كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

درخواست از كائنات در اين مقاله ارزشمند قصد دارم به شما ياد بدهم كه چگونه از كائنات درخواست كنيم؟ و چگونه كائنات ما را ب اهداف و خواسته هاي خود ميرسانند .

 

اگر دقت كرده باشيد ميبينيد كه خيلي از افراد خيلي راحت به اهداف و خواسته هايشان ميرسند و يا مشكلاتشان خيلي راحت تر از چيزي كه فكرش را كنند حل ميشود اين افراد ميدانند كه چگونه از كائنات درخواست كنند و خيلي سريع هم نتيجه ميگيرند .

 

در اين مطلب به صورت كاملا جامع ياد ميدهيم كه چگونه با درخواست كردن از كائنات به اهداف و خواسته هاي خود برسيد پس تا انتها همراه ما باشيد .

 

چگونه از كائنات درخواست كنيم و نتيجه بگيريم؟

 

 

چگونه از كائنات درخواست كنيم

 

 

در خواست كردن براي چيزي فقط از يك فرد و يا شخص خاصي نيست، براي رسيدن به اهداف و خواسته ها فقط نبايد از افراد بخواهيم كه در خواست ما را گوش بدهند و ما را به آن چيزي كه ميخواهيم برسانند اصلا چنين نيست.

 

 

 

شما ميتوانيد از جهاني كه در آن زندگي ميكنيد در خواست هايي داشته باشيد و كائنات با توجه به درخواست و اهدافي كه شما داريد شما را به آن خواسته و اهداف خواهند رساند .

 

 

 

به هر چيزي كه در جهان وجود دارد كائنات گفته ميشود كه اين كائنات ميتوانند در خواست ما را به بهترين شكل ممكن انجام بدهند . اما بايد چگونه درخواست كنيم؟ چرا هر چي درخواست ميكنيم به نتيجه مطلوبي نميرسيم؟ مشكل دقيقا ميتونه از چي باشه ؟

 

 

 

در كل بايد روش درخواست از كائنات را بدانيد . اگر درخواست هايي كه از كائنات داريد ضعيف باشد مطمئن باشيد كه خيلي دير به هدف و خواسته هايتان خواهيد رسيد پس لازم است كه يادبگيريد چگونه از كائنات درخواست كنيد .

 

 

 

خداروشكر كه تا به الان من به هرچيزي كه از كائنات ميخواستم خيلي زودتر از چيزي كه فكرش كنم رسيدم يا اينكه اگر ملاك زمان را حذف كنيد من تا به الان به تك تك خواسته هايي كه دارم رسيدم .

 

 

 

دليل اين همه موفقيت من اين است كه با قدرت بالايي از كائنات خواسته هايم را درخواست ميكنم و كائنات هم بدون مشكل من را به آن خواسته و هدفي كه دارم ميرسانند .

 

 

 

پيشنهاد ميكنيم از اين مطلب ديدن كنيد: قدرتمندترين تمرين جذب ثروت و پول

كائنات چه چيزي هستند ؟

هر چيزي كه در اين دنيا وجود دارد درخواست از خداوند ميتوان گفت جزء كائنات حساب ميشود , درختان , كوه ها , جنگل ها , ستارگان , اسمان , اتومبيل شخصي خود , گوشي موبايل شما و… همه و همه جزء كائنات حساب ميشود .

 

 

 

كائنات هم همانند انسان ها داراي روح ميباشند . شما اگر كائنات را درست درك كنيد و از آنها خواسته ها و اهداف خودتان را بخواهيد 100 درصد به آن خواسته و هدف خواهيد رسيد به عنوان مثال :

 

 

 

تصور كنيد 2 نفر از شما خواسته اي را دارند , نفر اول براي آنكه شما خواسته اش را برطرف كنيد با اراده و قدت بالا آن خواسته را از شما ميخواهد و به دليل اصرار زيان آن شخص شما آن را به خواسته اش خواهيد رساند ,  اما نفر دوم بدليل براي رسيدن به خواسته اش كم تلاش ميكند يا اصلا تلاش نميكند در همين حال است كه كائنات آن را به اهدافش نميرساند .

 

 

 

دقيقا مانند مثال بالا اگر خواسته اي را داريد بايد با اراده و اصرار بالا آن خواسته و هدف را از كائنات بخواهيد كه در ادامه بيشتر شما را با اين اصول آشنا خواهم كرد . رسيدن به خواسته ها از آنچه كه تصور ميكنيد راحت تر است هر چه احساس و حس شما نسبت به خواسته بهتر باشد خيلي زودتر به خواسته ي خود خواهيد رسيد.

 

 

 

براي آنكه به چيزي كه ميخواهيد برسيد بايد درخواست كنيد به قول معروف بخواهيد تا به شما داده شود . اگر فردي را ميبينيد كه در زندگي خود بسيار موفق است پول و ثروت بسيار زيادي دارد به اين دليل است كه درخواست كرده اند و كائنات جوابشان را داده است .

 

  


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳:۱۲ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی