كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

پول و قانون جذب

قطعا در زندگي شما اتفاق افتاده است كه عميقا به چيزي فكر مي كنيد و بعد از مدتي آن را به دست مي آوريد. در واقع وقتي انسان طلب چيزي كند به آن خواهد رسيد. اما اين چه نيرويي است كه انرژي مثبت و منفي را به سمت شما جذب مي كند؟! اگر بتوان با استفاده از اين نيرو پول را جذب كرد چه مي شود؟ براي اينكه به رابطه ي بين پول و قانون جذب پي ببريد با ما همراه باشيد.

 

شخصي كه صبح از خواب بيدار مي شود و تصميم مي گيرد يك تحول عظيم مالي در زندگي خود اتخاذ كند. اولين چيزي كه به ذهن آن فرد مي رسد، قانون جذب است. در نتيجه تحقيقاتي در اين مورد به عمل مي آورد. اگر شما همان فردي هستيد كه مي خواهيد طعم ثروتمند بودن را بچشيد، در اين مقاله همراه ما باشيد.

 

همه افرادي كه راه هاي رسيدن به پول و قانون جذب پول را خوب بلدند ثروتمند شده اند، يك فاكتور مشترك داشته اند و آن به دست آوردن پول بوده است. امروزه با شرايط اقتصادي كه وجود دارد حسي شما را دعوت به پولداري و ثروت مي كند.

 

هيچكس فقير نيست

اين باور غلط را از خود دور كنيد كه هيچ يك از افراد خانواده يا اقوام ثروتمند نيستند پس ريشه پول داري در ما نيست.

 

اين گمان نادرستي است كه فكر كنيد افراد ثروتمند حتما ارثي به آن ها رسيده يا گنجي پيدا كردند و يا استعداد خارق العاده اي داشته اند يا حتي از راه نادرست به ثروت رسيده اند. بلكه شخص پول دار يكي است مانند شما اما با فكر مثبت!

 

در واقع فهم رابطه ي پول و قانون جذب در درجه اول به شما كمك خواهد كرد كه پول دار شويد سپس از اين رفاه نسبي، به يك آزادي مطلق و تكامل يافته برسيد و تمام انرژي خود را براي آنچه كه در زندگي به دنبالش هستيد سوق دهيد.

 

همه چيز به معني پولدار بودن نيست

اين نكته را هم در نظر بگيريد خيلي افراد غرق در پول هستند اما لذتي نمي برند. اما كسي كه با درك رابطه پول و قانون جذب ثروتمند شده است، با تفكر مثبت پيش مي رود و زندگي اش پر از آرمان و اميد است. مي توان گفت انرژي مثبت مانند ستون مستحكم و فولادي يك برج بزرگ است كه تحت هر شرايط ناگواري پايدار است.

 

ابتدا بايد نگاهي قاطعانه به ماجرا داشته باشيد، سپس هدفي والا. هر دو در گرو ايمان و اعتقاد خواهد بود. ايمان به اينكه شما مي توانيد هزار برابر بالاتر به مغز فرمان دهيد كه كائنات را به سمت خود جذب كند. جهان به پا شده و در دستان شما است. مي توانيد با قدرت ذهن به اين نقطه برسيد كه دنيا هر آنچه ذهن شما بخواهد برايتان مهيا خواهد كرد.

 

يك بار ديگر عنوان مي كنيم كه كسي كه توانسته با درك رابطه ي پول و قانون جذب و عمل به آن ها ثروتمند شد و پول به دست آورد، هدف نهايي اش پول داري نبوده است به اين معني كه فقط مبالغ نقدي در اختيار داشته باشد. زيرا هر شخص مي تواند از راه هايي به ثروت برسد و اين دليل بر خوشبختي نهايي و آرامش نخواهد بود.

 

اگر مي خواهيد به جايگاه يك فرد ثروتمند برسيد وارد ذهن او شويد. اين يعني قانون جذب. اين فرد پولدار تنها هدفش رفاه مالي نبوده است بلكه اهداف بلند در كنار آن داشته است. مانند:

 

آرامش

عشق

خانواده

شغل

سلامتي و …

چگونه به كمك قانون جذب از تفكر منفي فقر جلوگيري كنيم؟

عده اي از كودكي شاهد اين بوده اند كه گفته اند فلان شخص چقدر پولدار است، ما مشكل مالي داريم، بدهكاري داريم، هميشه پول يك قدم از ما جلوتر است و ما عقبيم. پول براي ديگران است و … .

 

تمام اين افكار در ذهن آن دسته از افراد از كودكي پرورانده شده جذب پول و بار منفي وجودشان را فرا گرفته است و در سنين بزرگتر با اولين مشكل مالي كه مواجه شوند به طور ناخودآگاه در ذهن مرور مي كنند كه بدهي دارند،  صورت حساب ها تصويه نشده است، ثروتمندان محدود هستند و او جزء آن ها نيست و ده ها فكر منفي ديگر كه فرياد مي زند فقدان مالي دارد.

 

قانون جذب زائيده ذهن شما است. اگر شما تمام ذهن خود را خرج افكار منفي كنيد در واقع انرژي مثبتي كه بايد به محيط ساطع كنيد را به حداقل رسانده ايد.

 

يك تصميم آني بگيريد و تمام آنچه در ذهن شما از كودكي پرورانده شده دور بريزيد و شكايت نكنيد و با ديد ديگر به زندگي بنگريد. زيرا قانون جذب نتيجه فكر و ذهن شما است. كسي كه قانون جذب را براي پول و ثروت انتخاب كرده همه تمركز خود را بر روي ثروت گذاشته است. آنقدر زياد كه پول، خود به خود به سمت او كشش پيدا مي كند نه او به سمت پول!

 

رابطه بين پول و قانون جذب

در جهان قوانين زيادي حاكم است . اما قدرتمندترين آن ها قانون جذب است. در همين لحظه كه در حال خواندن اين مقاله هستيد، قادر خواهيد بوديد تمام ذهن خود را متمركز كرده و به ثروت فكر كنيد و آن را در دستان خود ببينيد. آينده زندگي شما با دستان خودتان ساخته خواهد شد. دستاني كه با قدرت ذهن توان مي گيرد.

 

 

 

 

دنيا به وجود نيامده است كه فقط عده اي خاص پول دار باشند. كسب پول و ثروت فقط انرژي و قانون جذب است. پول در جهان به وفور يافت مي شود و مي تواند ازآن هر كسي باشد. فقط بايد آن را مانند يك آهنربا جذب كرد. در واقع شانس پول داري براي همه برابر است. قانون جذب با قدرت ذهن و هدف والا انجام پذير است. به همين سختي و به همين سادگي!

 

اگر درآمد كمي داريد شاكر باشيد و انرژي را در ذهن خود پرورش دهيد و هر بار اين كار را تكرار كنيد تا ذهن شما پر از افكار مثبت شود و سلول هاي فقير در فكر شما ناتوان و ناتوان تر شوند. اينگونه به فكر مثبت خود بال و پر بيشتري داده ايد و ذهن مي تواند براي پول داري تا اوج آسمان پرواز كند.

 

بانكي به نام جهان هستي

بدانيد جهان هستي تماماً يك بانك مركزي است كه تمام پول هاي آن ازآن شما خواهد بود و شما با قدرت فكر و نيروي ذهن مي توانيد آن را به دست آوريد. بله! اين قانون جذب است!

 

اين تخيلي نيست. بلكه فكري حساب شده است. تصميم بگيريد و هدف داشته باشيد و سپس اقدام كنيد. شما خالق هستيد و مي توانيد خلق كنيد. قانون جذب راهي است براي كسب موفقيت شما در هر زمينه اي خصوصا مالي.

 

رابطه اي كه بين پول و قانون جذب حكم فرماست، بستگي به درك شما از نقشتان در جذب انرژي مثبت دارد. ارتباطي كه بين پول و قانون جذب شكل مي گيرد، انرژي است كه شما متمركز كرده ايد كه پولدار باشيد و اين انرژي مثبت به خودتان برگشته است. هر چه كه ذهن شما معطوف آن شود مانند آهنربا به سمتتان خواهد آمد.

 

قانون جذب مي تواند هم فكر منفي هم مثبت را به سمت شما جريان مي دهد. اگر بگوييد كه پولدار نيستيد و هميشه از كمبود پول و خستگي كار و … شاكي باشيد، همان قدر نيز انرژي منفي به سمت شما جاري مي شود و فكر منفي روز به روز قوي تر و ذهن شكوفاي مثبت شما روز به روز ضعيف تر خواهد شد.

 

و برعكس! اگر شما حس خوب، شادي ، رضايت و شكرگزاري به مالي كه به دست آورده ايد، داشته باشيد، جهان تمامي انرژي مثبت را به سمت شما سوق خواهد داد. اينگونه رابطه اي مثبت بين پول و قانون جذب صورت خواهد گرفت.

 

دنيا مانند يك كوزه است و قانون هاي جذب در آن شناور است. كافي است تا از بيرون كوزه آن نيرو را بطلبيد تا به سمت شما حمله ور شود.” از كوزه همان تراود كه در اوست.”

 

چگونه مي توان براي به دست آوردن پول از قانون جذب كمك گرفت؟

انسان هر لحظه در حال تفكر و خلق است. خلق انرژي مثبت و منفي. كوچكترين افكار و احساسات شما چه منفي و چه مثبت فركانسي از همان نوع را به سمت شما جذب خواهد كرد. در اين قسمت راهكارهايي اساسي براي به رسيدن به پول و قانون جذب را بيان مي كنيم :

 

https://www.janblaghy.ir/learn-the-law-of-attraction-of-money-and-wealth/ 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۳:۲۲ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی