فروش حرفه هايي مانند آشپزي تركيبي از علم و هنر است. بدون اين هفت ماده با ارزش هرگز وارد آشپزخانه نشويد. محمد جانبلاغي آموزش فروش اگر هيچ يك از آنها را براي تهيه غذاي خود يا تركيب آنها به نسبت غلط يا سفارش نداريد ، هيچ فروشي انجام نمي شود.

بياييد از استعاره ديگري استفاده كنيم. فروش مانند گرفتن شماره تلفن هفت رقمي است. آموزش فروش اگر مي خواهيد با فردي در انتهاي خط ارتباط برقرار كنيد ، بايد اين اعداد را به ترتيب صحيح وارد كنيد. براي فروش ، همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه حداكثر فروش ، فروش مجدد و معرفي افراد ، اين روند هفتگي خاص را دنبال كنيد.

 

قانون 1: شناسايي مشتريان واقعي
اولين قانون موفقيت در فروش ، "صرف وقت بيشتر با ليدهاي بهتر" است. آموزش فروش ممكن است مشتريان بالقوه زيادي براي محصولات و خدمات شما وجود داشته باشد ، اما همه آنها مشتريان بالقوه شما نيستند. همانطور كه در مورد استراتژي بازاريابي در فصل 5 هشدار داديم ، در اين بخش در مورد روند فروش نيز هشدار مي دهيم. بيشتر مشتريان بالقوه براي شركت و محصولات و خدمات شما مناسب نيستند.

خريداران اصلي محصولات و خدمات شما چه كساني هستند؟ آموزش فروش در بسياري از مشاغل ، 20٪ مشتريان 80٪ محصولات و خدمات را خريداري مي كنند. وظيفه مهم شما يافتن اين 20٪ از مشتريان است. اگر در حال معامله سهام هستيد ، بايد مشترياني را پيدا كنيد كه بيشترين تجارت را انجام مي دهند. اگر آگهي مي فروشيد ، بايد مشترياني را پيدا كنيد كه بيشترين آگهي را خريداري مي كنند.

اين واضح است ، اما بسياري از صاحبان مشاغل نمي دانند كه بهترين مشتريان آنها چه كساني هستند. ما وقتي از شركت هاي مختلفي كه تحقيقات گسترده بازاريابي انجام مي دهند بازديد مي كنيم بسيار متعجب مي شويم اما تيم فروش آنها جلوي اتلاف وقت و هزينه خود را نمي گيرد. كاركنان خدمات مشتري ، تيم بازاريابي و آموزش فروش كاركنان فروش خود را جمع كنيد تا در مورد بهترين خريداران بازار صحبت كنند.
اولين كار شما شناسايي مشتريان واقعي از افراد مردد است. براي س Takeال كردن وقت بگذاريد. منابع انرژي و فروش شما محدود است. نمي توانيد آنها را صرف افرادي كنيد كه نمي توانند يا نمي خواهند از شما خريد كنند.
مشتري بالقوه داراي خصوصياتي است كه مي تواند به صورت زير طبقه بندي شود:

• برنامه: مشتري بالقوه يك نياز واقعي دارد كه توسط محصولات و آموزش فروش خدمات شما تأمين مي شود و از قبل وجود دارد.

مشكل: مشتري بالقوه يك مشكل آشكار دارد كه محصول يا خدمات شما آن را برطرف مي كند.

آموزش فروش • ارزش: مشتري بالقوه يك هدف خاص دارد كه مي تواند با كمك محصولات و خدمات شما با قيمت بسيار پايين تري از ارزش خود هدف محقق شود.

• درد: مشتري از اينكه محصولات و خدمات شما اجازه داده اند خود را آموزش فروش حل كنند ناراضي يا ناراضي است.

آموزش فروش نتيجه: مشتري احتمالي به نتايج خاصي نياز دارد و يا مي خواهد به نتيجه برسد و محصولات و خدمات شما آن را سريعتر ، بهتر و ارزان تر مي كند و بدون استفاده از اين محصولات و خدمات چنين فرصتي براي آنها امكان پذير نيست.

شفافيت مهمترين عامل در هر شرايطي است. آموزش فروش هم شما و هم مشتري احتمالي شما بايد از نيازها ، مشكلات ، اهداف ، نتايج يا درد آگاه باشيد و اينكه چرا محصول يا خدمات شما روشي مقرون به صرفه براي رفع آنهاست.

 

قانون 2: ايجاد صميميت و اعتماد
آموزش فروش با وجود تمام داده ها و تجارب مورد استفاده در فرآيند فروش ، بيشتر تصميمات خريد بر اساس احساسات ، به ويژه احساسات خريداران (يا اطرافيانشان) از محصول و فروشنده اتخاذ مي شوند. نحوه برخورد خريدار با فروشنده ، احساسي را كه نسبت به كل شركت دارد ، شكل مي دهد.
بهترين فرآيند فروش فرآيندي است كه در آن شما با جزئيات واقعي به مشكلات مصرف كننده اشاره كرده و سپس مزاياي آموزش فروش راه حل هاي خود را به آنها نشان دهيد. البته بيشترين بخش فروش تا بعد از فروش ادامه دارد.

هنگام فروش ، بايد خدمات يا كالايي را تحويل بگيريد و مطمئن شويد كه به طرز مطلوبي نصب و استفاده شده است آموزش فروش و در مدت مشخصي پس از فروش به شكايات و نگراني هاي مشتري پاسخ خواهيد داد. به همين دليل ، مشتري ابتدا به دنبال برقراري ارتباط است. تا آنجا كه به مشتري مربوط مي شود ، رابطه با فروشنده بسيار مهمتر از خود كالا يا خدمات است.

آموزش فروش قانوني در مورد فروش وجود دارد كه قانون تلاش غيرمستقيم ناميده مي شود. طبق اين قانون ، هرچه بيشتر تمركز خود را بر روي ارتباطات قرار دهيد (رويكرد غير مستقيم Negotiation) ، فروش شما بهتر خواهد بود. اما هرچه بيشتر روي فروش تمركز كرده و ارتباطات را ناديده بگيريد ، احتمال فروش يا برقراري ارتباط خوب با مشتري كمتر است.

اعتماد و اعتماد مهمترين عوامل ارتباطات فروش هستند. مشتري بايد به شما (فروشنده) اطمينان كامل داشته باشد آموزش فروش و اعتقاد راسخ داشته باشد كه به تعهدات خود عمل خواهيد كرد. مشتري بايد باور داشته باشد كه اثربخشي محصول و خدمات شما همان چيزي است كه در ابتدا گفتيد و ثابت خواهد ماند. مكالمه منجر به فروش نمي شود. بين تعداد س questionsالاتي كه درباره نيازها و خواسته هاي مشتري و خودتان مي پرسيد رابطه مستقيمي وجود دارد


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۵:۲۲:۱۹ | مرجانه تركان | نظرات (0)

دريافت لينك از سايت هاي با قابليت اطمينان بالا يكي از عوامل مهم براي رتبه بندي يك سايت جستجوگرها است. لينك سازي يكي از مهمترين فاكتورهاي سئو است كه اگر به محمد جانبلاغي خريد بك لينك درستي انجام نشود در نهايت به مجازات گوگل منجر مي شود. يكي از روش هاي ايجاد پيوند ايجاد نمايه بازخورد است. اين پيوندها با ايجاد حساب كاربري در سايت هاي مختلف ايجاد مي شوند. تمام كاري كه شما بايد انجام دهيد اين است كه سايت هاي معتبري پيدا كنيد و در قسمت حساب خود پيوندي به سايت خود همراه با اطلاعات مربوط به تجارت خود قرار دهيد.

ليست كامل پيوندهاي رايگان
قبل از ايجاد پيوندهاي رايگان به سايت هاي خريد بك لينك مختلف ، ابتدا مواردي مانند اعتبار دامنه وي را بررسي كنيد. توجه داشته باشيد كه مقدار پيوند خارجي با كيفيت بهتر از 10 بك لينك هرزنامه.

ليست بيش از 350 سايت براي ايجاد پيوندهاي رايگان
خريد بك لينك يكي از راه هاي افزايش آگاهي از برند ، دريافت لينك از سايت هاي ديگر است. خريد بك لينك مخصوصاً سايتهايي كه پيوند موضوعي يا معنايي به سايت شما دارند. خريد رپورتاژ آگهي و مراجعه رايگان به راحتي نسبت به ساير ترفندها مانند ذكر نام تجاري آسان تر است. اگرچه تأثير پيوندهاي حساب به اندازه گزارش تبليغات نيست ، اما داشتن چند پيوند با كيفيت از اين نوع بي ضرر نيست. بنابراين براي ايجاد تنوع در روش ايجاد پيوند و افزايش اعتماد به دامنه سايت ، حتماً از سايت هايي كه در ادامه معرفي مي كنيم استفاده كنيد:

در واقع براي خريد پيوندهاي قوي مي توانيد به صفحه پيوندها نيز مراجعه كنيد

چگونه مي توان پيوندهاي رايگان ايجاد كرد
پس از تجزيه و تحليل و بررسي سايت خريد بك لينك مورد نظر خود ، روي ثبت نام يا ثبت نام كليك كنيد ، كه معمولاً در سمت راست يا چپ سايت ها قرار دارد.
اطلاعاتي مانند نام كاربري ، ايميل ، رمز ورود را وارد كنيد.
پس از ثبت نام ، يك ايميل دريافت خواهيد كرد ، براي تاييد هويت خود و ثبت نام موفقيت آميز ، روي پيوند ارسال شده كليك كنيد.
سپس دوباره وارد حساب خود شويد و اطلاعات مورد نياز را بهمراه پيوند به سايت خود در بخش Bio يا Information قرار دهيد. حتماً متن مربوط به پيوند را در اختيار كاربر قرار دهيد تا تأثيرگذاري پيوند را خريد بك لينك افزايش دهد.
آيا استفاده از ابزارهاي رايگان براي ايجاد بازخورد خودكار ايده خوبي است؟
نه به عنوان يك اصل اساسي در زندگي ، به ياد داشته باشيد كه هيچ چيز خوبي به صورت رايگان و راحت در اختيار ما قرار نمي گيرد. خريد بك لينك اگرچه ابزارهاي زيادي در اينترنت وجود دارد كه مي تواند براي ايجاد بازخورد خودكار در مدت زمان كوتاه مورد استفاده قرار گيرد ، اما آسيب هاي اين ابزار بسيار بيشتر از مزاياي آن است.

همانطور كه در راهنماي استراتژي اتصال خارجي ذكر شده است خريد بك لينك ، مواردي مانند اعتبار دامنه ، نتايج هرزنامه ، ارتباط موضوعي و موارد ديگر را بررسي كنيد. آنها از مهمترين مواردي هستند كه بايد هنگام انتخاب سايت براي ايجاد بازخورد مورد توجه قرار گيرند. تعداد محدودي پيوندهاي با كيفيت از تعداد زيادي پيوندهاي بي كيفيت م effectiveثرتر است. هنگامي كه از اين ابزارها براي ايجاد پيوند خارجي استفاده مي كنيد ، هيچ كنترلي بر سايت انتخابي نداريد و از كيفيت پيوند نمي دانيد. علاوه بر اين ، اين ابزار مانند روبات رفتار مي كنند و به راحتي Google را از چيزهاي عجيب و رديابي لينك سازي آگاه مي كنند.

حتما بخوانيد: بازاريابي محتوا چيست و چرا بايد مهم باشد؟
خريد بك لينك پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر قبلاً از اين ابزارها استفاده كرده ايد ، يا با حذف لينك يا ارتباط مستقيم با خريد بك لينك صاحب سايت ، از او بخواهيد نظرات شما را حذف كند.

خريد بك لينك آنها براي مراجعه رايگان مراجعه مي كنند. البته لينك هاي رايگان به هيچ وجه دليل بي كيفيت بودن آنها نيست! بسياري از افراد دريافتند كه مراجعه ارجاع شده فقط در سئو سايت م effectiveثر است و ارجاع رايگان كاري بي فايده است. اگر نه اصلاً!

پيوند به يك سايت ، چه رايگان و چه پولي ، اعتبار آن را نشان مي دهد. اگر به سايت هاي قديمي و بزرگ نگاه كنيد ، متوجه خواهيد شد كه بيش از 90٪ پيوندهاي آنها رايگان ، طبيعي و ساخته شده توسط ديگران است.

بنابراين پيوندهاي رايگان نيز مي توانند براي سايت شما مفيد و موثر باشند. در اين مقاله مي خواهم بهترين سايت ها را براي ايجاد خريد بك لينك پيوندهاي رايگان و رايگان به شما معرفي كنم. اگر مي خواهيد پيوندهاي رايگان قوي ايجاد كنيد ، در اين مقاله با من همراه باشيد.

اين مقاله ليستي از بازخورد رايگان شامل پيوندهاي رايگان فارسي ، پيوندهاي خارجي رايگان ، پيوندهاي واقعي رايگان ، پيوندهاي دولتي رايگان ، خريد بك لينك پيوندهاي دولتي رايگان و آموزش با حق دسترسي بيش از 90 سال را در اختيار شما قرار مي دهد. خبر خوب اين است كه اين اطلاعات هر روز به روز مي شود. اين به اين معني است كه معرفي بهترين سايت ها براي ايجاد لينك هاي رايگان همچنان ادامه دارد. بنابراين ، پيشنهاد مي كنم حداقل هر چند روز يك بار از اين صفحه ديدن كنيد.

 

آموزش ايجاد لينك به سايت هاي رايگان و اعتبار بالا
فيلم را تماشا كنيد

00:00
00:00

 

در اينجا ليستي از سايت هاي بازخورد رايگان وجود دارد
لينك هاي رايگان با كيفيت بسازيد

اين خيلي كليشه اي و موضوعي نيست. در اين مقاله سعي مي كنم سايت هايي را معرفي كنم كه هنوز معرفي نشده اند. چه در سيستم هاي ساخت سايت و وبلاگ و چه در انجمن ها و روش هاي ديگر براي ايجاد پيوند. سعي خواهم كرد بهترين سايت ها را براي لينك هاي رايگان به شما معرفي كنم. همچنين ، خريد بك لينك از آنجا كه ساخت بك لينك رايگان از اهميت بيشتري برخوردار است ، من سعي مي كنم سايت هاي بيشتري را براي ساخت پيوندهاي پيگيري رايگان با مشخصات بالا معرفي كنم.

 

ايجاد لينك هاي رايگان در سيستم هاي وبلاگ نويسي
خريد بك لينك يكي از بهترين راه ها براي ايجاد پيوندهاي با كيفيت استفاده از سيستم هاي وبلاگ نويسي است. با استفاده از اين سيستم ها ، كه اكثر آنها پيوندهاي رايگان ارائه مي دهند ، مي توانيد محتواي وب سايت خود را مجددا منتشر كنيد و از طريق آنها پيوندهاي دائمي رايگان دريافت كنيد.

نكته مهم: براي ايجاد بك لينك وبلاگ ، بهتر است مطالب وبلاگ خريد بك لينك را با محتواي غير از محتواي سايت خود به روز نگه داريد و از ايجاد بك لينك مكرر براي سايت خود خودداري كنيد. زيرا در اين حالت مشخص مي شود كه همه وبلاگ ها براي شما هستند و لينك ها به صورت دستي ساخته مي شوند.

 

ليست وبلاگ هاي ايراني براي ايجاد لينك هاي رايگان

توجه: فعاليت در اين سيستم هاي وبلاگ نويسي بسيار توصيه مي شود خريد بك لينك زيرا داراي قدرت بالايي هستند. سيستم هاي وبلاگ نويسي Coinbase ايراني زيادي وجود دارد ، اما سعي كنيد حداقل در اين سيستم ها فعال باشيد.

 

ليست وبلاگ هاي خارجي براي ايجاد پيوندهاي قوي و رايگان
همچنين مي توانيد محتواي فارسي را به سيستم هاي وبلاگ نويسي خارجي ارسال كنيد ، اما برخي از اين سرويس ها داراي مشكلات خريد بك لينك زبان فارسي هستند و ممكن است به محض مشاهده وبلاگ شما را مسدود كنند. اما سايت هاي موجود در اين ليست هيچ ارتباطي با محتواي فارسي شما ندارند و شما مي توانيد با خيال راحت مطالب خود را به زبان فارسي منتشر كرده و پيوندهاي رايگان و دائمي به سايت خود ايجاد كنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۵:۱۸:۵۳ | مرجانه تركان | نظرات (0)

سئو كلاه سفيد چيست؟
اين روش سعي مي كند كل فرآيند SEO را با قوانين گوگل مطابقت دهد. در سئو با كلاه سفيد ، تكنيك ها ، محمد جانبلاغي خدمات سئو روش ها و استراتژي ها كاملاً منطبق با قوانين گوگل است ، به همين دليل SEO اخلاقي نيز ناميده مي شود. اين روش مدت زمان زيادي طول مي كشد ، اما نتايج ماندگار و طولاني مدت خواهد بود.

تكنيك هاي اساسي سئو با كلاه سفيد
مهمترين نكته در سئو براي كلاه سفيد خدمات سئو رعايت كامل قوانين گوگل است. اما گوگل از ما چه مي خواهد؟

مطالب محتويات محتويات

خدمات سئو مطالب سلطان است. اين شعار Google است و از شما مي خواهد محتواي مربوطه را براي مخاطبان خود تهيه كنيد.

اگر از هدف جستجوي كاربر براي كلمه اي كه روي آن كار مي كنيد نمي دانيد ، در مسير اشتباهي قرار گرفته ايد.

مهمترين سوال بعدي بحث در مورد خدمات سئو ساختار وب سايت شماست تا Google Spiders بتواند به راحتي مطالب شما را پيدا كند. اما قبل از آن ، به ياد داشته باشيد كه:

درست است كه محتوا سلطان است ، اما بازاريابي هم ملكه است و هم خانه را اداره مي كند

گري وينرچوك
خدمات سئو اگر مي خواهيم ليستي خلاصه از كليات SEO سفيد بنويسيم ، ليست كوتاه زير ممكن است مناسب باشد

فهرست
ساختار
رابط كاربري و تجربه كاربري (شتاب سايت يكي از مهمترين قسمتهاي اين بخش است)
كدها و تصاوير بهينه
قدرت طبيعي (تماس با شما از طريق مخاطبين)
سئو كلاه سياه چيست؟
بر خلاف روش قبلي كه سعي داشت كل فرآيند جستجوگرها را قانوني جلوه دهد ، خدمات سئو اين روش SEO سعي مي كند موتور جستجو را فريب دهد و از طريق روش هاي غيرقانوني و دور زدن الگوريتم هاي گوگل ، رتبه بندي سايت را افزايش دهد. اين روش بسيار سريع كار مي كند و شما مي توانيد در مدت زمان بسيار كوتاهي نتيجه را مشاهده كنيد ، اما اين نوع سئو بسيار خطرناك است و اگر گوگل متوجه شود ، وب سايت به طور كامل از نتايج جستجو حذف مي شود.

وقتي در مورد تحريم سايت توسط گوگل صحبت كرديم ، در مورد سئو با كلاه سياه صحبت كرديم. اين سئو هنوز مزايايي دارد.

يك مثال عملي از SEO براي كلاه سياه
به عنوان مثال ، فرض كنيد كه شما يك محصول خاص خدمات سئو را براي يك ماه خاص از سال داريد و براي شما مهم است كه بتوانيد در آن روزها ويزيت هاي هدفمندي را دريافت كنيد. بهينه سازهاي كلاه سياه به شما كمك مي كنند تا با خريد دامنه كار خود را شروع كنيد. به صفحه فرود مناسب هدف تجاري خود تبديل شويد.

اين باعث جذب مخاطب شما مي شود و به زودي وب سايت جديد خود را از دست خواهيد داد.

اما شما به هدف خود رسيده ايد.

سئو منفي
مثال ديگر SEO سياه ، SEO منفي است كه از روش هاي خدمات سئو سياه براي تضعيف حريف استفاده مي كند. اين معمولاً يك روش اخلاقي نيست و از جانب افرادي كه روح بزرگي دارند ، ناشي نمي شود.

اما متأسفانه مشكلي وجود دارد كه افراد خوش بين سئو و حسود از اين روش ها استفاده مي كنند متأسفانه اين اتفاق اخيراً در سايت ما توسط برخي افراد غيراخلاقي رخ داده است كه اميدوارم بدون هيچ مشكلي بتوانيم از آن عبور كنيم.

SEO Hat SEO چيست؟
اين روش سعي دارد از مجموعه تكنيك هاي خدمات سئو دو روش قبلي استفاده كند. اين نوع سئو به تجربه زيادي نياز دارد و اگر به درستي انجام نشود مي تواند نتايج ضعيفي را براي وب سايت به همراه داشته باشد. سئو خاكستري زمان نسبتاً كوتاهي به طول مي انجامد و مي توان آن را بهترين و تخصصي ترين روش سئو دانست.

خدمات سئو اكنون روش بازخورد PBN كه براي شما آماده كرده ايم و مي توانيد به راحتي آن را براي وب سايت خود سفارش دهيد ، روش SEO كلاه خاكستري است.

باورهاي غلط سئو
تصورات غلط در مورد سئو مانند سمي است كه از اين دانش جذاب و متأسفانه برخي از سئو هاي حرفه اي در زندگي خدمات سئو  دانشجويان افتاده است.
در تعدادي از آموزش ها برخي از پارامترها به عنوان يك پارامتر خاص خدمات سئو از SEO براي كساني كه به اين زمينه علاقه مند هستند آموزش داده مي شود ، كه هيچ پايه واقعي ندارد و فقط به عنوان يك معلم يا شركت ارائه مي شود ، اغلب فقط به يك دليل ، به روش خاص براي آنها كار كرد

براي آشنايي با باورهاي غلط در مورد سئو ، اين مقاله را بررسي كنيد.

آيا وب سايت من به SEO احتياج دارد؟
به طور خلاصه پاسخ؛ آره. همه وب سايت ها به سئو نياز دارند. اگر مي خواهيد در اينترنت ديده شويد خدمات سئو ، به SEO نياز داريد. بدون سئو و رتبه بندي گوگل ، وب سايت شما منزوي خواهد شد و هرگز بازديدكنندگان زيادي را به خود جلب نمي كند.

چگونه سئو كنيم؟
همانطور كه قبلا توضيح داديم ، SEO روشهاي مختلفي دارد. اول از همه ، شما بايد بدانيد كه يك موتور جستجو چه معيارهايي دارد و كدام معيارها در حال حاضر بيش از سايرين مهم هستند. خدمات سئو سپس شما بايد استراتژي SEO خود را تنظيم كنيد و در اين استراتژي تمام روش ها و تكنيك هايي را كه بايد براي SEO استفاده شود مشخص كنيد.

سئو فرآيندي ثابت و تكراري است ، نياز به تعهد دارد و فقط مانند يك كمپين تبليغاتي نيست كه يكبار براي هميشه انجام مي شود !!! به دنبال يك تيم جستجوگر موبايل ، اختصاصي و خدمات سئو سازگار باشيد.

خدمات سئو اگر در اين زمينه تجربه اي نداريد و به تازگي در مورد سئو و اهميت آن اطلاعات كسب كرده ايد ، با خواندن اين مقاله بهتر است سئو را به يك متخصص بسپاريد.SEO 365 بخاطر داشته باشيد كه سئو در سايت بدون داشتن دانش كافي در اين زمينه مي تواند منجر به حذف كامل وب سايت از نتايج جستجو شود.

شما مي توانيد از يك سري ابزارها براي تجزيه و خدمات سئو تحليل سايت ها و رقبا براي سئو استفاده كنيد و ما يكي از اين خدمات را به شما ارائه مي دهيم. يك حساب MOZ PRO بخريد قيمت قانوني


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۵:۱۳:۱۱ | مرجانه تركان | نظرات (0)

SEO مخفف Search Engine Optimization است و به معناي بهينه سازي موتور جستجو است.

سئو به ساده ترين معني به معناي تلاش براي افزايش رتبه موتور جستجو در وب سايت و هدايت بازديد به آن است. محمد جانبلاغي آموزش سئو در حال حاضر موتورهاي جستجو بيشترين بازديد را براي وب سايت ها ايجاد مي كنند.

سئو چيست؟
براي درك فرآيند جستجوگرها ، ابتدا بايد كمي در مورد نحوه كار موتورهاي جستجو بدانيم.

قبل از ظهور موتورهاي جستجو ، هر كسي كه مي خواست اطلاعاتي را در وب پيدا كند ، آموزش سئو بايد URL سايتي را كه اطلاعات در آن قرار داشت ، بداند. با رشد اينترنت و گسترش شبكه و افزايش تعداد وب سايت ها ، درصد بسيار بالايي از وب سايت ها عملاً ناشناخته باقي ماندند ، حتي اگر حاوي اطلاعات بسيار ناب باشند.
ظهور موتورهاي جستجو
موتورهاي جستجو براي حل اين مشكل ايجاد شده اند. موتورهاي جستجو از آموزش سئو ربات ها براي اسكن و نمايه سازي كل سطح شبكه استفاده مي كنند ، يعني. براي شماره گذاري و علامت گذاري صفحات وب بر اساس كلمات استفاده شده در آنها.

آموزش سئو به اين ترتيب وقتي كلمه اي در موتورهاي جستجو جستجو مي شود ، صفحات مربوط به كلمه جستجو را پيدا كرده و به كاربر نشان مي دهند. هرچه اين كلمه در صفحه بيشتر استفاده شود ، اين صفحه بهتر بود.

از سادگي موتورهاي جستجو سو Abاستفاده كنيد
همانطور كه در ابتدا گفتيم ، تعداد كلمات در هر صفحه مهمترين ملاك براي موتورهاي جستجو براي رتبه بندي سايتها است. همانطور آموزش سئو كه مي توانيد حدس بزنيد ،

با اين مشكل سو with استفاده زيادي شده بود و مديران سايت براي تبليغ سايت خود در Google مجبور به انجام كار كمي بودند اما تكرار اين كلمه را انجام مي دادند و بنابراين وب سايت پر از سايتهايي بود كه آموزش سئو تنها محتواي آنها كلمه را تكرار مي كرد.

موتورهاي جستجوي هوشمند ، به ويژه گوگل
سپس گوگل و ساير موتورهاي جستجو الگوريتم را بهبود بخشيدند و از هوش مصنوعي براي بررسي بسياري از معيارهاي رتبه بندي سايت استفاده كردند كه در زير به برخي از آنها خواهيم پرداخت. اما وقت آن است آموزش سئو كه به س theال اساسي پاسخ دهيم.

سئو يعني چه؟
آموزش سئو SEO تلاشي است براي ارتقا to يك وب سايت به استانداردهاي موتور جستجو.

در واقع ، در عمل سئو ، ابتدا معيارهاي موتور جستجو تعريف شده و سپس وب سايت سعي مي كند تا حد ممكن اين معيارها را برآورده كند.

در حقيقت ، براي سئو بايد اولويت اصلي را به كاربر اختصاص دهيم ، اگر كاربران ما را دوست داشته آموزش سئو باشند ، گوگل به ما علاقه مند خواهد شد.

آموزش سئو موفقيت در سئو اين نيست كه Google را گول بزنيد ، SEO اين است كه بيايد و با Google كار كند و به آن كمك كند نتايج بهتري به كاربر نشان دهد.

يك جمله جالب وجود دارد كه مي گويد:
بهترين مكان براي پنهان كردن يك جسد صفحه دوم گوگل است!
احتمال ديده شدن در چند صفحه بعدي به همان اندازه كم آموزش سئو است.

چرا سئو مهم است؟
در يك جمله ، زيرا SEO درآمد كسب مي كند؛ براي درك اين موضوع ، مثالي را آموزش سئو در نظر بگيريد:

فرض كنيد شما يك فروشگاه لوازم ورزشي داريد و مي خواهيد براي افزايش فروش تبليغ كنيد. گزينه هاي مختلفي براي اين كار وجود دارد ، شما مي توانيد در روزنامه ها و مجلات تبليغات را چاپ كنيد يا فيلم هاي تبليغاتي را در راديو و تلويزيون و حتي شبكه هاي اجتماعي پخش كنيد. همه اين روش ها اثبات شده و موثر هستند. اما اگر سايت شما SEO باشد ، نتايج بسيار سودمندتري كسب آموزش سئو خواهيد كرد.

هنگامي كه در روزنامه ها ، تلويزيون و ، ديگر تبليغ مي كنيد ، پيام تبليغاتي خود را براي طيف وسيعي از مخاطبان دريافت مي كنيد ، بيشتر آنها نيازي به تجهيزات ورزشي ندارند و عملا درصد بسيار بالايي از هزينه هاي آموزش سئو شما براي تبليغات نتيجه اي ندارد و به درد شما نمي خورد.

آموزش سئو اما فرض كنيد شخصي براي يافتن محصول مي خواهد تجهيزات ورزشي را با جستجوي كلمه اي مانند "كيف ورزشي" در Google بخرد. اگر در صفحه نتايج Google رتبه بالايي داشته باشيد ، به سايت شما مي آيد و از شما خريد مي كند. به اين ترتيب ، هركسي كه وارد سايت شما شود مشتري بالقوه شماست و اگر سايت شما به خوبي طراحي شده باشد ، بيشتر آنها مشتري شما مي شوند.

مزاياي سئو چيست؟
در حال حاضر ، شما قطعاً مي فهميد كه يك علم SEO مفيد و موثر براي تجارت چيست. در اينجا آموزش سئو برخي از مزاياي مهم سئو ذكر شده است:

سئو سايت ميزان بازديد وب سايت را افزايش مي دهد.
اين امر باعث ايجاد برند و افزايش اعتماد به وب سايت مي شود.
اين امر منجر به فروش بيشتر و در نتيجه سود بيشتر مي شود.
بيشتر كاربران موتور جستجو فقط روي يكي از 5 نتيجه برتر صفحه نتايج كليك مي كنند. بنابراين ، آموزش سئو اگر به دنبال خواننده محتواي خود هستيد يا به مشتري فروشگاه خود نياز داريد ، بايد در راس نتايج جستجو باشيد.
سئو فقط در مورد سازگاري موتور جستجو نيست ، بلكه سئو خوب تجربه كاربر و استفاده از يك وب سايت را بهبود مي بخشد.
آموزش سئو براي نمايان شدن وب سايت شما در شبكه هاي اجتماعي مفيد است. نزديك به سه ميليارد نفر در سراسر جهان حداقل در يك شبكه اجتماعي هستند. Neil Patel اگر محتواي شما در نتايج جستجو جايگاه خوبي داشته باشد و كاربر آن را انتخاب كند ، به احتمال زياد در يك شبكه اجتماعي مانند فيس بوك و توييتر به اشتراك گذاشته مي شود و اين اشتراك به معناي آموزش سئو يك لينك مفيد براي بهبود رتبه وب سايت شما است.
SEO از ماندگاري بسيار بالاتري نسبت به ساير روش هاي آموزش سئو بازاريابي برخوردار است.
هزينه سئو چندين برابر بيشتر از خواهد بود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۵:۰۹:۳۰ | مرجانه تركان | نظرات (0)

شايد از خود بپرسيد كه چگونه يك وب سايت ايجاد كنيد و بهترين راه براي ايجاد يك وب سايت محمد جانبلاغي طراحي سايت رايگان و سوالات مشابه چيست. ما مي خواهيم در اين دوره آموزشي كاملاً رايگان به اين س questionsالات پاسخ دهيم.

در هر دوره ، روشهاي تجاري متناسب با نيازهاي جامعه تغيير خواهند كرد. طراحي سايت امروزه ، وقتي همه با تلفن هاي همراه و رايانه سر و كار دارند ، مردم به طور طبيعي نام كالاي مورد نظر را در گوگل جستجو مي كنند تا كالاي خاصي را خريداري كنند. آنها از كيفيت و قيمت محصول اطمينان حاصل مي كنند و سپس به احتمال زياد خريد خود را به صورت آنلاين انجام مي دهند.

طراحي سايت همه مشاغل سنتي بايد با دانش روزمره مردم سازگار شوند و از روش هاي سنتي به درآمدزايي جديد برسند. امروز همه ما نياز به داشتن يك تجارت اينترنتي داريم و هر روز چيزهاي جديدي را در اين زمينه ياد مي گيريم.

داشتن درآمد كافي بدون نياز به تجربه و سرمايه براي همه ايده آل است. طراحي سايت درك نيازهاي جامعه و پاسخگويي به اين نيازها به شما كمك مي كند تجارت خود را توسعه دهيد. دستيابي به درآمد ايده آل بدون نياز به پرداخت هزينه هاي اضافي و تنها با ابتكار عمل از ويژگي هاي اين نوع مشاغل است. بنابراين بياييد گامي در جهت كسب درآمد اينترنتي (كسب درآمد در خواب) برداريم. نيازي به پرداخت نيست!

خوب ، اگر قصد داريد آموزش را به صورت رايگان شروع كنيد ، اين مقاله را بخوانيد و اصول ساخت وب سايت را ياد بگيريد.

آنچه در اين مقاله مي خوانيد

چگونه مي توان وب سايت ساخت
دامنه چيست؟
بهترين پسوند دامنه چيست؟
دامنه مناسب را ثبت كنيد
چند نمونه از دامنه ها
ميزبان چيست؟
انواع ميزبان ها براي ساخت سايت
قيمت هاست چقدر است؟
ميزباني براي ويندوز يا لينوكس
انتخاب ميزبان مناسب براي سايت خود
انواع سايت: ساكن و پويا
سايتهاي ثابت (ثابت)
سايت پويا
يك سايت ثابت يا پويا ايجاد كنيد
امنيت
تغييراتي در محتوا ايجاد كنيد
نتيجه كلي
چگونه مي توان وب سايت ساخت
در اين آموزش ، مراحل ايجاد وب سايت را توضيح خواهيم داد. طراحي سايت اجازه دهيد حتي موارد مرتبط و كاربردي را كه بيشتر طراحان وب سايت براي راه اندازي وب سايت استفاده مي كنند ، به شما معرفي كنيم.

در اينجا نحوه ساخت سايت خود را از ابتدا توضيح مي دهيم. پس از طي مراحل ذكر شده طراحي سايت در اينجا مي توانيد به راحتي سايت خود را راه اندازي كنيد.

در واقع ، شما مي توانيد يك وب سايت به 3 روش ايجاد كنيد:

با ايجاد يك وبلاگ و سپس نصب دامنه بر روي آن وب سايت ايجاد كنيد
استفاده از سازندگان سايت: شما بايد عضو اين سايت ها شويد و سپس وب سايت خود را ايجاد كنيد.
استفاده از سيستم مديريت محتواي CMS مانند وردپرس كه در  واقع نرم افزاري است كه فرصت هاي طراحي سايت زيادي براي ايجاد وب سايت هاي مختلف با برنامه هاي مختلف مانند فروشگاه ، شركت و ... فراهم مي كند.
اگر مي خواهيد وب سايت خود را بدون نياز به برنامه نويسي راه اندازي و راه اندازي كنيد ، بايد از روش سوم يعني CMS استفاده كنيد.

براي اجراي يك وب سايت ، ما به چندين م basicلفه اساسي نياز داريم. ما يكي يكي اين اجزا را بررسي خواهيم كرد. سپس نحوه راه اندازي سايت از صفر تا 100 را به روشي كاربردي و مديريت آن با سيستم مديريت محتواي وردپرس به طراحي سايت شما آموزش خواهيم داد.

دامنه چيست؟
در پاسخ به اين سوال كه چگونه مي توان وب سايت ساخت ، بايد بدانيد كه تقريباً هر روز در دنياي اينترنت با دامنه ها سر و كار داريد. وب سايت شما بايد داراي يك URL منحصر به فرد در اينترنت باشد طراحي سايت تا مشتريان بتوانند با تايپ كردن آن در مرورگر به وب سايت شما دسترسي پيدا كنند. دامنه در واقع نام خاصي است كه هر وب سايت آن را مي پذيرد تا از ساير وب سايت ها Wikipedia متفاوت و قابل دسترسي باشد.

دامنه چيست؟
دامنه چيست؟
بنابراين ، بايد سعي كنيد نامي را براي سايت خود انتخاب كنيد كه درك سايت براي كاربران آسان باشد ، بتواند به راحتي آن را بياموزد و بدون هيچ زحمتي نام سايت خود را جستجو كنيد. نامي كه براي سايت خود انتخاب كرده ايد داراي پيشوند (www) و پسوند (مانند ir ، com ، org) است. طراحي سايت بنابراين ، قسمت اول هر دامنه www است ، قسمت دوم نام دامنه (همان نام سايت) است و قسمت سوم پسوند دامنه دامنه است.

ساختار دامنه
ساختار دامنه
بهترين پسوند دامنه چيست؟
طراحي سايت جالب است بدانيد كه بيشتر دامنه هاي دو حرفي در واقع نام كشورها را كوتاه مي كنند (به عنوان مثال ، ir به معناي ايران يا ما به معناي ايالات متحده است). پسوند دامنه در واقع نوع و زمينه فعاليت سايت شما را نشان مي دهد. به عنوان مثال پسوند ir به معناي ايراني بودن سايت شما است يا پسوند com به معني تجاري به معناي سايت تجاري است.

به عنوان مثال ، اگر وب سايت شركتي داريد ، بهتر از پسوند com است طراحي سايت . البته .com به معناي تجاري است ، نه شركتي! به خاطر داشته باشيد كه دامنه ها بايد به صورت ماهانه يا سالانه تمديد يا خريداري شوند.

اما به اين توجه كنيد؛ دامنه اي كه انتخاب مي كنيد بايد با موضوع و طراحي سايت محتواي سايت شما مطابقت داشته باشد ، زيرا اين امر بر SEO تأثير مي گذارد. انتخاب دامنه مناسب براي سايت شما مي تواند بهينه سازي SEO سايت شما را تحريك كرده و سايت شما را از Google معتبرتر كند.

دامنه مناسب را ثبت كنيد براي دريافت پاسخ به سوال نحوه ساخت


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۵:۰۴:۰۰ | مرجانه تركان | نظرات (0)

گزارش دهي تأثير بسزايي در سئو دارد ، بنابراين بنيانگذار گوگل ايده گوگل را فقط با يك لينك راه اندازي كرد. تسمينو رپورتاژ آگهي پيج (خالق گوگل) دريافت كه صحت محتواي سايت از طريق بازخورد قابل اندازه گيري است و اين نقطه شروع موتور جستجوي گوگل بود. گوگل امروز باهوش است ، بهترين راه براي دريافت پيوندهاي مداوم گزارش تبليغات خود است.

گزارش آگهي چيست؟
اين نوعي متن براي ارائه محصول يا خدمات تجاري است رپورتاژ آگهي و يكي از نكات مهم اين است كه برخلاف ساير مدل هاي ايجاد پيوند يا منابع كه بايد به صورت ماهانه يا سالانه به روز شوند. ايجاد لينك با ارسال مداوم گزارش آگهي انجام مي شود و به هيچ وجه از سايت هاي ناشر حذف نمي شود.
رپورتاژ آگهي بنابراين مي توان استفاده از اين روش تبليغاتي را به عنوان يكي از موثرترين و كارآمدترين روش هاي بازاريابي ديجيتال و همچنين سئو در نظر گرفت. از طريق آن ، اعتبار سايتي كه گزارش تبليغات را منتشر كرده براي هميشه براي وب سايت خود ايجاد شده است.

سابقه گزارش آگهي:
در زبان بين المللي (انگليسي) تبليغات گزارش تبليغات ناميده مي شود. اين كلمه تركيبي از دو كلمه تبليغات و ويرايش است كه در طبيعت تركيبي از مطالب نوشتاري رپورتاژ آگهي و تبليغاتي است.
براي اولين بار در سال 1946 ، گزارش توسط نويسندگان در متن هاي كوتاه و كوتاه نوشته شد و در يك ستون در روزنامه ها و برخي از مجلات منتشر شد. رپورتاژ آگهي پس از آشنايي مردم با اين روش ، در دهه 70 به اوج خود رسيد و تا به امروز مي بينيم كه هر روز بيشتر از گذشته مورد استفاده قرار مي گيرد.
گزارشگري تبليغات به تبليغات رسانه اي ، تبليغات نوشتاري و تبليغات آنلاين تقسيم مي شود.
نكته مهمي كه بايد به آن توجه شود شنا براي تهيه گزارشي است كه مارك و مدل كسب و رپورتاژ آگهي كار شما را در قالب مصاحبه و اخبار ارائه مي دهد كه فرم جذابي براي مطالعه و ورود كاربران به سايت شما دارد.

بين بازخورد و گزارش تفاوت وجود دارد. بازخورد و گزارش دو اصل بسيار ارزشمند در سئو است كه مي تواند شما را در رده بالاي موتورهاي جستجو قرار دهد و سودآوري بيشتري كسب كند.

مزاياي تبليغات گزارش آگهي:
بهبود جايگاه سايت در موتورهاي جستجو: گزارش دادن تبليغات يكي از راه هاي ايجاد رپورتاژ آگهي لينك است كه تأثير بسزايي در بهبود سايت در كوتاه ترين زمان ممكن دارد.
رپورتاژ آگهي افزايش بازديد سايت: اگر هدف اصلي از انتشار گزارش افزايش بازديد نباشد ، اما اگر سايت مورد نظر و موضوع مناسب انتخاب شود ، اين امر باعث افزايش بازديد سايت نيز مي شود.
افزايش آگاهي در مورد مارك تجاري و برند سازي: ذكر نام تجاري رپورتاژ آگهي يكي از راه هاي ايجاد روابط است. در اين مدل هيچ پيوندي از سايت در متن گزارش وجود ندارد و استفاده از نام تجاري كافي است.

جذابيت بالاي مخاطب
نام تجاري
از طريق Google به مخاطبان خود دسترسي پيدا كنيد
بهينه سازي SEO
اهميت و موقعيت گزارش آگهي:
هزينه گزارشگري تبليغات بسيار كمتر از تبليغات و ايجاد لينك است. تحت روش هاي قديمي رپورتاژ آگهي تبليغات ، به مشاغل ، مارك ها و افراد فرصت داده مي شود تا براي مدت زمان محدودي در يك سايت محبوب تبليغ كنند و پس از آن مدت ، لينك تبليغات برداشته مي شود.
هر سايتي واجد شرايط انتشار گزارش آگهي نيست. براي اطمينان از مناسب بودن سايت براي رپورتاژ آگهي ارسال گزارش آگهي ، بايد سايت را بررسي كنيد. به طور كلي مي توان گفت كه گزارش دادن تبليغات باعث دريافت بازخورد شما مي شود.
به برخي از روش هايي كه مي توانيد براي مشتري خود تبليغ كنيد ، فكر كنيد. همه چيز با اولين قانون براي سرگرمي آنها شروع مي شود!

راه هاي انجام كار تبليغاتي:
اهميت تحقيق در تبليغات
ارائه تبليغات خود را متنوع كنيد
عناوين چشمگير را انتخاب كنيد
جذاب و موثر باشيد
به ياد داشته باشيد كه اهداف را تعيين كنيد
از تصاوير و تصاوير مناسب استفاده كنيد
هنگام نوشتن گزارش كمتر تبليغ كنيد
بين گزارش تبليغات و محصولات ارتباط برقرار كنيد
يك گزارش تبليغاتي مناسب بايد براي خواننده ، بيننده يا شنونده باشد.
رپورتاژ آگهي مصرف كنندگان بايد بتوانند خود را در تبليغات تصور كنند. هدف اصلي درست حذف برچسب آگهي ، نام تجاري شما يا فراخوان براي اقدام است ، حتي اگر اينگونه باشد. محتواي شما چنان با پست خاص در هم آميخته است كه بيننده با ديدن آن پست يا وب سايت نام تجاري شما را به خاطر مي آورد.
گزارش اخبار منعكس كننده اخبار كسب و كار شما است. متن گزارش بايد در مجموعه اي از سايت هاي رپورتاژ آگهي خبري معروف باشد يا مربوط به تجارت شما باشد

تفاوت ارجاع و گزارش آگهي چيست؟
صفحه ايجاد شده براي انتشار گزارش دائمي است. اما در بازخورد بعد از 6 يا 12 ماه از بين مي رود. رپورتاژ آگهي به دليل از بين رفتن پيوندها ، هزينه ساخت پيوند بايد تكرار شود. تأثير گزارش دهي بيشتر از بازخورد حساب است ، زيرا Google به متن علاقه مند است و پيوند غني و جنسيتي مي شود


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۴:۵۷:۲۵ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ۱ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی