كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

همانطور كه گفتيم قانون جذب و قانون كارما يكي از قوانين ثابت در جهان هستي مي باشد , اين آموزش  قانون جذب در همه جا و در همه زمان ها براي تمام افراد كار مي كند . چه قانون جذب را بدانيد و چه ندانيد , چه به آن ايمان داشته باشيد و نداشته باشيد اين قانون در حال عمل كردن است .

كه در اين راستا من قصد دارم به شما آموزش دهم كه چطور مي توانيد به تمام خواسته به اهدافتان با استفاده از قانون جذب برسيد .

شما براي آنكه شرايط زندگي خودتان را تغيير دهيد و بتوانيد به تمام خواسته به اهدافي كه داريد برسيد بايد راز كائنات را بدانيد . اگر اين اصول را بدانيد مطمئن باشيد به تمام خواسته و اهدافي كه داريد مي رسيد .

شما بايد قانون جذب كائنات را درك كنيد و آگاهي كاملي از آن به دست بيايد , هر چيزي كه درون زندگيتان اتفاق و رخ مي دهد بر اساس قانون جذب كائنات مي باشد .

پس بايد براي آن كه به تمام خواسته به اهدافي كه داريد برسيد مثل پول و ثروت , يك رابطه عالي و رويايي , رسيدن به همسر مورد نظر و … بايد اين اصول را رعايت كنيد .

آموزش قانون جذب كائنات پايه و اساس همه چيز در زندگيتان است . آگاهي كامل از آموزش قانون جذب كائنات و نحوه عملكرد اين قانون در جهت خواسته و روياهاي شما الزاميست و همانطور كه گفتيم در جهت اينكه به تمام خواسته به اهدافي كه داريد برسيد بايد اصول را بدانيد.

قانون جذب كائنات چه ميگويد ؟
بر اساس قانون جذب چيزهاي مشابه همديگر را جذب مي كند . در اين دنيا خداوند كائنات را طوري برنامه‌ريزي كرده است كه هر انسان قدرت اينكه زندگي خودش را خلق كند داشته باشد .

يعني شما ميتوانيد با قانون جذب زندگي خودتان را خلق كنيد و به آن چيزي كه مي خواهيد برسيد . ذهن انسان طوري برنامه‌ريزي و ساخته شده است كه در حال فرستادن انرژي و ارتعاش مي باشد .

و بر اساس قانون جذب انرژي هاي يكسان همديگر را جذب مي‌كنند . يعني شما براي آنكه به آن چيزي كه ميخواهيد برسيد بايد همه ارتعاش شويد .

به قول معروف بر اساس يكي از ضرب المثل هاي قديمي ” كبوتر با كبوتر , باز با باز , كند همجنس با همجنس پرواز ”

به قول ضرب المثل بالا شما اگر پول و ثروت مي‌خواهيد بايد با آن هم ارتعاش شويد تا كائنات به ساده ترين شكل ممكن پول و ثروت فراواني را وارد زندگيتان كند .
http://www.armanekherad.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b0%d8%a8/ 
” هر موقع يك خواسته اي را مي خواهيد , همان لحظه برايتان آماده مي شود و شما در جهت اينكه به آن برسيد بايد با آن همه ارتعاش بشويد ”

اگر نقطه بالا را به خوبي درك كنيد مطمئن باشيد كائنات شما را به تمام آن چيزهايي كه مي‌خواهيد مي رسانند و فقط بايد درخواست از كائنات را به درستي انجام دهيد .

اگر مي‌خواهيد بدانيد كه منظور از درخواست از كائنات چيست توصيه مي كنم مطلب چگونه از كائنات درخواست كنيم ؟ را مطالعه كنيد . ما در اين مطلب شما را به طور كامل با نحوه درخواست از كائنات آشنا كرديم .

قانون جذب كائنات به چه افكاري پاسخ مي دهد؟
قانون جذب كائنات چه ميگويد ؟
همانطور كه گفتيم ذهن انسان هميشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش و انرژي مي باشد . اين ارتعاش و انرژي به كائنات فرستاده مي شود و كائنات با توجه به آن انرژي كه دريافت مي كنند به آن پاسخ مي دهند .

هر فكر و افكاري كه درون ذهنتان ايجاد مي شود يكسري فركانس و انرژي دارد كه كائنات آن فركانس و انرژي را دريافت كرده و متناسب با آن خواسته و يا ناخواسته اي را وارد زندگيتان مي‌كنند .

مي توان گفت خود شما هستيد كه زندگيتان را را خلق ميكنيد . اين را بدانيد كه شرايط زندگي الان تان را تا به حال خودتان خلق كرده .

شما با توجه به ارتعاش و فركانسي كه به كائنات ارسال كرده ايد اين شرايط در زندگيتان به وجود آمده است .

همانطور كه گفتيم ذهن و افكارتان در حال فرستادن ارتعاش و انرژي به سمت كائنات است , و كائنات با دريافت آن انرژي و ارتعاش آن را بيشتر وارد زندگي تان مي‌كنند .

يعني اگر شما به بي پولي , فقر , نبود كار , وزن الان تان فكر مي‌كنيد كائنات همين‌ها را بيشتر وارد زندگيتان خواهند كرد .


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۷:۵۹ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی