كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

تاريخچه شكل گيري قانون جذاب

جنبش تفكر نو، در اوايل قرن نوزدهم ميلادي، با افكار فينياس كويمبي شروع شد. در اوايل جواني به بيماري سل مبتلا شد كه درمان‌ها روي او ناموفق بود. او به صورت اتفاقي هنگام اسب سواري متوجه شد كه احساس بهتري دارد و دردهايش كاهش پيدا مي‌كند.

 

پس از اين اتفاق او به دنبال كشف علت آن رفت و به اين نتيجه رسيد كه هنگام تمركز روي فعاليتي كه براي خودش لذت بخش است، باعث تفكر بهتر و تقويت ذهنش مي‌شود. اتفاقي كه منجر به مطالعات او با عنوان ذهن بالاتر از بدن شد. او در اين باره مي‌گويد ريشه همه مشكلات در ذهن است و بدن فقط خانه ايست براي ذهن كه توسط آن كنترل مي‌شود.

 

كسي كه براي اولين بار اين موضوع را به عنوان قانوني كلي تفسير كرد، پرينس مولفورد بود. او در مقالات خود با عنوان قانون موفقيت، از اين تفكرات جديد استفاده كرد و به مرور زمان آن را از بخش‌هاي مربوط به سلامت و موفقيت، به تمام جنبه‌هاي زندگي تعميم داد.

 

مفهوم جديد قانون جذب در ايده‌هايي كه از سنت و فلسفه‌هاي مختلف ناشي مي‌شد به وجود آمد. اما به طور خاص از تفكرات هرمتيسيزم، آياتي از بابل (كتاب مقدس) و هندوئيسم الهام گرفته است. همچنين علوم و باورهايي مثل كيمياگري، درمان‌هاي هيپنوتيزمي و مغناطيسم حيوانات در ايجاد اين تفكرات جديد نقش داشتند.

 

 

 

قانون جذب در زندگي

چگونه از قانون جذب استفاده كنيم

 

زندگي يك بوم خالي است كه شما تعيين مي‌كنيد چگونه ترسيمش كنيد. مهم نيست چه چيزي را دنبال مي‌كنيد يا زندگي مي‌كنيد يا مي‌خواهيد زندگي كنيد، اگر بتوانيد تمركز خود را روي يك ايده نگه داريد و بتوانيد در ذهنتان آن را براي خود تصور كنيد، به دستش خواهيد آورد. داشتن اين تفكر فرد را در برابر افسردگي و نااميدي ايمن مي‌كند.

 

براي شناخت بيشتر در زمينه افسردگي كليك كنيد.

 

 

 

قدرت آموزش قانون جذب 

با استفاده از قدرت قانون جذب مي‌توانيد زندگي خود را به طور كامل تغيير دهيد زيرا توانايي شما محدود است و نمي‌توانيد تمام چيزهايي كه دوست داريد را بدست آوريد. بنابراين با استفاده از اين قدرت نامحدود كه همان قانون جذب است، مي‌توانيد تمام چيزهاي خوبي را كه دوست داريد جذب كنيد. شما داراي قدرت بسيار نامحدودي هستيد كه به وسيله آن مي‌توانيد زندگيتان را همان طور كه دوست داريد بسازيد و هرچيزي را كه مي‌خواهيد جذب كنيد.

 

 

 

چگونه از قانون جذب استفاده كنيم؟

1. ذهن خود را آرام كنيد

روزانه 5 تا 10 دقيقه مراقبه و تمركز كنيد. انجام اين كار قدرت مغز را افزايش مي‌دهد، و ذهن شما را در حالت آرامش، تقويت مي‌كند.

 

براي آگاهي بيشتر در زمينه مراقبه كليك كنيد.

 

2. تصميم گيري و اقدام از راه‌هاي استفاده از قانون جذب

از تصميم خود اطمينان حاصل كنيد و براي انجام آن ترديد نكنيد. يادتان باشد كه شما به جهان درخواستي داده‌ايد كه از طريق افكارتان به شما پاسخ داده است كه شما اين را مي‌خواهيد. ترديد نكنيد و اگر شما از چيزي كه مي‌خواهيد مطمئن نبوديد، جهان فركانس‌هاي نامربوط ديگري به ذهن شما مي‌فرستاد.

 

3. از جهان بپرس 

تصويري از آنچه كه از جهان مي‌خواهيد را به آن ارسال كنيد. قطعا جهان پاسخ خواهد داد. اگر شغلي را مي‌خواهيد خود را تصور كنيد كه داراي آن سمت هستيد، كارهايي كه در آن موقعيت انجام مي‌دهيد را تصوير سازي كنيد و حتي با همان كلام صحبت كنيد. در نهايت شما اين تصاوير را دريافت مي‌كنيد.

 

4. نوشتن آرزوها از راه‌هاي استفاده از قانون جذب

با جمله من اكنون كاملا شاد و راضي هستم شروع كنيد و با اينكه چه چيزهايي از جهان مي‌خواهيد به اتمام برسانيد. آن‌ها را به زمان حال بنويسيد، به طوري كه انگار الان آن را داريد. هر روز تا زماني كه آرزويتان برآورده شود، آن را در مقابل چشمانتان تصور كنيد.

 

5. لمس كنيد و قدم برداريد

پس از اينكه به آرزوهاي خود فكر كرديد، عمل كنيد. در واقع اين مهم‌ترين قدم در قانون جاذبه است. تفكر به ما انرژي و قدرت انجام كار را مي‌دهد. اما اين فقط براي شروع كار است و تا قدم برنداريم اتفاقي نخواهد افتاد. اگر انجامش دهيد ديگر به اين فكر نخواهيد كرد كه آن را نخواهيد داشت.

 

https://www.janblaghy.ir/%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86-%d8%ac%d8%b0%d8%a8/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۶:۱۳ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی