كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

رهايي هيجاني كه به‌ اختصار اي اف تي (EFT) گفته مي‌شود، نوعي درمان جايگزين براي رفع دردهاي جسمي و پريشاني‌هاي احساسي است و با اسامي ديگري همچون ضربه درماني و طب فشاري روانشناختي نيز شناخته مي‌شود.

 

مدافعان اين روش معتقدند كه واردكردن ضربات ملايم و حساب‌شده روي نقاط به‌ خصوصي از بدن موجب ايجاد تعادل در سيستم انرژي بدن مي‌شود.

 

 

توانگري و ثروت حق همه است و فقط افكار دائمي ماست كه راه دسترسي به آن را بر روي ما بسته است، شايد بنظر بياد كه ديگران يا نظام و دولت جلوي جاري شدن ثروت و بركت را گرفته باشند كه البته توهمي بزرگ است.

 

اي اف تي مي تواند در رسيدن به وضعيت ذهني و غلبه بر موانع دروني ثروتمند شدن و درك توانگري در اطراف و در درونمان ما را ياري دهد.

 

شناسايي باورهاي محدود كننده و اي اف تي

قبل از شروع تمرينات جذب ثروت با اي اف تي براي شروع هر باور منفي يا موانع ذهني دروني را كه درباره ثروت داريد يادداشت كنيد و آنها را با ضربات اي اف تي هدف بگيريد و از بين ببريد و به جاي آنها باورهاي ثروت ساز و مثبت را جايگزين كنيد.

 

اي اف تي چيست و چگونه كار مي‌كند؟

 

در اي اف تي مانند طب فشاري تمركز كار روي نقاط «مريدين» (meridian) يا همان كانال‌هاي انرژي است تا بتوان تعادل ازدست‌رفته را به سيستم انرژي بدن بازگرداند.

 

گفته مي‌شود كه اين بازگشت تعادل انرژي مي‌تواند علائمي را كه بر اثر تجربه يا احساسي منفي شكل گرفته‌اند، كاهش دهد.

 

طب چيني بر اين باور است كه انرژي بدن در نقاط «مريدين» جريان دارد. اين گذرگاه‌ها به تعادل جريان انرژي در بدن و حفظ سلامتي كمك مي‌كنند. اما هر چيزي كه اين تعادل را بهم بزند، مي‌تواند موجب بيماري و كسالت شود.

 

در طب سوزني به اين نقاط انرژي با استفاده از سوزن فشار وارد مي‌كنند، اما در اي اف تي فشار لازم به‌وسيله‌ي ضربات نوك‌انگشتي ايجاد مي‌شود.

 

مدافعان اي اف تي معتقدند كه با ضربه مي‌توان به انرژي بدن دسترسي پيدا كرد و به قسمتي از مغز كه استرس را كنترل مي‌كند، سيگنال فرستاد. درواقع حرف‌شان اين است كه وقتي نقاط «مريدين» با ضربه تحريك مي‌شوند، مي‌توانند از استرس و احساسات منفي بكاهند و درنتيجه تعادل ازدست‌رفته را به سيستم انرژي مختل‌شده‌ي بدن بازگردانند.

 

انجام جذب ثروت با اي اف تي و كاهش احساسات منفي در ۵ مرحله

اي اف تي را مي‌توان به پنج مرحله تقسيم كرد. اگر بيش از يك مشكل يا ترس داريد، مي‌توانيد اين پنج مرحله را براي مقابله با ساير مشكلات و ترس‌هايتان تكرار كنيد. نتيجه‌ي آن هم كاهش يا ازبين‌رفتن احساسات منفي خواهد بود.

 

اين ۵ مرحله عبارت‌اند از:

 

۱. تشخيص مشكل

براي اينكه «اي اف تي» اثر كند در قدم اول بايد مشكل يا ترسي را كه داريد، تشخيص بدهيد؛ چرا كه همين مشكل يا ترس قرار است در زمان انجام ضربات كانون توجه‌تان باشد.

 

به‌نظر مي‌رسد كه اگر هربار فقط روي يك مشكل تمركز كنيد، نتيجه‌ي بهتري خواهيد گرفت.

 

۲. ارزيابي شدت‌ اوليه‌‌ي مشكل

پس از تشخيص مشكل‌تان بايد شدت آن را هم مشخص كنيد. ببينيد كه به مشكل‌تان از ۰ تا ۱۰ چه نمره‌اي مي‌دهيد (۱۰ يعني حادترين).

 

بر اين‌ اساس درد جسمي يا روحي و هر ناراحتي‌اي را كه به‌خاطر مشكلي خاص حس مي‌كنيد، ارزيابي كنيد. با اين كار مي‌توانيد پس از انجام مراحل كامل «اي اف تي» ميزان بهبودتان را بسنجيد.

 

براي مثال اگر پيش از ضربه درماني شدت اوليه‌ي مشكل‌تان را ۱۰ ارزيابي كرديد و پس از انجام ضربات شدت آزاردهندگي مشكل‌تان به ۵ رسيد، پس يعني از اين روش ۵۰ درصد نتيجه گرفته‌ايد.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-eft-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9b-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d8%ad%d9%84-%d8%ac%d8%b0%d8%a8-%d8%ab%d8%b1%d9%88%d8%aa-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%81-%d8%aa%db%8c/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۸:۲۱ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی