كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

روش خلاق بازاريابي اينستاگرامي

 

آيا در كسب و كار خود از اينستاگرام استفاده مي كنيد؟ تمايل داريد با روش هاي خلاقانه و جذاب بازاريابي در اينستاگرام  كسب و كارها آشنا شويد؟

 

اگر جواب شما مثبت است به شما پيشنهاد مي كنم كه در اين مقاله همراه ما باشيد.

 

همانطور كه در مقالات گذشته به آن اشاره شد در حال حاضر از اينستاگرام به عنوان پرنفوذترين شبكه اجتماعي ميان مردم ياد مي شود كه برندها مي توانند با استفاده صحيح از اين پلتفرم، جايگاه مردمي خود را ارتقا داده و بعد از افزايش محبوبيت برند خود، درآمد بالايي را براي خود بدست آورند.

 

در صورت استفاده از اينستاگرام و با توجه به خصوصيت هاي منحصربفردي كه اين شبكه اجتماعي در اختيارتان قرار مي دهد شما مي توانيد برند خود را نسبت به ديگر رقبايتان برجسته تر جلوه داده و تاثير به ياد ماندني بر روي ذهن هواداران و مشتريان خود بگذاريد.

 

در اين مقاله قصد داريم تا شما را با 4 مدل استفاده شده خلاق و موفق در جهت استفاده از اينستاگرام در بازاريابي كسب وكار آشنا كنيم.

 

1- راه اندازي حراجي با استفاده از كاتالوگ و تصاوير محصولات

دوست داريد كاربران اينستاگرام محصولات شما را مرور كنند و در انتها از شما خريد كنند؟

 

شركت IKEA از جمله شركت هايي است كه در اينستاگرام حضور فعالي داشته و توانسته با استفاده از خصوصيت تگ ها بر روي تصاوير، كاتالوگ كاملي از محصولات خود را بر روي اينستاگرام راه اندازي كرده و در دسترس كاربران قرار دهد.

 

در صورتيكه كاتالوگ خدمات و محصولات برند خود را بر روي اينستاگرام منتشر كنيد، شما مي توانيد كاربراني را كه در اين شبكه اجتماعي مشغول مرور صفحات هستند به سمت محصولات مورد نظرتان هدايت نموده  و آنها را با محصولات و خدمات برند خود آشنا سازيد.

 

با استفاده از اين استراتژي و همچنين صرف وقت و كمي صبر قادر خواهيد بود كه بيشترين بهره را در بازاريابي برندتان بدست آوريد

https://www.janblaghy.ir/%db%b7-%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/

در ابتدا، بايد براي هر دسته بندي محصولات خود، ايميل هاي مجزايي را ايجاد نماييد و از آن به جهت راه اندازي حساب كاربري مجزا براي هر دسته بندي در اينستاگرام استفاده نماييد

سپس مشخصات محصولات طبقه بندي شده خود را به همراه تصاويرشان در صفحه مربوطه در اينستاگرام بارگذاري كنيد.

در انتها و در قسمت بيوگرافي حساب كاربريتان، لينك مستقيم مربوط به خريد محصولات را قرار دهيد تا كاربر به راحتي وارد صفحه مربوط به آن دسته محصولات مورد نظر خود گردد.

(به عنوان مثال اگر شما فروشنده ساعت هستيد مي توانيد براي برندتان 3 حساب كاربري با عنوان مردانه، زنانه و بچه گانه به همراه نام برند ايجاد نموده و بعد از بارگذاري مشخصات و تصاوير مربوطه، لينك مستقيم مربوط به صفحه هركدام از دسته بندي ها  را در قسمت بيوگرافي قرار دهيد.)


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹:۱۹ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی