كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

شايد اين سوال براي تمامي شما پيش بيايد كه كوين ترودو كيست و چرا شما بايد زندگي نامه او را بخوانيد؟ اصلا او چه كار كرده است و چه كاره است؟

 

هميشه زندگي نامه افراد موفق و ثروتمند جهان وسيله اي بوده تا افراد بسياري بتوانند از اشتباهات آن ها درس بگيرند و ديگر مرتكب آن اشتباهات نشوند و به نوعي راه آن ها را ادامه دهند تا در نهايت به ثروتي كه آن افراد ثروتمند دارند برسند!

 

كوين ترودو نويسنده اي ثروتمند و موفق است كه چند كتاب درباره موضوعات مختلفي به چاپ رسانده است و با برگذاري سمينار هاي بسيار با كيفيتي توانسته طرفداران بسياري را پيدا كند.

 

بسياري از اين طرفداران معتقد هستند كه با خواندن و يا گوش دادن حرف ها و كتاب هاي ترودو توانسته اند تغييري در زندگي خود ايجاد كنند،

 

همين امر باعث مي‌شود تا افراد بيشتري نيز به حرف هاي او اعتماد پيدا كنند و رفته رفته زندگي بسياري از افراد دچار تغييرات مثبتي مي‌شود و تنها با موفقيت روبرو مي‌شوند!

 

زندگي نامه كوين ترودو

در ايران افراد زيادي هستند كه كوين مارك ترودو را نمي‌شناسند ولي خوب است بدانيد كه ترودو جزو معروف ترين نويسنده هاي موفق آمريكايي است و به مدت بيست و شش هفته كتابش به عنوان پرفروش ترين كتاب در آمريكا در صدر جدول باقي مانده است. همين آمار نشان از موفقيت بالاي اين فرد است.

 

كوين مارك ترودو در شش فوريه سال هزار و نهصد شصت و سه به دنيا آمد، او كارآفرين، تاجر، بازيكن حرفه اي بيليارد و در نهايت يك نويسنده بسيار موفق است.

 

كوين ترودو به ورزش هاي كنگفو و گلف نيز علاقه بسياري دارد و در اين ورزش ها نيز توانسته است موفقيت هايي نيز دست پيدا كند!

 

كوين ترودو يك ثروتمند به دنيا نيامد، مادر پدر او ثروتمند نبودند و او مانند تمامي افراد عادي يك جامعه يك زندگي عادي را تجربه كرد و هميشه در آرزوي ثروتمند شدن بود و هميشه كنجكاو بود كه چه راه هايي او را به موفقيت و در نهايت ثروتمندي مي‌رساند.

 

او در ماساچوست به دنيا آمد و در شهر لين به مدرسه رفت و از همان اول و در سال هزار و نهصد و هشتاد و يك او از طرف مدرسه به عنوان استعداد نمونه و آينده دار مدرسه انتخاب شد و همه كساني كه به او چنين لقبي يداده بودن مطمعن بودند كه روزي در نهايت كوين خواهد توانست به موفقيت هاي بزرگي برسد و اين ها همه از روحيه كنجكاو او مشخص بود.

 

كوين ترودو كيست؟

در اين بخش زندگينامه كوين ترودو همچنين معرفي كامل برترين دوره ها و كتاب هاي كوين را خواهيد خواند.

 

كوين ترودو با نام كامل كوين مارك ترودو (به انگليسي: kevin mark trudeau) در فوريه ۱۹۶۳ ميلادي (بهمن ماه ۱۳۴۱ هجري شمسي) در ماساچوست آمريكا متولد شد.

 

او با عنوان هاي كارآفرين، مربي قانون جذب و موفقيت فردي، مشاور، عجوبه موفقيت و مولتي ميليارد خود ساخته مشهور است.

 

كوين ترودو علاوه بر سمينار و همايش ، كتاب هاي زيادي را هم در راستاي موفقيت فردي منتشر كرده است و تلاش كرده تا به مردم آموزش بدهد كه خواسته ها و اهدافشان را به واقعيت تبديل كنند.

 

كوين ترودو كيست

نوجواني كوين ترودو

كوين ترودو پدرش جوشكار بود و دوران دبيرستان را در همان شهر در دبيرستان سن مري سپري كرد.پس از آن مقطع، ترك تحصيل كرد و براي به دست آوردن پول با يكي از دوستانش مشغول حرفه خريد و فروش خودرو شد.در همين سال ها كوين ترودو دوران نوجواني را طي ميكرد و دنبال راه هايي براي ثروتمند شدن بود.

 

در همين روزها بود كه ترودو با آشنايي يكي از دوستانش به وركشاپ تكنيك هاي تقويت حافظه پيوست.

 

كوين ترودو توضيح ميدهد كه:

با شخصي مشهور و ثروتمند آشنا شدم زماني كه وي متوجه اشتياق وصف نشدني من براي دستيابي به ثروت و موفقيت شد. به من پيشنهاد داد ميتواند براي كمك كردن به من براي ساخت زندگي بهتر هر چند وقت يك بار او را ملاقات كنم. تا راههايي براي بدست آوردن ثروت، شغل بهتر و موفقيت به من بياموزد.

 

وي اين قول را به من داد كه اگر از آموزه هاي او در زندگي ام استفاده كنم مي توانم به هر آنچه كه ميخواهم برسم!

 

من كه جذب رفتار و حرف هاي او بودم بي درنگ قبول كردم.

 

كوين ترودو عنوان ميكند كه من همان لحظه عضو جوامع مخفي شدم بدون اينكه بدانم!

 

براي كساني كه تازه با كوين آشنا شدند اين موضوع خيلي عجيب است كه كوين ترودو تاكيد بسياري بر گروه هاي مخفي مانند فراماسونري، برادر هود، اسكال اند بونز دارد.

 

چراكه ممكن است بسياري از افراد با جوامع مخفي آشنا نباشند. بسياري از افراد حتي از وجود چنين جوامعي آگاه نيستند.

 

كوين ترودو بيش از ۲۰ سال عضو جوامع مخفي بوده است. وي معتقد است بسياري از ناآگاهي ها و عدم درك قوانين جهان هستي به دليل وجو جوامع مخفي است.

 

جوامع مخفي از اينكه مردمان به قوانين جهان هستي پي ببرند بيم دارند زيرا در اينصورت ديگر نمي توانند كنترل آنها را در دست بگيرند.

 

به اعتقاد كوين ترودو فقر، بدبختي و بسياري از اتقافات اين جهان به اين دليل است تا مردمان زماني براي يادگيري اين قوانين نداشته باشند.

 

حتي جوامع مخفي در بسياري از موارد تبليغات منفي در جهت قوانين جهان هستي ميكنند تا مردمان اين قوانين را جدي نگيرند!

 

۴ مرحله يادگيري كوين ترودو

ناآگاهي و ناشيستگي : نميدانيد كه از چه چيزهايي اطلاع داريد در نتيجه شايستگي استفاده از آنها را هم نداريد.

 

آگاهي و ناشيستگي : ميدانيد كه از چه چيزهايي اطلاع نداريد اما همچنان شايسته استفاده از آنها نيستيد.

 

آگاهي و شايستگي : ميدانيد كه در حال انجام چه كاري هستيد و تمام تلاش شما بر اين است كه آن كار را درست و بدون اشتباه انجام دهيد.

 

ناآگاهي و شايستگي : شما به صورت ناخودآگاه كاري را پس از انجام تمرينات بسيار، به درستي انجام ميدهيد.

 

ثروت كوين ترودو

كوين ترودو از نوجواني به دنبال كسب ثروت بود. او خيلي زود با بكارگيري آموزش هاي درون گروه هاي مخفي به ثروت كلاني رسيد.

 

در رابطه با ثروت كوين ترودو فقط همين بس كه در حال حاضر بيش از ۶۰ شركت فعال در زمينه هاي مختلف در امريكا و اروپا دارد. تنها رقمي كه از ميزان درآمد كوين ترودو منتشر شده حاكي از آن است كه درآمد شركت هاي كوين ترودو در سال ۲۰۱۳ به بيش از ۳ ميليون دلار رسيده بود كه متاسفانه حكم حبس فدارل او صادر شد.

 

كوين ترودو رازهاي ثروتمند شدن خود را در دوره ها و كتاب هايش فاش كرده است. شايد بتوان كوين را بهترين استاد آموزش عملي حوزه موفقيت مالي دانست

 

. كوين ترودو در خصوص موفقيت مالي از اصولي صحبت مي كند كه سال ها در گروه هاي مخفي “مانند فراماسونري، برادرهود و اسكال اند بونز و … ” تدريس شده و افراد بسياري از جمله اندرو كارنگي و راكفلر به وسيله اين آموزش ها به پولدارترين افراد زمان خود مبدل شدند.

 

كوين ترودو در انجمن مخفي (برادر هود)

در طول تاريخ افراد بسياري بوده اند كه از همان اول جزو خانواده هاي ثروتمند بوده اند، اين افراد خود را از بقيه مردم كه وضع مالي بد يا تقريبا مناسبي دارند جدا مي‌دانند و آن ها معتقد بوده اند كه خون آن ها اصيل است و افراد عادي جايي در ميان آن ها ندارند.

 

اين تفكر ساليان سال ادامه يافت تا اينكه مشخص شد كه افراد ثروتمند جهان يك انجمن مخفي تشكيل داده اند و به نوعي تمامي اتفاقاتي را كه در جهان مي‌افتد با قدرت و ثروت خود كنترل مي‌كنند. عضو شدن در اين انجمن بسيار دشوار است و شما به هيچ وجه متوجه حضور انجمن در كنار خود شما نخواهيد شد و آن ها فقظ قادر خواهند بود تا با شما ارتباط برقرار كنند.

 

كتاب هاي كوين ترودو

همانطور كه گفتيم در انجمن مخفي تعدادي نوشته و كتاب از گذشته تا كنون دست به دست شده اند و با توجه به گفته ها در اين كتاب ها و نوشته هاي اطلاعات بسيار مهمي براي كسب ثروت وجود دارد، كوين ترودو زماني كه وارد انجمن مخفي (برادر هود) شد توانست با كمك اين نوشته ها و كتاب هاي ارزشمند قدرت حافظه و قدرت تمركز خود را به اندازه بالايي تقويت كند!

 

همين امر باعث شده بود تا او در سال هزار و نهصد و هشتاد و پنج در موسسه حافظه آمريكا مشغول و جمع آوري اطلاعات براي روش هاي تقويت حافظه و تقويت قدرت تمركز شود.تلاش هاي او باعص شد تا در نهايت تمامي اطلاعاتي را كه جمع آوري كرده است در قالب يك كتاب به نام ابر حافظه و يا مگا مموري در سال هزار و نهصد و هشتاد و هفت يعني دو سال بعد از شروع تحقيقات به چاپ برساند و در اين كتاب درباره راز هاي تقويت حافظه و روش هاي افزايش تمركز صحبت كند.

 

كتاب مگا مموري كوين ترودو

كتاب ابر حافظه و يا مگا مموري كوين مارك ترودو به زبان فارسي ترجمه نشده است اما افراد بسياري هستند كه با بهره گيري و الگو برداري از اين كتاب سمينار هايي براي تقويت حافظه برگذار كرده اند.

 

در اين كتاب تمريناتي ذكر شده است كه همه پايه علمي دارند و شما با نجام دادن آن تمرين ها قادر خواهيد بود تا حافظه خود را تقويت كنيد و تمركز خود را افزايش دهيد.

 

در سال دو هزار و چهار كوين مارك ترودو در حال تاليف كتاب دوم خود با نام (درمان هاي طبيعي_آن ها نمي‌خواهند شما بدانيد) بود كه در اين كتاب در سال دو هزار و پنج يعني يك سال بعد روانه بازار بود اين كتاب يكي از موفق ترين كتاب هاي ترودو بود و به مدت بيست و شش هفته صدر جدول كتاب هاي پرفروش آمريكا بود و نزديك به پنج ميليون نسخه از اين كتاب در آمريكا به فروش رسيد.

 

https://kevintrudo.ir/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۸:۴۵ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی