كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

مهم ترين و اصلي ترين راز در قانون جذب قانون ارتعاش است. براي اينكه بتوانيد به آرزو و خواسته هايتان برسيد بايد ارتعاش اهداف و خواسته هاي تان را به كائنات و جهان هستي ارسال كنيد.

 

همانطور كه گفتيم به زبان ساده قانون جذب يك قانون ثانويه در دنيا و قانون اصلي قانون ارتعاش است. معني قانون ارتعاش در قانون جذب يعني كه قرار گرفتن در مدار خواسته ها و آرزوها.

 

يكي از دلايلي كه باعث مي‌شود بسياري از افراد كتاب هاي زيادي در مورد قانون جذب مطالعه كنند در دوره هاي زيادي در زمينه قانون جذب شركت كنند اما نتيجه نگيرند اين است كه مفهوم اصلي قانون ارتعاش را نمي‌دانند.

 

اگر بتوانيد افكار و ذهن تان را كامل كنترل كنيد و ارتعاشات مثبت در جهت خواسته ها و آرزوهاي تان به كائنات ارسال كنيد مي توانيد به ساده ترين شكل ممكن به هر خواسته و هدف كه داريد برسيد.

 

قانون ارتعاش چيست؟

 

يكي از مهمترين مسائل در قانون جذب بحث ارتعاش يا فركانس است. زماني كه با مفهوم ارتعاش در قانون جذب آشنا مي شويد مي توانيد افكار خود را تغيير دهيد ، كه اينگونه تصميمات و سپس اعمال و اقدامات شما تغيير خواهند كرد و در نتيجه نتايج جديد در زندگي خواهيد گرفت.

 

پس به دقت به مفهوم ارتعاش در قانون جذب توجه كنيد

 

ارتعاش در قانون جذب مانند دكل است

مطمئنا همه ي شما مثل اين دكل را در نزديكي خانه ي خود ديده ايد، اين يك دكل مخابراتي است كه امواج را براي برقراري ارتباط بين گوشي هاي همراه ارسال ميكند.

 

اما چند ويژگي دارد كه با هم آنها را بررسي ميكنيم، هر موجي كه از اين دكل ها خارج مي شود داراي يك قدرتي است كه هر چقدر از دكل فاصله ميگيرد از قدرت آن كاسته مي شود.

 

خيلي جاها به آنتن موبايل خود نگاه مي كنيد و مي بينيد كه فقط تعدادي از خطوط آنتن آن پر است و در بعضي مواقع كلا آنتن قطع مي شود به اين دليل كه اين دكل ها يا در اين مكانها وجود ندارند يا در جايي كه شما هستيد امواج آنها داراي قدرتي كمي هستند و موبايل شما نمي تواند به آنها متصل شود.

 

يا اينكه به درون يك زير زميني مي رويد و آنتن موبايل شما قطع مي شود به اين دليل كه موانع بر روي اين موج اثر ميگذارند.

 

اما يك نوع دكل ديگر وجود دارد كه هر لحظه در حال ارسال و دريافت امواج است كه آن خود شما هستيد.

 

در واقع بدن شما در هر لحظه در حال ارتعاش امواجي با فركانس هاي متفاوت است كه نتيجه ي اين امواج دوباره به خود بدن باز ميگردد و اين همان قانون جذب است كه ميگويد شما به همان چيزي كه اغلب اوقات توجه ميكنيد تبديل مي شويد

 

تفاوت ارتعاش قانون جذب با ارتعاش دكل مخابراتيتفاوت قانون جذب و دكل مخابراتي

ارتعاشي كه دكل هاي مخابراتي ارسال ميكنند داراي محدوديت هايي است كه در بالا به تعدادي از آنها اشاره شد. مانند كم شدن قدرت در فاصله هاي دور تر از دكل. عبور نكردن از موانع و …

 

اما ارتعاشي كه از بدن انسان خارج مي شود داراي چنين محدوديت هايي نيست، و اين يكي از سوالات دانشمندان در اين باره است كه چطور چنين ارتعاشي با چنين ويژگي هايي توليد مي شود؟

 

https://www.janblaghy.ir/%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b9%d8%a7%d8%b4-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۴:۱۰ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی