كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

فروشگاه اينترنتي به سايتي مي گويند طراحي سايت فروشگاهي كه با استفاده از يك نرم افزار اتوماسيون قابليت خريد آنلاين را براي كاربران فراهم مي كند، در سايت فروشگاهي تمامي اطلاعات مربوط به محصولات از قبيل ويژگي، نحوه استفاده، قيمت، تصوير و غيره در دسته بندي هاي مشخصي قرار گرفته است. اين روز ها با توجه به كم رنگ تر شدن بازار سنتي و روي كار آمدن بازار مدرن تنها راه افزايش فروش و مشتريان راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي مي باشد. در پاسخ به پرسش طراحي سايت فروشگاهي چيست اينگونه بايد گفت، طراحي يك وبسايت فروشگاهي همان روشي است كه موجب توسعه، گسترش و رشد كسب و كار شما مي شود.

طراحي سايت فروشگاهي
انواع طراحي وبسايت فروشگاهي چيست؟
طراحي سايت فروشگاهي با كالاي فيزيكي
وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي كه داراي كالا و محصولات فيزيكي مانند مواد غذايي، پوشاك، موبايل، لوازم خانگي و… مي باشند را فروشگاه اينترنتي كالاي فيزيكي مي گويند. براي طراحي وب سايت هاي فروشگاهي كه محصولات قابل لمس ارائه مي دهند، سايت ها بايد به گونه اي ايجاد شوند كه بعد از ثبت سفارشات كاربران در سايت، كالاهاي خريداري شده توسط كارمندان فروش به مشتريان تحويل داده شوند.

طراحي سايت فروشگاهي با كالاي ديجيتال
در اين نوع سايت ها فقط كالاهاي ديجيتالي مانند نرم افزار هاي مجازي، مقالات دانلودي، آهنگ، ويدئو، فايل هاي دانلودي و…ارائه مي شود. طراحي اينگونه وب سايت ها بايد به گونه صورت بگيرد كه بعد از پرداخت مبلغ تعيين شده لينك دانلود براي كاربران فعال شود. اين روز ها طراحي اين چنين سايت ها نيز بسيار سودآور بوده و منجربه كسب درآمد صاحبان وب سايت مي شود.

همانطور كه گفتيم طراحي سايت فروشگاهي منجربه توسعه كسب و كار شما مي شود، اما بهترين روش براي طراحي سايت فروشگاهي چيست؟ مهم ترين مسئله اي كه در پياده سازي يك سايت فروشگاهي بايد در نظر بگيريد اصول و استاندارد هاي سئو و بازاريابي اينترنتي مي باشد. در واقع شما بايد علاوه بر در نظر گرفتن ظاهر و زيبايي سايت به افزايش بازديد كنندگان و ترافيك ورودي نيز توجه داشته باشيد.

طراحي سايت هاي فروشگاهي چه مزايايي دارد؟
كاهش هزينه هاي مربوط به راه اندازي يك فروشگاه اينترنتي
معرفي بهتر و موثرتر هر كسب و كار
از ميان بردن فاصله هاي فيزيكي
در نظر گرفتن نياز بازار جهاني جهت ارائه بهتر محصولات فروشگاهي
حذف بسياري از هزينه هاي اضافي مانند هزينه مربوط به كاركنان فروشگاه سنتي
ارائه بهتر خدمات به مشتريان و در نهايت رضايت بيشتر آن ها
امكان فروش و ارائه خدمات به صورت 24 ساعته
طراحي وبسايت فروشگاهي
مقايسه طراحي وب سايت فروشگاهي با ديگر انواع سايت ها
طراحي يك سايت شركتي تنها براي اعتماد طراحي سايت فروشگاهي و اطمينان مشتريان بعد از فروش مستقيم محصولات مي باشد، اما راه اندازي سايت فروشگاهي به منظور فروش اينترنتي و تعامل بيشتر با مشتريان مي باشد.
در طراحي وب سايت فروشگاهي بايد تمامي جزئيات و مشخصات محصولات ذكر شود در حالي كه در ديگر سايت ها تنها توضيح كلي از خدمات ارائه مي گردد.
يك سايت فروشگاه اينترنتي درست مانند يك ويترين مي باشد كه محصولات را همراه با جزئيات، قيمت و ويژگي ها به نمايش كاربران در مي آورد و با توجه به اين كه تنوع محصولات و قيمت ها بسيار زياد مي باشد، دائم بايد به روزرساني شود، بنابراين طراحي آن بايد به گونه اي باشد كه قابليت تغييرات زياد را داشته باشد، در حالي كه ديگر سايت ها نياز به اعمال تغييرات چنداني ندارند.
از ديگر تفاوت هاي سايت هاي اينترنتي با ديگر سايت ها كه جا دارد در مقاله “طراحي سايت فروشگاهي چيست" به آن اشاره كنيم اين است كه وب سايت هاي فروشگاه اينترنتي نسبت به ديگر وب سايت ها آمار كامل و جامع تري را ارائه مي دهند، در واقع شما مي توانيد به صورت هفتگي، سالانه و ماهانه آمار فروش خود را بررسي كرده و با ديگر زمان ها مقايسه نماييد.
همان طور كه مي دانيد فروشگاه اينترنتي لازمه ي هر كسب و كاري مي باشد، زيرا راه اندازي اين وب سايت ها براي شما پايگاهي براي حضور در فضاي مجازي ايجاد مي كند. اما در كنار همه اين مزايايي كه در اين نوشته اشاره شد، ممكن است ذهن شما را اين سوال به خود مشغول كرده باشد، هزينه طراحي سايت فروشگاهي چيست؟ شركت هاي طراحي سايت براساس اختصاصي بودن و امكانات سايت مبالغ متفاوتي را تعيين مي كنند كه شما با برقراري تماس و توضيح نوع كسب و كارتان مي توانيد از اين هزينه مطلع شويد.


فروشگاه اينترنتي يا Online Shop به فروشگاه هايي گفته مي شود كه از طريق اينترنت و وب سايت محصولات و خدمات خود راارائه مي دهند و اجناس و خدمات مختلف را براي فروش در آن معرفي مي كند . طراحي سايت فروشگاهي مشتريان وب سايت شما پس از ورود به سايت كالا يا خدمات مورد نظر يا مورد نياز خود را انتخاب مي كنند و سفارش را ثبت ميكنند .

سپس در مرحله بعدي ، روش پرداخت هزينه آن كالا يا خدمات و نحوه ارسال يا دريافت آن را انتخاب مي كنند و پس از تاييد سفارش خود از طريق مسئول فروش وب سايت ، كالا يا خدمات درخواستي براي آن ها ارسال مي گردد .

در ادامه سوال وب سايت فروشگاهي چيست به بررسي ويژگي هايي كه باعث ميشود يك وبسايت فروشگاهي موفق باشد مي پردازيم و طراحي سايت فروشگاهي سپس طراحي وب سايت فروشگاهي ارزان را معرفي مي كنيم.

لوگو مناسب و گويا
يكي از عوامل بسيار تاثير گذار در وب سايت فروشگاهي داشتن يك لوگو مناسب و واضح است.

به دليل طراحي سايت فروشگاهي اينكه لوگو مانند يك كارت ويزيت هم براي هر نوع كسب و كاري ، چه كوچك و چه بزرگ ضروري است. اگر بخواهيم براي برند هاي معروف مواردي را بياوريم، تنها با يك لوگوي شناخته شده ، يك وب سايت حرفه اي و موفق با يك سري عكس و فيلم منحصر بفرد كسب و كار خود و يك دكمه ي خريد كافي است تا به نتيجه دلخواه خود برسند.

به اين مورد بايد توجه داشته باشيد كه زمان زيادي صرف انتخاب لوگو نكنيد علت اين امر آن است كه اگر در طولاني مدت كسب و كار شما موفق شد مي توانيد لوگوي طراحي سايت فروشگاهي خود را تغيير دهيد و اين امر باعث بروز مشكل خاصي براي شما نمي شود. نكته مهم اين است كه در انتخاب لوگو دقت داشته باشيد تا ويژگي هاي كسب و كارتان در آن وجود داشته باشد.

كاربران در كسري از ثانيه تصميم مي گيرند كه آيا يك وبسايت را دوست دارند يا خير. به همين دليل يك وب سايت فروشگاهي بايد توجه مشتري را در همان لحظه‌ هاي ابتدايي ورود به سايت جلب كند، اگر اين طور نباشد كاربران وب سايت هايي با صفحه اصلي جذاب تر و گيرا تر را براي خريد انتخاب طراحي سايت فروشگاهي مي كنند.

هيچ چيز طراحي سايت فروشگاهي قدرتي به اندازه تخيف ويژه در صفحه اول ، توجه مشتري را جلب نمي كند. بسياري از مردم در دوره‌ هاي تخفيف و فروش ويژه، بدون كمي انديشيدن خريد مي كنند و هر چيزي را حتي اگر نياز نداشته باشند فقط به اين علت كه تخفيف دارد مي خرند.

برخي از مشتريان با ارسال رايگان و برخي با ارسال هديه جذب مي شوند. اولين چزي خريداران به دنبال آن هستند تخفيف و فروش ويژه مي باشد. بنابراين بهترين موقعيت آگهي‌هاي تخفيف دار طراحي سايت فروشگاهي و بنرهاي جذاب در بالاترين قسمت صفحه اصلي يك وب سايت فروشگاهي توصيه مي شود.

طراحي سايت فروشگاهي حمل و نقل رايگان نيز براي بسياري از مشتريان مهم است. يك وب سايت فروشگاهي در اينترنت براي تمام مردم در تمام نقاط كشور است و يك بازار محلي به حساب نمي آيد، پس بايد هزينه حمل و نقل كالا يا خدمات را به صورت حساب هاي خود اضافه كند.

آخرين اخبار و محبوب ترين محصولات
براي خبر دادن درباره دوره‌ هاي تخفيف يا برنامه‌ هاي آينده كسب و كار و محصولات صفحه‌ي  اصلي بهترين مكان است. يافتن محصولات خاص با قيمت هاي خاص هم نبايد براي مشتريان پيچيده باشد.

به علاوه مشتريان ثابت بررسي چند محصول جديد و خاص را در صفحه‌ي اصلي را به اتلاف وقت براي گشتن به دنبال جديدترين محصولات در صفحات داخلي سايت ترجيح مي دهند.

در سايت هاي فروشگاهي، عواملي مانند سبد خريد، فرم ورود و فرم جستجو بايد در كنار يكديگر قرار داده شوند. مطمئنا تصور يك فروشگاه بدون سبد خريد طراحي سايت فروشگاهي غيرممكن است.

بر اساس طراحي سايت فروشگاهي اعلام سايت هاي رسمي محبوب ترين آيكون براي سبد خريد در يك وب سايت فروشگاهي، تنها قرار دادن يك سبد ساده است.

ويژگي ديگري كه بسياري از فروشگاه‌ها نيز براي مشتريان خود قرار داده اند ، داشتن يك حساب كاربري طراحي سايت فروشگاهي خصوصي است تا امكان بررسي سفارشات قبلي و فعلي براي مشتريان وجود داشته باشد.

در فروشگاه‌هاي اينترنتي بزرگ كه محصولات متنوعي دارند، فرم جستجو امري ضروري است. فرم جستجو در وب سايت فروشگاهي به مشتريان كمك مي كند تا مستقيم كالاي مورد نظر و خاصي كه به دنبال آن هستند طراحي سايت فروشگاهي را يافته و سفارش خود را ثبت كنند.

آيكون سيستمهاي پرداخت
وبسايت‌ هاي فروشگاهي با مشتريان زيادي سر و كار دارند كه هر مشتري يكي طراحي سايت فروشگاهي از سيستم هاي پرداخت را ترجيح مي‌دهند. علاوه‌ بر‌اين، ممكن است روش‌هاي پرداخت خاص، محدوديت‌هاي فني داشته باشند. در راستاي همين امر بهتر است گزينه‌ هاي پرداخت آنلاين يا درب منزل براي كاربران واضح باشند.

فروشگاه‌هاي اينترنتي معمولا از كارت‌ هاي اعتباري بانكها و يا اختصاص دادن كوپن‌هاي هديه و سيستم هاي ديگر به عنوان سيستم‌هاي پرداخت اصلي خود استفاده مي كنند كه بهتر است آيكون‌ هاي هر كدام طراحي سايت فروشگاهي از اين اين روش‌ها در پايين صفحه يا در گوشه‌ هاي بالايي سايت قرار گيرند.

شماره هاي تماس و گفتگوي آنلاين
با خريد آنلاين، خريداران و فروشندگان از طريق گفتگوي وبسايت با يكديگر در ارتباط هستند. طراحي سايت فروشگاهي در صورت بروز مشكلات احتمالي، خريداران ترجيح ميدهند با كسي كه در اين كار حرفه اي است صحبت كنند. به همين دليل است يك فروشگاه اينترنتي موفق بايد يك تيم پشتيباني داشته باشد و ناگفته نماند كه خطوط تماس مستقيم يا چت آنلاين از Awwwards سرويس هاي با ارزش و پر كاربرد براي مشتريان حساب مي شود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۴ تير ۱۴۰۰ | ۰۷:۲۰:۳۵ | مرجانه تركان | نظرات (1)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی