كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

يك آزمايش ساده انجام دهيد، يك بار به اين عناوين نگاه كنيد و فردا تلاش كنيد آنها را به خاطر بياوريد.

به شما قول ميدهم كه، استراتژي اقيانوس آبي را به دليل تصوري كه از يك اقيانوس آبي در ذهن داريد به خاطر خواهيد آورد.

باور كنيد من همين الان هم نميتوانم به خاطر بياورم كه براي مثال دوم از چه كلماتي استفاده كردم.

2. توجه مخاطب را جلب كند.

چه چيزيميتواند توجه شما را به عنوان يك فرد به خود جلب كند؟

اولين نكته اي كه به ذهن ميرسد، متمايز بودن است، اگر شما هم از تصاوير و جملات و يا كلماتي استفاده كنيد كه همه سازندگان آگهي تبليغاتي از آن استفاده ميكنند، يقيناً توجهي را به دست نخواهيد آورد.

براي جلب توجه بايد سعي كنيد تبليغ نويسي عنواني انتخاب كنيد كه خاص باشد، البته اين جملات شايد برايت كمي مبهم به نظر برسد، اما قول ميدهم اگر جملات بعدي را با دقت بررسي كني، متوجه خواهي شد كه چه طور عنواني بنويسي كه توجه مخاطبين هدفت را جلب نمايد.

3. در عنوان آگهي تبليغاتي، محصول خود را معرفي نكنيد.

عنوان آگهي يك تبليغات، جايي نيست كه شما بتوانيد محصول خود را در آن معرفي نماييد، همان طور كه در جملات قبلي گفتم، شما فقط چند ثانيه فرصت داريد كه مخاطبت را متقاعد كنيد كه آگهي شما را ببيند يا بخواند.

اگر اين فرصت را با معرفي محصول در تيتر آگهي از دست بدهي، گناهي نا بخشودني را مرتكب شده اي.

البته اين مورد يك استثنا هم دارد، براي مثال اگر شما گوشي موبايل ميفروشيد، بايد در عنوان آگهي محصول خود را معرفي كنيد.

شايد سوالي برايت پيش آمده باشد كه پس يك چنين فردي چه كاري ميتواند بكند تا بيشتر بفروشد؟

جواب كوتاهش اين است كه اين فرد، بايد روي خدمات مخصوصي كه ارائه ميدهد متمركز شود.

يعني خدماتي ارائه دهد و آن را برجسته نمايد كه مخاطب از هزاران فروشنده موبايل، حاضر شود كه از او خريد كند.

4. در عنوان آگهي نتيجه را بيان كنيد.

بيان كردن نتيجه اي كه خدمات يا محصولات شما قرار است براي مشتريان احتمالي تان ايجاد كند، يك ترقيب كننده عالي براي خواندن ادامه آگهي تبليغاتي شما است.

سعي كنيد زماني كه نتيجه را در تيتر آگهي بيان ميكنيد، اين نتيجه بسيار دقيق و حساب شده باشد.

براي مثال با محصول من، ظرف يك ماه 5 كيلو از وزن خود را كم خواهيد كرد.

با اين كار، مخاطب دقيقاً به سرعت متوجه خواهد شد كه چه چيزي قرار است به دست بياورد.

5. تيتر را كليشه اي انتخاب نكنيد.

مغز ما، جملات و كلمات كليشه اي را فيلتر ميكند و نمي گذارد به آنها توجه كنيم، پس تا جايي كه ممكن است در عنوان آگهي، از مواردي كه كليشه هستند بپرهيزيد.

اگر بخواهم مفهوم كليشه اي بودن را تعريف كنم، بايد بگويم كه كليشه از جمله مواردي است كه، به خاطر تكرار زياد و استفاده بيش از حد، قدرتش را از دست داده است.

6. در عنوان يا تيتر آگهي آموزش تبليغ نويسي تبليغاتي، به هيچ عنوان از كلمات و جملات بي هويت استفاده نكنيم.

كلمات بي هويت، كلماتي هستند كه نميتوانيد به درستي آن را براي خواننده متن آگهي اثبات كرد.براي مثال، اولين

و مشتري احتمالي شما، هيچ منفعتي از آن نميبرد.

براي مثال، بزرگترين فروشگاه اينترنتي خاور ميانه، يا با كيفيت ترين لبنيات ايران، و يا چيزهايي كه خيلي زياد آن ها را مشاهده ميكنيد.

بگذاريد از شما دو سوال بپرسم تا اين نكته را بهتر درك كنيد.

چه طور ميتوانيد بزرگ ترين يا با كيفيت ترين و يا اين قبيل مفاهيم را براي بيننده آگهي اثبات نمود؟

يا اصلاً بزرگترين فروشگاه مجازي كشور ايران چه مزيت رقابتيي هست كه به درد كسي بخورد؟

آيا شما اگر از كوچك ترين فروشگاه مجازي يك كشور استفاده كنيد و سرويس خوبي دريافت كنيد، به دنبال بزرگترين آنها خواهيد رفت؟

در نتيجه سعي كنيد از مفاهيمي استفاده كنيد كه بتوانيد آنها را اندازه بگيريد و مشكلي از مشكلات مخاطبين آگهي تبليغاتي شما را بر طرف نمايد.

اين تماميه نكاتي بود كه بايد راجع به عنوان يا تيتر يك آگهي تبليغاتي ميدانستيد، در ادامه با من همراه باشيد تا وارد مباحث بيشتري شويم.

آموزش تبليغ نويسي

در پاراگراف ابتدايي بايد چه بنويسيم؟

در نظر داشته باشيد كه مخاطب بخونه و اون رو تحليل هم بكنه.

شما وقت و حوصله زيادي نداره كه بتونه همه چيز رو تا انتها

پس حاشيه‌ رفتن رو كنار بذاريد و يه راست بريد سراغ پيام اصلي.

سعي كنيد پيام اصلي رو تو همون پاراگراف اول منتقل كنيد.

در آخر مخاطب رو رها نكنيد.

جمع‌بندي كنيد.

پيام رو دوباره منتقل كنيد.

راه ارتباطي ايجاد كنيد.

از مخاطب دعوت به همكاري و اقدام كردن كنيد.

كاري كنيد مخاطب بعد از خوندن پيام تبليغاتي تكليفش كاملاً روشن باشه و هيچ نقطه ابهامي تو ذهنش باقي نمونده باشه.

 

آيا فرمولي هست كه بتوانم با آن تبليغ نويسي كنم؟

من يك مقاله بسيار كامل در رابطه با فرمولهاي تبليغ نويسي در اثر خاص نوشته ام.

ميتوانيد از آن فرمولها نيز استفاده كنيد.

مهم ترين فرمولهاي تبليغ نويسي كه بايد بلد باشيد.

فرمول تبليغ نويسي 4p

اما تماميه فرمولها براي نوشتن متن يك آگهي خاص مناسب نيستند.

خيلي بستگي به محصول و يا خدمتي دارد كه شما مينويسيد و بستگي به موارد ديگري نيز دارد.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰:۱۶ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی