كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

قيمت هاي سئو در ايران، بازه وسيعي را تشكيل مي دهند، اين موضوع دلايل مختلفي دارد كه در ادامه به آنها مي پردازيم:

عدم تعريف مناسب از خدمات سئو و عدم هدفگذاري مناسب:

تعريف برخي از افراد و شركت ها از خدمات سئو، محدود به نصب يك پلاگين در اسكريپت هاي آماده مانند وردپرس يا انجام يك سري تنظيمات اوليه است. به اين معنا كه كار سئو، يكبار براي هميشه انجام مي­شود و هدف مشخصي هم از كاري كه انجام شده در كوتاه مدت نمي­توان گرفت. اينگونه افراد به ظاهر هزينه كمي براي اين كار دريافت مي­كنند، اما در واقع هزينه دريافت شده توسط آنها گرچه در مقايسه با ديگران كمتر است اما به ازا اين هزينه كار خاصي براي مشتري انجام نمي شود و به همين دليل ارزشي هم ايجاد نخواهد شد.

قيمت سئو بر اساس كلمه كليدي:
برخي ديگر از مشتريان و شركت هاي سئو و بهينه سازي سايت، قيمت سئو را بر اساس كلمه كليدي اعلام مي كنند، بدون اينكه در نظر داشته باشند كه سئو داخلي مشتري شامل  آموزش جامع سئو چه شرايطي است و چه كارهايي بايد بر روي آن انجام شود. به همين دليل نحوه قيمت گذاري و همچنين هدفي كه مشتري از كار دنبال مي­كند به دليل اينكه الگوريتم هاي گوگل همواره در حال تغيير هستند و از طرف ديگر سئو، فعاليتي درازمدت و مداوم است اشتباه است و به همين خاطر در پايان كار هم مشتري و هم شخص يا شركتي كه كار سئو سايت را انجام داده است ناراضي خواهند بود.

سئو سياه در برابر سئو سفيد:

در بسياري از مواقع شخصي كه كار سئو انجام مي دهد، قرارداد را به صورت كوتاه مدت منعقد مي كند و نتيجه را منوط به قرارگرفتن در صفحه اول گوگل در كلمه خاصي مي كند. اينگونه قراردادها معمولا بر اساس روش هاي اسپم بنا شده اند و پس از كسب نتيجه شركت سئو تعهدي نسبت به باقي ماندن سايت در گوگل نخواهد داشت و در صورتي كه سايت مشتري اسپم شود پاسخگو نخواهد بود.

سئو سايت بر اساس پكيج :
وب24 اولين شركت در ايران است كه خدمات سئو خود را بر اساس پكيج هاي سئو به مشتريان ارائه داد. دلايل مختلفي براي دريافت خدمات سئو از طريق پكيج وجود دارد كه به طور خلاصه برخي از آنها عبارتند از: ديد درازمدت به همكاري با شركت سئو، افزايش ورودي گوگل به نسبت ساير روش ها، فعاليت بر اساس اصول سئو سفيد و مورد تاييد گوگل، تاثير پذيري كمتر نسبت به تغييرات ناگهاني رتبه هاي گوگل و... 

در نظر داشته باشيد كه سئو يك سرمايه گذاري است و مانند هر سرمايه گذاري ديگري بايد با مطالعه انجام شود تا به سود دهي برسد. تيم سئو وب 24 ابتدا سايت و حوزه ي كاري شما را بررسي مي كند و سپس بر اساس نياز شما تعرفه سئو سايت را اعلام خواهد كرد.

چرا قيمت سئو بعضي سايت‌ها پايين است؟
سئو يك تكنيك حرفه‌اي براي بهبود رتبه سايت شماست و عوامل بسياري هستند كه مي‌توانند بر سئوي سايت شما تاثير بگذارند. قيمت سئو بعضي سايت ها پايين است زيرا بسياري از شركت ها و  سئو سايت سئوكاران به دنبال استفاده از تكنيك هاي سئو كلاه سياه هستند. البته تمام عوامل را نمي‌توان به سئوي كلاه سياه نسبت داد؛ زيرا بخشي از كيفيت پايين سئو و قيمت بهينه سازي سايت، به بي‌تجربه بودن و حرفه اي نبودن سئوكار برمي‌گردد.
عواملي كه در سئو تاثير منفي مي‌گذارد:

1. زماني كه براي سايت يا بلاگ خود محتوا توليد مي‌كنيد، نبايد از محتواهاي كپي شده استفاده كنيد. در صورتي كه سفارش توليد مقاله مي‌دهيد، بايد مراقب باشيد كه در آن از محتواي تكراري كه در منابع ديگر از آن استفاده شده است، به كار نرفته باشد. گوگل بات‌هاي متعددي براي جستجوي چنين تخلفاتي دارد. در صورت بروز چنين خطايي، رتبه سايت شما هيچ تغيير رو به بهبودي نخواهد كرد.

2. لينك سازي و بك لينك گرفتن يكي از راه‌هايي است كه سئوي سايت شما را بهبود مي‌بخشد. در صورتي كه از بك لينك هاي مخرب استفاده كنيد، سايت شما دچار تنزل رتبه مي‌شود. بايد توجه داشته باشيد كه سايت مرجع تان معتبر باشد تا چنين مشكلاتي براي شما پيش نيايد.

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۹:۳۷ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی