كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

آموزش قانون جذب و مفاهيم اوليه آن

 

قانون جذب (به انگليسي: Absorption law) در لغت به معناي اتحاد جذب است. در اصل قانون جذب به باوري پايه و بنيادين گويند كه بر طبق آن با تمركز بر افكار منفي يا مثبت،ميتوانيد تجربه هاي مثبت يا منفي را به زندگي خود جذب كنيد.

 

از جمله حاميان قانون جذب ميتوان به راندا برن اشاره نمود كه در فيلم راز پرده از شگفتي هاي قانون جذب برداشت.

 

براي مشاهده فيلم راز و آشنايي با جنبه هاي گوناگون اين قانون كه توسط راندا برن مطرح شده است پيشنهاد ميكنيم اين مقاله را تا انتها دنبال كنيد.

 

مراحل قانون جذب چيست ؟

راستش را بخواهيد بنظر من قانون جذب دقيقا شبيه به غول چراغ جادو است! كافيست كه آن را در اختيار داشته باشيد، آن زمان است كه زندگيتان به طرز شگفت انگيزي شروع به تغيير و تحول ميكند.

 

بديهي است براي استفاده از اين قول چراغ جادوي شگفت انگيز كافيست طرز استفاده از آن را بلد باشيد و بتوانيد آن را احضار كنيد.

 

از اين رو با ما همراه باشيد تا در اين مقاله در چند مرحله كاربردي مراحل قانون جذب را به روشني برايتان شرح دهيم.

 

مرحله اول استفاده از قانون جذب: تصميم گيري!

مرحله تصميم گيري اولين قدم و اولين مرحله از مراحل قانون جذب و از سري مهم ترين مراحل قانون جذب است. در ابتدا بايد دقيقا تصميم بگيريد كه چه چيزي را ميخواهيد.

 

پيشنهاد ميكنيم اهداف و خواسته هاي خود را دقيقا مشخص كنيد، حتي اگر ميتوانيد آنها را يادداشت كنيد. آنگاه در گام هاي بعدي يكي يكي، اقدام به جذب خواسته هاي خود كنيد.

 

اين مرحله از مراحل قانون جذب را خيلي جدي بگيريد، چرا كه خيلي از افراد تنها بدليل اينكه خواسته هاي خود را مشخص نميكنند، نميتوانند با استفاده از قانون جذب آنها را جذب كرده و به خواسته ها و آرزوهايشان برسند.

 

براي اين كار پيشنهاد ميكنيم كه همين الان يك دفترچه يادداشت زيبا تهيه كنيد و تمام اهداف و آرزوهايتان را با تك تك جزئياتش يادداشت كنيد. همين كار ساده گامي عالي براي رسيدن به روياهايتان است.

 

فراموش نكنيد كه اگر شما ندانيد كه دقيقاً چه آرزوهايي داريد، بي شك توان ارسال درخواستتان به كائنات را نداريد، پس قانون جذب نميتواند به درستي براي شما كار كند.

 

براي اينكه بتوانيد دقيقا مشخص كنيد كه چه اهدافي در سرتان داريد، بهتر است كه يك گفت و گو دروني با خود داشته باشيد. از خودتان بپرسيد كه چه چيزي در اين دنيا ميتواند خوشحالتان كند و به شما حس خوبي بدهد.

 

تمرين:

همين الان اقدام به نوشتن كنيد. هرچيزي را كه مي خواهيد و هر آرزويي كه داريد، با مشخصات كامل و واضح بنويسيد. فراموش نكنيد كه در اين مرحله هرچه با شفافيت بيشتري اقدام به نوشتن اهدافتان بكنيد، كائنات با سرعت بيشتري پاسختان را مي دهند.

 

فيزيك كوانتوم و ثروت

 

مرحله دوم استفاده از قانون جذب: درخواست كردن!

و اما مرحله دوم از سري مراحل قانون جذب درخواست كردن اهدافتان است. بعد از اين كه مرحله اول را اجرا كرديد و خواسته هايتان را نوشتيد حالا نوبت آن رسيده كه از كائنات درخواست كنيد.

 

و اما بهترين روش درخواست از كائنات اين است كه مجددا به تمام جزئيات اشاره كنيد. پس اگر مرحله اول را به خوبي اجرا كرده باشيد موشك خواسته هاي شما به سمت كائنات ارسال ميشود.

 

مثال: به دنبال جذب يك رابطه خاص هستيد، تمام جزيات رفتاري و اخلاقي فردي را كه ميخواهيد به زندگيتان جذب كنيد با جزئيات بنويسيد. مثلاً: من خيلي خوشحالم كه با فردي در رابطه عاشقانه هستم كه مهربان و خوش صحبت است و هر روز دست در دست هم به محل كارمان ميرويم.

 

فقط اين نكته مهم رو يادتان باشد كه! به هيچ عنوان از فعل آينده استفاده نكنيد، مثلا نگوييد كه من آن زن يا مرد روياي را در زندگي ام خواهم داشت. بلكه خواسته خود را به زبان حال بنويسيد. انگار كه همين الان به خواسته و هدفتان رسيده ايد.

 

تا جاي كه ميتوانيد از چاشني احساس استفاده كنيد. سعي كنيد نوشته اي كه تهيه مي كنيد سرشار از كلماتي باشد كه از نظر احساسي حالتان را خوب ميكند.

 

اين نكته رو فراموش نكنيد كه استفاده از كلمات احساسي حال دلتان را خوب ميكند، و زماني كه حالتان خوب باشد قدرت ارتعاشاتي كه به كائنات ارسال ميكنيد بيشتر است.

 

نكته اي كه خواهش ميكنم همواره گوشه اي از ذهنتان داشته باشيد اين است كه، احساسات شما با ضمير ناخود آگاهتان ارتباط مستقيم دارد.

 

يادتان باشد كه اگر ميخواهيد فركانس خود را همچنان در نقطه قوت خود نگهداريد، بايد هرروز درخواست هاي خود را به كائنات ارسال كنيد و هر روز به روياهايتان فكر كنيد.

 

پيشنهاد ميكنيم يك چك ليست از اهداف، آرزوها و خواسته هايتان داشته باشيد و آنها را به صورت روزانه(ترجيحا در ساعات خاصي) مرور كنيد.

 

تمرين:

اهدافي كه در مرحله قبل با جزئيات كامل نوشتيد به صورت روزانه مرور كنيد. اين كار باعث مي شود شما روي خواسته هايتان تمركز كنيد. هرچه تمركز شما بيشتر باشد قدرت فركانستان و در نتيجه سرعت محقق شدن خواسته هايتان بيشتر است.

 

مرحله سوم استفاده از قانون جذب: تجسم كردن!

قانون جذب

 

يكي ديگر از مراحل مهم از سري مراحل قانون جذب تجسم كردن درخواست ها است. تجسم روياها يكي از مهم ترين كارهايي است كه بسياري از مردم  براي جذب رخ داد هاي دلخواه به زندگيشان انجام مي دهند.

 

 تجسم آرزوها تكنيكي بسيار قدرتمند و كاربردي است كه مورد تاييد دانشمندان نيز قرار گرفته است. اين تكنيك علمي راهكاري عالي براي تحقق اهداف، آرزوها و خواسته ها است.

 

مثلا: اگر همين الان تصور كنيد كه يك لواشك بسيار ترش و آبدار را بين دندان هايتا گذاشته و در حالي كه بوي ترشي آن در مشامتان پيچيده است آن را مزه مزه ميكنيد. ميبينيد كه با تجسم اين مورد بزاق دهانتان ترشح شده است.

 

از نظر علمي زماني كه انسان موضوعي را تجسم ميكند، مغز فرد شروع به ساخت مسيرهاي عصبي جديد ميكند، كه اين امر باعث كم شدن فاصله دنياي فيزيكي و دنيايي كه تجسم كرده ايد مي شود.

 

تذكر: فراموش نكنيد كه قانون جذب به اين معنا نيست كه يك بار تجسم كنيد و به اهداف و آرزوهايتان برسيد. تجربه تمام افرادي كه از قانون جذب استفاده ميكنند اين را به وضوح نشان مي دهد كه راه استفاده از قانون جذب تجسم مداوم و روزانه است.

 

پيشنهاد ميكنيم براي تجسم كردن قبل و بعد از خواب را انتخاب كنيد، چرا كه در اين زمان وارد زمان آلفا مي‌شويد. لطفا فراموش نكنيد كه “تكرار مادر تمام مهارت ها است” پس اگر ميخواهيد از قانون جذب نتيجه بگيريد، آنقدر تمرين هايتان را تكرار كنيد تا تك تك آنها ملكه ذهنتان شود.

 

تمرين:

روزانه ساعاتي را براي تجسم كردن در نظر بگيريد، در اين ساعات تجسم خلاق را تمرين كنيد. مكاني ساكت و آرام كه در آنجا بيشترين آرامش را داريد انتخاب كنيد هر روز در ساعات مشخصي در آنجا بنشينيد و تجسم كنيد كه به تمام خواسته هايتان رسيده ايد.

 

مرحله چهارم استفاده از قانون جذب: شكرگزاري كردن.

شكرگزاري در قانون جذب از مراحل بسيار تاثير گزار در استفاده از قانون جذب است، كه اگر با حس خوب انجام شود نتايج درخشاني را به همراه خواهد داشت.

 

وقتي شما با احساس خوب نسبت به موضوعي شكرگزار هستيد، ارتعاشات قوي تري به كائنات ارسال مي كنيد. در اصل وقتي بابت چيزي شكرگزاري مي كنيد اين پيام را به كائنات ارسال مي كنيد كه به خواسته خود رسيده ايد.

 

وقتي يك خواسته يا تمايل ارضا شود انرژي بسياري آزاد ميشود. كائنات از همين انرژي استفاده مي كنند تا خواسته شما را محقق سازند.

 

قانون شكرگزاري اين پيام را منتقل مي كند كه، شما به جاي شكايت كردن از زندگي خود راضي هستيد. اين موضوع ارتعاش شما را دو چندان مي كند و باعث مي شود كه معجزه رخ دهد.

 

تمرين:

همين حالا اقدام كرده و يك ليست شكرگزاري تهيه كنيد. بابت تمام آنچه كه داريد يا مي خواهيد جذب كنيد شاكر خداوند باشيد. فراموش نكنيد كه هرچه جرئي تر بنويسيد احساس بهتر و درنتيجه فركانس بالاتري خواهيد داشت.

 

قانون جذب روياها يا همان قانون جذب كائنات چيست ؟

آيا فيلم راز يا فيلم قانون جذب يا همان فيلم مستند قانون جذب را ديده ايد؟

 

قبل از هر چيز اگر شما جزو معدود افرادي هستيد كه با اين قانون آشنا نيستيد و يا تاكنون فيلم مستند راز ( the secret) را نديده ايد، پيشنهاد مي كنم بعد از خواندن اين مقاله، فيلم مستند راز يا فيلم قانون جذب را حتما تماشا كنيد.

 

 شما مي توانيد جهت دانلود رايگان فيلم راز دوبله فارسي و يا فيلم راز اصلي با زيرنويس فارسي از سايت راز موفقيت روي لينك زير كليك كنيد و به راحتي دانلود كنيد.

 

بخش سانسور شده فيلم راز راندا برن – ناگفته هاي فيلم راز

فيلم راز قسمت حذف شده، قانون جذب

 

دانلود رايگان قسمت حذف شده فيلم راز – بخش اول

بخش دوم اين  ويدئوي ارزشمند را در انتهاي همين صفحه حتما ببينيد

(جهت دانلود: بعد از باز شدن صفحه پخش فيلم راست كليك كنيد و دانلود.)

اين ويدئو را حتما ببينيد: دانلود رايگان فيلم دوبله فارسي راز با كيفيت دي وي دي

 

اهميت قانون جذب

حتما شنيده‌ايد كه هر كدام از ما در نهايت به آن چيزي كه فكر مي‌كنيم تبديل مي‌شويم و قانون ‌ارتعاش واقعي است. براي مثال اگر فكر كنيد كه آدم بدشانسي هستيد و مدام با بدبياري مواجه مي‌شويد در حال جذب بدبختي‌ها با قانون جذب هستيد.

 

بالعكس اگر فكر مي‌كنيد كه در زندگي‌تان بايد به فرد موفقي تبديل شويد پس مطمئنا اين اتفاق براي‌تان خواهد افتاد. در اين مطلب قصد داريم تا درباره قانون جذب و اهميت آن با شما صحبت كنيم.

 

چقدر ” قانون جذب ” يا ” قانون راز” يا همان ” قانون جذب كائنات ” را مي شناسيد؟ 

واقعا قانون جذب چيست؟

قانون جذب چطور عمل ميكند ؟

مراحل قانون جذب چيست ؟

چقدر باور داريد كه خداوند، دوست دارد تو را در اوج شادي و موفقيت ببيند؟

قانون جذب چيست - مراحل قانون جذب - كتاب قانون جذب

 

از سال‌ها پيش ملاكان، روانشناسان، انديشمندان، ثروتمندان، متفكران و حتي رهبران سياسي حول مسئله ” قانون جذب ” يا ” قانون راز” يا ” قانون جذب كائنات ” يا همان “قانون جذب عشق ” براي يافتن جفت روحي اينجا و آنجا صحبت مي‌كردند.

 

آن ها شايد دقيقا نمي دانستند قانون ارتعاش چيست ولي به صورت تصادفي به اصول آن رسيده بودند.در واقع به‌طور مشخص اين قانون پس از انتشار ” كتاب راز ” (the secret) كه به آن كتاب قانون جذب هم مي گفتند، توسط خانم راندا برن  (Rhonda Byrne) در ميان عموم مردم بازيافت.

 

قانون جذب يعني چه ؟ ( تعريف قانون جذب به زبان ساده)

قانون جذب به زبان ساده مي گويد: به هر چيزي فكر كني به طرف تو جذب مي شود. آيا شما اين تعريف را قبول داريد؟

 

اين قانون شايد چيز عجيبي به نظر برسد، اما اگر شما به گذشته خود بنگريد، متوجه خواهيم شد كه اين قانون هميشه در زندگي ما بوده و ما بي آن كه بدانيم از آن استفاده مي كرديم و شگفتزده خواهيم شد.

 

شما هم شده به كسي فكر كنيد و دقيقا همان روز به شما زنگ بزند يا خبري ازش بگيريد؟ شده احساس بدي براي كاري داشتيد و دقيقا اتفاق افتاده؟ خانم راندا برن (خالق قانون ارتعاش) در تعريف ساده قانون ارتعاش كاينات مي گويد : “ما هر آنچه را كه اغلب به آن فكر مي‌كنيم، چه خوب چه بد، جذب خود مي‌كنيم.”

 

بر اساس تعريف قانون جذب به زبان خانم راندا برن، انرژي حاصل از افكار مثبت، شرايط و اتفاقات و افراد مثبت و انرژي افكار منفي، شرايط، افراد و رويدادهاي منفي را توسط كائنات در مسير ما قرار مي‌دهد.

 

اين اساس و پايه قانون جذب است. خانم راندا برن، خالق قانون جذب در تعريف قانون جذب همچنين مي‌گويد: بر اساس قانون جذب، افكار تبديل مي‌شوند به اشياء، افراد، اتفاقات و شرايط پيش روي شما در زندگي.

 

پس تا اينجا متوجه شديم قانون ارتعاش و جذب چيست و اگر همچنان ابهاماتي داشتيد، مي توانيد فيلم راز را ببينيد و يا  فايل صوتي قانون جذب چيست را از سايت گوش كنيد.

 

قانون جذب و بررسي ساختار ذهن براساس تئوري قانون جذب و ارتعاش

نظريه قانون جذب در مورد افكار مثبت و منفي

 

اگر بخواهيم به بررسي درستي و نادرستي قانون جذب بپردازيم پيش از هرچيزي بايد به تحليل و بررسي تئوري قانون جذب و ارتعاش بپردازيم.

 

لذا قبل از هر قضاوت و تصميمي در مورد پذيرش و يا رد قانون ارتعاش و حتي استفاده از اين قانون در مواردي نظير قانون جذب ثروت و … به برسي ساختار ذهن انسان منطبق با تئوري قانون جذب ميپردازيم.

 

طبق نظريه قانون جذب خداوند ذهن انسان را از سلول هاي نوراني آفريده است. آفرينش اين سلول ها به گونه اي است كه در همه حال در حال توليد انرژي و ارتعاش است و اين فرآيند تنها در زمان خواب متوقف مي شود.

 

افكاري كه در طول روز از ذهنتان ميگذرد همان ارتعاش هاي هستند كه سلول هاي نوراني مغزتان توليد كرده اند.

 

حال اين ارتعاشات و افكار شما به دو دسته تقسيم مي شود :

 

افكار مثبت: اين دسته از افكار شما را براي رسيدن به اهداف و خواسته هايتان حمايت ميكنند

افكار منفي: افكاري كه در جهت ناخواسته ها شما را سوق ميدهند

نظريه قانون جذب در مورد افكار مثبت و منفي

طبق نظريه قانون ارتعاش براي اينكه بفهميد كدام يك از افكار ما مثبت و كدام يك منفي است، بايد تنها به احساسات خود توجه كنيد.

 

به طور مثال امكان دارد بخواهيد از قانون جذب عشق استفاده كنيد اما هنگام فكر كردن به شخص عاطفي خود احساس بدي داشته باشيد، اين دقيقا بدان معني است كه شما در مورد اين موضوع افكار منفي داريد.

 

اگر افكارتان منفي باشد، ارتعاشي كه به كائنات وارد ميكنيد كاملا عكس خواسته هايتان است. برگرديم به مثال قبل، فرض كنيد هنگام استفاده از قانون جذب عشق با احساس منفي به شخص احساسي خود مي انديشيد، نتيجه اين تفكر دور شدن وي از شما است.

 

پس افكار منفي بدين معنا نيست كه فكر هاي بدي به ذهنتان خطور ميكند، بلكه بدان معنا است كه وقتي به موضوع خاصي فكر ميكنيد به جاي اينكه حس خوبي داشته باشيد حس بدي را تجربه ميكنيد.

 

اما به نظر شما آيا قانون جذب راست است يا دروغ ؟

قانون جذب چيست نتايج قانون جذب - نمونه هايي از قانون جذب

 

من نيز زماني كه براي اولين بار فيلم راز را ديدم نسبت به مفهوم قانون ارتعاش كائنات ترديد كردم. واقعا قانون جذب را نتوانستم درك كنم. حتي يادم هست زماني كه مقاله‌‌اي خواندم كه مي‌گفت خانم راندا برن قصدش سود تجاري بوده، ترديم بيشتر شد.

 

شايد شما نيز وقتي مي‌بينيد كه من محصولات و حتي “دوره آموزش قانون جذب” را مي‌فروشم به شما حق مي‌دهم كه ترديدتان بيشتر هم شود. من حتي در شركت كنندگان دوره غير حضوري نخبگان قانون جذب ، اين ترديد را مي بينم.

 

اما توجه كنيد!

 

دوستان من توجه كنيد كه در قبال آموزش‌ قانون ارتعاش چه به دست مي‌آوريد و آيا براي شما مفيد و موثر واقع مي‌شود.

 

اين ويدئو را حتما ببينيد: كليپ تصويري قانون جذب در سه دقيقه

 

 شايد اين مهم‌ترين جذب شما از بكارگيري قانون جذب در زندگيتان باشد:

قانون جذب چيست، قانون جذب ثروت

 

با قانون ارتعاش كائنات، شما اميدوار به كسب نتايج بهتر مي‌شويد. كجاي اين كار بد است؟

با قانون ارتعاش خود باوري شما از مرز عزت نفس سالم عبور كرده و قدرت اعتماد به نفس و خودكار آمدي ميرسد؛ اين اين معجزه نيست؟

با قانون ارتعاش ثروت، شما انگيزه و توان رواني بيشتري به دست مي‌آوريد. آيا اين كار ايراد دارد؟

با قانون ارتعاش و جذب آرزوه،ا خداوند را نزديكتر به خود و حامي خود احساس مي‌كنيد. آيا اين ارزشمند نيست؟

با قانون ارتعاش عشق، احساس اينكه خودتان هم در سرنوشت خودتان دخالت داريد بيشتر و بيشتر در شما رشد و فراگير مي‌شود. آيا اين اشتياق و احساس خوب ارزشمندي را در شما بوجود نمي‌آورد؟

قانون ارتعاش روياها، به شما اين نويد را مي‌دهد كه اگر مدتي متمركز در مسيري تلاش و اقدام و عمل كنيد حتما نتايج دلخواهتان را به دست خواهيد آورد. آيا شما اين موضوع را خلاف عقل سليم مي‌بينيد؟

قانون جذب راز، در شما روحيه جنگجويي خستگي ناپذيري ايجاد مي‌كند، تا براي رسيدن به اهداف و آرزوهايتان هميشه در تلاش و تكاپو باشيد. آيا اين حس و حال را دوست نداريد؟

قانون ارتعاش مي‌گويد شما هرگز اجازه نداريد از رحمانيت خداوند نااميد بشويد و هميشه بايد در چالش‌هاي پيش رو مثبت نگر و اميدوار باشيد. آيا اگر اين باور از قانون ارتعاش در شما قوت بگيرد رشد و بالندگي بيشتري در زندگي و افكارتان ايجاد نخواهد كرد؟

مي‌بينيد كه قانون جذب ايرادي ندارد. مشكل اينجاست كه ما برچسب‌هايي به آن و اساتيدي كه آن را آموزش مي‌دهند مي‌زنيم و بعد همان برچسب را ايراد مي‌گيريم.

دوستان، باور بكنيد يا نكنيد! بخواهيد يا نخواهيد! خوشتان بيايد يا نيايد! “قانون جذب” هميشه و همه جا و در هر شرايطي و در مورد همه كار مي‌كند!

امروزه پژوهش‌هاي متعددي در مراكز معتبر علمي ثابت كرده كه افكار ما، زندگي ما را تحت تأثير همه جانبه خود قرار مي‌دهند.

 

آيا هنوز قانون جذب را قبول نداريد؟

قانون جذب چيست-راز موفقيت

 

آيا تصور مي‌كنيد كه قانون جذب فقط در مورد چيزهاي كوچك جواب مي‌دهد؟

يا شايد به اين باور رسيده‌ايد كه قانون جذب فقط گاهي و ياد تنها در مورد افراد خاصي جواب مي‌دهد؟

يا شايد هزاران سؤال و ابهام ديگر در رابطه با چگونگي كاركرد قانون جذب در ذهن داريد.

قبل از ادامه مقاله خواهش ميكنم مقاله : اثبات قانون جذب از طريق فيزيك كوانتوم را مطالعه كنيد.

فقط يك پاسخ به تمام ابهامات درباره عملكرد قانون جذب

قانون جذب - مراحل قانون جذب - كتاب قانون جذب

 

كمي با خود روراست باشيد: با پذيرش يا رد كردن قانون ارتعاش، به چه نتايجي مي‌رسيد يا رسيده‌ايد؟؟؟

 

كمي منصف باشيد، اگر قانون جذب آرزوها درست باشد چه؟!

اگر اين باور و قانون ارتعاش كاينات زندگي شما را زير و رو كرد چه؟

در گذشته با رد قانون راز يا همان قانون جذب،چه فرصت‌هايي را از دست داده‌ايد؟

در تمام اين سال‌ها با ترديدهاي خود نسبت به قانون ارتعاش و بسياري اصول ديگر به كجا رسيده‌ايد؟

اگر قانون ارتعاش و جذب را بپذيريد و اجرا كنيد چه تغييري در حال و شرايط زندگيتان ايجاد ميشود؟

اگر همچنان ابهامات و ترديدهايي داشتيد، مي‌توانيد زير اين پست در بخش نظرات سوالات و ابهامات خود را مطرح كنيد. من همه سوالات را جواب خواهم داد.

 

چرا ما دير باوريم؟ (دير باوري ما تنها شامل قانون جذب نيست)

به اين موضوعات خوب فكر كنيد. اگر شما نيز كم باور و يا سخت باور هستيد و يا اصلا باور نداريد، بدانيد كه تنها نيستيد. ۹۹% مردم جهان قانون ارتعاش و بسياري اصول موفقيت و تحول فردي را ميخوانند و مي پسندند ولي هرگز باور نمي كنند.

 

بسياري افراد به‌صورت عادت و يا به خاطر آسيب‌هاي كودكي به خيلي از پديده‌هاي واقعي در پيرامون خود نگاه غيرواقعي و ترديدآميزي دارند. بله عادت به ناباوري، خود قانوني فراگير شده است.

 

ما تا همين چند سال پيش “قانون جاذبه زمين” را نيز قبول نداشتيم. در آن زمان اگر كسي اين قانون را باور مي‌كرد، تعجب مي‌كردند. اما اگر امروز كسي آن را قبول نكند، ديوانه خطابش مي‌كنيم. لطفا، براي سه هفته ترديد و ناباوري را كنار بگذاريد.

 

۲۱ روز به قدرت قانون جذب و رحمت خداي رحمان و كاركرد قانون جذب در زندگي خود ايمان آوريد.

به كمك آموزه‌هاي اين سايت و كتاب “رازها و نيازهاي موفقيت ايراني” سه هفته قانون جذبي زندگي كنيد. بعد هر تصميمي گرفتيد حق با شماست.

 

اين فايل صوتي را حتما گوش كنيد: دانلود رايگان فايل صوتي فيلم راز با كيفيت عالي

 

آيا با قانون جذب مي شود به آرزوها دست يافت؟

قانون جذب چيست - قانون جذب - مراحل قانون جذب - نمونه هاي از قانون جذب

 

مي دانم اكنون اين مهم ترين سوال ذهن شماست.

مي‌ دانم مي خواهيد سه هفته را امتحان كنيد.

مي دانم با خواندن اين فرمول ۱۲ گانه من در كاربرد قانون جذب متوجه خواهيد شد كه چه بسا قانون جذبي كه در اين سايت آموزش داده مي شود، بسيار متفاوت و در واقع روانشناسي قانون جذب است. يادتان باشد فقط ۱% مردم بر اساس باورهاي قوي خود نسبت به عملكرد قانون ارتعاش، انتايج ان شگفت زده ميشوند. شايد تا كنون شما نيز جزو ۹۹% مردم ناباور بوديد. اما امروز كه اين مقاله را جذب كرده ايد، در قبال سرنوشت و آينده خودتان مسوليد، شما امروز به آگاهي رسيديد و دانستيد كه ميتوانيد جزو ۱% افراد موفق جامعه باشيد. آيا به اين موضع فكر ميكنيد؟ آيا تصميمي متفاوت ميگيريد؟

چگونه به قانون جذب ايمان بياوريم

براي اينكه در شما انگيزه باورپذيري ايجاد كنم، به شما اين تضمين را مي‌دهم كه اگر ۱۲ اصل زير را به‌عنوان اعتقادات ۱۲ گانه ذهني خود نسبت به كاركرد قانون ارتعاش در تمام جوانب زندگي بكار بگيريد، در كمتر از يك هفته معجزات، يكي پس از ديگري در زندگي شما رخ خواهد داد. پس لطفا، باايمان و باور قوي ادامه مقاله را بخوانيد و روي هر اصل كمي فكر كنيد، كمي تصميم بگيريد و اقدام موثر و مفيد را شروع كنيد تا درياي ذهن شما را با چالش و هيجان و احساس، متلاطم كند.

 

فلسفه ۲۱ روز در قانون جذب

اگر شما اين ۱۲ اصل را در مدت ۲۱ روز در نظام باورهاي خود به اعتقاد تبديل كنيد، ۱۲ قفل ذهن و ضمير ناخودآگاه شما بر دنياي خيال و آرزو باز شده و از آن پس موفقيت با استفاده از اين قانون در زندگي شما به يك عادت بدل خواهد شد.

لطفاً “اصول قانون جذب” را با دقت و چند بار خوانده و تا زماني كه ذهن شما نسبت به باور پذيري اصول اوليه مقاومت نشان مي‌دهد، سراغ بعدي نرويد. ميتوانيد ترديدها و پرسش‌هاي ذهن خود را در زير اين مقاله با ما به اشتراك بگذاريد.

 

خجولي را كنار بگذاريد هرجا با مشكلي روبرو شديد ما كنار شما هستيم و به تمام پرسش‌ها پاسخ داده خواهد شد.چرا كه خجالت زده گي عموما افكار منفي اي را با خود به همراه دارد كه مانع از عملكرد اين قانون ميشود پس اگر با مشكل خجولي دست و پنجه نرم ميكنيد پيشنهاد ميكنيم مقاله مرتبط به كمرويي از سايت راز موفقيت را مطالعه كنيد .

 

نكته مهم: نظرات و سوالات شما در زير اين پست ما را در كامل كردن اين مقاله بسيار ياري خواهد كرد.

 

حتما بخوانيد: كمرويي و خجالت و راهكارهاي مقابله با آن

۱- قانون جذب، يك قانون است

قانون جذب ترديد نمي‌پذيرد. درواقع هيچ قانوني ترديد نمي پذيرد. شما نمي‌توانيد بگوييد من بايد قانون جاذبه را آزمايش كنم تا آن را به‌عنوان يك قانون واقعي بپذيرم. آيا هرگز مي‌توانيد تصور كنيد از طبقه دهم خود را به پايين پرت كنيد تا اگر قانون جاذبه جواب داد آن را بپذيريد؟

 

اولين اصل و مهم‌ترين اصل قانون ارتعاش جذب مي‌گويد: اگر در عملكرد آن ترديد كنيد، هرگز نتيجه دلخواهتان را جذب نمي‌كنيد. ترديد و ناباوري و حتي كم باوري احتمال جذب را به صفر مي‌رساند.

 

۲- شما اتفاقات (خوب يا بد) پيرامونتان را بر اساس تفكراتتان تجربه مي‌كنيد . (مهم‌ترين اصل قانون جذب)

قانون جذب چيست-راز موفقيت

 

مي‌خواهيد آينده شما را پيشگويي كنم.

 

كافي است سه روز با شما باشم. باكيفيت و جنس افكار غالب شبانه روزت آشنا بشوم. من پيشگو نيستم. من از اصل دوم قانون جذب استفاده مي‌كنم.

 

كسي كه هميشه در مورد بيماري و خطر بيمار شدنش صحبت مي‌كند، بيشتر بيمار مي‌شود و كسي كه اغلب در مورد پول و ثروت صحبت كند، در فراواني، رفاه و آسايش به سر خواهد برد.

راز بزرگ امروز بر من و تو آشكار شده. ديگر ترديد جايز نيست. شما همه حوادث زندگي را بر اساس تفكراتتان جذب مي‌كنيد. شما با تمركز بر روي چيزي يا شرايطي باعث مي‌شويد دقيقاً همان چيز يا شرايط جذب شما شود.

 

حتما بخوانيد : ۷ افسانه و باور غلط در مورد قانون جذب!

 

۳- شما با توجه و تمركز بر هر چيز، آن را به سمت خود جذب مي‌كنيد، حتي اگر در واقع آن را نخواهيد : 

ذهن شما قضاوت نمي‌كند. خوب يا بد نمي‌شناسد. فقط باور مي كند. هر چيزي به آن وارد شود و در آنجا بماند، به كائنات سفارش موارد مشابه مي‌دهد. من هميشه اين اصل را اين‌طور توضيح مي‌دهم: ضمير ناخودآگاه خصلت كودكانه دارد.

 

ساده انگار است و زود باور. هرچه به او بگوييد باور مي‌كند و بلافاصله اقدام مي‌كند. پس جاي تعجب ندارد كه آدم بدهكار، بدهكارتر مي‌شود و شايد تعجب كنيد كه چرا قانون ارتعاش در مورد او جواب نمي‌دهد؟!

 

من بارها در مشاوره‌ها و سمينارها افراد زيادي را ديدهام كه فرياد مي‌زنند:

 

من اين مشكلات را نخواستم!

 

 من اين بيماري را جذب نكردم!

 

من چطور ۴۰ سال بدبختي و بيچارگي را براي خودم و خانواده‌ام طلب كرده‌ام؟!

 

مگر مي‌شود كسي چيزي عليه خود بخواهد؟!

 

بله عزيزان مي‌شود. ما در قرني زندگي مي‌كنيم كه بيشتر از هر دوراني بر عليه خشونت، جنگ و تروريسم گفتگو مي‌شود.

 

ميليون‌ها نفر تظاهرات عليه جنگ مي‌كنند. تمام خبرها متمركز موضوع تروريسم و بدي‌هاي آن شده، پس چرا روز بروز اين موضوعات فراگيرتر مي‌شوند؟؟؟!!!

 

سعي كنيد افكار خود را تحت هر شرايطي مثبت نگه داريد. اجازه ندهيد افكار منفي فضاي ذهن شما را تسخير كند. براي شروع يك هفته اخبار نبينيد و اخبار نخوانيد و اخبار نگوييد. “من سال‌ها است كه اخبار نمي‌بينم”!

 

۴- هر چه بيشتر بر چيزي توجه و تمركز كنيد، آن فكر قوي‌تر مي‌گردد: 

قانون جذب چيست - استفاده از قانون جذب - نمونه هايي از قانون جذب

 

بر اساس تجربيات باليني، شما با تفكر متمركز و متوجه به چيزي، از طريق قانون  جذب، آن فكر را قوي و قوي‌تر خواهيد كرد.

 

اين اصل مهم اين قابليت را به شما مي‌دهد كه زندگي خود را با افكارتان پرورش داده، ساخته و آرزوهايتان را تجربه كنيد، و البته شما بيشتر و بزرگ‌تر مي‌خواهيد.

 

بيشتر بر خواسته خود متمركز مي‌شويد، حاصل اين كار اتفاق باشكوهي است، آري به‌طور تضميني روزي به آنان دست خواهيد يافت.

 

البته اين اصل براي افكار منفي هم كارساز است. شما با تمركز و توجه بر نگراني‌هاي خود باعث مي‌شويد،كه احتمال وقوع اتفاقات بد را به‌شدت افزايش دهيد. شايد باور نكنيد.

 

اما اين اصل قانون جذب را بايد تجربي پذيرفت. ترديد جايز نيست. ترديد كمكي هم نمي‌كند. ايمان و باور شما موتور خلق قانون جذب را روشن نگه مي‌دارد.

 

۵- احساسات شما، قطب نماي مغناطيس دروني شما بر اساس قانون جذب است

احساسات خود را شناسايي و تقويت كنيد.

 

شما مي‌توانيد به احساسات خود اعتماد كنيد، تا اينكه بيش از حد براي تصميم گرفتن فكر نكنيد. لازم نيست مدت‌ها و شايد سال‌ها در ترديد باشيد.

 

شما مي‌توانيد از پيشرفته‌ترين ماشين تمام اتوماتيك و رايگان موجود در جهان استفاده كنيد.

 

ببينيد چه حسي داريد. كدام راه احساس بهتري به شما مي‌دهد. حس خوب يا بد شما نسبت به موضوع راهنماي شما، در زمان ترديد است.

 

اگر احساسات خود را خوب شناخته باشيد و خوب آموزش داده باشيد به‌احتمال ۹۹ درصد كافي است از آن بهره ببريد.

 

حتماً شما نيز بسيار شنيده‌ايد كه افراد شكست خورده ميگويند، از اول براي انجام اين كار حس خوبي نداشتم. نسبت به فلاني حس خوبي نداشتم.

 

پس، به نداي قلب خود گوش فرا دهيد. اين همان قانون جذب است كه براي شما نمايان شده اما شما آن را ناديده مي گيريد.

 

۶- فكر مثبت باعث مي‌شود اتفاقات خوب با سرعت بيشتري برايتان رقم بخورد: 

قانون جذب - قانون جذب چيست و نحوه استفاده از آن

 

“برادران هيكس” در كتاب راز مي‌نويسند: خواستن و اشتياق واقعي “شامل تمركز به يك موضوع آن هم به‌صورت كاملاً مثبت نگرانه مي‌باشد.

 

وقتي كه به موضوعي با دقت نظر كامل و تمركز، به‌گونه‌اي مثبت مي‌نگريد، آن مسئله به‌سرعت برايتان به وقوع خواهد پيوست . . . شك نكنيد.”

 

آري دوستان، اين‌ها دروغ نيست.

 

خيالات كودكانه نيست.

 

اين‌ها واقعيت قوانين هستي است كه بانامي جديد با عنوان قانون ارتعاش براي شما توضيح داده مي‌شود.

 

۷- براي ايجاد هر تغيير، شما بايد مسائل را آن‌طور كه دوست داريد باشد ببينيد و نه آن‌گونه كه واقعاً هست: 

اين وهم و ديوانگي نيست.

 

اين ديدن آينده در امروز است.

 

همان‌گونه كه گذشته را از ذهن مي‌گذرانيد، آينده را نيز در ذهن زنده كنيد. آينده‌اي كه روياهايتان را تحقق يافته نشان مي‌دهد.

 

اين رازي بزرگ است كه تنها افراد موفق مي‌دانند و من در كتاب “رازها و نيازهاي موفقيت ايراني” خود از آن به عنوان “تجسم خلاقانه” ياد كرده ام.

 

“مايكل فلپس” هر شب قبل از خواب خود را برنده تجسم مي‌كرد. همان گونه كه مي‌بينيد وي در حال حاضر پرافتخارترين قهرمان تاريخ بازي‌هاي المپيك و دارنده ۲۲ مدال شنا است.

 

در اين راز آمده: به‌منظور تأثير هر چه بيشتر تفكرات مثبت شما بر روي اتفاقات، بايستي ناديده بگيريد كه چه‌كارهاي دشواري هستند و همچنين به اين كه ديگران شما را چگونه مي‌بينند كاملاً بي‌توجه باشيد.

 

بايستي تمام تمركز خود را تنها حول اين محور بگنجانيد كه دوست داريد چه اتفاقاتي برايتان به وقوع بپيوندند. منتظر شادي و سلامتي باشيد و در ذهن ببينيد كه شاد و سلامت هستيد.

 

شادي و سلامتي در راه است. زيبايي قانون ارتعاش در همين حس تعليق و انتظار است. حس خوبي است هميشه و در همه حال منتظر اتفاقات خوب باشيد.

 

حتما بخوانيد: فرمول قانون جذب چيست؟

 

۸- در روز ۱۰ دقيقه به‌طور جدي به رؤياها و اهدافتان اختصاص دهيد : 

قانون جذب چيست نتايج قانون جذب - مراحل قانون جذب

 

من نگفتم يك ساعت. تنها ده دقيقه از ۱۴۴۰ دقيقه شبانه روز خود را به فكر كردن در مورد آنچه از زندگي مي‌خواهيد اختصاص دهيد.

 

برادران هيكس مي‌گويند: ” اين عمل شانس شما را براي رسيدن به موفقيت بسيار افزايش مي‌دهد.” اين تضمين قانون ارتعاش است.

 

با اين كار هم هر روز انرژي و انگيزه مي‌گيريد و هم مدام افكار مثبت سازنده را به كائنات ارسال مي‌كنيد. واقعاً بپذيريد موفقيت كار سختي نيست. موفقيت بر اساس قانون ارتعاش، تكرار كارهاي ساده‌اي است كه ما دوست نداريم انجام دهيم.

 

۹- هرگز اجازه ندهيد در نااميدي‌ها غرق شويد. حتي بزرگ‌ترين شكست‌ها موقتي است :(خط قرمز قانون جذب)

اگر ما قانون ارتعاش را پذيرفته باشيم، خوب ميدانيم كه ياس، ناراحتي و نگراني تنها باعث جذب اتفاقاتي است كه ناراحتي، نگراني شما را بيشتر خواهند كرد. باور نداريد امتحان كنيد.

 

يك روز از صبح تا شب، افكار و احساسات ناخوشايند در خود ايجاد كنيد. ما ايراني‌ها استاد خلق حال بد در خود هستيم. بعد ببينيد چه اتفاقاتي برايتان رخ مي‌دهد.

 

بنابراين بر اساس اصولي كه در بالا اشاره شد بجاي حسرت خوردن براي از دست دادن آرزوهايتان، تنها به آنچه دوست داريد و مي‌خواهيد، فكر كنيد.

 

۱۰- باور داشته باشيد موفقيت تمام شدني نيست و همه مردم جهان از آن سهمي دارند :

قانون جذب چيست قانون جذب - قانون جذب دروغ است ؟

 

منابع جهان نامتناهي است. براي همه هست. ببينيد در دنياي اينترنت هر روز مي‌شنويم فردي با سايت متفاوتي وارد شد و به موفقيت‌هاي بزرگ دست يافت.

 

اين در حالي است كه عده بسيار زيادي هم وارد نمي‌شوند چون تصور مي‌كنند ماركت پر شد و دست زياد شد و فرصت پايان يافت. جهان را مخزن تمام نشدني موفقيت فرض كنيد.

 

هر كس مي‌تواند هر چقدر بخواهد از آن بهره ببرد. محدوديت در ذهن شماست. در كودكي آن را در ذهن همه ما كاشته‌اند. باور كنيد هيچ محدوديتي در بيرون از ذهن شما وجود ندارد.

 

اين باور را در خود زنده نگه داريد كه موفقيت ديگران، هرگز موفقيت شما را محدود نمي‌كند.

 

۱۱- اخبار نبينيد و نشنويد : (توصيه خيلي مهم-حد اقل يك ماه اخبار بي اخبار)

اگر با افكار من آشنا باشيد، مي‌دانيد كه من اخبار نمي‌بينم. با اين خبرهاي جنگ و خونريزي در جاي‌جاي جهان، بشر هرچه بيشتر از همان اتفاقات را جذب حيات بشريت مي‌كند.

 

دوستان من نگفتم بي‌خيال ظلم و ستم بر مظلومين باشيد. نگران نباشيد مردم ما خبرگزاري هستند. همه ما دوستاني داريم و يا حداقل عضو كانال‌هاي زيادي هستيم كه بلافاصله خبرها را به شما مي‌رسانند.

 

  در يك دهه گذشته بيشتر از هر زمان واژه‌هاي ضد تروريستي در صدر اخبار ملل جهان قرار داشت. اما امروز چقدر اين پديده جهاني شده است؟

به‌راستي چرا؟ اگر قانون جذب عمل نمي‌كند پس توضيح اين اتفاقات چيست؟؟؟!!!

شما با شنيدن خبرهاي بد و ديدن تصاوير دل‌خراش تنها موجب مي‌گرديد به آنان بيشتر و متمركزتر فكر كرده و شانس اتفاق افتادنشان را بشدت افزايش دهيد. قانون جذب خوب و بد نمي‌شناسد. قانون جذب جهان شمول است و هميشه عمل مي‌كند.

 

۱۲- علت تمام مشكلات ارتباطي با ديگران نيز “خود” شما هستيد نه هيچ “كس ديگر”:

چقدر در همسر يا دوست خود خوبي‌هايش را مي‌بينيد و آن‌ها را به زبان مي‌آوريد؟

چقدر آدم ايراد گيري هستيد؟

چقدر فرزندان خود را بابت اينكه آن‌طور كه شما مي‌خواهيد نيستند يا عمل نمي‌كنند ملامت مي‌كنيد؟

 

توجه به مسائل منفي ديگران مي‌تواند موجب ويراني روابط شخصي شما گردد. بهترين روش تربيت هم تشويق است. امروزه اين به اثبات رسيده كه با اين ذهنيت كه “هيچ چيز به وقوع نخواهد پيوست مگر آن كه شخصاً آن را جذب كرده باشيد مي‌توانيد از روابط بد با همسر و اطرافيان رهايي يابيد.

 

من در دوره‌هاي خودم هميشه افرادي را مي‌بينم كه گله مي‌كنند كه فرزندان و همسرشان با آن‌ها در باور قانون جذب هم سو نيستند.

جواب من به اين افراد اين است: لطفاً كمي صبور باشيد.

 

به‌زودي آن‌ها با مشاهده تغييرات در حال و روز شما از شما سؤال خواهند كرد: ميشه به منم بگي اين قانون جذب چيست؟!

 

قانون جذب پول و ثروت چطور كار ميكند؟

قانون جذب چيست - چگونه از قانون جذب استفاده كنيم

 

در انتهاي اين مقاله، ما به طور خاص درباره « قانون جذب پول و كسب ثروت » صحبت خواهيم كرد و تمركزمان روي رازهاي جذب ثروت خواهد بود.

 

همانطور كه گفتيم براي رسيدن به هر خواسته اي بايد بر افكار و استفاده از مغز براي ارسال ارتعاش تكيه كنيم.

 

براساس قانون جذب، جهان هستي، رويدادها، اتفاقات يا افرادي را در مسير شما قرار مي دهد تا خواسته شما خلق شود و آنچه را كه ارتعاش داده ايد، مطابق با احساستان ظاهر شود. براساس قانون جذب، ارتعاش احساسي شما، وقايع و افرادي را به سوي خودتان برمي گرداند.

 

چطور فكر كنيم و چيزهايي كه ميخواهيم را وارد زندگيمان كنيم؟

فيلم راز قسمت حذف شده، قانون جذب

 

دانلود رايگان قسمت حذف شده فيلم راز – بخش دوم

(جهت دانلود: بعد از باز شدن صفحه پخش فيلم راست كليك كنيد و دانلود.)

دو قانون مهم براي جذب پول و هر خواسته اي وجود دارد:

 

قانون اول جذب پول

اولين و مهمترين قانون درباره كسب ثروت « خواستن پول با تمام وجود » است.

 

قانون دوم جذب پول

اگر پول مي خواهيد، « چقدر ميخواهيد» ؟

 

نكته طلايي اين دو قانون اين است كه عددي كه انتخاب مي كنيد بايد به اندازه اي باشد كه وقتي به آن فكر مي كنيد، احساس بسيار خوبي به شما بدهد؛ چون اگر حس بدي به شما بدهد؛ يعني خارج از نقطه مطلوب شماست.

 

مثلا عددي كه انتخاب مي كنيد، يك ميليارد تومان باشد، هنگام فكر كردن به آن حالتان بد شود، به اين معني است كه شما نميتوانيد روي آن تمركز كنيد.

 

در واقع فكر شما به نداشتن آن مقدار پول، گرايش پيدا مي كند و اينجاست كه افكار منفي مثل : «چطور مي توانم به آن برسم؟ هيچوقت براي من اتفاق نمي افتد! من كه شرايطش را ندارم! » در ذهن شما متولد مي گردد.

 

اين افكار به شما حمله كرده و شما نيز روي آنها تمركز مي كنيد و حستان بد مي شود و طبيعي است مقدار بيشتري از نبودن پول را خلق مي كنيد.

براي هر شخصي مقدار پولي كه با آسودگي مي تواند بخواهد، متفاوت است. شيوه درخواست هم در افراد مختلف، به يكي از سه روش زير مي تواند باشد:

 

بعضي از شما مي گوييد: آن قدر پول مي خواهم كه همه بدهي هايم را تسويه كنم. لازم است در ابتدا ان مقدار پول را در قالب يك واحد پولي، مشخص كنيد تا بتوانيد بر روي ان واضح تر تمركز كنيد.

برخي كلي تر درخواست مي كنند: مي خواهم آن قدر پول داشته باشم كه فشار مالي روي من نباشد.

برخي نيز ممكن است بگويند: فقط مي خواهم حسي داشته باشم كه از لحاظ مالي احساس امنيت و آزادي كنم.

با درخواست كردن، ذهن شما شروع به ارتعاش روي  « حس داشتن پول »مي كند. قانون ارتعاش مهمترين اصل در قانون جذب است.

 

چگونه قانون جذب را فعال كنيم؟

ميخواهم درباره چيزي بنويسم كه به كمك آن ميتوانيم هم در زمينه شخصي و هم كسب و كار موفقيت كسب كنيم. يكي از قدرتمندترين نيروهايي است كه ما را احاطه كرده و بر ما تاثير ميگذارد و اگر عمدا و آگاهانه از آن استفاده كنيم مي تواند بر آينده ما تاثير مثبت بگذارد.

 

نيروي قدرتمند درست مثل قانون جاذبه ، چيزي نيست كه بتوانيم آن را خاموش و روشن كنيم، فقط وجود دارد و مانند قانون جاذبه ميتوانيم انتخاب كنيم تا با آن مبارزه كنيم، يا درباره اش شكايت كنيم يا مي توانيم مانند افراد موفق از مزاياي عظيم آن بهره ببريم.

 

بله من دارم در مورد قانون جذب صحبت ميكنم؛ من شديدا به كنترل احساس معتقدم بايد احساساتمان را كنترل كنيم،  افكاري هستند كه شما را مي ترسانند و شما را از اقدام و عمل باز مي دارند.

 

شما با آن افكار درگير هستيد هميشه به مردم ميگويم به چيزي كه دوست نداريد اتفاق بيفتد فكر نكنيد مثلا نگراني در واقع فكر كردن به چيزهايي است كه دوست نداريد و يا مي ترسيد كه اتفاق بيفتد؛ در حقيقت وقتي روي آنها تمركز مي كنيد باعث پديداري آنها مي شويد.

 

تقريبا زندگي همه ما مجموع تفكرات مثبت و منفي ماست و اگر افكار منفي بيشتري نسبت به افكار مثبت داريد احتمالا زندگي ملالت انگيزي خواهيد داشت.

 

اگر بتوانيد افكار و احساساتتان را كنترل كنيد؛ اگر نه! شما قطعا مي توانيد افكار و احساسات خود را كنترل كنيد شما مي توانيد باعث پيدايش اتفاق هاي خوب، بد، افراد خوب و موقعيت هاي خوب شويد.

 

يك روش موثر در كنترل افكار

به ازاي هر فكر منفي كه به ذهنتان خطور ميكند، با دو يا سه دقيقه فكر خوب كردن آن را جبران كنيد و بلافاصله جملات مثبت بكار ببريد. اين روش يك راهكار آزموده شده است كه ميتوانيد از آن نتيجه بگيريد.

 

در رويارويي با وقايع زندگي خود ميتوانيد اينگونه فكر كنيد كه دنيا قواعدي براي جذب دارد، شما همان انرژي را جذب مي كنيد كه به بيرون ساطع كرده ايد همانطور كه انيشتين گفته است: انرژي نه به وجود مي آيد و نه از بين ميرود، بلكه از نوعي به نوع ديگر تبديل مي شود، او فهميد كه افكار هم وجود خارجي دارند و آنچه ما ميبينيم حاصل افكار خودمان است.

 

شما اساسا هميشه به مغزتان دستور ميدهيد و افراد هر روز از اين قوه ذهني استفاده مي كنند اما فقط نسبت به آن آگاهي ندارند براي همين وقتي اتفاق بدي برايشان مي افتد متوجه نيستند كه خودشان دستور اين كار را داده اند، دقيقا دستور داده اند كه اين اتفاق بيفتد اما شما مي توانيد آن طوري كه دلتان مي خواهد كنترلش كنيد.

 

 بايد نسبت به افكارتان آگاهي پيدا كنيد و به آنها نگاه كنيد و بگذاريد از ذهنتان عبور كنند و بعد بايد ان افكاري كه اسمشان را افكار منفي گذاشته ايم را پاك كنيد اما يادتان باشد همه اتفاقاتي كه منفي بنظر ميرسند منفي نيستند خيلي وقت ها ديده ايم كه نتيجه ختم به خير شده است.

 

مراقب جادوي كلمات باشيد

شما درخواستتان را به كائنات ارائه مي‌دهيد و جادوي كلمات گفته شده پديدار مي‌شود، درخواستتان را بگوييد و از ته دل بگوييد و مراقب چيزي كه مي‌گوييد باشيد.

 

مرحله بعداز تفكر كلمه ها هستند و وقتي كه شما كلمات را به زبان مي آوريد در واقع انرژي را به اين افكار منتقل مي‌كنيد و همه اينها در تاريخ وجود دارد.

 

مردم راجع به قدرت كلمات صحبت كرده اند؛ هر مذهبي به گونه اي راجع به اين موضوع صحبت كرده است اما اين موضوع فلسفه مذهب نيست بلكه اساسا نحوه كاركرد ذهن و جهان است و فقط براساس انرژي است.

 

از جادوي كلمات استفاده كنيد. ثابت شده استفاده از عبارات تاكيدي جذب پول و ثروت، ثروت را به زندگي افراد بيشتر و بيشتر جذب مي كند چون ذهن را در ارتعاش ثروت قرار مي دهد.

 

پس هم بايد روي گفتگوي دروني و هم بيروني دقت بيشتر كنيد.صبح كه از خواب بيدار مي‌شويد بگوييد قرار است چيزهاي خوب ببينم قرار است.

 

چيزهاي خوب برايم اتفاق بيفتد امروز مي‌خواهم فقط ابراز محبت و مهرباني و زيبايي كنم و سعي ميكنم كه اين احساسات را به بيرون منتقل كنم.

 

دوستانم ما ديگر امروز دنبال اين نيستيم “قانون جذب و چگونگي عملكرد آن” را ثابت كنيم. ما امروز دنبال يافتن راه‌هاي كوتاه‌تري براي استفاده بيشتر از نتايج شگفت انگيز قانون جذب هستيم.

 

برخي از سوالات رايج در مورد قانون جذب

با توجه به اينكه خيلي از افراد در مورد قانون جذب سوالات گوناگوني در ذهن خود دارند در بخش پاياني ميخواهم پاسخ پرتكرار ترين سوالات مربوط به قانون جذب را به شما بدهم. پس همراه راز موفقيت باشيد تا با پرتكرار ترين سوالات قانون جذب آشنا
موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۶:۰۷ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی