كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

آموزش ساخت سايت رايگان : امروزه ساخت وب سايت لازمه شروع هر كسب و كاري است كه مي‌خواهد موفق باشد. البته رقابت در اين حوزه بسيار داغ و پر رونق است. شايد شما هم براي خريد كالا و دريافت هر نوع خدماتي ابتدا در فضاي مجازي و اينترنت آن را جستجو كنيد تا با مقايسه محصولات مشابه بهترين تصميم را بگيريد. اين يكي از دلايلي است كه صاحبان كسب و كار را ترغيب به ساخت سايت و رقابت در فضاي اينترنت مي‌كند. در اين مطلب به آموزش ساخت سايت رايگان مي‌پردازيم و انواع روش‌‌هاي ساخت سايت را بررسي مي‌كنيم.

 

روش هايي كه در اين مطلب آموزشي گفته شده بدون كد نويسي و صرفا با استفاده از ابزار‌هاي آماده است , اگر شما مي‌خواهيد طراحي سايت حرفه اي را با كد نويسي ياد بگيريد مي‌توانيد دوره متخصص فرانت اند را ثبت نام كنيد. اين دوره به صورت حضوري و غير حضوري در تاريخ شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ برگزار مي‌شود

 

فهرست محتواي اين مقاله

 

انواع روش‌هاي ساخت سايت

آموزش ساخت سايت رايگان با وردپرس

جمع بندي

انواع روش‌هاي ساخت سايت

آموزش ساخت سايت رايگان

 

براي داشتن يك سايت راه‌هاي مختلفي وجود دارد كه در ادامه مطلب قصد داريم به معرفي آن‌ها بپردازيم. با توجه به نوع كسب و كار و هدفي كه از ساخت سايت داريد مي‌توانيد يكي از اين روش‌ها را انتخاب كنيد. براي شركت‌هاي نوپا معمولا ميزان هزينه‌ها اهميت زيادي دارد و به همين دليل ترجيح مي‌دهند با تشكيل يك تيم نرم افزاري بخش زيادي از نيازمندي‌هاي فني را در داخل شركت برطرف كنند. اگر به هر دليلي قصد راه اندازي يك وب سايت را داريد، پيشنهاد مي‌كنيم در ادامه مطلب با ما همراه باشيد تا با روش‌هاي رايج ساختن سايت آشنا شويد.

 

سفارش ساخت سايت

 

ساخت سايت با روش سفارش سايت 

 

راحت‌ترين روش اين است كه ساخت سايت خود را به شركت‌هاي نرم افزاري و يا برنامه نويسان فريلنسر بسپاريد و هزينه ساخت آن را بپردازيد. اگر مهارتي در برنامه نويسي نداريد و زمان برايتان بسيار مهم است با صرف هزينه مي‌توانيد سايت خود را سفارش داده و پشتيباني اوليه را نيز خريداري كنيد. اما استفاده از اين روش مي‌تواند معايب و ريسك‌هاي مختلفي داشته باشد.

 

برخي از مهمترين معايب سفارش ساخت سايت به صورت برون سپاري هزينه‌هاي زياد، دشوار بودن كنترل كيفيت و وابستگي به شركت‌هاي خارجي است. به همين دليل امروزه اكثر صاحبان كسب و كار تلاش مي‌كنند تا طراحي سايت را به يكي از اعضاي گروه بسپارند و علاوه بر صرفه جويي در هزينه ها، زمان و نحوه پشتيباني طولاني مدت را نيز كنترل كنند.

 

ساخت سايت با استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي

استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي در ساخت سايت 

 

اگر از سفارش سايت صرف نظر كرده‌ايد و خودتان مي‌خواهيد دست به كار شويد يكي از بهترين راه‌هاي پيشنهادي، ساخت سايت با استفاده از زبان‌هاي برنامه نويسي است. شايد اين روش، حرفه اي‌ترين انتخاب براي ساخت سايت رايگان باشد و به شما اين قابليت را مي‌دهد كه با توجه به نياز خود و آنگونه كه تمايل داريد سايت خود را ساخته و در صورت نياز تغيير دهيد. نرم افزارهايي مانند Phpstorm و Visual Studio مناسب اين كار هستند.

 

تسلط داشتن به زبان‌هاي برنامه نويسي وب مانند Html، Css، Java Script و PHP در اين روش ضروري است. براي اينكه به يك ديدكلي از اين روش برسيد پيشنهاد مي‌كنيم ويدئوهاي آموزش تصويري ساخت سايت را در اينترنت دنبال كرده و يا از طريق دوره‌هاي آموزشي اقدام به يادگيري كنيد.

 

ساخت سايت با استفاده از سيستم‌هاي توليد محتواي وب

سيستم‌هاي توليد محتوا

 

سيستم‌هاي توليد محتواي وب (CMS) ابزار بسيار مناسبي براي راه اندازي يك سايت هستند. اگر در برنامه نويسي سايت مشكل داريد و قادر به تامين هزينه‌هاي سفارش سايت نيستيد نگران نباشيد، چرا كه با آموزش‌هاي ساده و در كمترين زمان مي‌توانيد سايت خود را براي شروع كسب و كارتان بسازيد. در اين بخش چند نرم افزارمي خواهيم شما را با برخي از بهترين سيستم‌هاي توليد محتواي محبوب آشنا كنيم:

 

WordPress : وردپرس يك نرم افزار توليد محتواي بسيار محبوب و رايگان به صورت منبع باز (Open Source) است و ابزار وبلاگ نويسي را نيز براي شما فراهم مي‌كند. اين نرم افزار را نمي‌توان روي سيستم عامل نصب كرد و نسخه آن فقط بر روي سرور قابل نصب و استفاده است. براي استفاده از اين روش شما به يك هاست و دامنه نياز خواهيد داشت.

Joomla : جوملا يكي ديگر از نرم افزارهاي كاربردي و منبع باز در زمينه توليد محتواي وب است كه پلاگين‌ها و پنل مديريت منعطفي دارد. پلاگين‌ها (Plug-In) كدهاي نرم افزاري هستند كه با توجه به مشكلات سيستم نوشته شده و نيازمندي‌هاي نرم افزار را برطرف مي‌كنند.

Wix : ويكس يك ابزار ساخت سايت رايگان است از طريق مرورگرها قابل دسترسي است. مشكل ويكس اين است كه وب سايت‌هاي آن قابليت راست چين شدن را ندارند بنابراين براي كسب و كارهاي داخلي و فارسي زبان، ويكس ممكن است انتخاب خوبي نباشد.

 بيشتر بدانيد : سيستم مديريت محتوا يا CMS چيست؟

آموزش ساخت سايت رايگان با وردپرس

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%88-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۰۱:۲۲ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی