كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

والاس واتلز يك نويسنده آمريكايي بود كه در سال ۱۸۶۰ به دنيا آمد. واتلز ديدگاه‌ها و افكاري نو داشت كه در آن زمان، فاكتوري ارزشمند براي او محسوب مي‌شد. اگرچه از نوشته‌هاي او تنها مقدار كمي به طور اصيل باقي مانده است اما نويسندگان زيادي از او نقل قول‌هايي ارزشمند به ثبت رسانده‌اند. علم ثروتمند شدن معروف‌ترين اثري كه تا كنون به دست او نوشته شده است، كتاب «راهي براي تفكر و عمل در جهت دستيابي به موفقيت» است.

اطلاعات موجود از زندگي والاس واتلز بيشتر از منبعي كه دخترش فلورانس واتلز درباره او نوشته است، استخراج شده است. بعد از مرگ والاس ، دخترش زندگينامه والاس واتلز و اطلاعاتي درباره او را در قالب يك «نامه» به مجله Nautilus ارائه كرد و به انتشار رساند. البته قبلاً اطلاعاتي راجع به والاس واتلز در كتابي منتشر شده بود كه ناشر آن Twone بود.

زندگي شخصي و حرفه‌اي والاس واتلز
والاس واتلز در خانواده‌اي متوسط و شايد فقير به دنيا آمد. پدر او «باغبان» و مادرش «مستخدم خانه» بود. اين خانواده (بنا به سرشماري ايالات متحده در سال ۱۸۸۰) در ايالت ايلينويز، شهر نوندا در مزرعه‌اي زندگي مي‌كردند. واتلز در اين مزرعه به عنوان كارگر مشغول به كار بود. او تك فرزند بود و هيچ خواهر و برادري نداشت.

والاس واتلز در حالي كه ۴۷ ساله بود، با Abbie Walters ازدواج كرد. حاصل اين ازدواج سه فرزند با نام‌هاي فلورانس، آگنس و راسل هول والتز بودند.

در سال ۱۹۱۰، يكي از مشهور‌ترين كتاب‌هاي آن دوره به دست والاس واتلز نوشته شد. اين كتاب كه «راهي براي تفكر و عمل در جهت دستيابي به موفقيت» نام داشت، آمار فروش فوق العاده‌اي كسب كرد. اين كتاب به طرز شگفت آوري موجب تغيير طرز فكر نسبت به زندگي و موفقيت در جهت مثبت مي‌شد؛ به گونه‌اي كه در آن زمان، مدرسان زيادي از مطالب اين كتاب استفاده كرده و به ديگران آموزش مي‌دادند.
https://www.janblaghy.ir/%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%ab%d8%b1%d9%88%d8%aa%d9%85%d9%86%d8%af%db%8c/ 
برخي از مهمترين آثار و كتاب هاي موفقيت واتلز كه در قالب جزوه، كتاب، دست نوشته و… منتشر شده اند در ادامه آمده است:

علم ثروتمند شدن


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۹:۵۴ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی