كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

جك كنفيلد نويسنده و ناشر بيش از 60 كتاب پُرفروش است كه نزديك به 80 ميليون نسخه از آن‌ها به 39 زبان دنيا به چاپ رسيده است. نام او در ميان ليست پُرفروش‌ترين نويسندگان نيويورك تايمز است كه در تاريخ 24 مي 1998 توسط كتاب ركوردهاي جهاني گينس به ثبت رسيد. درآمد خالص او در ده سال اخير، چندين ميليون دلار بوده است. در چندين برنامه مطرح تلويزيوني (از نمايش تلويزيوني اپرا وينفري گرفته تا صبح بخير آمريكا) شركت كرده است و براي نزديك به 500 كمپاني مختلف در سراسر دنيا، سخنراني‌هايي در ارتباط با كسب ثروت انجام داده‌ام.

 

جك كنفيلد فردي است كه مجله تايم او را به عنوان فرد پشت امپراطوري “پديده چاپ و نشر اين دهه” نام‌گذاري كرده است. او يكي از متخصصين برتر آمريكا براي ايجاد عملكردهاي برتر براي كارآفرينان، رؤساي شركت‌ها، مديران، متخصصان فروش، كارمندان شركت‌ها، و آموزش‌دهندگان است. در طول 30 سال گذشته، او با پيام جذاب، سبك مربيگري شخصي، و انرژي توانمند كننده خود توانسته است به صدها هزار نفر كمك كند كه به روياهاي خودشان دست پيدا كنند.

 

 جك كنفيلد كه توسط بسياري از افراد به عنوان مربي شماره يك چگونه از قانون جذب استفاده كنيم موفقيت در آمريكا شناخته مي‌شود، دليل متفاوت بودن افراد موفق را مطالعه كرده و آن را گزارش كرده است. او مي‌داند كه چه چيزي به آنها انگيزه مي‌دهد، چه چيزي آن‌ها را پيش مي‌راند، و چه چيزي باعث الهام دادن به آن‌ها مي‌شود. او اين بينش را با تعداد بي‌شماري از مخاطبين در سطح بين‌المللي به اشتراك مي‌گذارد و استراتژي‌هاي موفقيت خودش را در رسانه‌ها، با شركت‌ها، دانشگاه‌ها، و سازمان‌هاي حرفه‌اي به افراد جوياي موفقيت درميان مي‌گذارد.

 

اگرچه جك كنفيلد در زمينه‏‌هاي مختلف موفقيت فردي، خانوادگي و مالي در سمينارها و كتاب‏هاي خود به ديگران آموزش مي‏دهد، اما دليل اصلي شهرت وي تاكيد مداوم بر تاثير اعتماد به نفس افراد در دستيابي به موفقيت است و بيشتر آموزه‌هاي او هم روي همين موضوع استوار شده‌اند. ازجمله شركت‌هاي معتبري كه تاكنون از تعاليم و مشاوره‌هاي او به عنوان يك مدرس برجسته بهره برده‌اند مي‌توان به مايكروسافت، هوندا، زيمنس، سوني، مريل لينچ، ويرجين ريكوردز، فدرال اكسپرس، زيراكس، دايملركرايسلر، دومينوز پيتزا و... اشاره كرد. كنفيلد تنها نويسنده آمريكايي است كه توانسته جايزه ABBYو جايزه ناشر كتاب برگزيده كاليفرنياي جنوبي را در يك سال دريافت كند. 

 

 http://jazbghanooon.mstranky.cz/

 

آيا تا به حال با خود فكر كرده ايد كه چرا بعضي‌ها همواره موقعيت‌هاي منفي را به زندگي خود جذب مي‌كنند و جمعي ديگر تنها موقعيت‌هاي مثبت را جذب مي‌كنند؟ درك اين موضوع را مي توانيد در مفهوم قانون جذب جست و جو كنيد.

 

مبحث قانون جذب يكي از بحث برانگيزترين مباحث در علم موفقيت است. متاسفانه از اين قانون سوء برداشت هاي بسياري شده است و خيلي از افراد از اين قانون اينطور برداشت كرده اند كه هر چه را آرزو كني به دست مي آوري، در صورتي كه به  هيچ وجه اينطور نيست، در حقيقت قانون جذب كاري با خواسته ها و آرزوهاي شما ندارد، قانون جذب تنها با فركانسي كه شما  به جهان هستي ارسال مي كنيد كار مي كند. در اين سمينار خواهيد آموخت قانون جذب با احساس و سطح ارتعاشي شما كار مي كند نه با آنچه كه مي‌خواهيد! به عبارت ديگر شايد شما خواهان ورود پول بيشتر در زندگي تان باشيد اما اگر در عين حال احساس كمبود و نداري داشته باشيد پول بيشتر وارد زندگي شما نمي شود و حتي پول بيشتري از دست شما خارج مي شود. در اين سمينار خواهيد آموخت چگونه احساس و سطح ارتعاشي خود را با خواسته تان هماهنگ كنيد و يا به بيان ديگر نحوه هم‌فركانس شدن با خواسته تان را خواهيد آموخت.

 

https://estefadehghanoonejazb.splashthat.com/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۵:۱۳ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی