كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

آموزش قانون جذب

قانون جذب و قانون كارما يكي از قوانين ثابت در جهان هستي مي باشد , اين قانون در همه جا و در همه زمان ها براي تمام افراد كار مي كند . چه قانون جذب را بدانيد و چه ندانيد , چه به آن ايمان داشته باشيد و نداشته باشيد اين قانون در حال عمل كردن است .

 

شما براي آنكه شرايط زندگي خودتان را تغيير دهيد و بتوانيد به تمام خواسته به اهدافي كه داريد برسيد بايد راز كائنات را بدانيد . اگر اين اصول را بدانيد مطمئن باشيد به تمام خواسته و اهدافي كه داريد مي رسيد .

 

شما بايد قانون جذب كائنات را درك كنيد و آگاهي كاملي از آن به دست بيايد , هر چيزي كه درون زندگيتان اتفاق و رخ مي دهد بر اساس قانون جذب كائنات مي باشد .

 

پس بايد براي آن كه به تمام خواسته به اهدافي كه داريد برسيد مثل پول و ثروت , يك رابطه عالي و رويايي , رسيدن به همسر مورد نظر و … بايد اين اصول را رعايت كنيد .

 

قانون جذب چه ميگويد ؟

بر اساس قانون جذب چيزهاي مشابه همديگر را جذب مي كند . در اين دنيا خداوند كائنات را طوري برنامه‌ريزي كرده است كه هر انسان قدرت اينكه زندگي خودش را خلق كند داشته باشد .

 

يعني شما ميتوانيد با قانون جذب زندگي خودتان را خلق كنيد و به آن چيزي كه مي خواهيد برسيد . ذهن انسان طوري برنامه‌ريزي و ساخته شده است كه در حال فرستادن انرژي و ارتعاش مي باشد .

 

و بر اساس قانون جذب انرژي هاي يكسان همديگر را جذب مي‌كنند . يعني شما براي آنكه به آن چيزي كه ميخواهيد برسيد بايد هم ارتعاش شويد .

 

به قول معروف بر اساس يكي از ضرب المثل هاي قديمي ” كبوتر با كبوتر , باز با باز , كند همجنس با همجنس پرواز ”

 

به قول ضرب المثل بالا شما اگر پول و ثروت مي‌خواهيد بايد با آن هم ارتعاش شويد تا كائنات به ساده ترين شكل ممكن پول و ثروت فراواني را وارد زندگيتان كند .

 

” هر موقع يك خواسته اي را مي خواهيد , همان لحظه برايتان آماده مي شود و شما در جهت اينكه به آن برسيد بايد با آن هم ارتعاش بشويد ”

 

اگر جمله بالا را به خوبي درك كنيد مطمئن باشيد كائنات شما را به تمام آن چيزهايي كه مي‌خواهيد مي رسانند و فقط بايد درخواست از كائنات را به درستي انجام دهيد .

 

قانون جذبقانون جذب

اگر به دنبال پاسخ به اين سؤالات هستيد كه قانون جذب چيست؟ آيا واقعاً كار مي كند؟ چگونه آن را به طور موثر براي شما استفاده كنيم؟ پس شما در جايگاه درست قرار داريد.

 

از زماني كه راندا برن كتاب خود را به نام راز نوشت ، قانون جذب  در سال ۲۰۰۶ به يكي از بحث برانگيز ترين مباحث در جامعه مدرن بدل شده است. و پس از گذشت بيش از يك دهه از محبوبيت گسترده قانون جذب (law attraction) ، دستورالعمل راز توسط دانشمندان كوانتومي گسترش يافته است.

 

در حالي كه بيشتر مردم ادعا مي كنند كه بزرگترين دستاوردهاي آنها به لطف قانون جذب امكان پذير شده است، براي برخي از شما هنوز سوالات بيشتري در رابطه با قانون جذب وجود دارد كه در اين مقاله به آن ها پاسخ مي دهيم.

 

بنابراين در اينجا يك راهنماي جامع قانون جذب براي شما وجود دارد كه مي توانيد به تمام سوالات خود در مورد قانون جذب پاسخ دهد و مي توانيد براي دستيابي به اهداف خود به طور عملي آن را در زندگي خود اعمال كنيد.

 

شايد هريك از شما كه درحال مطالعه اين مقاله مي باشيد بارها و بارها اسم قانون جذب را شنيده باشيد.

 

شايد درمورد قانون جذب پست هايي ديده ويا حرف هايي شنيده باشيد.

 

شايد درباره درست و غلط بودن آن و يا حتي صحت و سقم آن نظرات ديگران به گوشتان خرده باشد.

 

و همه ي اينها روي هم رفته سبب شده كه افراد خيلي خيلي زيادي درك درستي از راز قانون جذب نداشته باشند!

 

خيلي ها اينطور بيان مي كنند كه به هرچه فكر كني همان مي شود. بعد همين افراد به خانه رويايي و يا شغل آرماني خودش فكر مي كنند و مي گويد پس چرا نشد؟ چرا به خواسته ام نرسيدم. و چيزي را كه مي خواهم چرا وارد زندگي ام نمي شود؟

 

درواقع همه ي اين افراد درك حقيقي از قانون جذب ندارند و يا شنيده ها و آگاهي هايي كه دارند بسيار اندك است.

 

درواقع هستند افراد بسياري كه قانون جذب را يا “رد “مي كنند و يا به درستي درك نكرده اند و يك جايي گوشه ذهنشان به آن فكر مي كنند!

 

حال به راستي قانون جذب چيست؟

آيا واقعا ما به هرچه فكر كنيم برايمان اتفاق مي افتد؟

 

آيا من اگر فكر كنم همسرم برايم گل خريده ظهر كه به خانه مي روم برايم گل خريده است؟

 

آيا اگر به سلامتي، ثروت يا همسر روئياهايم فكر كنم اتفاق مي افتد؟

 

آيا قانون جذب به اين شكل عمل مي كند؟

 

آيا با استفاده از قانون جذب عشق، رسيدن به عشق و ازدواج را مي توان جذب كنيم؟

 

واقعا قانون جذب چيست؟

قانون جذب چطور عمل ميكند ؟

مراحل قانون جذب چيست ؟

چقدر باور داريد كه خداوند، دوست دارد تو را در اوج شادي و موفقيت ببيند؟

در اين مقاله و ساير آموزش ها محمد جانبلاغي به شما ياد مي دهد كه چطور به هرچيزي كه مي خواهيد و آرزويش را داريد برسيد.

 

اهميت قانون جذب چيست ؟

حتما شنيده‌ايد كه هر كدام از ما در نهايت به آن چيزي كه فكر مي‌كنيم تبديل مي‌شويم و قانون ‌جذب واقعي است.

 

براي مثال اگر فكر كنيد كه آدم بدشانسي هستيد و مدام با بدبياري مواجه مي‌شويد در حال جذب بدبختي‌ها و موارد منفي با قانون جذب هستيد.

 

بالعكس اگر فكر مي‌كنيد كه در زندگي‌تان بايد به فرد موفقي تبديل شويد پس مطمئنا اين اتفاق براي‌تان خواهد افتاد.

 

قانون جذب يعني چه ؟ ( تعريف قانون جذب به زبان ساده)

قانون جذب به زبان ساده مي گويد: به هر چيزي فكر كني به طرف تو جذب مي شود. آيا شما اين تعريف را قبول داريد؟

 

اين قانون شايد چيز عجيبي به نظر برسد، اما اگر شما به گذشته خود بنگريد، متوجه خواهيم شد كه اين قانون هميشه در زندگي ما بوده و ما بي آن كه بدانيم از آن استفاده مي كرديم و شگفت زده خواهيم شد.

 

شما هم شده به كسي فكر كنيد و دقيقا همان روز به شما زنگ بزند يا خبري ازش بگيريد؟ شده احساس بدي براي كاري داشتيد و دقيقا اتفاق افتاده؟

 

خانم راندا برن (خالق قانون جذب) در تعريف ساده قانون جذب كاينات مي گويد : “ما هر آنچه را كه اغلب به آن فكر مي‌كنيم، چه خوب چه بد، جذب خود مي‌كنيم.”

 

منبع


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۲:۵۳ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی