كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

نقش قدرت ذهن در دست‌يابي به موفقيت و رشد فردي
موفقيت يعني تلاش تا آخرين لحظه، از خواستن تا شدن فاصله يك همت عالي است؛ البته همت عالي در سايه‌ ذهني سالم و مثبت. اين دو هرگز از هم جدا نخواهند بود. تاثير قدرت ذهن و افكار شما بر رويدادهاي زندگي‌تان به ويژه شكست‌ها و موفقيت‌ها قصه‌هاي افسانه‌اي يا جملات زرورق پيچيده دنياي امروز نيست. قدرت ذهن يك حقيقت نهفته در وجود انسان است، حقيقتي مرموز كه بشر تا به امروز تقريبا ذره‌اي از آن را كشف كرده و هنوز چيزهاي زيادي در مورد آن وجود دارد كه ما نمي‌دانيم. اگر تا به امروز چيزي در مورد قدرت ذهن نمي‌دانستيد يا آن را جدي نمي‌گرفتيد، پس از خواندن اين متن به آن خوب فكر كنيد. كافي‌ست بخوانيد، تمرين كنيد و تاثير آن بر زندگي خود را ببينيد. ما در اين مقاله شما را با اين قدرت دروني و چگونگي استفاده از آن آشنا خواهيم كرد. نخست سر فصلي از آنچه خواهيد خواند ارائه مي‌دهيم:

ذهنمان را بشناسيم
خودآگاه با اراده/ ناخودآگاه پر قدرت
از ابتداي ذهن تا انتهاي موفقيت
تكنيك تمركز انرژي ذهني
راهكارهاي تقويت ذهن
ذهن‌مان را بشناسيم
ذهن (Mind) نمودي از هوش و آگاهي تجربي است و به زبان ساده‌تر همان احساسات، ادراك، اميال، تخيلات و آرزوهاي انسان است كه بر رفتار و عملكرد او تاثير مي‌گذارد. ذهن يك پديده فلسفي است كه به فرماندهي واحد مغز گفته مي‌شود. ذهن دقيقا برعكس مغز ماهيتي مادي ندارد، فاقد هرگونه شكل و اندازه فيزيكي است. هر شناختي از جهان بيرون توسط آگاهي و ذهن به دست مي‌آيد و در واقع ذهن همان آگاهي شماست، صدايي در سرتان كه مستقل از مغز مادي شما فعاليت مي‌كند. براي‌تان فكر مي‌كند، تصوير مي‌سازد و خيال مي‌بافد و به قول حافظ شيرازي:
در اندرون من خسته دل ندانم كيست / كه من خموشم و او در فغان و در غوغاست



شناخت بشر از ذهن هنوز تكميل ‌نشده است. تحقيقات زيادي قدرت ذهن ناخودآگاه در اين زمينه وجود دارد كه هر چقدر زمان و منابع خود را صرف تلاش براي درك كامل ذهن انسان مي‌كنند باز هم حتي نزديك به‌كل اطلاعات نمي‌شوند. پيچيدگي ذهن ما بسيار پيشرفته است كه ما مي‌توانيم چيزهايي مانند صحبت كردن، خواندن، رانندگي اتومبيل و حتي درك علوم بزرگ را انجام دهيم. در حالي‌كه همه اين كارها را انجام مي‌دهيم، ما نيز همچنين كنترل روي عملكردهاي دروني بدن‌مان مانند، مبارزه با بيماري‌ها، راه رفتن، تنفس، قلب و هزاران كار ديگر را انجام مي‌دهيم كه بدن ما هرروز به‌طور خودكار اين كارها را انجام مي‌دهد. فقط فكر كنيد كه ذهن شما چقدر قدرتمند است كه مي‌تواند تمام اين موارد را در يك‌زمان باهم انجام دهد؛ در عين ‌حال دانشمندان مي‌گويند ما تنها در هر زمان فقط از ۱۰٪ مغزمان استفاده مي‌كنيم. اگر اين مورد درست است، تصور كنيد با استفاده از ۱۰۰٪ عملكرد ذهن‌مان در يك‌ زمان چه‌ كارهايي مي‌توانيم انجام دهيم با اينكه روي حل مشكلات و ترميم بدن‌مان تمركز كنيم؟

همچنين بخوانيد : قدرت ذهن خود را افزايش دهيد
خودآگاه با اراده/ ناخودآگاه پر قدرت
به عقيده روان‌شناسان ذهن به دو قسمت خودآگاه و ناخودآگاه تقسيم مي‌شود. ذهن خودآگاه مسئول عملكردهاي ارادي است. مثل اينكه شما اراده مي‌كنيد مطالعه كنيد، تلويزيون تماشا كنيد يا از يك بلندي بپريد. ذهن ناخودآگاه مسئول رفتارهايي است كه ما اصطلاحا مي گوييم دست خودمان نيست. اين بخش تنفس، گردش خون، ضربان قلب و … را در طول خواب و بيداري ما كنترل مي‌كند. ذهن خودآگاه داراي اراده است و ذهن ناخودآگاه داراي قدرت است. بايد سعي شود اين دو را با هم هماهنگ كرد تا داراي اراده قدرتمند شويم اما آنچه در اين بحث براي ما حائز اهميت است ذهن ناخودآگاه قدرتمند است كه با ويژگي‌هاي منحصر به فرد مي‌تواند ما را در پيشبرد اهداف و خواسته‌هاي‌مان ياري كند. در مسيري كه از ذهن تا موفقيت طي مي‌كنيم برخي از اين ويژگي‌ها را براي شما شرح خواهيم داد.



از ابتداي ذهن تا انتهاي موفقيت
ذهن نقش بسيار مهمي در دست‌يابي به موفقيت، اهداف جزيي و روزمره و يا اهداف مهم دارد. در مورد اهداف جزيي، شما مي‌دانيد كه چه مي‌خواهيد و براي به دست آوردن آن تلاش مي‌كنيد اما در مورد اهداف اصلي و بزرگ‌تر، مسئله كمي متفاوت است. براي رسيدن به موفقيت‌ها و اهداف اصلي از ابتداي ذهن تا انتهاي موفقيت با ما همراه باشيد.

نخست شما بايد فكر كنيد آن چيزي كه مي‌خواهيد به دست آوريد چيست؟ ممكن است تنها يك ايده مبهم داشته باشيد. اين ايده معلق و بلاتكليف هرگز به كارتان نخواهد آمد. شما براي انجام هر كاري و جهت استفاده از قدرت ذهن، بايد تكليف را با خودتان روشن كنيد و بدانيد كه چه مي‌خواهيد و براي رسيدن به آن بايد چه كاري انجام دهيد. اين اولين قدم شماست كه خب البته كار ساده‌اي نيست و نياز به فكر كردن عميق و زمان دارد. براي خودتان و هدف‌تان وقت بگذاريد و بهترين انتخاب را انجام دهيد.

در قدم دوم، پس از مشخص كردن هدف، بايد بدانيد كه برنامه‌تان چيست؟ براي دست‌يابي به خواسته خود و چگونگي ادامه راه بايد چه كارهايي انجام دهيد؟ آنچه شما به آن نياز داريد يك برنامه‌ريزي درست است. از همين جاست كه مي‌توانيد روي قدرت ذهن خود حساب باز كنيد. دكتر ژوزف مورفي اعتقاد دارد كه گنجي در درون ما نهفته است. بسياري از افراد از اين گنج خبر ندارند. گنجي كه ثروت بي‌پايان است و دور انسان را احاطه كرده است در درون انسان يك معدن طلاست و هر چه را كه بخواهيد از درون اين معدن مي‌توانيد بيرون بياوريد.

همچنين بخوانيد : چگونه ذهني قدرتمند داشته باشيم؟

https://www.janblaghy.ir/%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d9%82%d8%af%d8%b1%d8%aa-%d8%b0%d9%87%d9%86-%d9%86%d8%a7%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%a2%da%af%d8%a7%d9%87/


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۶:۰۸ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی