كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

قانون جذب عشق چيست؟

 

انسان يك موجود ارتعاشي است كه ذهن انسان هميشه در حال فرستادن ارتعاش به جهان هستي و كائنات است، اما وقتي خواب باشيد ارتعاشي كه ذهنتان ارسال مي كند متوقف مي شود، اما هرگز نمي توانيد جلوي احساسات تان را بگيريد چون زنده بودن به معناي احساس زندگي است.

 

وقتي خواب هستيد هيچ ارتعاشي را به كائنات ارسال نمي‌كنيد اما داراي احساسات هستيد. و يك سوالي كه پيش مي آيد اين است كه آيا در خواب هم مي توانيم از قانون جذب عشق استفاده كنيم؟

 

كلاً بحث احساسات يكي از مهم ترين و اصلي ترين مباحث در قانون جذب و به خصوص در قانون جذب عشق است، زيرا احساسات فعلي شماست كه زندگي تان را رقم مي زند.

 

احساس به دو دسته احساس بد و احساس خوب تقسيم بندي مي شود. دقيقاً احساس مثل يك قطب نما عمل مي كند.

 

اگر احساس بدي داشته باشيد نشانه اين است كه داريد راه را اشتباه مي رويد و از خواسته و هدفتان دور مي شويد.

 

اما اگر احساس خوبي داشتيد نشانه اين است كه داريد راه را درست مي رويد و بايد احساس تان را خوب نگه داريد تا به آن خواسته به هدفي كه داريد برسيد.

 

هرچه احساس تان بهتر باشد، زندگيتان بهتر مي شود و هرچه احساس بدتري داشته باشيد به سمت ناخواسته ها و چيزهايي كه نمي خواهيد كشيده مي شويد. احساس در قانون جذب عشق نقش بسيار مهم و اساسي دارد.

 

شما بايد كنترل احساساتتان را در اختيار بگيريد.

چرا احساس خوب مهم است؟

همانطور كه گفتيم احساسات يك راهنماي دقيق است.احساسات به شما نشان مي دهد كه در حال جذب چه چيزي هستيد.

 

اگر احساس بدي داريد نشانه اين است كه در حال جذب ناخواسته ها و چيزهايي كه نمي خواهيد هستيد و از هدف و خواسته هايتان دور مي شويد. اما اگر احساستان خوب باشد اصلاً نبايد نگران چيزي باشيد چون در حال جذب خواسته ها و نزديك شدن به آرزوهايتان هستيد.

 

اما نقش احساسات در قانون جذب عشق چيست؟ و از كجا مي توانيم بفهميم كه در حال فرستادن ارتعاش عشق به كائنات هستيم؟

 

تنها با داشتن احساس خوب مي توانيد تضمين كنيد كه داريد عشق مي بخشيد و بر اساس قانون جذب وقتي ارتعاش هر چيزي را بفرستيد به شما بر مي گردد.

 

وقتي به ديگران عشق بورزيد در حال فرستادن ارتعاش عشق به كائنات هستيد و عشق زيادي به شما برمي گردد.

 

به قول مولانا:

 

خوش باش كه هركه راز داند / داند كه خوشي، خوشي كشاند

 

شيرين چون شكر تو با شاكر / شاكر هر دم شكست آنها

 

چگونه با استفاده از قانون جذب، عشق جذب كنيم؟

براي اينكه بتوانيد از قانون جذب عشق استفاده كنيد تا عشق زيادي وارد زندگيتان شود بايد ارتعاش آن را به كائنات بفرستيد. و كائنات با توجه به ارتعاشي كه دريافت مي كنند پاسختان را مي‌دهند.

 

شما از طريق محبت كردن، تشويق كردن ديگران، حمايت كردن و قدرشناسي و يا با هر احساس خوب ديگري به ديگران عشق بدهيد، همان عشق بيشتر وارد زندگي تان مي شود، و عشق را در هر جنبه از زندگي تان مثل سلامتي، ثروت، شادي و شغل وارد مي كند.

 

اگر از طريق عيب جويي، غيبت كردن، خشم، يا هر احساس بد ديگري به ديگران احساس منفي بدهيد، همان حس منفي را دريافت خواهيد كرد. وقتي شما ارتعاش منفي به كائنات مي فرستيد، كائنات چندين و چند برابر آن را وارد زندگيتان خواهند كرد.

 

مطمئن باشيد كه هر ارتعاشي مي فرستيد، كائنات چندين و چند برابر آن را وارد زندگيتان خواهند كرد. براي همين است كه مي‌گويم بايد احساستان را خوب نگه داريد.اگر فرد ثروتمندي را مي بينيد و آن را تشويق مي‌كنيد و سپس با گفتن شايستگي ثروت را به آن مي دهيد مطمئن باشيد در حال جذب ثروت هستيد.

 

https://www.janblaghy.ir/the-law-of-attraction-of-love/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۸:۱۲ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی