كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

آيا هرگز از خود پرسيده‌ايد كه چرا بعضي محصولات را مي‌خريم و ساير محصولات را بر روي قفسه باقي مي‌گذاريم؟ چگونه ميان تمام گزينه‌هاي موجود، يكي را انتخاب مي‌كنيم، در حالي كه در بيشتر موارد، تجربه‌ي كمي در استفاده از محصولاتي داريم كه بايد از ميان‌شان يكي را انتخاب كنيم، يا حتي هيچ تجربه‌اي در مورد آنها نداريم! چه چيزي باعث مي‌شود رستوران جديدي را امتحان كنيم، از خمير‌دندان جديدي استفاده كنيم يا به نرم‌افزار جديدي روي بياوريم؟ پاسخ اين سوال، تا حد زيادي در نوع عبارت‌هاي استفاده شده براي فروش اين محصولات نهفته است، در واقع بعضي عبارت قدرت بيشتري براي جذب مشتري دارند. در اين مقاله با برترين جملات تبليغاتي موثر كه باعث افزايش فروش مي‌شود و در حقيقت مشتري‌ها دوست دارند در زمان تصميم‌گيري آنها را بشنوند، آشنا مي‌شويد.

 

 

 

 

حتما بخوانيد: فنون مذاكره در بازاريابي؛ چطور برگ برنده را از آن خود كنيم؟

شايد هرگز متوجه اين مسئله نشده باشيد، ولي عبارت‌ها، نقش جملات كوتاه تبليغاتي بسيار مهمي در كمك به مغز براي تصميم‌گيري در مورد محصولات ايفا مي‌كنند. متغيرهاي فراواني وجود دارد ولي در ميان آنها موردي هست كه تاثير آن، بارها و بارها اثبات شده است: جملات تبليغاتي موثر، فروش را افزايش مي‌دهند و فقط همين عبارت‌ها هستند كه اين قدرت را دارند.

 

۱. رايگان

اگر فكر مي‌كنيد واژه‌ي «رايگان» بي‌فايده است و بيش از حد از آن استفاده شده، بيشتر فكر كنيد. مردم عاشق چيزهاي رايگان، عادي و ساده هستند. عملا مي‌توانيد هر چيزي را به صورت رايگان به آنها بدهيد، فرقي نمي‌كند كه چقدر كوچك باشد، و با اين كار توجه آنها را جلب كنيد.

 

گرگوري سيوتي (Gregory Ciotti) از شركتِ Help Scout با استفاده از مطالعه‌اي اين مسئله را اثبات كرده است. در اين مطالعه، محققان از مردم خواستند ميان يك شكلات ترافلِ ليندت (Lindt) به قيمت ۱۵ سنت (كه معامله‌ي بسيار خوبي است) و يك شكلات بوسه‌ي هرشي (Hershey Kiss) به قيمت ۱ سنت، يكي را انتخاب كنند. در كمال تعجب، ۷۳ درصد از آنها شكلات ترافل ليندت را انتخاب كردند. سپس محققان از گروه ديگري خواستند كه بين شكلات ترافل ليندت به قيمت ۱۴ سنت (كه باز هم معامله‌ي بسيار خوبي است) و شكلات بوسه‌ي هرشي مجاني، يكي را انتخاب كنند. اين بار ۶۹ درصد از آنها بوسه‌ي هرشي را انتخاب كردند. زيرا همه، چيزهاي مجاني را دوست دارند.

 

۲. انحصاري

عبارت انحصاري يكي از برترين جملات تبليغاتي مؤثر 

 

يكي ديگر از برترين جملات تبليغاتي موثر، همين كلمه است. همه مي‌خواهند در گروهي متمايز از ديگران قرار داشته باشند. وقتي محصولات خود را انحصاري مي‌كنيد و آن را تنها در اختيار گروهي انتخاب شده قرار مي‌دهيد، كاري مي‌كنيد مردم آن را محصول را بيشتر بخواهند. مي‌توانيد به جاي واژه‌ي انحصاري از عبارت‌هاي ديگري مانند «فقط براي اعضا»، «فقط افراد دعوت‌شده»، «براي نخستين بار»، «كارمندان داخلي» و غيره استفاده كنيد و مطمئن باشيد كه همه مي‌خواهند در اين گروه‌ها قرار بگيرند.

 

https://www.janblaghy.ir/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%86%d8%a7%d9%88%db%8c%d9%86-%d9%be%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%a8/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۷:۲۹ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی