كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

شكرگزاري در قانون جذب، سپاسگزاري در قانون جذب، سپاسگزاري

شكرگزاري يكي از اصول مهم براي موفقيت در تمام زمينه هاست؛ زيرا اين مورد توصيه بسياري از افراد موفق مثل كوين ترودو ، راندا برن ، بيل گيتس و… بوده است.

تقريبا اغلب افراد موفق ما را به شكرگزاري و سپاسگزاري در زندگي توصيه كرده اند و آنرا به عنوان يكي از رازهاي موفقيت در قانون جذب معرفي كرده اند. بنابراين اگر قصد داريد با استفاده از قانون سپاسگزاري وارد دنياي افراد موفق شويد، اين مقاله از وبسايت جادوي باور را مطالعه كنيد.

شكرگزاري يا سپاسگزاري چيست؟


مقصود ما از اين سوال، معناي تحت اللفظي اين دو كلمه نيست؛ بلكه منظور ما، شكرگزاري در قانون جذب و موفقيت است.اينكه به دليل دارايي‌ها و استعداد‌هاي خود از خداوند و زندگي سپاسگزاري كنيم، قدم مهمي را در راه قانون جذب برداشته ايم.

بگذاريد در مقياس كلي به اين قضيه نگاه كنيم. اگر سپاسگزاري را در تك تك لحظات زندگي خود لحاظ كنيم، درواقع عملي شايسته انجام داده ايم كه عكس العمل آن، نتيجه‌هايي است كه آرزوي آنها را داريم.

اگر قدرشناسي را به عنوان يك قانون در زندگي خود وارد كنيم، خواهيم توانست تمام چيزهايي كه آرزو داريم را از قانون جذب بدست آوريم. درواقع شكرگزاري به ما كمك خواهد كرد تا حال خوبي به دليل دارايي‌هاي خود داشته باشيم و هر روز به فكر افزايش اين دارايي‌ها باشيم؛ تا اينكه به موفقيت اصلي خود برسيم.

سپاسگزار بودن يكي از ويژگي‌هاي افراد موفق است كه در جهت تحقق قانون جذب در آنها به وجود آمده است.شكر گذاري يك مرد قانون جذبيتمرين شكرگزاري
اگر مطالب بالا را به دقت مطالعه كرده باشيد، حتما تا كنون با اهميت اصل سپاسگزاري در قانون جذب و موفقيت آشنا شده ايد. حال لازم است تا اين مهارت را در خود تقويت كرده و با استفاده از تمرين و تكرار فراوان، آنرا به يك قانون و اصل در زندگي خود بدل كنيد. براي همين منظور، ۴ راهكار مرحله‌اي براي تمرين سپاسگزاري در ادامه آمده است:

دارايي‌هايتان را بشناسيد!

بديهي است كه بدون داشتن شناخت كافي از سرمايه‌ها و دارايي‌هاي خود نمي‌توانيد سپاسگزار باشيد. بنابراين قبل از انجام هر مرحله‌اي لازم است تا دارايي‌هاي خود را بشناسيد. براي شروع يك قلم و كاغذ برداريد و استعداد‌هاي ذاتي و بارز خود را يادداشت كنيد. سپس موفقيت‌ هايي كه تا كنون كسب كرده‌ايد يا حتي سرمايه‌هاي مادي خود را روي كاغذ بنويسيد. هر چيزي كه فكر مي‌كنيد به عنوان سرمايه، دارايي و استعداد در زندگي شما وجود دارد را يادداشت كنيد.

سپس لازم است تا اين دارايي‌ها را اولويت بندي كنيد. سرمايه‌هاي مهم خود را در راس دفترچه و سرمايه‌ها و دارايي‌هاي كم ارزشتان را در نقاط پايين كاغذ يادداشت كنيد. پس از انجام اين كار، جملاتي درباره سرمايه‌هاي خود بنويسيد. اين جملات مي‌توانند در قالب‌هاي زير باشند:

من بابت خانواده‌اي كه دارم بسيار سپاسگزارم؛ چون همه اعضاي خانواده سالم و تندرست هستند و مرا در رسيدن به آرامش دروني كمك مي‌كنند.
من بابت هوش و استعداد تحليلي فوق العاده‌ام بسيار سپاسگزارم؛ زيرا كمك بسيار به من در راه سخت و دشوار رسيدن به موفقيت خواهد كرد.

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d9%81%d8%b1%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%b3-%d8%b4%da%a9%d8%b1-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%b3%d8%aa%db%8c%d8%af%d8%9f/


من بابت صداي خوبي كه دارم بسيار سپاسگزارم؛ زيرا در راه خوانندگي، بهترين چيزي است كه مي‌توانم داشته باشم.
من بابت خلاقيت فوق العاده‌اي كه دارم بسيار سپاسگزارم؛ زيرا باعث مي‌شود تا به پديده‌هاي جهان از زاويه‌اي خلاقانه و شگفت انگيزي بنگرم.
يادداشت‌هايتان را تكرار كنيد!


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۱:۴۱ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی