كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

قانون جذب يك قانون طبيعي براي رسيدن به خواسته هايي كه داريد است .اگر قانون جذب را بلد باشيد و از آن استفاده كنيد مي‌توانيد به چيزهايي كه دوست داريد و به آن ها فكر مي‌كنيد برسيد. يكي از رازهاي قانون جذب اين است كه اختيار افكار و احساساتتان را داشته باشيد و ذهنتان را كنترل كنيد با اين كار مي‌توانيد در مسير آرزوهايتان حركت كنيد و اگر متوجه شديد كه حستان به كارتان مثبت است يعني داريد به آن هدف نزديك مي شويد و برعكس اگر حس منفي اي نسبت به كارتان داشتيد بدانيد كه داريد از هدف و خواسته ي خود دور مي شويد در زير قانون جذب در قرآن را مي خوانيد.

 

اشتباهي كه بعضي ها در هنگام استفاده از قانون جذب مي كنند اين است كه بدون باور و ايمان به اين قانون كاري را انجام مي‌دهند و منتظر جواب مي‌مانند و بعد از اينكه به هدف خود نرسيدند مي گويند كه اين قانون وجود ندارد و كذب است در صورتي كه اينگونه نيست و بايد باور و ايمان قلبي و عميق به قانون جذب داشته باشيد .

 

قانون جذب در قرآن و از نگاه دين اسلام با نظر دو دسته از افراد روبرو است.

 

عده اي مخالف اين قانون هستند و مي گويند قانون جذب با باورها و اعتقادات دين اسلام فرق دارد و اين قانون ضد دين اسلام است.

 

به نظر شما آيا مسلمانان حق استفاده از قانون جذب را ندارند؟

در كتاب مقدس قرآن در داستان هاي پيامبران و اقوام آن ها به قانون جذب اشاره شده است البته در قرآن به طور مستقيم به اين قانون اشاره نشده است و هركس ميتواند برداشتي از آيه ها داشته باشد و نيز طبق عقيده اي كه دارد پيش برود .

 

قانون جذب را نبايد به كساني كه آن را باور ندارند تحميل كرد و فرد بايد حتما اعتقادي قوي به اين قانون داشته باشد و اينكه اگر كسي از قانون جذب استفاده نكرده باشد يا استفاده كرده باشد اما اعتقادي نداشته باشد و بگويد نه اين قانون وجود ندارد ،اشتباه است چون كساني نيز هستند كه به قانون جذب اعتقاد داشته اند و از آن جواب گرفته اند و مي گويند كه قانون جذب وجود دارد.

قانون جذب در كتاب هاي انجيل و تورات و …آمده است اما در اينجا ما با قانون جذب در قرآن كار داريم .

 

در اينجا آياتي از قرآن را مورد بررسي قرار ميدهيم كه باز هم مي گويم هر كسي عقيده اي دارد و بررسي اين آيات ممكن است از ديد شخصي ديگر ،چيز ديگري باشد .

 

قانون جذب در قرآن و احاديث

 

*آيه ي ۲۰۰ سوره ي اعراف

و اما ينزغنك من الشيطان نزع فستعذ با الله

 

هر گاه وسوسه اي از شيطان به تو رسيد سريعا به خدا پناه ببر.

 

قانون جذب در اين آيه همان احساس خوب و احساس بد است .شيطان با بزرگنمايي و بهتر نشان دادن افكار منفي در ذهن ما رخنه مي كند و كه هر فكر منفي اي فكر منفي ديگري به دنبال دارد، اين افكار به دل ما نفوذ مي كنند و احساس ما را شكل مي دهند و اين احساس روي رفتار ما تاثير مي گذارد و مجموعه ي اين احساسات و افكار، ما را شكل مي دهند و نتيجه اي بد براي ما و زندگيمان در پي دارند.يعني زنجيره اي از شر هاي مختلف كه در اثر يك فكر منفي و يك حس منفي پشت سر هم براي ما رخ مي دهند و زندگي ما را شكل ميدهد.

 

در جاي ديگر خداوند اشاره كرده است كه شيطان شما را به فقر و فحشا دعوت ميكند و ما اين نمونه ها را در جامعه زياد ميبينيم. بدون شك تمامي مفسده ها از احساس عدم لياقت و عدم كفايت دروني و حس ها و افكار بد بوجود مي آيند نه فقط عوامل محيطي و بيروني. بدي بدي هاي بيشتري را جذب ميكند. و خداوند بلافاصله فرموده است :سريعا به خدا پناه ببر يعني سريعا احساست رو به منبع خير محض كه خداوند است معطوف كن و احساست را خوب كن .خداوند براي تو منبع خير و بركت است و هم خير و هم شر از جانب خود ماست.

 

در قانون جذب نيز اشاره به اين موضوع دارد كه احساس خوبت را حفظ كن تا به آنچه ميخواهي برسي يعني اميدوار بمان .

 

https://www.janblaghy.ir/%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%af%d8%b1-%d9%82%d8%b1%d8%a2%d9%86/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۶:۲۳ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی