگيرن، ولي شما مي توانيد آن را رايگان ياد بگيريد!

 

اين ويدئو را قبل از ثبت نام در دوره رايگان كسب و كار اينترنتي حتما ببينيد

 

 

روي كليد زير كليك كنيد و پرده از اسرار كسب و كار اينترنتي برداريد

 

در آموزش رايگان كسب و كار اينترنتي ياد ميگيريد

 

. پشت پرده كسب و كارهاي اينترنتي با درآمد ۸ رقمي در ماه

 

. آيا افسانه هاي درآمد از جوامع مجازي حقيقت دارد ؟

 

. چگونه و از كجا بايد كسب و كارتان را شروع كنيد؟

 

. پولساز ترين ايده هاي كسب و كار اينترنتي كدام ها هستند؟

 

. كلاه برداراني كه پول، زمان و انرژي شما را ميدزدند بشناسيد

 

. كسب و كار اينترنتي را چگونه با كمترين سرمايه شروع كنيد

 

. تبديل گوشي موبايل به ماشين پولسازي در ۵ روز

 

. ويدئو ها و مقالات هفتگي كسب و كار اينترنتي و بازاريابي اينترنتي

 

 

 

كسب و كار اينترنتي

چرا اين دوره آموزش كسب و كار اينترنتي كاملا رايگان است ؟

شايد از خودتان بپرسيد كه چرا اين دوره رايگان است و شايد به اين دليل رايگان مي باشد كه موضوع خاصي در اين دوره گفته نمي شود ؟

 

اما بايد بگويم اين فكر كاملا اشتباه مي باشد و آنچه در اين دوره به شما آموزش مي دهيم كاملا كاربردي و قابل اجرا مي باشند، به شكلي كه از مطالب گفته شده متحير خواهيد شد.

 

خيلي از سايت ها بابت همين مطالب از شما بلغ ۲۰۰,۰۰۰ تومان و يا حتي بالاتر را هم ميگيرند، اما براي اينكه شما با واقعيت هاي كسب درآمد از اينترنت و همچنين آموزش هاي فكر آبي بيشتر آشنا شويد اين دوره را به صورت رايگان ايجاد كرديم، بنابراين مي توانيد بدون هيچ نگراني در اين دوره رايگان آموزش كسب و كار اينترنتي ثبت نام كنيد و از اطلاعات يك كلاس حضوري استفاده كنيد.

 

 

 

فرمت هاي ايده كسب و كار اينترنتي

فرمت هاي آموزشي اين دوره چيست ؟

 

آموزش هاي دوره رايگان آموزش كسب و كار اينترنتي به صورت ويدئويي براي شما تهيه شده است كه قابل مشاهده بر روي كامپيوتر، لب تاپ، تبلت و موبايل شما مي باشد، حتي مي توانيد در هر جايي كه هستيد اين ويدئو ها را روي گوشي موبايل خودتان مشاهده كنيد.

 

محسن مبصرفر و دوستاني كه در يكي از كارگاه هاي حضوري شركت داشتند

 

يك عكس يادگاري و دسته جمعي

درباره مدرس دوره آموزش رايگان كسب و كار اينترنتي بيشتر بدانيد

مدرس اين دوره محسن مبصرفر مي باشد :

 

. نويسنده چندين مقاله در ويژه نامه آسيا

 

. مشاور افزايش فروش ده ها وب سايت

 

. خالق و مدرس دوره جامع مدرسان پولساز آنلاين

 

. مدير آموزش و عضو راهبردي انجمن بازاريابان تهران

 

. برگزار كننده دوره هاي كسب و كار اينترنتي و بازاريابي اينترنتي

 

. نويسنده صدها مقاله و مدير وب سايت فكر آبي

 

ورشكستي و اخراج شما هم نزديك است…

حتما شما همين حالا از خودتان مي پرسيد چه لزومي دارد كه من يك كسب و كار اينترنتي راه اندازي كنم و خيلي راحت ميتونم يك كسب و كار فيزيكي راه اندازي كنم و يا اينكه كارمند يا ويزيتور يك شركت شوم و يك درآمد مناسب داشته باشم

 

اما يك لحظه صبر كنيد، خيلي از كسب و كارهاي فيزيكي در حال حاضر رو به نابودي ميروند مانند آژانس هاي تاكسي تلفني به دليل ورود تاكسي اسنپ يا تپسي و سرانجام بسياري از كسب و كارهاي سنتي هم همين خواهد بود، مگر آنكه آنها هم آنلاين شوند.

 

اگر هم به فكر اين هستيد كه ويزيتور يك شركت شويد بايد به شما بگم كه اين شغل هم رو به نابودي مي باشد، زيرا شركت ها مي توانند با ساخت يك اپليكيشن موبايل سفارشات خودشان را از سراسر شهر جمع آوري كنند و اگر هم به دنبال گسترش بازار باشند به راحتي با كمترين نيرو اين كار را خواهند كرد و ديگر نياز به نيروهاي مازاد نخواهند داشت.

 

بنابراين قبل از اينكه شغل الان شما و يا آينده شما به خطر بيفتد همين حالا مي توانيد كسب و كار اينترنتي خودتان را راه اندازي كنيد و به نسل آينده مشاغل زودتر از بقيه بپيونديد.

 

https://5f898c4f79f9f.site123.me/

 

https://sdfsdfsdfdinternety.splashthat.com/

 

http://kasbvakaronline.mstranky.cz/

 

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۳:۰۴ | مرجانه تركان | نظرات (0)

آموزش ساخت سايت رايگان : امروزه ساخت وب سايت لازمه شروع هر كسب و كاري است كه مي‌خواهد موفق باشد. البته رقابت در اين حوزه بسيار داغ و پر رونق است. شايد شما هم براي خريد كالا و دريافت هر نوع خدماتي ابتدا در فضاي مجازي و اينترنت آن را جستجو كنيد تا با مقايسه محصولات مشابه بهترين تصميم را بگيريد. اين يكي از دلايلي است كه صاحبان كسب و كار را ترغيب به ساخت سايت و رقابت در فضاي اينترنت مي‌كند. در اين مطلب به آموزش ساخت سايت رايگان مي‌پردازيم و انواع روش‌‌هاي ساخت سايت را بررسي مي‌كنيم.

 

روش هايي كه در اين مطلب آموزشي گفته شده بدون كد نويسي و صرفا با استفاده از ابزار‌هاي آماده است , اگر شما مي‌خواهيد طراحي سايت حرفه اي را با كد نويسي ياد بگيريد مي‌توانيد دوره متخصص فرانت اند را ثبت نام كنيد. اين دوره به صورت حضوري و غير حضوري در تاريخ شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ برگزار مي‌شود

 

فهرست محتواي اين مقاله

 

انواع روش‌هاي ساخت سايت

آموزش ساخت سايت رايگان با وردپرس

جمع بندي

انواع روش‌هاي ساخت سايت

آموزش ساخت سايت رايگان

 

براي داشتن يك سايت راه‌هاي مختلفي وجود دارد كه در ادامه مطلب قصد داريم به معرفي آن‌ها بپردازيم. با توجه به نوع كسب و كار و هدفي كه از ساخت سايت داريد مي‌توانيد يكي از اين روش‌ها را انتخاب كنيد. براي شركت‌هاي نوپا معمولا ميزان هزينه‌ها اهميت زيادي دارد و به همين دليل ترجيح مي‌دهند با تشكيل يك تيم نرم افزاري بخش زيادي از نيازمندي‌هاي فني را در داخل شركت برطرف كنند. اگر به هر دليلي قصد راه اندازي يك وب سايت را داريد، پيشنهاد مي‌كنيم در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا با روش‌هاي رايج ساختن سايت آشنا شويد.

 

سفارش ساخت سايت

 

ساخت سايت با روش سفارش سايت 

 

راحت‌ترين روش اين است كه ساخت سايت خود را به شركت‌هاي نرم افزاري و يا برنامه نويسان فريلنسر بسپاريد و هزينه ساخت آن را بپردازيد. اگر مهارتي در برنامه نويسي نداريد و زمان برايتان بسيار مهم است با صرف هزينه مي‌توانيد سايت خود را سفارش داده و پشتيباني اوليه را نيز خريداري كنيد. اما استفاده از اين روش مي‌تواند معايب و ريسك‌هاي مختلفي داشته باشد.

 

برخي از مهمترين معايب سفارش ساخت سايت به صورت برون سپاري هزينه‌هاي زياد، دشوار بودن كنترل كيفيت و وابستگي به شركت‌هاي خارجي است. به همين دليل امروزه اكثر صاحبان كسب و كار تلاش مي‌كنند تا طراحي سايت را به يكي از اعضاي گروه بسپارند و علاوه بر صرفه جويي در هزينه ها، زمان و نحوه پشتيباني طولاني مدت را نيز كنترل كنند.

 

ساخت سايت با استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي

استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي در ساخت سايت 

 

اگر از سفارش سايت صرف نظر كرده‌ايد و خودتان مي‌خواهيد دست به كار شويد يكي از بهترين راه‌هاي پيشنهادي، ساخت سايت با استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي است. شايد اين روش، حرفه اي‌ترين انتخاب براي ساخت سايت رايگان باشد و به شما اين قابليت را مي‌دهد كه با توجه به نياز خود و آنگونه كه تمايل داريد سايت خود را ساخته و در صورت نياز تغيير دهيد. نرم افزارهايي مانند Phpstorm و Visual Studio مناسب اين كار هستند.

 

تسلط داشتن به زبان‌هاي برنامه نويسي وب مانند Html، Css، Java Script و PHP در اين روش ضروري است. براي اينكه به يك ديدكلي از اين روش برسيد پيشنهاد مي‌كنيم ويدئوهاي آموزش تصويري ساخت سايت را در اينترنت دنبال كرده و يا از طريق دوره‌هاي آموزشي اقدام به يادگيري كنيد.

 

ساخت سايت با استفاده از سيستم‌هاي توليد محتواي وب

سيستم‌هاي توليد محتوا

 

سيستم‌هاي توليد محتواي وب (CMS) ابزار بسيار مناسبي براي راه اندازي يك سايت هستند. اگر در برنامه نويسي سايت مشكل داريد و قادر به تامين هزينه‌هاي سفارش سايت نيستيد نگران نباشيد، چرا كه با آموزش‌هاي ساده و در كمترين زمان مي‌توانيد سايت خود را براي شروع كسب و كارتان بسازيد. در اين بخش چند نرم افزارمي خواهيم شما را با برخي از بهترين سيستم‌هاي توليد محتواي محبوب آشنا كنيم:

 

WordPress : وردپرس يك نرم افزار توليد محتواي بسيار محبوب و رايگان به صورت منبع باز (Open Source) است و ابزار وبلاگ نويسي را نيز براي شما فراهم مي‌كند. اين نرم افزار را نمي‌توان روي سيستم عامل نصب كرد و نسخه آن فقط بر روي سرور قابل نصب و استفاده است. براي استفاده از اين روش شما به يك هاست و دامنه نياز خواهيد داشت.

Joomla : جوملا يكي ديگر از نرم افزارهاي كاربردي و منبع باز در زمينه توليد محتواي وب است كه پلاگين‌ها و پنل مديريت منعطفي دارد. پلاگين‌ها (Plug-In) كدهاي نرم افزاري هستند كه با توجه به مشكلات سيستم نوشته شده و نيازمندي‌هاي نرم افزار را برطرف مي‌كنند.

Wix : ويكس يك ابزار ساخت سايت رايگان است از طريق مرورگرها قابل دسترسي است. مشكل ويكس اين است كه وب سايت‌هاي آن قابليت راست چين شدن را ندارند بنابراين براي كسب و كارهاي داخلي و فارسي زبان، ويكس ممكن است انتخاب خوبي نباشد.

 بيشتر بدانيد : سيستم مديريت محتوا يا CMS چيست؟

آموزش ساخت سايت رايگان با وردپرس

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%88-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۱:۲۲ | مرجانه تركان | نظرات (0)

بازاريابي اينترنتي شامل مفاهيم و ابزارهاي گوناگوني ميشود كه از مهمترين آنها ميتوان به طراحي سايت و اپليكيشن، تبليغات آنلاين، فعاليت در شبكه هاي اجتماعي، بازاريابي محتوايي، ايميل ماركتينگ و البته بازاريابي از طريق موتورهاي جستجو اشاره كرد. Search Engine Optimization يا SEO Marketing ابزاري ايده آل و كارآمد براي فعاليت در فضاي بازاريابي آنلاين محسوب ميشود.

 

سئو چيست و چه كاربردي دارد؟

بيشتر روش هاي بازاريابي آنلاين مانند تبليغات و ايميل ماركتينگ تا زماني كه از آنها به صورت مستمر استفاده ميكنيد ارزشمند هستند و به محض متوقف كردن فعاليت هاي خود با افت شديد يا از دست رفتن آن مجراي بازاريابي مواجه ميشويم ولي بازاريابي محتوايي و سئو براي كسب و كار شما ارزش افزوده اي پايدار ايجاد ميكنند كه حتي پس از متوقف كردن فعاليت هاي خود تا مدت ها براي شما سودآور خواهند بود.

 

موفقيت در آموزش سئو نيازمند زمان و تلاش بسيار است ولي دست يابي به آن پايداري بالايي خواهد داشت و تا مدت ها به يكي از مهمترين مجراهاي بازاريابي شما تبديل خواهد شد. براي رسيدن به اين نقطه بايد استانداردهاي سئو را به درستي بشناسيم، در ادامه مهمترين فعاليت هايي كه براي موفقيت در سئو بايد انجام دهيم را با هم مرور خواهيم كرد.

 

اصلاً چرا سئو سايت اينقدر مهم است؟

در هر ثانيه 63000 جستجو در گوگل انجام ميشود.

61 درصد از كسب و كارهاي دنيا، سئو و بازاريابي محتوا را مهمترين روش بازاريابي خود ميدانند.

به طور متوسط 41 درصد از هزينه هاي بازاريابي در شركت هاي بزرگ در فضاي آنلاين خرج ميشود.

46 درصد از جستجوها در گوگل به كسب و كارهاي محلي اشاره دارند.

نرخ تبديل به مشتري و هزينه سئو در مقايسه با همه روش هاي ديگر پايين تر است.

اطلاعات آماري در مورد ارزش بازاريابي سئو

بهترين روش براي يادگيري و اجراي سئو چيست؟

مطالعه نقطه نظرات متخصصين در پاسخ به سوال سئو چيست مجموعه اي از اطلاعات و داده هاي تخصصي را در اختيار ما قرار ميدهد ولي نتيجه گيري از آن و دستيابي به يك استراتژي كاربردي كمي پيچيده بنظر ميرسد. ويدئو زير ارائه مهندس امين اسماعيلي در سيزدهمين دورهمي كندو است كه فرآيند يادگيري سئو از داده تا دانايي را به خوبي تشريح كرده است. در اين ويدئو تعاريف متخصصين سئو از اين مفهوم به عنوان اطلاعات اوليه به كار گرفته شده است.

 

 

 

با يك نگاهِ جامع ميتوان گفت براي تعيين رتبه يك صفحه در نتايج جستجو بيش از 200 فاكتور مختلف توسط ربات هاي گوگل بررسي ميشوند. ولي اگر همانطور كه در ويدئوي بالا مطرح شد، كمي دقيق تر نگاه كنيم ميتوان اين موارد را در 5 دسته اصلي تقسيم كرد كه عبارتند از سئو تكنيكال، استراتژي، توليد محتوا، لينك سازي و آناليز و برنامه ريزي.

 

1- سئو تكنيكال، ستون فقرات سايت شما شكننده است!

به جرات ميتوان گفت كه مهمترين و تاثيرگذارترين فاكتور براي موفقيت يك سايت توجه به استانداردهاي سئو هنگام طراحي و كدنويسي آن است. گوگل براي درك محتواي صفحه بايد پيش از هر چيز به آنها دسترسي داشته باشد و اين نحوه دسترسي وابستگي مستقيم به ساختار سايت شما و نحوه كدنويسي آن خواهد داشت.

 

سئو تكنيكال، درك بهتر ربات هاي گوگل از ساختار سايت و بهبود تجربه كاربري

مواردي شامل رعايت استانداردهاي HTML هنگام كدنويسي، بهينه سازي سايت براي موبايل، افزايش سرعت صفحات، نشانه گذاري استاندارد (Schema) و … را ميتوان از مهمترين فاكتورهاي سئو تكنيكال دانست كه در كارگاه آموزش سئو تكنيكال بخش هاي مهمي از آن بررسي و آموزش داده ميشود.

 

2- استراتژي سئو، برنامه ريزي، برنامه ريزي و بازهم برنامه ريزي!

براي شروع كار خود نيازمند يك استراتژي مشخص و دقيق خواهيم بود. استراتژي ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحليل رقبا شكل ميگيرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبيات كاربران عبارات كليدي هدف را شناسايي ميكنيم و با توجه به وضعيت رقباي خود و نقاط ظعف و قوت آنها يك برنامه ي اجرايي براي هدف گذاري و توليد محتوا در نظر ميگريم.

 

استراتژي سئو، شناسايي كلمات كليدي ارزشمند، آناليز رقبا و تدوين استراتژي محتوا

3- توليد محتوا، ارزش آفريني محتوايي يا بازاريابي محتوايي؟

پس از آنكه صفحات شما در دسترس گوگل قرار گرفت، محتواي آن بررسي شده و موضوع صفحه تعيين ميگردد. نگارش محتوا علاوه بر توجه به مخاطب نيازمند شناخت دقيق از الگوريتم هاي گوگل براي بررسي و درك آن است. سايت هاي بسياري وجود دارند كه صفحات آنها مملو از محتواي غني و ارزشمند است ولي به دليل عدم شناخت از اين الگوريتم ها موفقيتي در سئو كسب نميكنند.

 

توليد محتواي اختصاصي و ارزشمند كليد جلب رضايت كاربر و اعتماد گوگل

رعايت استانداردهاي نگارشي، توجه به مفهوم كليدي به جاي كلمه كليدي، استفاده از عبارات هم خانواده و توصيفي، استفاده صحيح از تگ هاي هدينگ و پاسخ گويي به سوالات كاربران از مواردي هستند كه هنگام تهيه محتوا بايد به آن توجه كنيم. كارگاه استراتژي سئو و آموزش توليد محتوا دقيقا با همين هدف طراحي شده است.

 

4- لينك سازي، صندوق رأي آرا براي هر سايت

كيفيت محتوا و ساختار استاندارد موجب ميشود كه گوگل محتواي شما را به درستي درك كند، در بسياري از پروژه هاي سئو ميزان رقابت بالا نيست و رعايت همين نكات براي رسيدن به رتبه يك گوگل كفايت ميكند ولي اگر اين نكات توسط همه رعايت شد كدام يك مستحق جايگاه بهتر است؟

 

لينك سازي به دو بخش اصلي داخلي و خارجي تقسيم ميشود. لينك سازي داخلي موجب ميشود كه گوگل درك درستي از ساختار سايت و ارتباط موضوعي صفحات داشته باشد و لينك سازي خارجي ارزش و اعتبار هر صفحه در فضاي اينترنت را مشخص ميكند. شناخت و پياده سازي استراتژي هاي لينك سازي به ما كمك ميكند كه در رقابت هاي پيچيده تر نيز شانس موفقيت بالايي داشته باشيم.

 

لينك سازي ابزاري قدرتمند براي رسيدن به صدر نتايج جستجو

5- آناليز و برنامه ريزي، سئو يك فرآيند پويا و هميشه در حال تغيير است!

در آخرين قدم تلاش ميكنيم تا نتايج بدست آمده از 4 مرحله قبلي را تحليل كرده و با استفاده از اطلاعات آماري كه از گوگل سرچ كنسول و گوگل آناليتيكس جمع آوري ميكنيم استراتژي هاي خود را بهينه كنيم. آناليز و برنامه ريزي مرز جدايي ميان دانش و دانايي است، در اين مرحله تجربه به كمك دانش آمده و چشم اندازهاي جديدي را پيش روي ما ايجاد ميكند.

 

كسب تجربه از فعاليت هاي انجام شده و برنامه ريزي براي موفقيت هاي بعدي

اطلاعاتي كه از آناليز فعاليت هاي خود به دست مي آوريم به ما كمك ميكند كه اين فرآيند را از ابتدا بازبيني كرده و هدف گذاري هاي خود را اصلاح كنيم. در نهايت ميتوان گفت سئو يك چرخه بي پايان از اين 5 مرحله است و ما هميشه در حال بهبود فرآيندهاي هدف گذاري و اجرايي خود هستيم.

 

 

 

پاسخ به سوال “سئو چيست؟” از زبان متخصصين ايراني

گستردگي مفهوم سئو موجب ميشود هرشخص به فراخور تجربه و دانش خود تعريف متفاوتي از آن ارائه نمايد. هدف ما از جمع آوري اين تعريف ها كمك به درك بهتر و سريعتر در اين حوزه و شناسايي ابعاد گسترده آن است.

 

در ابتدا از افرادي كه در حوزه سئو و بهينه سازي سايت موفق و تاثيرگذار هستند تقاضا كرديم تا تعريف خود از اين واژه را به صورت مختصر براي ما ارسال كنند.

 

در ادامه متوجه شديم كه براي ارائه تعريف از سئو نيازي نيست كه حتما يك متخصص سئو باشيد، بلكه همه افرادي كه به نوعي با فضاي كسب و كارهاي اينترنتي، تبليغات و توليد محتوا در ارتباط هستند ميتوانند نگاهي متفاوت و نقطه نظري كاربردي درباره سئو ارائه دهند. در نتيجه آنچه در اين صفحه ميخوانيد صرفا تعريفي عمومي از سئو نيست.

 

https://www.janblaghy.ir/seo-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 

 

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۰:۱۸ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی