كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

فروش حرفه هايي مانند آشپزي تركيبي از علم و هنر است. بدون اين هفت ماده با ارزش هرگز وارد آشپزخانه نشويد. محمد جانبلاغي آموزش فروش اگر هيچ يك از آنها را براي تهيه غذاي خود يا تركيب آنها به نسبت غلط يا سفارش نداريد ، هيچ فروشي انجام نمي شود.

بياييد از استعاره ديگري استفاده كنيم. فروش مانند گرفتن شماره تلفن هفت رقمي است. آموزش فروش اگر مي خواهيد با فردي در انتهاي خط ارتباط برقرار كنيد ، بايد اين اعداد را به ترتيب صحيح وارد كنيد. براي فروش ، همچنين بايد اطمينان حاصل كنيد كه حداكثر فروش ، فروش مجدد و معرفي افراد ، اين روند هفتگي خاص را دنبال كنيد.

 

قانون 1: شناسايي مشتريان واقعي
اولين قانون موفقيت در فروش ، "صرف وقت بيشتر با ليدهاي بهتر" است. آموزش فروش ممكن است مشتريان بالقوه زيادي براي محصولات و خدمات شما وجود داشته باشد ، اما همه آنها مشتريان بالقوه شما نيستند. همانطور كه در مورد استراتژي بازاريابي در فصل 5 هشدار داديم ، در اين بخش در مورد روند فروش نيز هشدار مي دهيم. بيشتر مشتريان بالقوه براي شركت و محصولات و خدمات شما مناسب نيستند.

خريداران اصلي محصولات و خدمات شما چه كساني هستند؟ آموزش فروش در بسياري از مشاغل ، 20٪ مشتريان 80٪ محصولات و خدمات را خريداري مي كنند. وظيفه مهم شما يافتن اين 20٪ از مشتريان است. اگر در حال معامله سهام هستيد ، بايد مشترياني را پيدا كنيد كه بيشترين تجارت را انجام مي دهند. اگر آگهي مي فروشيد ، بايد مشترياني را پيدا كنيد كه بيشترين آگهي را خريداري مي كنند.

اين واضح است ، اما بسياري از صاحبان مشاغل نمي دانند كه بهترين مشتريان آنها چه كساني هستند. ما وقتي از شركت هاي مختلفي كه تحقيقات گسترده بازاريابي انجام مي دهند بازديد مي كنيم بسيار متعجب مي شويم اما تيم فروش آنها جلوي اتلاف وقت و هزينه خود را نمي گيرد. كاركنان خدمات مشتري ، تيم بازاريابي و آموزش فروش كاركنان فروش خود را جمع كنيد تا در مورد بهترين خريداران بازار صحبت كنند.
اولين كار شما شناسايي مشتريان واقعي از افراد مردد است. براي س Takeال كردن وقت بگذاريد. منابع انرژي و فروش شما محدود است. نمي توانيد آنها را صرف افرادي كنيد كه نمي توانند يا نمي خواهند از شما خريد كنند.
مشتري بالقوه داراي خصوصياتي است كه مي تواند به صورت زير طبقه بندي شود:

• برنامه: مشتري بالقوه يك نياز واقعي دارد كه توسط محصولات و آموزش فروش خدمات شما تأمين مي شود و از قبل وجود دارد.

مشكل: مشتري بالقوه يك مشكل آشكار دارد كه محصول يا خدمات شما آن را برطرف مي كند.

آموزش فروش • ارزش: مشتري بالقوه يك هدف خاص دارد كه مي تواند با كمك محصولات و خدمات شما با قيمت بسيار پايين تري از ارزش خود هدف محقق شود.

• درد: مشتري از اينكه محصولات و خدمات شما اجازه داده اند خود را آموزش فروش حل كنند ناراضي يا ناراضي است.

آموزش فروش نتيجه: مشتري احتمالي به نتايج خاصي نياز دارد و يا مي خواهد به نتيجه برسد و محصولات و خدمات شما آن را سريعتر ، بهتر و ارزان تر مي كند و بدون استفاده از اين محصولات و خدمات چنين فرصتي براي آنها امكان پذير نيست.

شفافيت مهمترين عامل در هر شرايطي است. آموزش فروش هم شما و هم مشتري احتمالي شما بايد از نيازها ، مشكلات ، اهداف ، نتايج يا درد آگاه باشيد و اينكه چرا محصول يا خدمات شما روشي مقرون به صرفه براي رفع آنهاست.

 

قانون 2: ايجاد صميميت و اعتماد
آموزش فروش با وجود تمام داده ها و تجارب مورد استفاده در فرآيند فروش ، بيشتر تصميمات خريد بر اساس احساسات ، به ويژه احساسات خريداران (يا اطرافيانشان) از محصول و فروشنده اتخاذ مي شوند. نحوه برخورد خريدار با فروشنده ، احساسي را كه نسبت به كل شركت دارد ، شكل مي دهد.
بهترين فرآيند فروش فرآيندي است كه در آن شما با جزئيات واقعي به مشكلات مصرف كننده اشاره كرده و سپس مزاياي آموزش فروش راه حل هاي خود را به آنها نشان دهيد. البته بيشترين بخش فروش تا بعد از فروش ادامه دارد.

هنگام فروش ، بايد خدمات يا كالايي را تحويل بگيريد و مطمئن شويد كه به طرز مطلوبي نصب و استفاده شده است آموزش فروش و در مدت مشخصي پس از فروش به شكايات و نگراني هاي مشتري پاسخ خواهيد داد. به همين دليل ، مشتري ابتدا به دنبال برقراري ارتباط است. تا آنجا كه به مشتري مربوط مي شود ، رابطه با فروشنده بسيار مهمتر از خود كالا يا خدمات است.

آموزش فروش قانوني در مورد فروش وجود دارد كه قانون تلاش غيرمستقيم ناميده مي شود. طبق اين قانون ، هرچه بيشتر تمركز خود را بر روي ارتباطات قرار دهيد (رويكرد غير مستقيم) ، فروش شما بهتر خواهد بود. اما هرچه بيشتر روي فروش تمركز كرده و ارتباطات را ناديده بگيريد ، احتمال فروش يا برقراري ارتباط خوب با مشتري كمتر است.

اعتماد و اعتماد مهمترين عوامل ارتباطات فروش هستند. مشتري بايد به شما (فروشنده) اطمينان كامل داشته باشد آموزش فروش و اعتقاد راسخ داشته باشد كه به تعهدات خود عمل خواهيد كرد. مشتري بايد باور داشته باشد كه اثربخشي محصول و خدمات شما همان چيزي است كه در ابتدا گفتيد و ثابت خواهد ماند. مكالمه منجر به فروش نمي شود. بين تعداد س questionsالاتي كه درباره نيازها و خواسته هاي مشتري و خودتان مي پرسيد رابطه مستقيمي وجود دارد


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۵:۲۲:۱۹ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی