در شروع دوره آموزش راه اندازي كسب و كار آنلاين، دائما از كسب درآمد ميليوني و سودهاي باورنكردني با شما صحبت كردم. حالا زمان آن رسيده كه دروازههاي خدمات و شركت را كمي گسترش دهيد تا جمعيت بيشتري وارد سايت شما شوند و از خدمات شما استفاده كنند.
نميدانم كه شما مقالات قبل سري صفر تا صد آموزش راه اندازي كسب و كار آنلاين را مطالعه كردهايد يا از همين مقاله به جمع كارآفرينان آنلاين موفق قدم گذاشتهايد؟
در تمام مقالات سعي شده تا همه چيز در سادهترين حالت ممكن براي شما نوشته شود، افزايش بازديد سايت اما اگر به هر دليلي در مورد موضوعي اطلاعات نداشتيد حتما از لينكهاي داخلي مقاله استفاده كنيد و اگر نياز به اطلاعاتي خارج از لينكهاي داخلي مقاله داشتيد، در پايان مقاله سوالات خود را بپرسيد. تيم ميموس با كمال احترام و افتخار آماده پاسخگويي به شماست.
در اولين گام براي ورود به دنياي حرفهاي بايد بدانيد ترافيك سايت دقيقا چيست؟
براي افزايش بازديد سايت چي كار كنيم
ترافيك سايت چيستترافيك سايت چيست؟
ترافيك سايت يعني تعداد افرادي كه از سايت شما بازديد ميكنند. به همين سادگي! در سالهاي اوليه ظهور ديجيتال ماركتينگ ميزان ترافيك سايت – تعداد افرادي كه از سايت بازديد ميكنند – را به عنوان شاخصي براي اندازهگيري موفقيت سايت در نظر ميگرفتند.
اما امروزه اينطور نيست. گرچه هنوز هم ترافيك سايت اهميت بسيار زيادي دارد اما شاخص ديگري با نام كيفيت ترافيك سايت هم مدنظر است. خب يعني چي؟!
يعني بازديد از سايت چند درصد منجر به سودآوري و فروش محصول يا خدمات شده است؟ اينكه ما يك سايت با ترافيك بالا داشته باشيم خيلي خوب و عالي است، اما اين همه ترافيك و بازديد بايد نتيجهاي در جهت افزايش مشتري و فروش داشته باشد، وگرنه ترافيك سايت مانند ترافيك تهران فقط براي افزايش بازديد سايت شما هزينه دارد و حتي ممكن است در آينده به ضرر شما تمام شود!
نترسيد! تيم ميموس در كنار شماست و آموزشهاي لازم را در اختيارتان قرار ميدهد، پس هيچ ضرري شما را تهديد نميكند. حالا بهتر است بدانيد كيفيت ترافيك سايت يا چه شاخصهايي اندازهگيري ميشود؟
محتوا نويسي وقتي شيرينه كه ازش پول در بياري!
با كمك دوره توليد محتوا در مسير سئو مي توني از استعدادت تو نويسندگي استفاده كني تا بهترين محتوا رو براي يه كسب و كارت بنويسي و با جذب مخاطب به درآمد برسي.
مشاهده
چطور كيفيت ترافيك سايتتان را اندازه بگيريد؟!
با در نظر گرفتن سه شاخص زير براحتي ميتوانيد حدس بزنيد كه آيا ترافيك سايت شما يك ترافيك با كيفيت و خوب است با صرفا محل گذر كاربران بيهدف براي گذراندن وقت است!
كاربران چه مدت زماني را در سايت شما ماندهاند؟ ميزان ماندگاري كاربر در سايت يكي از فاكتورهاي مهم سئو است. ميزان بانس ريت و ميزان ماندگاري كاربر در هر صفحه، تصويري ار رفتار كاربران در سايت را ارائه ميكنند.
چند درصد از كاربران خريد انجام دادهاند؟ براي يك فروشگاه اينترنتي بسيار اهميت دارد كه تعداد زيادي بازديدكننده داشته باشد، اما بازديدي به درد ميخورد كه منجر به فروش بشود. زماني كه درصدي از بازديدهاي سايت به خريد ختم شود يعني بازديدكننده درست يا همان كاربر هدف وارد سايت شده است.
نرخ تبديل سايت شما چقدر است؟ هدف شما از راه اندازي سايت چيست؟ فروش كتاب، آموزش و …. تعداد كساني كه كاري كه هدف شماست مانند خريد كتاب يا شركت در دوره آموزشي را انجام دادهاند، به نسبت كل بازديد گنندگان سايت بعنوان نرخ پرش ميشناسند.
مفهوم نرخ تبديل بسيار ساده است. به ازاي هر 100 تا بازديد كه يك محصول گرفته است، فقط يك محصول فروخته شده است. اين يعني نرخ تبديل يك درصد است. نرخ تبديل كلي سايت هم به همين روش براي تمام محصولات سايت محاسبه ميشود.
اگر سايت شما بازديدكننده ندارد، در درجه اول بايد علت را شناسايي كنيد. دلايل متفاوتي براي كم شدن بازديد سايت مطرح ميشود كه مهمترين آنها را به شما خواهم گفت.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
مطالب جديد تر | مطالب قدیمی تر |
.: Weblog Themes By Pichak :.