كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

قانون جذب چيست و چگونه مي‌توانيم از اين قانون استفاده كنيم؟ طبق قانون جذب افراد با تمركز بر افكار خود، مي‌توانند تجربه‌هاي مثبت و منفي خاصي را به زندگي خويش وارد كنند و آن‌ها را تجربه كنند. با استفاده از قدرت قانون جذب مي‌توانيد زندگي خود را به طور كامل تغيير دهيد اما مهم است كه بدانيد چگونه از اين قانون استفاده كنيد. در ادامه مقاله به بررسي بيشتر درباره قانون جذب و نحوه استفاده از آن خواهيم پرداخت. اگر شما هم علاقه‌مند به استفاده از اين قانون در زندگي خود هستيد، پس تا انتهاي مطلب با ما همراه باشيد.

 

تماس با مشاور

 

 

 

قانون جذب و قانون ارتعاش

قانون جذب يك قانون ثانويه است و قانون اصلي قانون ارتعاش است. براي اينكه عملكرد قانون جذب را به صورت كامل ياد بگيريم قبل از هر چيز بايد درباره قانون ارتعاش بدانيم. قانون ارتعاش مي‌گويد تمام افكاري كه درون ذهنتان مي‌آيد داراي يكسري ارتعاش و انرژي مي‌باشد كه همين ارتعاش و انرژي باعث مي‌شود خواسته‌ها و ناخواسته‌هاي‌تان وارد زندگيتان بشود. وقتي به چيزي فكر مي‌كنيد در حال فرستادن ارتعاش آن به كائنات هستيد و تمام اين ارتعاش‌هايي كه ارسال مي‌كنيد با استفاده از قانون جذب سازماندهي مي‌شود. براي اينكه بتوانيد با استفاده از قانون جذب به تمام اهداف و آرزوهاي خود برسيد بايد ارتعاش خروجي ذهن‌تان را كنترل كنيد. براي كنترل ارتعاش خروجي ذهن، بايد افكارتان را كامل كنترل كنيد و در اختيار بگيريد.

 

 

 

قانون جذب چيست؟

قانون جذب چيست؟

 

طبق قانون جذب افراد با تمركز بر افكار خود، مي‌توانند تجربه‌هاي مثبت و منفي خاصي را به زندگي خويش وارد كنند و آن‌ها را تجربه كنند. در واقع باور بر اين است كه مردم و افكارشان از يك انرژي خالص ساخته شده‌اند و بر اساس فرايند انرژي‌هاي همانند، همديگر را جذب مي‌كنند. افكار مردم مي‌تواند سلامت، رفاه اقتصادي و روابط شخصي افراد را ارتقا بدهد. قانون جذب شما را تشويق مي‌كند كه با كنترل افكارتان، آينده خود را آزادانه تحت كنترل بگيريد. هدف نهايي در قانون جذب، محدود ساختن افكار منفي و تخريب گر و جايگزين كردن آن با افكار مثبت و سازنده است.

 

براي آگاهي بيشتر در زمينه راه هاي از بين بردن افكار منفي كليك كنيد.

 

 

 

تاريخچه شكل گيري قانون جذاب

جنبش تفكر نو، در اوايل قرن نوزدهم ميلادي، با افكار فينياس كويمبي شروع شد. در اوايل جواني به بيماري سل مبتلا شد كه درمان‌ها روي او ناموفق بود. او به صورت اتفاقي هنگام اسب سواري متوجه شد كه احساس بهتري دارد و دردهايش كاهش پيدا مي‌كند.

 

پس از اين اتفاق او به دنبال كشف علت آن رفت و به اين نتيجه رسيد كه هنگام تمركز روي فعاليتي كه براي خودش لذت بخش است، باعث تفكر بهتر و تقويت ذهنش مي‌شود. اتفاقي كه منجر به مطالعات او با عنوان ذهن بالاتر از بدن شد. او در اين باره مي‌گويد ريشه همه مشكلات در ذهن است و بدن فقط خانه ايست براي ذهن كه توسط آن كنترل مي‌شود.

 

كسي كه براي اولين بار اين موضوع را به عنوان قانوني كلي تفسير كرد، پرينس مولفورد بود. او در مقالات خود با عنوان قانونموفقيت، از اين تفكرات جديد استفاده كرد و به مرور زمان آن را از بخش‌هاي مربوط به سلامت و موفقيت، به تمام جنبه‌هاي زندگي تعميم داد.

 

مفهوم جديد قانون جذب در ايده‌هايي كه از سنت و فلسفه‌هاي مختلف ناشي مي‌شد به وجود آمد. اما به طور خاص از تفكرات هرمتيسيزم، آياتي از بابل (كتاب مقدس) و هندوئيسم الهام گرفته است. همچنين علوم و باورهايي مثل كيمياگري، درمان‌هاي هيپنوتيزمي و مغناطيسم حيوانات در ايجاد اين تفكرات جديد نقش داشتند.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۱۰:۲۷:۱۳ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی