كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت


مدل جديد ديجيتال ماركتينگ
ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال پيشرفته و مدرن شامل 4 فعاليت مستقل است:
1. جذب
اولين فعاليت «جذب» است. منظور از جذب اين است كه افرادي را از خارج سايت به هر قيمتي به وب‌سايتمان هدايت كنيم. اين اتفاق مي‌تواند از طريق تبليغات، رسانه‌هاي اجتماعي‌‌‌، با توصيه دوستان و ده‌ها روش ديگر اتفاق بيفتد؛ يعني افرادي علاقه‌مند شوند كه به وب‌سايت‌تان بيايند.

2. فعال‌سازي
دومين قسمت ديجيتال ماركتينگ در اين مدل «فعال‌سازي» است. يعني فردي كه جذب سايت‌تان شد و وارد سايت شد چگونه او را فعال كنيم و كاري كنيم كه شخص حاضر شود حداقل اطلاعات تماس خود را در وب‌سايت ثبت كند كه همين موضوع نشان مي‌دهد كه علاقه‌اي به وب‌سايت و كسب‌وكار شما دارد تا در قدم‌هاي بعدي كارهاي بيشتري انجام شود.

3. پولسازي
قسمت سوم اين مدل ديجيتال‌ ماركتينگ «پولسازي» است؛ يعني افرادي كه اطلاعات تماس‌شان را به شما داده‌اند چگونه به اين افراد پيشنهادهايي دهيم كه هر هفته فروش مشخصي ايجاد شود و سودي كسب كنيم.

4. حفظ
چهارمين قسمت اين مدل ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال «حفظ» است، منظور از حفظ تمام كارها و فعاليت‌هايي است كه ما انجام مي‌دهيم و در نتيجه اين فعاليت‌ها، كسي كه با ما آشنا شده و خريدي انجام داده است ما را رها نكند و به سمت رقيبان برود بلكه تا ماه‌ها و سال‌ها با ما كار كند كه هم ما سود بيشتري خواهيم كرد و هم طرف مقابل رضايت خيلي بيشتري كسب خواهد كرد.

نكته مهم اين مدل جديد اين است كه در بسياري از سازمان‌هاي بزرگ دنيا اين 4 كار را به 4 فرد متفاوت واگذار مي‌كنند درواقع مي‌خواهم به اين ديدگاه برسيد كه اگر روزي اين بودجه را داشته باشيد كه يك تيم ديجيتال ماركتينگ تشكيل دهيد كه وب‌سايت‌تان را حرفه‌اي پيش ببرند بايد حداقل 4 كارمند داشته باشيد.

كارمند اول: كارمند جذب است، كارش اين موضوع است و براي اين حقوق مي‌گيرد كه بتواند افراد زيادي را در هفته و در ماه به وب‌سايت شما هدايت كند و مسلما بودجه‌اي هم مي‌خواهد. بنابراين كار اين كارمند لزوما و صرفا اين است كه بتواند افراد كافي را كه مدنظر شما است به وب‌سايت‌تان هدايت كند.

كارمند دوم: كارمند فعال‌سازي است. يعني تخصصش اين است كه چگونه بازديدكننده‌هاي وب‌سايت را ترغيب كند تا اطلاعات تماسشان را به شما بدهند كه شايد بعد از آن، ايميل‌ها و پيام‌هايي به اين افراد ارسال شود كه علاقه اين افراد بيشتر شود.

كارمند سوم: كارش پولسازي است وظيفه‌اش دقيقا اين است كه از اطلاعات تماسي كه افراد قبلي در وب‌سايت جمع كرده‌اند بتواند با پيشنهاد خريد محصولات و خدمات توسط پيام‌هايي كه براي افراد ارسال مي‌كند، پول و درآمد براي كسب‌وكارتان ايجاد كند.

كارمند چهارم: كارش حفظ است يعني اين كارمند بيشتر سروكارش با افرادي است كه قبلا از شما حداقل خريد كوچكي را انجام داده‌اند و اطلاعات اين افراد به كارمند حفظ واگذار مي‌شود و اين كارمند تلاش مي‌كند روي اين افراد كار كند كه رضايت بالاتري داشته باشند و همچنين فروش‌هاي بيشتري ايجاد شود؛ درواقع كسي كه يك‌بار خريد كرده است قانع شود كه خريدهاي بعدي را انجام دهد حتي اگر خريدي انجام نداد حداقل افراد ديگري را توصيه كند كه بيايند و از وب‌سايت شما استفاده كنند.

https://www.janblaghy.ir/digital-marketing-training/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۲۳:۳۱ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی