كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

باور به زبان ساده همان تفكرات شما در ضمير ناخودآگاه تان است. يكي از عوامل محدود ساز در زندگيتان باور هاي شماست كه بايد باورهاي اشتباه و غلط را شناسايي كنيد و باورهاي درست را جايگزين باورهاي اشتباه تان كنيد. اما ممكن است تغيير باورها كار بسيار سخت و دشواري باشد.

 

به دليل اينكه خيلي از افراد به دنبال تغيير باور شان هستند و مي خواهند ذهنيت شان را درست كنند و باورهاي درست را جايگزين باورهاي اشتباه كنند در اين مقاله روش هايي را به شما آموزش خواهيم داد كه اگر روزانه اين تمرين را انجام دهيد خود به خود و به صورت ناخودآگاه باورهايتان تغيير مي كند و مي توانيد زندگي تان را كامل تغيير دهيد.

 

يكي از دلايلي كه باعث مي شود فرايند جذب براي تان متوقف شود و نتوانيد به خواسته به اهدافتان برسيد همين موضوع باورها است.

 

به عنوان مثال شايد يكي از اهداف و آرزوي شما يك ماشين لامبورگيني مشكي باشد. بعد ارتعاش به شدت قوي و شديدي براي رسيدن به آن به كائنات و جهان اصلي ارسال مي كنيد.

 

اما ممكن است به آن نرسيد. يكي از دلايلي كه باعث مي شود به اهداف و خواست هايتان نرسيد اين است كه شما باور نمي كنيد كه مي‌توانيد با ماشين لامبورگيني مشكي برسيد. باور نكردن به دو دليل باعث مي‌شود كه شما با خواسته به هدفي كه داريد نرسيد.

 

دليل اول : وقتي باور نمي كنيد كه مي توانيد به آن ماشين و يا حتي تمام خواسته هايتان برسيد فركانس كه به كائنات و جهان هستي ارسال مي‌كنيد كم ميشود. پس وقتي باور نمي كنيد ارتعاشي كه به كائنات ارسال مي كنيد بسيار كم است و نمي توانيد با آن چيزهايي كه مي‌خواهيد هم ارتعاش شويد.

 

دليل دوم : وقتي باور رسيدن به خواسته و هدف تان را نداشته باشيد ارتعاش منفي و متضاد به خواسته هايتان مي‌فرستيد و ناخواسته وارد زندگيتان مي شود و نمي‌توانيد به اهداف اصلي تان برسيد.

 

اما براي اينكه بتوانيد به خواسته به اهدافتان برسيد بايد باورهاي درست را جايگزين باورهاي اشتباه كنيد.

 

يكي از مهم ترين قوانين كائنات و قوانيني كه خداوند يكتا بر عالم هستي و انسان مقرر كرده است، قانون باور هست.

 

اين يك اصل اساسي و اوليه هست كه زيربناي اغلب اديان، روانشناسي، فلسفه و متافيزيك مي شود.

 

قانون باور ميگه : “هر چيزي رو كه قوياً باور داشته باشي، تبديل به حقيقت شما ميشه“.

پروفسور ويليام جيمز در سال ۱۹۰۵ نوشت : “باور، حقيقت رو خلق ميكنه“.

 

دوست خوبم، واقعيت و قانون باور اينه : شما آنچه رو كه مي بينيد باور نمي كنيد، به جاي آن، آنچه را كه باور داريد ميبينيد.

 

باورهاي عميق شما توليد شخصيتي مي كنن كه واقعيت بيروني شما رو مخدوش مي كنه و باعث ميشه كه اشيا و امور را نه به شكلي كه وجود دارن، بلكه به شكلي كه باور داريد ببينيد.

 

https://www.janblaghy.ir/%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d9%88%d8%b1-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%aa%d8%ba%db%8c%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-%d8%a8%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7-%da%86%da%af%d9%88/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۳:۰۶ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی