كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

اي‌اف‌تي و كاربرد آن در زندگي

كلمه‌ي EFT مخفف Emotional Freeing Technic به معني تكنيك رهاسازي احساسي است.

 

اي اف تي همان تكنيك رهايي ذهن است كه در آن با ضربه هاي آرام بر روي چند نقطه از بدن، مي‌توانيد ذهنتان را از هر آنچه كه دوس نداريد پاك كنيد و ديگر افكار ناراحت‌كننده و خاطرات غم‌انگيز گذشته باعث آزار شما نشوند.

 

فكرهاي منفي و احساس بد، اگر به مدت طولاني در بدن ما باقي بماند به مرور به بيماري تبديل مي‌شود. براي بعضي‌ها با شدت كم تبديل به سردرد خواهد شد و براي بعضي‌ها با شدت بالا تبديل به انواع بيماري‌هاي لاعلاج. در كل احساسات منفي كه در گذشته داشتيم در آينده تبديل به بيماري شده و در جسم خودش رانشان مي‌دهد.

با اي‌اف‌تي مي‌توانيم آن احساس بدي كه شايد سال‌ها درونمان گير افتاده باشد را بيرون بكشيم و خنثي كنيم. بعد از اجراي صحيح تكنيك، احساس سبكي را تجربه كنيم؛ حالمان به معناي واقعي خوب مي‌شود و سطح ارتعاش را به طرز عجيبي بالا ببريم.

 

اي‌اف‌تي و ضربه‌ها در اصل انرژي را در بدن ما متعادل مي‌كنند و هرگونه حس بد مثل نفرت، خشم،  كينه، حسرت و انواع فكرهاي منفي را به طور معجزه خنثي كرده و از ذهن و روح متلاشي مي‌كند!

 

تقريبا در همه كلاس‌هاي جذب مي‌گويند احساست را خوب نگه‌دار! اي‌اف‌تي دقيقا اين كار را به خوبي براي ما انجام مي‌دهد. در اين تكنيك با هر ضربه حس‌هاي بد كه در وجودتان هست را از بين مي‌بريد. خبر خوب اينكه چه بخواهيد چه نخواهيد حس‌تان خوب مي‌شود و روي فركانس مثبت قرار مي‌گيريد و از درون احساس آسودگي خاطر مي‌كنيد.

 

شايد جالب باشد كه بدانيد اي‌اف‌تي به باور هيچ ارتباطي ندارد! يعني چه باور داشته باشيد چه نداشته باشيد اي‌اف‌تي تاثيرش را خواهد گذاشت!

 

آموزش اي اف تي

آموزش اي اف تي

 

مواردي كه اي اف تي بر روي آنها تاثير دارد:

– از بين بردن تاثيرات آزاردهنده‌ي خاطرات بد مثل ترس‌هاي باقي‌مانده از تصادفات، غم حاصل از از دست دادن عزيزان، غم حاصل از شكست عشقي يا طرد شدگي

 

– از بين بردن افسردگي روحي و تبديل شدن به آدمي شاد و سرخوش

 

– از بين بردن ترس‌هاي مرضي از مواردي مثل بلند شدن هواپيما، آسانسور يا پله‌برقي

 

– از بين بردن علاقه افراطي به شكلات يا …

 

– از بين بردن پرخوري افراطي

 

– از بين بردن اعتياد به سيگار و مشروبات الكلي و ساير موارد

 

– از بين بردن استرس و تپش قلب و ترس از صحبت در جمع

 

– از بين بردن سردرد و بعضي دردهاي جسمي در عرض چند دقيقه

 

– از بين بردن عادت‌هاي بد رفتاري مثل عصبانيت زودهنگام، پرخاشگري، بدبين و شكاك بودن، ناخن جويدن، شب ادراري و…

 

– افزايش تمركز هنگام مطالعه يا درس خواندن و افزايش توانايي يادگيري سريع

 

– رفع موانع جذب پول و همسر دلخواه و…

 

و هر آنچه مانع رسيدن ما به خواسته‌مان مي‌شود.

 

 

 

بخوانيد:  13 عادت انسان‌هاي ثروتمند

طريقه انجام EFT

انجام اي‌اف‌تي بسيار لذت‌بخش و راحت است.

به اين صورت كه با ۲ انگشت سبابه و انگشت وسط به آرامي روي نقاطي از بدن بين ۷ تا ۱۰ بار ضربه مي‌زنيد. ضربات بهتر است آرام باشد تا دردتان نيايد؛ حتي مي‌توانيد از ماساژ نقاط يا فشار روي نقاط استفاده كنيد.

 

۱- نقطه كاراته كنار دست (نقطه‌اي از دست كه كاراته‌كارها با آن آجر مي‌شكنند)

۲- فرق سر

۳- ابتداي ابرو

۴- انتهاي ابرو

۵- زير گودي چشم

۶- زير بيني

۷- زير لب (روي چانه)

۸- گودي گلو كنار استخوان ترقوه (بهترِ است اين نقطه را به جاي دو انگشت با مشت به آرامي ضربه بزنيد چون اين نقطه مهمي است)

۹- زير بغل

۱۰- كنار تك‌تك نوك انگشتان دست در كنار ناخن‌ها

 

نقاط ضربه در اي اف تي

نقاط ضربه در اي اف تي

 

به دو صورت مي‌توانيد ضربات را روي نقاط بزنيد:

۱- همراه با ضربه زدن به نقاط، مشكلي كه درصدد حل آن هستيد بيان كنيد. بدين ترتيب كه روي هر نقطه كه ضربه مي‌زنيد آن مشكل را به زبان بياوريد مثلا اگر براي سردرد استفاده مي‌كنيد بگوييد “سردرد”

۲- هيچ جمله‌اي نگوييد فقط روي مشكلي كه به حل آن پرداخته‌ايد فكر كنيد و تمركز كنيد روي آن و با تمركز به مشكل روي نقاط ضربه بزنيد؛ مثلا اگر مشكلتان سردرد است تمركز كنيد روي سردردتان و هم‌زمان روي نقاط ضربه بزنيد.

 

دقت كنيد مكانيسم تاثيري اي‌اف‌تي بر اساس نيروي قصد شما وارد عمل مي‌شود؛ به اين معني كه اگر قصد كنيد احساسي را در خودتان ايجاد كنيد با اين ضربات آن حس را به راحتي به خودتان القا مي‌كنيد و اگر قصد كنيد احساسي را در خودتان از بين ببريد با اين ضربات به راحتي آن حس از بين مي‌رود.

 

آنچه در اي‌اف‌تي نيروي قصد را در مسير خواسته‌هاي ما حركت مي‌دهد جريان انرژي بدن در همان جهت در اثر اين ضربه‌هاست؛ چون نقاطي كه ما روي آن‌ها ضربه مي‌زنيم همان مسيرهاي انرژي بدن يا مريدين‌ها هستند.

 

چطور بفهميم يك حس بد، خنثي شده يا نه؟

فرض كنيم مي‌خواهم روي زيادشدن درآمدم كار كنم؛

 

جنبه‌ها را شناسايي كردم و مي‌دانم چه موانعي دارم. اول از مهم‌ترين و شديدترين مانعم شروع مي‌كنم:

با وجودي كه اصلا نمي‌خواهم مريض‌هايم زياد بشوند چون با زيادشدن مريض‌هايم در طول روز واقعا خسته مي‌شوم اما عميقا و كاملا خودم را دوست دارم و مي‌پذيرم.

 

شدتش ۱۰ هست. از كجا فهميدم؟!

 

چون اولين چيزي كه بعد از فكر كردن به مريض زياد به ذهنم مي‌آيد همين يك جمله است و البته شهودا هم مي‌فهميد كه اين حس بدترين حالتش است. توي شدت ۱۰ وقتي به مريض زياد فكر مي‌كنم من آن‌قدر خسته‌ام كه دلم مي‌خواهد همان‌جا در محل كارم بخوابم و حتي حال ندارم لباس‌هايم را عوض كنم تا به خانه بروم!

 

سه دور ضربه مي‌زنم، بعد شدت‌سنجي مي‌كنم.

 

براي اينكه شدت‌سنجي كنم دقيقا به آن حس فكر مي‌كنم تا ببينم مثل قبل اذيتم مي‌كند يا نه؛ يعني اگر مريض‌هايم زياد بشود باز هم خودم را مي‌بينم كه حتي حال ندارم لباس‌هايم را عوض كنم و به خانه بروم يا نه؟

اگر از شدت دو سه نمره كم شده باشد، وقتي به آن فكر مي‌كنم كمي بهتر شدم و توي ذهنم حرف‌هاي خوبي مي‌شنوم مثلا چيزي از درون انگار مي‌گويد نه بابا حالا زياد هم خسته نمي‌شوم ديگر تا خانه مي‌توانم بروم و شامم را بخورم و …

 

اما اگر كامل خنثي شده باشد اصلا آن حالت قبلي را هر چقدر هم فكر كنم نمي‌توانم پيدا كنم؛ انگار چيزي جلوي من را مي‌گيرد و نمي‌گذارد به آن فكر كنم و آن تصوير اوليه كه از خودم ساخته بودم كه از حال داشتم مي‌رفتم يادم نمي‌آيد.

در بهترين حالت وقتي دارم به اين فكر مي‌كنم كه اگر مريض زياد باشد خسته مي‌شوم و از حال مي‌روم يا خنده‌ام مي‌گيرد كه چه حرف مسخره‌اي مي‌زدم كجايش خسته‌كننده است؟

يا اين‌كه پاسخ‌هايي از درون مي‌شنوم كه نه مي‌تواني به محض احساس خستگي ضربه بزني و سر حال بشوي يا اين‌كه راه‌حل‌هاي ديگري كه شهود به عنوان راه‌حل به من القا مي‌كند كه بايد ۵ دور ديگر هم ضربه بزنم و در آخر  از روش تصميم‌گيري يك تصميم مثبت جايگزين كنم. اگر ديگر هرگز آن حس به سراغتان نيامد، يعني موفق شديد.

 

خنثي‌سازي به اين شكل است كه شما به خاطره يا هر جنبه‌ي ديگري كه در آورديد فكر مي‌كنيد، آن را مثل فيلم توي ذهنتان مي‌آوريد و به اوج حستان توي آن فيلم توجه مي‌كنيد.

 

به آن اوج حس بد كه بالاترين حس است از صفر تا ۱۰ نمره مي‌دهيد؛ ۱۰ يعني اوج شدت و ۰ يعني خنثي.

شروع مي‌كنيد به ضربه زدن؛ لازم نيست چيزي بگوييد. فقط و فقط ضربه مي‌زنيد تا شدت حس پايين بيايد و كاملا خنثي شود. طوري كه ديگر وقتي به آن خاطره يا هر جنبه‌ي ديگر كه فكر مي‌كنيد حس بد نداشته باشيد و كاملا خنثي شده باشد.

 

https://www.janblaghy.ir/%D8%AA%DA%A9%D9%86%DB%8C%DA%A9-eft-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9B-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84-%D8%AC%D8%B0%D8%A8-%D8%AB%D8%B1%D9%88%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81-%D8%AA%DB%8C/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۵:۱۵ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی