كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

 جذب عشق

در مقاله قبلي از اهميت وجود عشق در زندگي و جذب فرد دلخواه از طريق قانون جذب عشق صحبت كرديم و سپس در مورد ترفند‌هاي قانون جذب در جذب عشق توضيحاتي داديم.

در ادامه نكات تكميلي اين ترفندها آمده است. با ما همراه باشيد.

بيشتر بخوانيد: جذب عشق با استفاده از ترفندهاي قانون جذب (۱)

۴. براي جذب عشق خوشحال و خوش برخورد باشيد
فرض كنيد در يك جمع دوستانه هستيد و چندين نفر از دوستان‌تان نيز در اطراف‌تان هستند. شما خودتان ترجيح مي‌دهيد تا در حين مهماني پيش كسي بنشينيد كه چهره‌اي شاد و بشاش داشته و در حال بگو بخند است.


اگر در باغچه زندگي‌ات بذر مهارت بكاري، به‌زودي گلستاني مي‌شوي كه بوي عطرش، معطر مي‌كند فرداهايت را.

استاد احمد محمدي
يا آن دوست‌تان كه هميشه چهره‌اي عبوس داشته يا هميشه غمگين است و در مورد بدبختي‌ها و بدبياري‌هايش در زندگي صحبت مي‌كند.

پاسخ
پاسخ اين سوال واضح است هيچ كس دلش نمي‌خواهد زمانش را با شخص دوم بگذراند. پس بهتر است براي اينكه بتوانيد فرد موردقانون جذب عشق علاقه‌تان را در جمع‌هاي مختلف به سمت خود جذب كنيد غم و غصه‌ها را كنار گذاشته و شاد باشيد.

البته منظورمان لبخند زدن‌هاي تصنعي‌ يا نقش بازي كردن نيست. شما بايد به صورت دروني شادي را در وجود خودتان متبلور سازيد.

براي اين كار نيز اقدامات فراواني هست كه مي‌توانيد انجام دهيد كه در مقالات قبلي به صورت مفصل در مورد آن صحبت كرديم.

بيشتر بخوانيد: جملات تاكيدي چگونه ما را دريافتن عشق كمك مي‌كند؟

۵. سپاسگزار باشيد
سپاسگزار بودن يعني در عين اينكه براي خواسته‌هاي‌تان تلاش مي‌كنيد شكرگزار تمام چيزهايي باشيد كه به شما داده شده يا به دست آورده‌ايد. از تمام چيزهاي كوچك در زندگي گرفته تا دستاوردهاي بزرگ.

گاهي اوقات به دليل آنكه به خاطر سبك زندگي داريم دچار روزمرگي مي‌شويم يادمان مي‌رود كه صاحب چه چيزهاي ارزشمندي در زندگي‌مان هستيم. به همين دليل آن‌ها را كم ارزش و كوچك شمرده و تنها زماني كه از دست‌شان مي‌دهيم ارزش‌شان را درك مي‌كنيم.

سپاسگزاري باعث مي‌شود به آرامش دروني برسيد و زماني كه از درون آرامش داريد اين آرامش را به كائنات نيز ارسال كرده و زمينه را براي جذب فرد دلخواه‌تان از طريق قانون جذب فراهم مي‌كنيد.

۶. ياد بگيريد كه بتوانيد رها كنيد
قانون جذب عشق
براي خيلي از ما پيش مي‌آيد كه فردي وارد زندگي‌مان مي‌شود كه بسيار به او علاقه داريم اما بنا‌بر دلايلي نمي‌توانيم با يكديگر آينده‌اي داشته باشيم. خب سخت‌ترين قسمت يك رابطه عاطفي جدا شدن و از آن سخت‌تر رها كردن و پاك كردن آن فرد از ذهن است.

شايد شما سال‌ها آن فرد را ملاقات نكنيد اما در ذهن‌تان نيز او را رها نكنيد. اين باعث مي‌شود زماني كه ذهن‌تان درگير آن شخص قبلي است راه براي ورود شخص مناسب ديگر بسته شود.

پس بهتر است با انجام تمرينات ذهني، كمك گرفتن از مشاور و روانشناس يا مطالعه كتاب‌هاي مرتبط با اين زمينه ذهن و عواطف خود را كنترل كنيد. باور كنيد كه پس از يك شكست عاطفي دنيا به پايان نرسيده و شما هنوز شانس پيدا كردن فرد مورد دلخواه‌تان را داريد.

https://www.janblaghy.ir/learn-the-law-of-attraction-to-attract-love-and-health/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴:۳۲ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی