كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

ضمير ناخودآگاه يكي از مكان هاي رمزآلودي است كه قدرتي وحشتناك را در خودش ذخيره كرده است و دقيقاً به مانند كوه آتشفشاني است كه آماده ي پرتاب مواد مذاب است. اين قدرت كلمات چنان زياد است مي تواند به سود شما باشد و يا به ضررتان و يكي از مهمترين فاكتورهايي كه تاثير خيلي زيادي روي اين ضمير ناخودآگاه دارد، همين كلماتي است كه شبانه روز با خودتان صحبت مي كنيد. شايد اين جمله را زياد شنيده باشيد:

هر چه كني به خود كني گر همه نيك و بد كني

همين يك بيت شعر به تمام معنا در مورد قدرت كلماتي كه شبانه روز ذهن ما را به خودش درگير كرده بيان شده است و اين نشان مي دهد كه اگر قدرت كلمات حتي كوچكترين كلمات با بار منفي يا مثبت را دست كم بگيريد مي تواند شما را به سمت بدبختي و نكبت بكشاند و يا تضميني باشد براي موفقيت هاي پي در پي تان.

هر شخصي روزانه با ضمير دروني خودش صحبت مي كند و نمي داند كه چه كلماتي را با چه قدرتي به درون خودش وارد مي كند. زماني كه مي گوييد: "من هيچ مشكلي ندارم و مريض نيستم" در اصل به كائنات مي گوييد: "من مشكل و مريضي مي خواهم". به خاطر اينكه مشكل و مريضي هر دو انرژي منفي دارند و از كلمات منفي هستند.

يا به طور مثال وقتي شخصي را مي بينيد كه دستش شكسته ناخودآگاه به وي مي گوييد: خدا بد نده. اين يعني طوري در جامعه ي ما قلمداد مي شود كه انگار خدا براي همه بد مي خواهد. در اصل بايد به جاي اين جمله بگوييد: خدا سلامتي بده. ولي به خاطر اينكه جمله ي خدا بد نده در زندگي ما بيشتر رواج دارد پس به طبع بيشتر هم از آن استفاده مي كنيم و متأسفانه از قدرت كلماتش هم خبر نداريم.

وقتي با خودمان بد صحبت مي كنيم در اصل به كائنات دستور داده ايم كه تمام بدي هاي عالم را براي ما بفرستد و جالب اينجاست كه توقع داريم همه چيز هم به خوبي پيش برود. وقتي از قدرت كلماتي كه به كار مي بريم خبر نداريم چه توقعي داريم كه اين امواج منفي شادي و آرامش را براي ما به ارمغان بياورد؟ چه توقعي داريم كه ضمير دروني مان را مورد هجوم افكار منفي قرار دهيم و از آن سو منتظر اين باشيم كه ثروتمند و موفق هم بشويم؟

تمام موفقيت هايي كه در دنيا به وجود مي آيد همه بر اساس همين كلماتي كه شبانه روز با خودتان تكرار مي كنيد. اگر به قدرت اين كلمات ايمان بياوريد حتي حاضر نيستيد از كلمات منفي در صحبت هايتان استفاده كنيد. اگر مدام به خودتان بگوييد: من مي توانم، من مي توانم از عهده ي هر كاري بر بيايم، پس قطعاً مي توانيد.

شما به صورت 24 ساعته بيشترين صحبت هايي كه مي كنيد با ضمير ناخودآگاه است. اين ضمير دروني تان است كه برنامه ريزي مي كند كه موفق شويد و يا هميشه شكست خورده باشيد. اگر از قدرت كلماتي كه استفاده مي كنيد خبر داشته باشيد به طور حتم زندگي برايتان گلستان خواهد شد و ديگر هيچ فكر منفي و شخص منفي در زندگي تان وارد نخواهد شد و روز به روز اعتماد به نفس تان بيشتر و بيشتر خواهد شد.

وقتي شخصي را مي بينيد كه با طراحي يك سايت يا اپليكيشن به درآمدهاي ميلياردي رسيده به راحتي و بدون اينكه از قدرت كلماتي كه به زبان مي آوريد با خبر باشيد مي گوييد: "طرف چقدر خوش شانسه، خوش به حالش، من كه از اين شانس ها ندارم و هيچوقت هم نميتونم سايت طراحي كنم چون مهارتش رو ندارم."

مطمئناً گفتن اين جملات اعتماد به نفس شما را پايين مي آورد و از عهده ي اين كار هم بر نخواهيد آمد. در اين مقاله تيم "كافه نياز" مي خواهد براي شما توضيح دهد كه چطور مي توانيد با اين كلمات جمله سازي كنيد و چگونه مي توانيد با قدرتي كه از اين كلمات دريافت مي كنيد همه چيز را به سود خودتان تمام كنيد.

با ما همراه باشيد ....
https://www.janblaghy.ir/%da%a9%d9%84%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%af/ 
نكته ي اول: روي توانايي ها و مهارت هايتان تمركز و در مورد آنها صحبت كنيد
كلمه ي "مي توانم" يكي از زيباترين كلماتي است كه انسان مي تواند به كار ببرد و در مورد آن صحبت كند. شايد به جرأت مي توان گفت كه بيشترين ضربه اي كه ما انسان ها از خودمان مي خوريم به خاطر اين است كه آنقدر اعتماد به نفس نداريم كه از جمله ي "مي توانم" استفاده كنيم و بيشتر دوست داريم مهارت ها و توانايي هايمان را ناديده و دست كم بگيريم.

در اين طور مواقع بايد سعي كنيد در مورد توانايي ها و مهارت هايتان صحبت و از جمله ي "مي تونم اين كار را انجام بدم"، استفاده كنيد. قدرت اين جمله آنقدر زياد است كه با يك بار بيان كردن آن به صورت منفي بايد 70 بار كسي به شما بگويد: "مي تونيد اين كار را انجام بديد"، تا واقعاً به خودتان بقولانيد كه اين كار شدني و ممكن است و اين نشان دهنده ي اين است كه قدرت افكار منفي 70 برابر افكار مثبت است.

براي اينكه ضمير ناخودآگاه تان را تحت كنترل خودتان داشته باشيد و به اصطلاح با آن دوست شويد بايد سعي كنيد مداوم و به صورت رگباري به خودتان بگوييد: من ميتونم، من ميتونم از عهده ي انجامش بر بيايم، من خودمو دوست دارم پس از عهده ي هر كاري بر ميام.

تا جايي كه مي توانيد بر داشته ها، توانايي ها و مهارت هايتان تمركز كنيد و قدرت كلمات چيست هرگز در مورد اينكه نمي توانيد كاري را انجام دهيد صحبت نكنيد حتي اگر نمي توانيد اين كار را انجام دهيد به خاطر اينكه ضمير ناخودآگاه و كائنات آن چيزي كه شما به زبان مي آوريد را به مانند يك دستور قبول مي كند.

نكته ي دوم: از قضاوت ديگران در مورد خودتان نترسيد و شجاعانه صحبت كنيد


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۷:۱۷ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی