كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

نحوه عملكرد فروشگاه اينترنتي چگونه است
نحوه عملكرد فروشگاه اينترنتي چگونه است
در اين نوع كسب و كاركه بعد از به وجود آمدن اينترنت پا به عرصه وجود گذاشت، فروشنده ليست و مشخصات كالاهاي خود را در سايت قرار مي‌دهد و خريدار پس از مراجعه به آن وب سايت و مطالعه ي مشخصات و ويژگي‌هاي كالا، نسبت به ثبت سفارش و خريد از فروشگاه اقدام مي‌كند. اين سفارش‌ها پس از بررسي و تائيد نهايي توسط مسئولان سايت با توجه به نوع كالا، حجم و وزن آن توسط پيك موتوري، پست و يا باربري به آدرس سفارش‌دهنده ارسال مي‌شود كه وجه كالا نيز به روش‌هاي مختلف قابل پرداخت خواهد بود.

نحوه عملكرد فروشگاه اينترنتي چگونه است

هزينه
معمولاً پرداخت هزينه در اين فروشگاه‌ها به وسيله ابزارهاي پرداخت الكترونيك صورت مي گيرد. كه كارت‌هاي پرداخت الكترونيك (عابر بانك) نقش بسزايي در ايفاي اين نقش دارند البته فروشگاه‌هاي اينترنتي محلي معمولاً قابليت تحويل وجه در هنگام دريافت كالا را نيز دارند ولي در خريدهاي اينترنتي جهاني معمولاً چنين امكاني فراهم نيست.

يك موضوع مهم: اعتماد مشتريان
يك فروشگاه‌هاي اينترنتي اگر بخواهد موفق باشد ابتدا بايد اعتماد مشتريان را جلب نمايد زيرا مشتريان در فضاي مجازي به راحتي هر فروشگاهي را با ديگر فروشگاه ها مقايسه مي‌كنند و تا به آن اطمينان نكنند دست به خريد نمي‌زنند.

فروشگاه اينترنتي و آينده ي آن در دنيا

فروشگاه اينترنتي و آينده ي آن در دنيا
خريد اينترنتي در جهان روزبه‌روز به صرفه تر و مناسب تر از گذشته شده و اجازه مقايسه قيمت/كيفيت و خدمات كالا را به مصرف كنندگان مي‌دهد. بدين ترتيب رضايت مشتريان بيش از پيش شده و اغلب ترجيح مي‌دهند خريد خود را از اينترنت انجام دهند. در خيلي از موارد حتي خريداران كالاي خود را در فروشگاهها انتخاب و سپس آن را از اينترنت خريداري مي‌كنند چون به صرفه تر خواهد بود.

در برخي از نقاط جهان فروشهاي اينترنتي از فروشهاي حضوري پيشي گرفته است و اين امر عرضه كنندگان را بر آن داشته است كه علاوه بر عرضه فيزيكي كالا و خدمات خود، عرضه اينترنتي را هم يكي از ملزومات خود بدانند.

عجيب نيست اگر بگوييم در آينده مردم تمام خريد هاي خود را با اينترنت انجام خواهند داد.

تاريخچه خريد اينترنتي
اولين بار در سال ۱۹۹۱ تيم برنرز لي تجارت الكترونيك را بنيان نهاد و در سال ۱۹۹۴ كه بانكداري آنلاين ايجاد شد، شركت پيتزا هات اولين فروش اينترنتي خود را آغاز كرد، در همان سال شركت نت اسكيپ ارتباط امنيت لايه انتقال (SSL) را ابداع كرد و خريد اينترنتي امن به وسيله اين پروتكل ايجاد شد. همچنين در همان سال شركت آلماني اينترشاپ اولين سيستم فروش اينترنتي خود را ايجاد كرد. ۱۹۹۵ شركت آمازون و سال ۱۹۹۶ شركت ebay نيز فعاليت‌هاي خود را شروع كردند كه از مهمترين سايت هاي خريد اينترنتي مي باشند.

تاريخچه خريد اينترنتي

خريد اينترنتي در ايران
با توجه به گسترش روزافزون فعاليت‌هاي اينترنتي، فضا براي كسب و كار پيرامون اينترنت نيز افزايش يافته است. هنوز در ايران كاربران اينترنتي آن طور كه بايد به اين كسب و كار توجه جدي ندارند و اكثراً به عنوان شغل دوم از آن نام مي‌برند در حالي كه مي‌توان به عنوان شغل اول و يك درآمد ثابت و پر سود از آن ياد كرد.

آينده اي بسيار روشن در انتظار صاحبان فروشگاه هاي اينترنتي قدرتمند در ايران است.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۴:۱۶ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی