كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

مقدمه :

 

اول از همه بايد بدانيد كه كائنات هميشه صداي شما را مي شنوند و در زندگي روزمره شما هستند ماهر انرژي و ارتعاشات كه در مورد هدفمان به كائنات بفرستيم كائنات همان ارتعاشات را چندين برابر براي ما ارسال مي كند و خداوند انسان را طوري آفريده كه مي‌تواند با قدرتي كه دارد به هر خواسته و آرزوي كه دارد برسد انسان با قدرت ذهن خود اين توانايي را دارد كه با قانون جذب چيزهايي را كه مي‌خواهد از كائنات درخواست كند شما مي توانيد از تابلو كائنات براي رسيدن به آرزوهايتان استفاده كنيد كه اين يك راه بسيار قوي است . در ادامه خواهيم گفت كه  چطور تابلو كائنات داشته باشيد و با قانون جذب به آنها برسيد .

 

اگر مي خواهيد از كائنات بيشتر بدانيد به مقاله  ۶ راه كليدي براي رسيدن به آرزوهايمان از طريق كائنات با قانون جذب  را مطالعه كنيد كه در آنجا كاملتر در مورد كائنات توضيح داده شده .

 

تابلو كائنات چيست و ما چطور از آن استفاده كنيم ؟

خداوند ذهن انسان را طوري خلق كرده كه ذهن فرق تخيل و واقعيت را نمي داند اين يك راه بسيار قدرتمند است كه بهترين راه براي رسيدن به خواسته ها از طريق قانون جذب مي باشد شما مي توانيد با داشتن تابلو كائنات دقيق تر خواسته هايتان را مشخص كنيد و هر چقدر شما اهدافتان را دقيق تر در ذهنتان تجسم كنيد آن را به سمت خود جذب مي كنيد قانون جذب فقط چيزي را كه در ذهنتان تصور مي‌كنيد و به آن عميق فكر مي‌كنيد را به سمت شما ميفرستد  و برايش فرقي نمي كند كه اين احساسات و افكار مثبت يا منفي باشد .

 

تابلو كائنات مي‌تواند به شما براي باور كردن دقيق‌تر اهداف و خواسته هاي تان كمك كند و ب شما كمك مي‌كند تا ارتعاشاتي  كه مي خواهيد به كائنات ارسال كنيد را دقيق‌تر بفرستيد زماني كه شما  خواسته هايتان را دقيق در ذهن خود به تصوير مي‌كشيد يعني آن ها را باور داريد و ايمان داريد كه به انها خواهيد رسيد. اكثر  افراد موفق از اين راه و تكنيك براي رسيدن به اهداف و خواسته هايشان آن استفاده مي كنند يعني تابلو آرزو براي خود ساخته وبا قانون جذب به آنها مي‌رسد اين تابلو به‌طور غيرقابل باوري شمارا به اهدافتان نزديك و در نهايت به آنها خواهيد رسيد

 

 

 

 

براي اطلاعات بيشتر در مورد قدرت ذهن ميوانيد به مقاله قدرت ذهن در رسيدن به روياها و آموزش قانون جذب مراجعه كنيد .

 

 

 

تاثير تابلو كائنات

اين تابلو باعث مي شود كه شما در بين مشغله هاي هر روزتان كه درگير هستيد بتوانيد روي روياهايي كه براي خود مشخص كرديد و آن ها را واضح و شفاف نوشته ايد فكر كنيد عبارات تركيبي مرتبط را  مدام تكرار كنيد و در آخر اهداف و افكارتان را بر روي خواسته هاي تان متمركز كنيد . شما براي اينكه اين تابلو را بسازيد و هر روز اهدافتان را براي خود تكرار كنيد بايد انگيزه اي را در درونتان ايجاد كنيد

 

ابتدا بايد خواسته ها و آرزوهاي تان را مشخص كنيد كه انگيزه بيشتري را براي رسيدن به آرزوهايتان داشته باشيد تابلويي كه ميسازيد بايد طوري باشد كه وقتي جملات و اهداف تان را مي خوانيد يك انگيزه ي قوي در درونتان ايجاد شود و حس خوبي را به شما منتقل كند . شما مي توانيد عكس هايي به تابلو خود وصل كنيد كه مرتبط با اهداف و خواسته هايتان مي باشد و احساس بسيار خوبي را به شما منتقل كند و هر روز كه شما اين تابلو و عكس ها  را نگاه مي كنيد انگيزه شما را براي رسيدن به آنها دو چندان كند . شما ميتوانيد با عشق و احساس خوب تابلو تان را زيبا و با وسايلي كه دوست داريد آن را تزيين كنيد .

 

ويژگي يك تابلو كائنات خوب و اثر گذار  چيست ؟

زماني كه تابلو را براي خود ساختيد دقت كنيد كه اگر مواقعي كه روبروي تابلو مي ايستيد و جملات كليدي و مهم هدفتان را تكرار مي كنيد و عكس ها را نگاه مي كنيد به شما حس خوبي بدهد و انگيزه تان را براي رسيدن به خواسته هايتان دوبرابر كند يك تابلو كائنات خوب و اثربخش ساخت ايد .

 

اين تابلو بايد داراي تصاويري باشد كه حس خوبي به شما منتقل كند و از عكس هايي استفاده كنيد كه لبخند بر لب دارند و هر تصويري كه در تابلو كائنات قرار مي‌دهيد بايد مرتبط با اهداف تان باشد تابلو كائنات شما بايد منظم و مرتب چيده شود تا باعث پريشاني ذهن در زماني كه مي خواهيد تابلو را نگاه كنيد و بر روي آن تمركز كنيد نشود .

 

https://www.janblaghy.ir/what-is-the-picture-of-the-universe/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳:۴۶ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی