كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت


افرادي كه كسب و كاري را دارند يكي از بهترين گزينه‌ها برايشان ثبت سايت در دايركتوري‌ها است. ثبت وب‌سايت در دايركتوري علاوه بر اين كه كسب‌وكار ما را در دسترس عموم قرار مي‌دهد باعث گرفتن بك‌لينك هم مي‌شود. يكي از اولين دايركتوري‌هاي كسب‌وكار در ايران كتاب اول بوده است.

اما موردي كه بايد از آن اجتناب كنيد اين است كه سايت خود را در دايركتوري‌هايي ثبت نكنيد كه كارشان لينك‌فروشي است. اين سايت‌ها در واقع دايركتوري نيستند و براي اين بنا شده‌اند كه از بك‌لينك درآمدزايي كنند.

۸ روش ساخت بك ‌لينك رايگان و كلاه‌سفيد

در قسمت بالا نمونه‌هايي از لينك‌سازي مصنوعي و كلاه‌سياه را مشاهده فرموديد كه تا حدي ريسكي و خطرناك هستند.

ساخت بك‌لينك رايگان يكي از سخت‌ترين كارها براي صاحب يك سايت است.

همه مي‌دانيم كه دريافت بك‌لينك باعث افزايش اتوريتي سايت مي‌شود و يكي از مهم‌ترين و اوليه‌ترين آيتم‌هاي رتبه‌بندي گوگل دريافت بك‌لينك است. مخصوصا وقتي كه در رتبه‌هاي بالاي گوگل در حال رقابت هستيد.

از آن طرف، نحوه ايجاد بك‌لينك در بسياري از مواقع مساوي است با خريد بك‌لينك كه بسيار پرريسك است و با سخت‌گيري‌هاي الگوريتم پنگوئن گوگل احتمال پنالتي و جريمه شدن سايت را بالا مي‌برد.

البته كه اين روش‌ها به جاي خود كارساز هستند اما براي افزايش رتبه سايت و دريافت بك‌لينك روش‌هاي رايگاني هم وجود دارد.

تفاوت ساخت بك‌لينك رايگان و ساخت بك‌لينك پولي در خلاقيت و زحمت كشيدن نهفته است. البته با چاشني مطالعه و تحقيق. اما سودي كه يك وبسايت از دريافت بك‌لينك رايگان حاصل مي‌كند قطعا پايدارتر از بك‌لينك‌هاي خريدني است.

به اين علت كه ساخت بك‌لينك يا لينك بيلدينگ رايگان با قدرت محتوا و فعاليت بازاريابي اتفاق مي‌افتد و در واقع صاحب يك وبسايت با استناد به مطلب شما يك ارزش به سايت خود اضافه مي‌كند.

در ادامه درس پنجم از مجموعه آموزش سئو براي افراد مبتدي، به ۸ روش ساخت بك‌لينك رايگان مي‌پردازم كه بسيار پر بازده هستند. با من همراه باشيد.

۱. ساخت بك ‌لينك با استفاده از دايركتوري
دريافت بك‌لينك با دايركتوري‌هاي آنلاين يكي از مقدماتي‌ترين و بهترين راه‌هاي ساخت بك‌لينك براي سايت است.

آيا دفترچه‌هاي تلفن را يادتان مي‌آيد؟ درحال حاظر دفترچه‌هاي تلفن‌ كاملا منسوخ شده‌اند و شما محصول يا خدماتي كه مورد نيازتان هست را به صورت آنلاين جستجو مي‌كنيد و ظرف چند دقيقه مي‌توانيد يك مورد نزديك را پيدا بكنيد. اين در واقع همان استفاده از دفترچه‌هاي تلفن است كه در گذشته از آن استفاده مي‌كرديم.

الان همان كارها را انجام مي‌دهيم بدون اينكه از كاغذ استفاده بكنيم. مشتري‌ها در هرجايي كه باشند مي‌توانند با يك جستجو اطلاعات خريد خودشان را پيدا بكنند و به اين‌ها دسترسي داشته باشند. اما چرا اين را بحث را مطرح كردم؟

اگر شما در سئو حرفه اي نيستيد و نمي‌توانيد براي سايتتان بك‌لينك بگيريد و اين قضيه هميشه يكي از نگراني‌هاي شما بوده است، استفاده از وب دايركتوري‌ها مي‌تواند براي شما كارگشا باشد.

مي‌پرسيد چطور؟ در ادامه مطلب با من همراه باشيد.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a8%da%a9-%d9%84%db%8c%d9%86%da%a9/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۳۰ آبان ۱۳۹۹ | ۰۷:۴۱:۱۵ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی