كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

در اين مقاله به بررسي تكنيك هاي قانون جذب در زندگي خواهيم پرداخت. فهم قانون جذب شايد براي بعضي ها كمي گيج كننده باشد، به خصوص اگر به تازگي شروع به استفاده از اين قانون كرده باشند. اما مي توان راه هاي ساده تري پيدا كرد كه قانون جذب براي همه به كار بيايد. حقيقت اين است كه قانون جذب هنگامي شروع به عمل مي كند كه ما به به عملكرد آن باور داشته باشيم. در قانون جذب، افكار و اعمال ما نتايجي را به همراه دارند. هر چيزي كه به آن فكر مي كنيد، مي گوييد و انجام مي دهيد تاثيري خواهد داشت.

 

هر عملي مقداري انرژي ساطع مي كند كه به آن عمل بازخواهد گشت و اين  جريان انرژي همچنان در حال رفت و برگشت است. اگر فهمي از اينكه چطور اتفاقات مي افتند نداشته باشيد، قانون جذب كاري مي كند كه دنيا براي شما تاريك شود چرا كه متوجه نمي شويد چگونه داريد چيزها را به خود جذب مي كنيد.

 

اما تكنيك هاي قانون جذب در زندگي شامل چه مواردي هستند؟

براي پاسخ به سوال فوق بايد گفت فقط تلاش كنيد فكرهايي شاد داشته باشيد و اميدوار باشيد چيزهاي خوب اتفاق مي افتند. هنگامي كه زندگي خوب پيش نمي رود، قانون جذب چيزي است كه بايد به آن توجه كنيد چرا كه شما چيز هايي را جذب مي كنيد كه بازتابي از انرژي هاي درون شما هستند.در اصل اتفاقاتي كه بيرون مي افتند بارومتري از اتفاقاتي است كه درون شما مي افتد.

 

مديتيشن نقش مهمي در واقعيت بخشيدن به خواسته هاي ما را دارد‌.

در اصل ما از اين روش استفاده مي كنيم و به خود اجازه مي دهيم. ما به خود مي گوييم اوه، اين روش كار آمد است چون تعداد زيادي از افراد از اين روش استفاده كرده اند و براي آن ها كار آمد بوده است پس به كار من نيز مي آيد. ممكن است واقعا به نتيجه مشابه نيز دست يابيم اما حقيقت آن است كه براي ما همانقدر دست يابي به اهدافمان ساده است كه خودمان مي خواهيم. فقط زماني كه خودمان بخواهيم مي توانيم آن چيزي كه مي خواهيم را تجربه كنيم. اجراي قانون جذب در زندگي تكنيك هاي متفاوتي دارد. مديتيشن يكي از راه هاي اجرا كردن قانون جذب در زندگي هر روزه ي ماست. است. نگاهي به كاركرد مديتيشن و ديگر تكنيك هاي اجرايي قانون جذب مي اندازيم.

 

بررسي مديتيشن يكي از تكنيك هاي قانون جذب در زندگي

.راحت بنشينيد، چشمانتان را ببنديد و چند نفس با دم و بازدم ارام و رسيدن به آرزوها عميق بكشيد. الگوي هاي تكرار شونده زندگيتان را كه هميشه شايع بوده اند به خاطر آوريد و چند دقيقه براي بررسي الگو ها و واكنشتان به آن ها كنار بگذاريد. سپس افكار محدود كننده يا افكار منفي اي كه باعث دائمي شدن اين الگوهاي تكرار شونده مي شوند را پيدا كنيد. با به خاطر آوردن يك الگوي مهم شروع كنيد. تمام زمان هاي متفاوتي كه اين الگو در زندگي شما حضور داشته را بررسي كنيد.

 

در آن زمان چه اتفاقي در زندگي شما افتاده بود؟ در چه نوع محيطي حضور داشتيد؟ زمينه فكري شما در آن زمان چگونه بود؟ افكار و باور هاي غالب در ذهن شما چه بودند؟ چه احساساتي در نتيجه ي آنچه اتفاق مي افتاد حاضر بودند؟ چگونه واقعيت دروني شما انرژي مشابهي را به واقعيت بيروني شما جذب مي كرد؟

 

از كائنات، خدا، درون خودتان و هرچيزي كه به شما انرژي مي دهد انرژي بگيريد. خود را با انرژي هايي كه از منابع خارجي و داخلي گرفتيد پر كنيد و انرژي درماني را براي خود شروع كنيد. هنگامي كه با اين انرژي درماني پر شديد، از فرد، باور يا الگويي كه مي خواهيد مشكل آن را حل كنيد با يك تصور دعوت به عمل آوريد. تصور كنيد كه اين انرژي درماني را از قلب خود به آن فرد يا موقعيت جريان مي دهيد و از انرژي مي خواهيد كه او را نيز شفا دهد.

 

تمام آنچه نياز است بازگو كنيد

هر چيزي كه لازم است را بگوييد تا اين انرژي به كامل ترين حد خود برسد، از خود متعالي خود كمك بخواهيد، و سپس تصور كنيد كه اين جريان انرژي كه شما را به آن موقعيت يا آن فرد وصل مي كند، با عشق قطع مي كنيد. سپس قادر خواهيد بود حل شدن كامل آن مشكل را تماشا كنيد.

 

چيز هايي كه مي خواهيد در اين زمان به زندگي خود بخوانيد يا در زندگي خود به واقعيت تبديل كنيد را به خاطر آوريد. به شكل كاملا واضح، رنگي، هيجان انگيز و شادي آن را تصور كنيد-  تكنيك هاي قانون جذب طوري كه انگار از قبل اتفاق افتاده باشد- و ببينيد كه چقدر خوشحاليد، ببينيد چه كسي به جز شما آن جا حضور دارد، تمامي صدا هاي مهم را در نظر بگيريد، احساسات مثبت را در درون خود حس كنيد، و خود را قدر دان تمامي هدايايي كه اين زندگي به شما عطا كرده بدانيد.

 

وقتي مي بينيد اين تصوير تا آن جايي كه مي شود قوي و واقعي است، نفسي عميق بكشيد. هنگام بازدم، تصور كنيد با تمام وجودتان اين به اين تصوير انرژي مي بخشيد. به آن تصوير زندگي ببخشيد و آن را قدرت مند كنيد.

 

چند لحظه بنشينيد، نفس هاي طولاني و عميق بكشيد و ذهن خود را آرام كنيد. سپس چشمان خود را باز كنيد و مصمم به دنبال اهدافتان برويد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰:۵۱ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی