كسب درآمد اينترنتي با خدمات سئو سايت

تكنيك اي اف تي

 

 

 

تكنيك جذب ثروت با اي اف تي براي رهايي ذهن 

روش اي اف تي روشي براي رهايي ذهن و بدن از تنش است كه به طب سوزني بدون سوزن هم معروف ميباشد و نقاط خاصي از بدن را شامل مي شود. 

روش اي اف تي چيست؟

« رهايي هيجاني» كه به اختصار « اي اف تي»( EFT) گفته مي شود، نوعي درمان جايگزين براي رفع دردهاي جسمي و پريشاني هاي احساسي است و با اسامي ديگري مانند« ضربه درماني» و« طب فشاري روانشناختي» هم شناخته مي شود. در« اي اف تي» مثل طب فشاري تمركز كار روي نقاط« مريدين»( meridian) يا همان كانال هاي انرژي است تا بتوان تعادل ازدست رفته را به سيستم انرژي بدن بازگرداند.

 

 

 

مدافعان اين شيوه معتقد هستند كه واردكردن ضربات آرام و حساب شده روي نقاط به خصوصي از بدن باعث ايجاد تعادل در سيستم انرژي بدن مي شود. بدين سبب ادعا مي شود كه« اي اف تي» ميتواند به خصوص در درمان اضطراب و اختلال استرس بعد از حادثه مؤثر باشد.

 

 

 

اي اف تي,تكنيك اي اف تي ,تكنيك اي اف تي چيست

روش اي اف تي چيست

 

 

 

شيوه انجام مرحله هاي اي اف تي در ۵ مرحله:

بهره برداري EFT را ميتوان به پنج مرحله تقسيم كرد و چنانچه بيش از يك مسئله يا ترس داريد، ميتوانيد اين سكانس را براي رفع آن و تكرار يا كاهش شدت حس منفي خويش تكرار كنيد.

 

 

 

1- مشكل را معلوم كنيد

براي اينكه اين روش مؤثر واقع شود، نخست بايد مشكل را شناسايي كنيد.

 

 

 

اين نقطه كانوني شما موقع ضربه زدن خواهد بود و تمركز روي تنها يك مشكل در هر موقع براي افزايش نتيجه انجام خواهد شد.

 

 

 

2- شدت اوليه را ازمايش كنيد

پس از معلوم كردن منطقه مشكل خود، بايد سطح شدت معيار را تعيين كنيد و سطح شدت در مقياس ۰ تا ۱۰ درجه بندي مي شود كه ۱۰ بدترين يا دشوارترين است و مقياس درد و ناراحتي احساسي يا جسمي شما از مشكل كانوني تان را بررسي مي كند.

 

 

 

ايجاد يك معيار به شما كمك مي كند تا بعد از انجام يك توالي كامل EFT، پيشرفت خود را كنترل كنيد و چنانچه شدت اوليه شما پيش از ضربه زدن ۱۰ بود و در پايان به ۵ تغيير ميكرد ، مي توانستيد ۵۰ درصد پيشرفت را مشاهده كنيد.

 

 

 

3- تنظيم

قبل از ضربه زدن، شما بايد عبارتي را بگوييد كه توضيح مي دهد تلاش در پرداختن به آن براي چيست ؟

 

 

 

اي اف تي,تكنيك اي اف تي , تكنيك اي اف تي چيست

روش اي اف تي چيست

 

 

 

اين بايد بر دو هدف اصلي متمركز شود:

 

اذعان به مشكلات

 

قبول كردن خود با وجود مشكل

 

 

 

عبارت شايع اين است:”گرچه من اين[ ترس يا مشكل] را دارم، ولي خودم را عميقا و كاملا مي پذيرم.”

 

 

 

مي توانيد اين عبارت را تغيير دهيد تا متناسب با مشكل شما باشد و نمي توانيد بگوييد، “حتي اگر مادر من بيمار است، من خودم را عميقاً و كاملا مي پذيرم.” شما بايد بر روي اين مسأله تمركز كنيد كه حس شما براي تسكين پريشاني ناشي از آن است و بهتر است با گفتن اين ها، وضعيت را حل كنيم:”با اينكه ناراحتم كه مادرم بيمار است ولي خودم را عميقا و كاملا مي پذيرم.”

 

 

 

انجام ضربات

 

4- اي اف تي- نقاط مريدين

در زنجيره ي ضربات« اي اف تي» بايد به پايانه هاي ۹ نقطه از نقاط« مريدين» اهسته ضربه بزنيد. درمجموع ۱۲ نقطه ي« مريدين» اصلي به صورت متقارن در طرفين بدن وجود دارد كه هركدام شان به يكي از اندام هاي داخلي مربوط هستند. ولي در« اي اف تي» بيشتر روي اين ۹ نقطه كار مي شود:

 

 

 

اي اف تي,تكنيك اي اف تي ,تكنيك اي اف تي چيست

معرفي تكنيك اي اف تي

 

 

 

لبه ي دست( KC):اين نقطه در قسمت گوشتي لبه ي خارجي دست، در جايي بين بالاي مچ و پايه ي انگشت كوچك، قرار دارد. KC همان قسمتي از دست است كه با آن در كاراته براي شكستن اجسام ضربه وارد مي كنند.

 

 

 

بالاي سر( TH):درصورتي كه از بالاي سر يك گوش تان را با خطي به گوش ديگرتان وصل كنيد و خط ديگري هم از بيني تا پشت گردن تان بكشيد، نقطه ي TH درست در محل تلاقي اين دو خط خواهد بود.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۴:۲۲ | مرجانه تركان | نظرات (0)

مقدمه :

 

اول از همه بايد بدانيد كه كائنات هميشه صداي شما را مي شنوند و در زندگي روزمره شما هستند ماهر انرژي و ارتعاشات كه در مورد هدفمان به كائنات بفرستيم كائنات همان ارتعاشات را چندين برابر براي ما ارسال مي كند و خداوند انسان را طوري آفريده كه مي‌تواند با قدرتي كه دارد به هر خواسته و آرزوي كه دارد برسد انسان با قدرت ذهن خود اين توانايي را دارد كه با قانون جذب چيزهايي را كه مي‌خواهد از كائنات درخواست كند شما مي توانيد از تابلو كائنات براي رسيدن به آرزوهايتان استفاده كنيد كه اين يك راه بسيار قوي است . در ادامه خواهيم گفت كه  چطور تابلو كائنات داشته باشيد و با قانون جذب به آنها برسيد .

 

اگر مي خواهيد از كائنات بيشتر بدانيد به مقاله  ۶ راه كليدي براي رسيدن به آرزوهايمان از طريق كائنات با قانون جذب  را مطالعه كنيد كه در آنجا كاملتر در مورد كائنات توضيح داده شده .

 

تابلو كائنات چيست و ما چطور از آن استفاده كنيم ؟

خداوند ذهن انسان را طوري خلق كرده كه ذهن فرق تخيل و واقعيت را نمي داند اين يك راه بسيار قدرتمند است كه بهترين راه براي رسيدن به خواسته ها از طريق قانون جذب مي باشد شما مي توانيد با داشتن تابلو كائنات دقيق تر خواسته هايتان را مشخص كنيد و هر چقدر شما اهدافتان را دقيق تر در ذهنتان تجسم كنيد آن را به سمت خود جذب مي كنيد قانون جذب فقط چيزي را كه در ذهنتان تصور مي‌كنيد و به آن عميق فكر مي‌كنيد را به سمت شما ميفرستد  و برايش فرقي نمي كند كه اين احساسات و افكار مثبت يا منفي باشد .

 

تابلو كائنات مي‌تواند به شما براي باور كردن دقيق‌تر اهداف و خواسته هاي تان كمك كند و ب شما كمك مي‌كند تا ارتعاشاتي  كه مي خواهيد به كائنات ارسال كنيد را دقيق‌تر بفرستيد زماني كه شما  خواسته هايتان را دقيق در ذهن خود به تصوير مي‌كشيد يعني آن ها را باور داريد و ايمان داريد كه به انها خواهيد رسيد. اكثر  افراد موفق از اين راه و تكنيك براي رسيدن به اهداف و خواسته هايشان آن استفاده مي كنند يعني تابلو آرزو براي خود ساخته وبا قانون جذب به آنها مي‌رسد اين تابلو به‌طور غيرقابل باوري شمارا به اهدافتان نزديك و در نهايت به آنها خواهيد رسيد

 

 

 

 

براي اطلاعات بيشتر در مورد قدرت ذهن ميوانيد به مقاله قدرت ذهن در رسيدن به روياها و آموزش قانون جذب مراجعه كنيد .

 

 

 

تاثير تابلو كائنات

اين تابلو باعث مي شود كه شما در بين مشغله هاي هر روزتان كه درگير هستيد بتوانيد روي روياهايي كه براي خود مشخص كرديد و آن ها را واضح و شفاف نوشته ايد فكر كنيد عبارات تركيبي مرتبط را  مدام تكرار كنيد و در آخر اهداف و افكارتان را بر روي خواسته هاي تان متمركز كنيد . شما براي اينكه اين تابلو را بسازيد و هر روز اهدافتان را براي خود تكرار كنيد بايد انگيزه اي را در درونتان ايجاد كنيد

 

ابتدا بايد خواسته ها و آرزوهاي تان را مشخص كنيد كه انگيزه بيشتري را براي رسيدن به آرزوهايتان داشته باشيد تابلويي كه ميسازيد بايد طوري باشد كه وقتي جملات و اهداف تان را مي خوانيد يك انگيزه ي قوي در درونتان ايجاد شود و حس خوبي را به شما منتقل كند . شما مي توانيد عكس هايي به تابلو خود وصل كنيد كه مرتبط با اهداف و خواسته هايتان مي باشد و احساس بسيار خوبي را به شما منتقل كند و هر روز كه شما اين تابلو و عكس ها  را نگاه مي كنيد انگيزه شما را براي رسيدن به آنها دو چندان كند . شما ميتوانيد با عشق و احساس خوب تابلو تان را زيبا و با وسايلي كه دوست داريد آن را تزيين كنيد .

 

ويژگي يك تابلو كائنات خوب و اثر گذار  چيست ؟

زماني كه تابلو را براي خود ساختيد دقت كنيد كه اگر مواقعي كه روبروي تابلو مي ايستيد و جملات كليدي و مهم هدفتان را تكرار مي كنيد و عكس ها را نگاه مي كنيد به شما حس خوبي بدهد و انگيزه تان را براي رسيدن به خواسته هايتان دوبرابر كند يك تابلو كائنات خوب و اثربخش ساخت ايد .

 

اين تابلو بايد داراي تصاويري باشد كه حس خوبي به شما منتقل كند و از عكس هايي استفاده كنيد كه لبخند بر لب دارند و هر تصويري كه در تابلو كائنات قرار مي‌دهيد بايد مرتبط با اهداف تان باشد تابلو كائنات شما بايد منظم و مرتب چيده شود تا باعث پريشاني ذهن در زماني كه مي خواهيد تابلو را نگاه كنيد و بر روي آن تمركز كنيد نشود .

 

https://www.janblaghy.ir/what-is-the-picture-of-the-universe/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳:۴۶ | مرجانه تركان | نظرات (0)

درخواست از كائنات در اين مقاله ارزشمند قصد دارم به شما ياد بدهم كه چگونه از كائنات درخواست كنيم؟ و چگونه كائنات ما را ب اهداف و خواسته هاي خود ميرسانند .

 

اگر دقت كرده باشيد ميبينيد كه خيلي از افراد خيلي راحت به اهداف و خواسته هايشان ميرسند و يا مشكلاتشان خيلي راحت تر از چيزي كه فكرش را كنند حل ميشود اين افراد ميدانند كه چگونه از كائنات درخواست كنند و خيلي سريع هم نتيجه ميگيرند .

 

در اين مطلب به صورت كاملا جامع ياد ميدهيم كه چگونه با درخواست كردن از كائنات به اهداف و خواسته هاي خود برسيد پس تا انتها همراه ما باشيد .

 

چگونه از كائنات درخواست كنيم و نتيجه بگيريم؟

 

 

چگونه از كائنات درخواست كنيم

 

 

در خواست كردن براي چيزي فقط از يك فرد و يا شخص خاصي نيست، براي رسيدن به اهداف و خواسته ها فقط نبايد از افراد بخواهيم كه در خواست ما را گوش بدهند و ما را به آن چيزي كه ميخواهيم برسانند اصلا چنين نيست.

 

 

 

شما ميتوانيد از جهاني كه در آن زندگي ميكنيد در خواست هايي داشته باشيد و كائنات با توجه به درخواست و اهدافي كه شما داريد شما را به آن خواسته و اهداف خواهند رساند .

 

 

 

به هر چيزي كه در جهان وجود دارد كائنات گفته ميشود كه اين كائنات ميتوانند در خواست ما را به بهترين شكل ممكن انجام بدهند . اما بايد چگونه درخواست كنيم؟ چرا هر چي درخواست ميكنيم به نتيجه مطلوبي نميرسيم؟ مشكل دقيقا ميتونه از چي باشه ؟

 

 

 

در كل بايد روش درخواست از كائنات را بدانيد . اگر درخواست هايي كه از كائنات داريد ضعيف باشد مطمئن باشيد كه خيلي دير به هدف و خواسته هايتان خواهيد رسيد پس لازم است كه يادبگيريد چگونه از كائنات درخواست كنيد .

 

 

 

خداروشكر كه تا به الان من به هرچيزي كه از كائنات ميخواستم خيلي زودتر از چيزي كه فكرش كنم رسيدم يا اينكه اگر ملاك زمان را حذف كنيد من تا به الان به تك تك خواسته هايي كه دارم رسيدم .

 

 

 

دليل اين همه موفقيت من اين است كه با قدرت بالايي از كائنات خواسته هايم را درخواست ميكنم و كائنات هم بدون مشكل من را به آن خواسته و هدفي كه دارم ميرسانند .

 

 

 

پيشنهاد ميكنيم از اين مطلب ديدن كنيد: قدرتمندترين تمرين جذب ثروت و پول

كائنات چه چيزي هستند ؟

هر چيزي كه در اين دنيا وجود دارد درخواست از خداوند ميتوان گفت جزء كائنات حساب ميشود , درختان , كوه ها , جنگل ها , ستارگان , اسمان , اتومبيل شخصي خود , گوشي موبايل شما و… همه و همه جزء كائنات حساب ميشود .

 

 

 

كائنات هم همانند انسان ها داراي روح ميباشند . شما اگر كائنات را درست درك كنيد و از آنها خواسته ها و اهداف خودتان را بخواهيد 100 درصد به آن خواسته و هدف خواهيد رسيد به عنوان مثال :

 

 

 

تصور كنيد 2 نفر از شما خواسته اي را دارند , نفر اول براي آنكه شما خواسته اش را برطرف كنيد با اراده و قدت بالا آن خواسته را از شما ميخواهد و به دليل اصرار زيان آن شخص شما آن را به خواسته اش خواهيد رساند ,  اما نفر دوم بدليل براي رسيدن به خواسته اش كم تلاش ميكند يا اصلا تلاش نميكند در همين حال است كه كائنات آن را به اهدافش نميرساند .

 

 

 

دقيقا مانند مثال بالا اگر خواسته اي را داريد بايد با اراده و اصرار بالا آن خواسته و هدف را از كائنات بخواهيد كه در ادامه بيشتر شما را با اين اصول آشنا خواهم كرد . رسيدن به خواسته ها از آنچه كه تصور ميكنيد راحت تر است هر چه احساس و حس شما نسبت به خواسته بهتر باشد خيلي زودتر به خواسته ي خود خواهيد رسيد.

 

 

 

براي آنكه به چيزي كه ميخواهيد برسيد بايد درخواست كنيد به قول معروف بخواهيد تا به شما داده شود . اگر فردي را ميبينيد كه در زندگي خود بسيار موفق است پول و ثروت بسيار زيادي دارد به اين دليل است كه درخواست كرده اند و كائنات جوابشان را داده است .

 

  


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۳:۱۲ | مرجانه تركان | نظرات (0)

فرمول قوانيني كه براي جذب استفاده ميشود

همانطور كه حتما ميدانيد اين قانون يعني درخواست از كائنات در حالي كه تفكرات مثبت و ارتعاشات سالمي داريم. قانون جذب يكي از صدها قانوني ميباشد كه براي موفقيت صادق است، پس براي اجرا و عملكرد قوانين و راهكار هاي خاص خود را دارد.

 

قطعا شنيده ايد كه هر آنچه در زندگي شما وجود دارد دلخواه يا منزجر كننده همگي را خودتان به زندگيتان جذب كرده ايد، اين بدين معنا است كه اگر موضوعات مثبت را ميخواهيد و خواهان جذب آنها به زندگيتان هستيد بايد خواسته هايتان را كانون توجه قرار دهيد و به ناخواسته ها فكر نكنيد.

 

واقعا قانون راز يا قانون جذب چگونه عمل مي كند؟

 

آيا كاربرد قانون جذب نيز مثل خود قانون، اسرار آميز است؟

 

بر اساس قانون جذب و راز، هر رويداد خوب يا بد، مثبت يا منفي در زندگي شما، توسط شخص خود شما جذب شده است.

(لطفا اگر در اين مورد ترديد داريد حتما به فايل صوتي دانلود رايگان ” قانون جذب چيست ؟ ”  مراجعه كنيد.)

 

بياد بياريد زماني را كه در تنگناي شديد مالي بوديد

زماني كه تمام ذهن شما به صورت خواسته يا ناخواسته متمركز يافتن راهكاري براي برون رفت از اين شرايط بود و در همين شرايط دوست خوبي به شما پول قرض مي دهد.

 

شما خودتان او را جذب كرديد، حتي اگر از قانون جذب و عملكرد آن بيخبر باشيد فرقي نمي كند. اين را امروز بيشتر از هر دوراني مردم كره زمين پذيرفته اند كه اتفاقات امروز ما حاصل تفكرات اكنون و گذشته ماست.

 

 

بياد بياريد دوره هايي كه توسط معلم، همكلاسي و يا همكاران آزار ديديد! بله درست حدث زديد، شما خودتان آنها را براي اذيت كردنتان دعوت مي كنيد.

 

دوستان ما در يك جهان كيهاني زندگي مي كنيم. من و شما هر ثانيه از شبانه روز خود را درگير اين قانون كرده ايم و ناخودآگاه داريم از آن استفاده مي بريم.

 

حتا در اين حد كه نيرويي شما را جذب خواندن اين كتاب كرده است.

شما هيچ كاري را تصادفي انجام نمي دهيد.

شما هرگز در مكاني خاص بي دليل وارد نمي شويد!

شما با فرد نا مناسبي خود بخود ازدواج نمي كنيد!

فلان اتفاق بد يا خوب بطور تصادفي براي شما رخ نمي دهد!

شما خودتان هستيد كه شرايط، اتفاقات، رخ دادها و در يك كلام حال و روز اين لحظه خودتان را جذب مي كنيد. قانون راز و جذب هميشه و براي همه و در هر شرايط خوب يا بد كار مي كند.

 

چگونه از قانون جذب استفاده كنم ؟

 

مي دانم در اين مقاله با كنجكاوي به دنبال پرسش بالا هستيد.

 

خبر خوبي براي شما دارم.

 

براي اينكه بتوانيد قانون جذب را بكار گيريد، لازم نيست كار سختي كنيد. آري دوستان فرمول كاربري قانون راز و جذب بسيار ساده است.

 

شما بايد قانون جذب را وارد جريان سيال زندگيتان كنيد. شما بايد براي خلق خودتان و زندگي رويايي تان گام هاي زير را آهسته و پيوسته عادت خود كنيد.

 

شما بايد امروز آينده نزديك خود را به زيبايي و با حس و حال خوب زندگي كنيد. اين كل كاري است كه بايد بكنيد.

 

فرمول مثلثي تسخير جذب چيست؟

مي دانيد كه من سالهاست در حوزه قانون جذب تدريس مي كنم.

 

من قانون جذب را وارد زندگي هزاران ايراني خود ساخته كرده ام.

 

آيا شما نيز هيجان زده مي خواهيد فرمول مثلثي ساده مرا بدانيد. پس آماده باشيد تا به زباني بسيار ساده و كاربردي به شما بگويم: چگونه از قانون جذب استفاده كنيم؟

 

شما براي خلق خواسته‌هايتان تنها كافي است سه كار خيلي ساده را پيوسته انجام دهيد:

 

۱- بخواهيد!

بخواهيد دوست من بخواهيد تا بيايد. لطفا كم هم نخواهيد. به اندازه شايستگي ها و لياقت تان بخواهيد. ميدانيد لياقت شما در زندگي چه اندازه است؟ من و خدا فكر مي كنيم شما لايق همه ي بهترينها هستيد! شما  خودت چه فكر مي كنيد؟

 

لطفا نظر خودتان را با ما در بخش نظرات اين مقاله به اشتراك بگذاريد. من همه نظرات را خوانده و اگر لازم شد جواب خواهم داد.

 

https://www.janblaghy.ir/how-to-use-the-law-of-attraction/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱:۴۸ | مرجانه تركان | نظرات (0)

در اين مقاله به بررسي تكنيك هاي قانون جذب در زندگي خواهيم پرداخت. فهم قانون جذب شايد براي بعضي ها كمي گيج كننده باشد، به خصوص اگر به تازگي شروع به استفاده از اين قانون كرده باشند. اما مي توان راه هاي ساده تري پيدا كرد كه قانون جذب براي همه به كار بيايد. حقيقت اين است كه قانون جذب هنگامي شروع به عمل مي كند كه ما به به عملكرد آن باور داشته باشيم. در قانون جذب، افكار و اعمال ما نتايجي را به همراه دارند. هر چيزي كه به آن فكر مي كنيد، مي گوييد و انجام مي دهيد تاثيري خواهد داشت.

 

هر عملي مقداري انرژي ساطع مي كند كه به آن عمل بازخواهد گشت و اين  جريان انرژي همچنان در حال رفت و برگشت است. اگر فهمي از اينكه چطور اتفاقات مي افتند نداشته باشيد، قانون جذب كاري مي كند كه دنيا براي شما تاريك شود چرا كه متوجه نمي شويد چگونه داريد چيزها را به خود جذب مي كنيد.

 

اما تكنيك هاي قانون جذب در زندگي شامل چه مواردي هستند؟

براي پاسخ به سوال فوق بايد گفت فقط تلاش كنيد فكرهايي شاد داشته باشيد و اميدوار باشيد چيزهاي خوب اتفاق مي افتند. هنگامي كه زندگي خوب پيش نمي رود، قانون جذب چيزي است كه بايد به آن توجه كنيد چرا كه شما چيز هايي را جذب مي كنيد كه بازتابي از انرژي هاي درون شما هستند.در اصل اتفاقاتي كه بيرون مي افتند بارومتري از اتفاقاتي است كه درون شما مي افتد.

 

مديتيشن نقش مهمي در واقعيت بخشيدن به خواسته هاي ما را دارد‌.

در اصل ما از اين روش استفاده مي كنيم و به خود اجازه مي دهيم. ما به خود مي گوييم اوه، اين روش كار آمد است چون تعداد زيادي از افراد از اين روش استفاده كرده اند و براي آن ها كار آمد بوده است پس به كار من نيز مي آيد. ممكن است واقعا به نتيجه مشابه نيز دست يابيم اما حقيقت آن است كه براي ما همانقدر دست يابي به اهدافمان ساده است كه خودمان مي خواهيم. فقط زماني كه خودمان بخواهيم مي توانيم آن چيزي كه مي خواهيم را تجربه كنيم. اجراي قانون جذب در زندگي تكنيك هاي متفاوتي دارد. مديتيشن يكي از راه هاي اجرا كردن قانون جذب در زندگي هر روزه ي ماست. است. نگاهي به كاركرد مديتيشن و ديگر تكنيك هاي اجرايي قانون جذب مي اندازيم.

 

بررسي مديتيشن يكي از تكنيك هاي قانون جذب در زندگي

.راحت بنشينيد، چشمانتان را ببنديد و چند نفس با دم و بازدم ارام و رسيدن به آرزوها عميق بكشيد. الگوي هاي تكرار شونده زندگيتان را كه هميشه شايع بوده اند به خاطر آوريد و چند دقيقه براي بررسي الگو ها و واكنشتان به آن ها كنار بگذاريد. سپس افكار محدود كننده يا افكار منفي اي كه باعث دائمي شدن اين الگوهاي تكرار شونده مي شوند را پيدا كنيد. با به خاطر آوردن يك الگوي مهم شروع كنيد. تمام زمان هاي متفاوتي كه اين الگو در زندگي شما حضور داشته را بررسي كنيد.

 

در آن زمان چه اتفاقي در زندگي شما افتاده بود؟ در چه نوع محيطي حضور داشتيد؟ زمينه فكري شما در آن زمان چگونه بود؟ افكار و باور هاي غالب در ذهن شما چه بودند؟ چه احساساتي در نتيجه ي آنچه اتفاق مي افتاد حاضر بودند؟ چگونه واقعيت دروني شما انرژي مشابهي را به واقعيت بيروني شما جذب مي كرد؟

 

از كائنات، خدا، درون خودتان و هرچيزي كه به شما انرژي مي دهد انرژي بگيريد. خود را با انرژي هايي كه از منابع خارجي و داخلي گرفتيد پر كنيد و انرژي درماني را براي خود شروع كنيد. هنگامي كه با اين انرژي درماني پر شديد، از فرد، باور يا الگويي كه مي خواهيد مشكل آن را حل كنيد با يك تصور دعوت به عمل آوريد. تصور كنيد كه اين انرژي درماني را از قلب خود به آن فرد يا موقعيت جريان مي دهيد و از انرژي مي خواهيد كه او را نيز شفا دهد.

 

تمام آنچه نياز است بازگو كنيد

هر چيزي كه لازم است را بگوييد تا اين انرژي به كامل ترين حد خود برسد، از خود متعالي خود كمك بخواهيد، و سپس تصور كنيد كه اين جريان انرژي كه شما را به آن موقعيت يا آن فرد وصل مي كند، با عشق قطع مي كنيد. سپس قادر خواهيد بود حل شدن كامل آن مشكل را تماشا كنيد.

 

چيز هايي كه مي خواهيد در اين زمان به زندگي خود بخوانيد يا در زندگي خود به واقعيت تبديل كنيد را به خاطر آوريد. به شكل كاملا واضح، رنگي، هيجان انگيز و شادي آن را تصور كنيد-  تكنيك هاي قانون جذب طوري كه انگار از قبل اتفاق افتاده باشد- و ببينيد كه چقدر خوشحاليد، ببينيد چه كسي به جز شما آن جا حضور دارد، تمامي صدا هاي مهم را در نظر بگيريد، احساسات مثبت را در درون خود حس كنيد، و خود را قدر دان تمامي هدايايي كه اين زندگي به شما عطا كرده بدانيد.

 

وقتي مي بينيد اين تصوير تا آن جايي كه مي شود قوي و واقعي است، نفسي عميق بكشيد. هنگام بازدم، تصور كنيد با تمام وجودتان اين به اين تصوير انرژي مي بخشيد. به آن تصوير زندگي ببخشيد و آن را قدرت مند كنيد.

 

چند لحظه بنشينيد، نفس هاي طولاني و عميق بكشيد و ذهن خود را آرام كنيد. سپس چشمان خود را باز كنيد و مصمم به دنبال اهدافتان برويد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰:۵۱ | مرجانه تركان | نظرات (0)

تبليغ نويسي چيست؟

 

اگر بخواهم ساده و جامع توضيح دهم:

نوشتن متن به نحوي كه مخاطب را ترقيب كند، كاري كه ما ميخواهيم انجام شود آگهي نويسي يا تبليغ نويسي است.

به همين سادگي و خوش مزگي.

فردي كه يك تبليغ مينويسد، طوري آن را طرح ريزي ميكند كه مخاطبين هدف هر كسي كه باشد؛

با ديدن آگهي اقدام مورد نظر گفته شده در تبليغ را انجام دهد.

در واقع يك جوري هدف از نوشتن متن تبليغاتي هم يك چنين موردي است.

كسي كه قرار است براي محصول ما يك تبليغ بنويسد، بايد بتواند با پرسيدن سوالات دقيق و بجا از توليد كننده و يا فروشنده محصول، يك نتيجه بسيار عالي خلق نمايد.

تبليغ نويسي يك علم است، علمي كه آميخته با هنر، خلاقيت و روانشناسي مشتريان است.

يك تبليغ نويس خوب، قطعاً يك بازارياب خوب نيز هست.

 

چرا بايد تبليغات كنيم؟

خوب بعد از اين كه به طور كلي با مفهوم تبليغ نويسي آشنا شديد، بايد بفهميم كه اصلاً چرا بايد تبليغات كنيم.

اگر ما يك محصول بسيار عالي داشته باشيم و اين محصول يا خدمت از قيمت بسيار رقابتيي هم برخوردا باشد، چه نيازي به تبليغات است؟

مگر با وجود يك چنين محصول يا خدمتي، مردم برايش صف نميكشند؟

قبل از اين كه به دو سوال بالا پاسخ دهيد، لازم است پاسخ يك سوال بسيار كلي تر را پيدا كنيد:

يك كسب و كار يا تجارت، صرف نظر از كوچكي يا بزرگي اش چرا بايد تبليغ كند؟

به دو دليل:

1. باعث ميشود بيشتر ديده شود و افراد و شركتهاي بيشتري با كسب و كار آنها آشنا شوند.

2. باعث ميشود فروش افزايش پيدا كند و اين خود به رشد يك كسب و كار كمك فراواني ميكند.

البته دلايل ديگري را نيز ميتوان براي تبليغ كردن پيدا كرد اما، اين دو دليل كه در بالا بيان شد علت عمده و دليل اصلي تبليغ كردن است.

اجازه بدهيد براي پاسخ به دو سوالي كه در ابتدا مطرح كردم، يك داستان براي شما تعريف كنم:

فرض كنيد شما يك فروشگاه بسيار لوكس با امكانات بسيار پيشرفته در بالاي يك كوه بسيار بلند راه اندازي نموده ايد.

بدون سر و صدا فروشگاه را افتطاح ميكنيد، پس از مدتي كه فعاليت كنيد چه اتفاقي مي افتد؟

مسلم است، هيچ كس از فروشگاه بسيار لوكس شما بازديد نميكند.

اصلاً مگر كسي خبر دارد كه شما فروشگاه درجه يكي راه اندازي نموده ايد؟

چرا فكر ميكنيد يك كار خلاقانه مانند بمب سر و صدا به پا ميكند؟

چرا فكر ميكنيد اصلاً ما و كسب و كارمان خيلي زياد براي مردم پر اهميت هستيم؟

در واقعيت اصلاً اينطور نيست! ما نه آنقدر براي كسي مهم هستيم و نه آنقدر زود به چشم ميآييم!

در واقع كسب و كارمان نيز يك چنين حالتي دارد.

دقيقاً اينجاست كه نقش يك تبليغ نويس مشخص ميشود.

تبليغ نويسي باعث ميشود كه كسب و كار ما و حتي خود ما بهتر و راحت تر به مخاطبين احتماليمان شناخته شويم.

يك تبليغ خوب ميتواند به طور كلي ورق را برگرداند و كاري براي ما انجام دهد كه هيچ كسي نميتواند دركش كند.

يك متن تبليغاتي خوب ميتواند تعداد زيادي مشتري بي خبر را با خبر سازد و ما را در مدت كوتاهي ثروت مند سازد.

مهارت تبليغ نويسي بيشتر از هر چيزي به شناخت تبليغ نويس برمي‌گرده.

شناخت تبليغ نويس از مخاطب، از محصول و از شرايطي كه تبليغ توش توليد و ارائه مي‌شه.

 

براي تبليغ نويسي صفحه محصول از كجا بايد شروع كنيم؟

خوب با خوندن متن بالا، احتمالاً اين سوال توي ذهن شما هم شكل گرفته باشه كه از كجا بايد شروع كنم؟

چه طور بايد يك متن تبليغ خوب براي محصولاتم بنويسم؟

چه معيارهايي رو بايد رعايت كنم كه يك متن تبليغاتي قابل قبول نوشته بشه؟

آيا كتاب يا آموزشي هست كه بتونه توي اين زمينه به من كمك كنه؟

و چندين سوال ديگه كه سعي ميكنم به اكثر اونها يك پاسخ خوب و قابل قبول رو بدم.

حالا با من قدم به قدم همراه بشيد تا ببينيم مواد لازم براي نوشتن يك تبليغ خوب براي صفحه محصول چي هست و از كجا بايد شروع كنيم.

 

 

 

هدف از نوشتن تبليغ

قبل از هر اقدامي، لازمه بدونيد كه هدف از نوشتن اين تبليغ چي هست.

هدف شما از نوشتن يك متن آگهي ميتونه برند سازي و شناخت مخاطبين باشه، و يا ميتونه فروش يك محصول يا خدمت خاص باشه.

بعد از اين كه هدف كلي خودتون رو از نوشتن آگهي مشخص كرديد، بايد كمي كلي نگري رو كنار بگذاريد و ببينيد دقيقاً چه چيزي ميخوايد.

براي نمونه اگر هدف شما فروش بيشتر محصول هست، چه حد از فروش توي اين تبليغ براي شما مناسب هست.

به بيان بهتر: اين تبليغ بايد تا چه اندازه فروش محصولات يا خدمات شما رو افزايش بده؟

تعيين كردن يك هدف مالي جذاب براي كسب و كارتون، ميتونه بهتون توي بيشتر شدن خلاقيت كمك فراواني بكنه، پس اصلاً ناديده اش نگيريد.

 

مشخص كنيد براي چه كسي تبليغ مينويسيد

اين سوال رو ميتونيم اينطوري هم مطرح كنيم: خريداران محصولات يا خدمات ما از چه قشري هستند؟

ببينيد دوستان، افراد توي يك اجتماع بزرگ مثل يك كشور، به دسته هاي مختلفي تقسيم بندي ميشوند.

اين دسته بندي ها، ميتونه سياسي باشه، اقتصادي باشه، مضهبي باشه و خلاصه كلي تقسيم بندي ميتونيد براي هر موردي پيدا كنيد.

اول از همه بايد مشخص كنيد دسته بندي افرادي كه قراره تبليغ شما رو ببيند شامل چه افرادي ميشن.

خانم هستند يا آقا، بازاري هستند يا كسب و كار اينترنتي دارند، و هزاران دسته بندي مختلف.

چرا اين موضوع انقدر پر اهميت هست؟

چون ما توي اين گروه هاي كوچك، ميتونيم علايق افراد رو به درستي به دست بياريم.

وقتي شما بفهميد كه يك فرد به چه چيز هايي علاقه داره و متوجه بشيد كه به طور كلي طرز تفكرش چه شكلي هست، ميتونيد يك پيشنهاد اختصاصي برايش طراحي كنيد.

چون اين گروه ها احتمالاً نقاط مشترك و نقاط ضعف فراواني دارند كه ميتونيد با استفاده از اين نقاط مشترك، يك تبليغ نويسي بسيار عالي انجام بديد.

سبك نوشتن، نوع كلماتي كه استفاده مي‌كنيد، ساختار پيام تبليغاتي، رسانه‌اي كه براي انتشار پيام

تبليغاتي استفاده مي‌كنيد، همه و همه بايد با توجه به اين نكته انتخاب بشه كه مخاطب شما چه كساني هستن

و چه نوع ارتباطي رو راحت‌تر مي‌پذيرن.

آيا ميتونيم آدامس جويدن يا تبليغ يك چنين محصولي رو براي افراد سن بالا بنويسيم؟

پس تبليغ نويسي صفحه محصول بايد دقيقاً درست هدف گيري بشه تا به هدف بخوره و براي ما نتيجه بخش باشه.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%e2%80%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰:۲۹ | مرجانه تركان | نظرات (0)

يك آزمايش ساده انجام دهيد، يك بار به اين عناوين نگاه كنيد و فردا تلاش كنيد آنها را به خاطر بياوريد.

به شما قول ميدهم كه، استراتژي اقيانوس آبي را به دليل تصوري كه از يك اقيانوس آبي در ذهن داريد به خاطر خواهيد آورد.

باور كنيد من همين الان هم نميتوانم به خاطر بياورم كه براي مثال دوم از چه كلماتي استفاده كردم.

2. توجه مخاطب را جلب كند.

چه چيزيميتواند توجه شما را به عنوان يك فرد به خود جلب كند؟

اولين نكته اي كه به ذهن ميرسد، متمايز بودن است، اگر شما هم از تصاوير و جملات و يا كلماتي استفاده كنيد كه همه سازندگان آگهي تبليغاتي از آن استفاده ميكنند، يقيناً توجهي را به دست نخواهيد آورد.

براي جلب توجه بايد سعي كنيد تبليغ نويسي عنواني انتخاب كنيد كه خاص باشد، البته اين جملات شايد برايت كمي مبهم به نظر برسد، اما قول ميدهم اگر جملات بعدي را با دقت بررسي كني، متوجه خواهي شد كه چه طور عنواني بنويسي كه توجه مخاطبين هدفت را جلب نمايد.

3. در عنوان آگهي تبليغاتي، محصول خود را معرفي نكنيد.

عنوان آگهي يك تبليغات، جايي نيست كه شما بتوانيد محصول خود را در آن معرفي نماييد، همان طور كه در جملات قبلي گفتم، شما فقط چند ثانيه فرصت داريد كه مخاطبت را متقاعد كنيد كه آگهي شما را ببيند يا بخواند.

اگر اين فرصت را با معرفي محصول در تيتر آگهي از دست بدهي، گناهي نا بخشودني را مرتكب شده اي.

البته اين مورد يك استثنا هم دارد، براي مثال اگر شما گوشي موبايل ميفروشيد، بايد در عنوان آگهي محصول خود را معرفي كنيد.

شايد سوالي برايت پيش آمده باشد كه پس يك چنين فردي چه كاري ميتواند بكند تا بيشتر بفروشد؟

جواب كوتاهش اين است كه اين فرد، بايد روي خدمات مخصوصي كه ارائه ميدهد متمركز شود.

يعني خدماتي ارائه دهد و آن را برجسته نمايد كه مخاطب از هزاران فروشنده موبايل، حاضر شود كه از او خريد كند.

4. در عنوان آگهي نتيجه را بيان كنيد.

بيان كردن نتيجه اي كه خدمات يا محصولات شما قرار است براي مشتريان احتمالي تان ايجاد كند، يك ترقيب كننده عالي براي خواندن ادامه آگهي تبليغاتي شما است.

سعي كنيد زماني كه نتيجه را در تيتر آگهي بيان ميكنيد، اين نتيجه بسيار دقيق و حساب شده باشد.

براي مثال با محصول من، ظرف يك ماه 5 كيلو از وزن خود را كم خواهيد كرد.

با اين كار، مخاطب دقيقاً به سرعت متوجه خواهد شد كه چه چيزي قرار است به دست بياورد.

5. تيتر را كليشه اي انتخاب نكنيد.

مغز ما، جملات و كلمات كليشه اي را فيلتر ميكند و نمي گذارد به آنها توجه كنيم، پس تا جايي كه ممكن است در عنوان آگهي، از مواردي كه كليشه هستند بپرهيزيد.

اگر بخواهم مفهوم كليشه اي بودن را تعريف كنم، بايد بگويم كه كليشه از جمله مواردي است كه، به خاطر تكرار زياد و استفاده بيش از حد، قدرتش را از دست داده است.

6. در عنوان يا تيتر آگهي آموزش تبليغ نويسي تبليغاتي، به هيچ عنوان از كلمات و جملات بي هويت استفاده نكنيم.

كلمات بي هويت، كلماتي هستند كه نميتوانيد به درستي آن را براي خواننده متن آگهي اثبات كرد.براي مثال، اولين

و مشتري احتمالي شما، هيچ منفعتي از آن نميبرد.

براي مثال، بزرگترين فروشگاه اينترنتي خاور ميانه، يا با كيفيت ترين لبنيات ايران، و يا چيزهايي كه خيلي زياد آن ها را مشاهده ميكنيد.

بگذاريد از شما دو سوال بپرسم تا اين نكته را بهتر درك كنيد.

چه طور ميتوانيد بزرگ ترين يا با كيفيت ترين و يا اين قبيل مفاهيم را براي بيننده آگهي اثبات نمود؟

يا اصلاً بزرگترين فروشگاه مجازي كشور ايران چه مزيت رقابتيي هست كه به درد كسي بخورد؟

آيا شما اگر از كوچك ترين فروشگاه مجازي يك كشور استفاده كنيد و سرويس خوبي دريافت كنيد، به دنبال بزرگترين آنها خواهيد رفت؟

در نتيجه سعي كنيد از مفاهيمي استفاده كنيد كه بتوانيد آنها را اندازه بگيريد و مشكلي از مشكلات مخاطبين آگهي تبليغاتي شما را بر طرف نمايد.

اين تماميه نكاتي بود كه بايد راجع به عنوان يا تيتر يك آگهي تبليغاتي ميدانستيد، در ادامه با من همراه باشيد تا وارد مباحث بيشتري شويم.

آموزش تبليغ نويسي

در پاراگراف ابتدايي بايد چه بنويسيم؟

در نظر داشته باشيد كه مخاطب بخونه و اون رو تحليل هم بكنه.

شما وقت و حوصله زيادي نداره كه بتونه همه چيز رو تا انتها

پس حاشيه‌ رفتن رو كنار بذاريد و يه راست بريد سراغ پيام اصلي.

سعي كنيد پيام اصلي رو تو همون پاراگراف اول منتقل كنيد.

در آخر مخاطب رو رها نكنيد.

جمع‌بندي كنيد.

پيام رو دوباره منتقل كنيد.

راه ارتباطي ايجاد كنيد.

از مخاطب دعوت به همكاري و اقدام كردن كنيد.

كاري كنيد مخاطب بعد از خوندن پيام تبليغاتي تكليفش كاملاً روشن باشه و هيچ نقطه ابهامي تو ذهنش باقي نمونده باشه.

 

آيا فرمولي هست كه بتوانم با آن تبليغ نويسي كنم؟

من يك مقاله بسيار كامل در رابطه با فرمولهاي تبليغ نويسي در اثر خاص نوشته ام.

ميتوانيد از آن فرمولها نيز استفاده كنيد.

مهم ترين فرمولهاي تبليغ نويسي كه بايد بلد باشيد.

فرمول تبليغ نويسي 4p

اما تماميه فرمولها براي نوشتن متن يك آگهي خاص مناسب نيستند.

خيلي بستگي به محصول و يا خدمتي دارد كه شما مينويسيد و بستگي به موارد ديگري نيز دارد.

 

https://www.janblaghy.ir/%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c/

 


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۰:۱۶ | مرجانه تركان | نظرات (0)

فروش تلفني چيست؟ – راهكارهاي فروش تلفني موفق

فروش تلفني و بازاريابي محصولات با استفاده از تلفن، يكي از شيوه‌هاي بازاريابي مستقيم است. با مطالعه راهنماي فروش تلفني زير با تكنيك ها و راز هاي فروش تلفني آشنا خواهيد شد.

 

فروش تلفني چيست؟

فروش تلفني موفق فرايندي است كه طي آن محصولات يا سرويس شما به صورت مستقيم يا از طريق تماس تلفني به فروش مي رسد.

 

تفاوت فروش تلفني و بازاريابي تلفني

بازاريابي تلفني، مشتريان احتمالي شما را افزايش مي دهد. با استفاده از اين فرايند مي توانيد اطلاعاتي در مورد محصولات و خدمات خود را در اختيار مشتريان قرار دهيد و در واقع فرصتي دو طرفه محسوب مي شود به اين گونه كه فرصتي براي مشتري و همچينن صاحب كسب و كار ايجاد مي كند تا به راحتي مطابق با نياز هاي خود همديگر را بيابند و در مقابل فروش تلفني فرصت هاي ايجاد شده را در جهت بهبود كسب و كار شركت به كار مي گيرد.

 

مزاياي آموزش فروش تلفني براي كسب و كار چيست؟

كارشناسان فروش تلفني اطلاعات مربوط به مشتريان كه از قبل وجود داشته و سرنخ محسوب مي شوند را به صورت مدوام و حتي گاهي مصرانه تبديل به فروش مي نمايند.

خدمات فروش تلفني موفق نرخ تبديل مشتريان را افزايش داده و در عين حال هزينه هاي فروش را كاهش مي دهند.

هنر فروش تلفني موفق مي تواند تبديل سرنخ هاي دشوار به فروش باشد كه باعث بهبود كسب و كار مي گردد.

نحوه فروش تلفني به اين صورت است كه فرايند فروش را از طريق اطلاعات دقيق مشترياني كه توسط بازاريابان تلفني جمع آوري شده اند؛ پيش مي برند.

راهكارهاي فروش تلفني موفق بسيار متنوع مي باشد. برون سپاري اين فرايند باعث صرفه جويي در هزينه ها و افزايش فروش تيم براي براوردن نيازهاي حاضر مي شود.

تماس سرد اصول خاصي دارد. كارشناساني كه روحيه حساس و در عين حال متقاعدگري دارند مي توانند جهت برقراي تماس هاي سرد استخدام شوند تا در راستاي فرايند فروش تلفني (Telesales)، مشتريان بالقوه احساس رضايت بيشتري داشته باشند.

ارائه خدمات فروش تلفني باعث مي شود تا هزينه هاي اياب ذهاب يك سازمان يا شركت بسيار كاهش يابد.

فروش تلفني موفق، باعث مي شود تا مشتريان احساس كنند كسب و كار شما بسيار حرفه اي مي باشد.

كارشناسان فروش با ارائه خدمات فروش تلفني شما را از برقراري تماس و مذاكره با مشتريان در مورد محصولات يا خدمات بي نياز مي كنند.

براي تبديل مشتريان بالقوه به مشتريان بالفعل اصول فروش تلفني به ياري شما مي آيند.

وظايف كارشناس فروش تلفني

تماس با مشتريان بالقوه يا مشتريان فعلي براي اعطاي اطلاعات در مورد يك محصول يا سرويس با استفاده از اسكريپت فروش

پاسخ به سوالات مربوط به محصولات و يا شركت

مطرح كردن سوالاتي براي درك نياز هاي مشتري و كمك به فرايند فروش

هدايت مشتريان احتمالي به سمت تيم فروش در صورت نياز

وارد كردن و به روزرساني اطلاعات مشتريان در پايگاه داده

پردازش و وارد كردن سفارشات به روشي دقيق

رسيدگي به پيشنهادات و انتقادات مشتريان جهت بهبود محصولات و يا خدمات

ثبت تماس ها، فروش ها و يادداشت برداري از اطلاعات مفيد

روانشناسي فروش تلفني

ارائه خدمات فروش تلفني موفق كار ساده اي نيست. جهت تاثيرگذاري بر ميزان فروش، بايد با مهارت هاي روان شناسي آشنايي داشته باشيد. در ذيل به 3 مورد روانشناسي فروش تلفني اشاره شده است.

https://www.janblaghy.ir/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%88-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86%db%8c/

نكات مثبت رقبايتان را بيان كنيد

توجه داشته باشيد كه در مورد رقباي خود بدگويي نكنيد و نكات منفي را بيان نكنيد چون مشتريان احتمالي ممكن است هر نكته منفي را به كسب و كار شما نيز ربط دهند و اين به ضرر كسب و كار شما است. به همين دليل عاقلانه است كه وقتي مشتري بالقوه در مورد رقباي شما صحبت مي كند، اظهار نظر نكنيد.


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹:۵۹ | مرجانه تركان | نظرات (0)

مشاوره تبليغاتي چيست؟

مشاوره تبليغاتي چيست؟پيشرفت هر جامعه رابطه مستقيمي با تخصصي شدن علوم در آن دارد. صاحبان كسب‌وكارها قبل از تخصصي شدن علوم تبليغات را به‌صورت سنتي انجام مي‌دادند اما پس از تخصصي شدن علوم علمي تحت عنوان تبليغات در كنار تجارت‌ها به وجود آمد.

مشاور تبليغاتي به متخصصين حوزه تبليغات گفته مي‌شود. مشاوره تبليغاتي پيشنهادات و ارائه خدماتي مي‌باشد كه تبليغات را به‌صورت علمي و مبتني بر تجربيات موفق جهت مي‌دهد درنتيجه منجر به افزايش سودآوري و جذب مشتري خواهد شد. مشاوره تبليغاتي درواقع شامل فرآيندي علمي است كه با تحقيقات و پژوهش آغازشده و پس از طي مراحل تحليلي منجر به ارائه راهكار مي‌شود. در بسياري از موارد شركت ها ترجيح ميدهند از يك آژانس تبليغاتي با سابقه براي مشاوره و تبليغات كمك بگيرند.

 

فهرست مطالب

 

مشاوره تبليغاتي چيست؟

خدمات مشاوره تبليغاتي

مشاوره تبليغاتي در تهران

كاربرد مشاوره تبليغاتي

وظايف مشاوره تبليغاتي

چگونه مشاور تبليغاتي شويم؟

خدمات مشاوره تبليغاتي

بررسي جايگاه سازمان درزمينهٔ فعاليت تبليغاتي

اعطاي مشاوره در مورد بودجه، اهداف و برنامه‌هاي تبليغاتي

كمك به انتخاب بهترين آژانس تبليغاتي

ارائه راهكارهاي تبليغاتي خلاق

تحقيقات، روابط عمومي، پيشبرد فروش و در كل برنامه‌ريزي تبليغات

تحليل تبليغات رقبا و گزارش به مديران

كنترل هزينه‌ها و برنامه‌ريزي به نفع سازمان

آموزش به نيروهاي فروش

نظارت بر عملكرد، هزينه و زمان اجرايي

همكاري با واحدهاي فروش و بازرگاني

تعيين دستورالعمل‌هاي اجرايي براي فروشنده، مشتري و نمايندگان

مشاوره تبليغاتي در تهران

مشاوره تبليغاتي در تهران، تهران بيش از نيمي از صنايع اصلي كشور ازجمله سيمان، مواد شيميايي، خودرو و ... را در خود جاي‌داده است. به همين دليل هر شغلي در اين شهر رقباي بسياري دارد و موفقيت در هر كسب‌وكاري نيازمند تخصص، تلاش، هوش كاري و از همه مهم‌تر داشتن تبليغات اصولي است. در تهران مشاوره تبليغاتي بهترين شيوه تبليغات را متناسب با نوع محصول و برند آن به صاحبان كسب‌وكارها معرفي مي‌كند. بنابراين مشاوره تبليغاتي در تهران انتخابي معقول به‌منظور رسيدن به اهداف بازاريابي مي‌باشد.

 

كاربرد مشاوره تبليغاتي

با استفاده از مشاوره تبليغاتي مي‌توان منابع و فرآيندهاي بازاريابي سازمان يا شركت را تقويت كرد همچنين بين تيم خدمات، منابع بازاريابي و فروش هماهنگي ايجاد خواهد شد. كمك گرفتن از مشاور تبليغاتي در مسير بازاريابي و فروش تأثير بسزايي در هدفمندي برنامه فروش دارد.

 

وظايف مشاوره تبليغاتي

شناخت شرايط شركت يا سازمان و تهيه گزارش‌هاي مربوطه در تبليغات

انجام برنامه‌هاي تحقيقاتي و مطالعات

طراحي تقويم تبليغاتي

تعيين بودجه براي تقويم تبليغاتي

طراحي برنامه اجرا

انتخاب پيمانكاران تبليغاتي و نظارت بر عملكرد آنان

اطمينان از اجراي تبليغات بر طبق قوانين و دستورالعمل‌هاي سازمان

بررسي، مديريت و تأييد تبليغات

ايجاد فرصت‌هاي جديد از طريق شبكه‌سازي

آموزش پرسنل

تسهيل فرآيند اثربخشي تبليغات

ايجاد روابط كاري قدرتمند با مشتري

تهيه سفارشات و پيشنهادات فروش

شركت در جلسات و رويدادهاي بازاريابي

توسعه و مديريت خرده‌فروشي

ارائه مشاوره و پاسخ دقيق و به‌موقع به سؤالات و مشكلات مشتريان

چگونه مشاور تبليغاتي شويم؟

 

https://www.janblaghy.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af-%da%86%db%8c/

 

براي تبديل‌شدن به يك مشاور تبليغاتي موفق بايد اين ويژگي‌هاي شخصيتي را داشته باشيد: خلاق و پرانرژي، داشتن نگرش رقابتي، باانگيزه و عزت‌نفس، قابليت مقابله با اضطراب و درنهايت علاقه به اين حرفه. علاوه بر ويژگي‌هاي شخصيتي نيازمند مهارت‌هايي نيز هستيد. برخي از اين مهارت‌ها عبارت‌اند از: تخصص در تبليغات نوع خاصي از محصولات، توانايي ارزيابي نيازهاي تبليغاتي، توانايي ايجاد كمپين تبليغاتي، توانايي كار در مدت محدود و با بودجه محدود، ارائه فوق‌العاده خوب، مهارت متقاعد كردن و توانايي انجام كار تيمي و سازگاري سريع با افراد جديد. اگر قصد داريد تبديل به يك مشاور تبليغاتي موفق شويد بايد از منطبق بودن اين حرفه باعلاقه، مهارت‌ها و ويژگي‌هاي شخصيتي خود مطمئن شويد.  


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹:۴۰ | مرجانه تركان | نظرات (0)

روش خلاق بازاريابي اينستاگرامي

 

آيا در كسب و كار خود از اينستاگرام استفاده مي كنيد؟ تمايل داريد با روش هاي خلاقانه و جذاب بازاريابي در اينستاگرام  كسب و كارها آشنا شويد؟

 

اگر جواب شما مثبت است به شما پيشنهاد مي كنم كه در اين مقاله همراه ما باشيد.

 

همانطور كه در مقالات گذشته به آن اشاره شد در حال حاضر از اينستاگرام به عنوان پرنفوذترين شبكه اجتماعي ميان مردم ياد مي شود كه برندها مي توانند با استفاده صحيح از اين پلتفرم، جايگاه مردمي خود را ارتقا داده و بعد از افزايش محبوبيت برند خود، درآمد بالايي را براي خود بدست آورند.

 

در صورت استفاده از اينستاگرام و با توجه به خصوصيت هاي منحصربفردي كه اين شبكه اجتماعي در اختيارتان قرار مي دهد شما مي توانيد برند خود را نسبت به ديگر رقبايتان برجسته تر جلوه داده و تاثير به ياد ماندني بر روي ذهن هواداران و مشتريان خود بگذاريد.

 

در اين مقاله قصد داريم تا شما را با 4 مدل استفاده شده خلاق و موفق در جهت استفاده از اينستاگرام در بازاريابي كسب وكار آشنا كنيم.

 

1- راه اندازي حراجي با استفاده از كاتالوگ و تصاوير محصولات

دوست داريد كاربران اينستاگرام محصولات شما را مرور كنند و در انتها از شما خريد كنند؟

 

شركت IKEA از جمله شركت هايي است كه در اينستاگرام حضور فعالي داشته و توانسته با استفاده از خصوصيت تگ ها بر روي تصاوير، كاتالوگ كاملي از محصولات خود را بر روي اينستاگرام راه اندازي كرده و در دسترس كاربران قرار دهد.

 

در صورتيكه كاتالوگ خدمات و محصولات برند خود را بر روي اينستاگرام منتشر كنيد، شما مي توانيد كاربراني را كه در اين شبكه اجتماعي مشغول مرور صفحات هستند به سمت محصولات مورد نظرتان هدايت نموده  و آنها را با محصولات و خدمات برند خود آشنا سازيد.

 

با استفاده از اين استراتژي و همچنين صرف وقت و كمي صبر قادر خواهيد بود كه بيشترين بهره را در بازاريابي برندتان بدست آوريد

https://www.janblaghy.ir/%db%b7-%d8%aa%da%a9%d9%86%db%8c%da%a9-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/

در ابتدا، بايد براي هر دسته بندي محصولات خود، ايميل هاي مجزايي را ايجاد نماييد و از آن به جهت راه اندازي حساب كاربري مجزا براي هر دسته بندي در اينستاگرام استفاده نماييد

سپس مشخصات محصولات طبقه بندي شده خود را به همراه تصاويرشان در صفحه مربوطه در اينستاگرام بارگذاري كنيد.

در انتها و در قسمت بيوگرافي حساب كاربريتان، لينك مستقيم مربوط به خريد محصولات را قرار دهيد تا كاربر به راحتي وارد صفحه مربوط به آن دسته محصولات مورد نظر خود گردد.

(به عنوان مثال اگر شما فروشنده ساعت هستيد مي توانيد براي برندتان 3 حساب كاربري با عنوان مردانه، زنانه و بچه گانه به همراه نام برند ايجاد نموده و بعد از بارگذاري مشخصات و تصاوير مربوطه، لينك مستقيم مربوط به صفحه هركدام از دسته بندي ها  را در قسمت بيوگرافي قرار دهيد.)


موضوعات مرتبط:

برچسب‌ها: ،


ادامه مطلب
۱۹ دى ۱۳۹۹ | ۰۹:۱۹:۱۹ | مرجانه تركان | نظرات (0)
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی