افزايش بازديد در گوگل, افزايش بازديد سايت ,افزايش بازديد سايت در گوگل
33- اضافه كردن هفتگي محتواها
فعاليت منظم در بخش توليد محتواي سايت، به روند رشد شما سرعت مي بخشد. هرچه محتواي بيشتري در وب سايتتان داشته باشيد، شانس بيشتري براي رنك گرفتن براي عبارات كليدي متعدد در نتايج جستجوي گوگل را داريد. به علاوه، با گذشت زمان شما به كاربران خود مي فهمانيد كه در چه زمان هاي مشخصي، قرار است كه يك پست جديد در سايتتان منتشر شود.
اگر وقت اين را نداريد كه به صورت منظم در وب سايت خود مقاله منتشر كنيد، بهترين راهكار استخدام يك توليد كننده محتواست كه دانش كافي در زمينه سئو داشته باشد. در اين صورت، شما مي توانيد با همكاري يكديگر، استراتژي هايي بچينيد كه بهترين نتيجه را بدهند. همين امر به تنهايي مي تواند به خوبي موجب افزايش بازديد گوگل شود.
34- محتواي خود را بروز نگه داريد
اگر واقعا مي خواهيد در ميان رقبايتان حرفي براي گفتن داشته باشيد، يكي از مهم ترين كارهايي كه بايد در اين زمينه انجام دهيد، اين است كه تمامي محتواهاي قديمي و صعيفي كه در وب سايت شما وجود دارد را بروز كنيد.
همانطور كه مي دانيد، موتورهاي جستجو محتواهاي جديد را به محتواهاي قديمي ترجيح مي دهند. پس اگر صفحه اي وب سايت شما در نتايج جستجوي گوگل، رنك خوبي دريافت نمي كند، ممكن است كه دليل آن قديمي بودن محتوا و اطلاعاتي باشد كه شما آن ها را در آن صفحه قرار داده ايد. با بروز رساني كردن اين محتوا، افزايش بازديد گوگل درخوري را شاهد خواهيد بود.
البته دقت داشته باشيد كه بروز رساني محتوا امري است كه بايد د=تداوم در آن به خوبي رعايت شود و در هر بروز رساني كه انجام مي شود، تغييرات درست و حسابي ايجاد شود. يادتان نرود كه اگر محتواي بسيار قديمي را مي خواستيد بروز كنيد، لينك داخلي از آن محتوا به موارد جديدتر بدهيد. با اين كار، ساختار داخلي سايتتان، ارزش بيشتري پيدا مي كند.
35- ساخت پادكست يا ابزارهاي رايگان
اگر بتوانيد بدون دريافت هيچ هزينه اي، به كاربران خدماتي ارائه كنيد كه ارزش داشته باشد، مطمئن باشيد ترافيك بسيار زيادي كسب مي كنيد. پادكست ها، ويدئوهاي آموزشي و ابزارها از بهترين مواردي هستند كه شما مي توانيد از آن ها استفاده كنيد تا افراد را جذب كنيد. بسياري از وب سايت هاي برتر، مثل ماز، يكي از استراتژي هاي افزايش بازديد گوگل شان، همين ابزارهايي است كه ارائه مي كنند. هنگامي كه بتوانيد افراد را جذب وب سايت خود كنيد، سپس دست شما باز است تا با رعايت اصول صحيح، اين كاربران را به مشتري هاي دائمي برند خود تبديل كنيد.
در دنياي وب فارسي، ابزارهاي زيادي در سايت ها وجود ندارد كه اعتبار و كيفيت خوبي داشته باشد؛ اين بهترين موقعيت براي شماست تا در اوج قرار بگيرد. چراكه رقيب زيادي نداريد.
36- برگزاري مسابقات و اهداي جوايز
روش ديگر براي افزايش تعداد بازديدكنندگان سايت، ميزباني مسابقات و اهداي جوايز است. كاربران با تمام قدرت و ترس از دست دادن زمان، بازي مي كنند؛ وب سايت هاي زيادي از طريق اين ترفند و تبليغ دهان به دهاني كه براي مسابقات آن ها انجام شده است، به شهرت و رنك بسيار بالايي رسيده اند.
37- ساخت دوره هاي رايگان به صورت آنلاين
اگر بخواهيم به روند كاري برندهاي موفق در چند سال اخير نگاه كنيم، متوجه مي شويم كه ساخت و ارائه دوره هاي رايگان يكي از بهترين سازوكارهايي بوده است كه اين برندها از آن استفاده كردند و مزيت هاي زيادي را نصيب خود كردند.
علاوه بر اين، اطلاعات كاربران زيادي كه مي خواهند از دوره رايگان شما استفاده كنند، جمع آوري مي شود و شما مي توانيد از آن ها در آينده براي رسيدن به اهداف بازاريابي كسب و كار خود استفاده كنيد. بنابراين، بر اساس دانش، مهارت و طبع كسب و كارتان، موضوعي را انتخاب كنيد كه كاربران شديدا به دنبال آن هستند. سپس با ساخت يك محصول آموزشي باكيفيت و قرار دادن آن در سايتتان به صورت رايگان، شاهد افزايش ورودي گوگل به بهترين شكل ممكن باشيد. اين استراتژي در واقع يك معامله دو سر سود است كه هم مزايايي براي شما دارد و هم كاربران را به آنچه كه مي خواهند، مي رساند.
طبيعتا ساخت يك محصول آموزشي براي شما هزينه بردار خواهد بود؛ اما هيچ اشكالي ندارد. چراكه شما در حال سرمايه گذاري بر روي آينده كسب و كار خود هستيد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
مدل جديد ديجيتال ماركتينگ
ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال پيشرفته و مدرن شامل 4 فعاليت مستقل است:
1. جذب
اولين فعاليت «جذب» است. منظور از جذب اين است كه افرادي را از خارج سايت به هر قيمتي به وبسايتمان هدايت كنيم. اين اتفاق ميتواند از طريق تبليغات، رسانههاي اجتماعي، با توصيه دوستان و دهها روش ديگر اتفاق بيفتد؛ يعني افرادي علاقهمند شوند كه به وبسايتتان بيايند.
2. فعالسازي
دومين قسمت ديجيتال ماركتينگ در اين مدل «فعالسازي» است. يعني فردي كه جذب سايتتان شد و وارد سايت شد چگونه او را فعال كنيم و كاري كنيم كه شخص حاضر شود حداقل اطلاعات تماس خود را در وبسايت ثبت كند كه همين موضوع نشان ميدهد كه علاقهاي به وبسايت و كسبوكار شما دارد تا در قدمهاي بعدي كارهاي بيشتري انجام شود.
3. پولسازي
قسمت سوم اين مدل ديجيتال ماركتينگ «پولسازي» است؛ يعني افرادي كه اطلاعات تماسشان را به شما دادهاند چگونه به اين افراد پيشنهادهايي دهيم كه هر هفته فروش مشخصي ايجاد شود و سودي كسب كنيم.
4. حفظ
چهارمين قسمت اين مدل ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال «حفظ» است، منظور از حفظ تمام كارها و فعاليتهايي است كه ما انجام ميدهيم و در نتيجه اين فعاليتها، كسي كه با ما آشنا شده و خريدي انجام داده است ما را رها نكند و به سمت رقيبان برود بلكه تا ماهها و سالها با ما كار كند كه هم ما سود بيشتري خواهيم كرد و هم طرف مقابل رضايت خيلي بيشتري كسب خواهد كرد.
نكته مهم اين مدل جديد اين است كه در بسياري از سازمانهاي بزرگ دنيا اين 4 كار را به 4 فرد متفاوت واگذار ميكنند درواقع ميخواهم به اين ديدگاه برسيد كه اگر روزي اين بودجه را داشته باشيد كه يك تيم ديجيتال ماركتينگ تشكيل دهيد كه وبسايتتان را حرفهاي پيش ببرند بايد حداقل 4 كارمند داشته باشيد.
كارمند اول: كارمند جذب است، كارش اين موضوع است و براي اين حقوق ميگيرد كه بتواند افراد زيادي را در هفته و در ماه به وبسايت شما هدايت كند و مسلما بودجهاي هم ميخواهد. بنابراين كار اين كارمند لزوما و صرفا اين است كه بتواند افراد كافي را كه مدنظر شما است به وبسايتتان هدايت كند.
كارمند دوم: كارمند فعالسازي است. يعني تخصصش اين است كه چگونه بازديدكنندههاي وبسايت را ترغيب كند تا اطلاعات تماسشان را به شما بدهند كه شايد بعد از آن، ايميلها و پيامهايي به اين افراد ارسال شود كه علاقه اين افراد بيشتر شود.
كارمند سوم: كارش پولسازي است وظيفهاش دقيقا اين است كه از اطلاعات تماسي كه افراد قبلي در وبسايت جمع كردهاند بتواند با پيشنهاد خريد محصولات و خدمات توسط پيامهايي كه براي افراد ارسال ميكند، پول و درآمد براي كسبوكارتان ايجاد كند.
كارمند چهارم: كارش حفظ است يعني اين كارمند بيشتر سروكارش با افرادي است كه قبلا از شما حداقل خريد كوچكي را انجام دادهاند و اطلاعات اين افراد به كارمند حفظ واگذار ميشود و اين كارمند تلاش ميكند روي اين افراد كار كند كه رضايت بالاتري داشته باشند و همچنين فروشهاي بيشتري ايجاد شود؛ درواقع كسي كه يكبار خريد كرده است قانع شود كه خريدهاي بعدي را انجام دهد حتي اگر خريدي انجام نداد حداقل افراد ديگري را توصيه كند كه بيايند و از وبسايت شما استفاده كنند.
https://www.janblaghy.ir/digital-marketing-training/
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
مدل جديد ديجيتال ماركتينگ
ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال پيشرفته و مدرن شامل 4 فعاليت مستقل است:
1. جذب
اولين فعاليت «جذب» است. منظور از جذب اين است كه افرادي را از خارج سايت به هر قيمتي به وبسايتمان هدايت كنيم. اين اتفاق ميتواند از طريق تبليغات، رسانههاي اجتماعي، با توصيه دوستان و دهها روش ديگر اتفاق بيفتد؛ يعني افرادي علاقهمند شوند كه به وبسايتتان بيايند.
2. فعالسازي
دومين قسمت ديجيتال ماركتينگ در اين مدل «فعالسازي» است. يعني فردي كه جذب سايتتان شد و وارد سايت شد چگونه او را فعال كنيم و كاري كنيم كه شخص حاضر شود حداقل اطلاعات تماس خود را در وبسايت ثبت كند كه همين موضوع نشان ميدهد كه علاقهاي به وبسايت و كسبوكار شما دارد تا در قدمهاي بعدي كارهاي بيشتري انجام شود.
3. پولسازي
قسمت سوم اين مدل ديجيتال ماركتينگ «پولسازي» است؛ يعني افرادي كه اطلاعات تماسشان را به شما دادهاند چگونه به اين افراد پيشنهادهايي دهيم كه هر هفته فروش مشخصي ايجاد شود و سودي كسب كنيم.
4. حفظ
چهارمين قسمت اين مدل ديجيتال ماركتينگ يا بازاريابي ديجيتال «حفظ» است، منظور از حفظ تمام كارها و فعاليتهايي است كه ما انجام ميدهيم و در نتيجه اين فعاليتها، كسي كه با ما آشنا شده و خريدي انجام داده است ما را رها نكند و به سمت رقيبان برود بلكه تا ماهها و سالها با ما كار كند كه هم ما سود بيشتري خواهيم كرد و هم طرف مقابل رضايت خيلي بيشتري كسب خواهد كرد.
نكته مهم اين مدل جديد اين است كه در بسياري از سازمانهاي بزرگ دنيا اين 4 كار را به 4 فرد متفاوت واگذار ميكنند درواقع ميخواهم به اين ديدگاه برسيد كه اگر روزي اين بودجه را داشته باشيد كه يك تيم ديجيتال ماركتينگ تشكيل دهيد كه وبسايتتان را حرفهاي پيش ببرند بايد حداقل 4 كارمند داشته باشيد.
كارمند اول: كارمند جذب است، كارش اين موضوع است و براي اين حقوق ميگيرد كه بتواند افراد زيادي را در هفته و در ماه به وبسايت شما هدايت كند و مسلما بودجهاي هم ميخواهد. بنابراين كار اين كارمند لزوما و صرفا اين است كه بتواند افراد كافي را كه مدنظر شما است به وبسايتتان هدايت كند.
كارمند دوم: كارمند فعالسازي است. يعني تخصصش اين است كه چگونه بازديدكنندههاي وبسايت را ترغيب كند تا اطلاعات تماسشان را به شما بدهند كه شايد بعد از آن، ايميلها و پيامهايي به اين افراد ارسال شود كه علاقه اين افراد بيشتر شود.
كارمند سوم: كارش پولسازي است وظيفهاش دقيقا اين است كه از اطلاعات تماسي كه افراد قبلي در وبسايت جمع كردهاند بتواند با پيشنهاد خريد محصولات و خدمات توسط پيامهايي كه براي افراد ارسال ميكند، پول و درآمد براي كسبوكارتان ايجاد كند.
كارمند چهارم: كارش حفظ است يعني اين كارمند بيشتر سروكارش با افرادي است كه قبلا از شما حداقل خريد كوچكي را انجام دادهاند و اطلاعات اين افراد به كارمند حفظ واگذار ميشود و اين كارمند تلاش ميكند روي اين افراد كار كند كه رضايت بالاتري داشته باشند و همچنين فروشهاي بيشتري ايجاد شود؛ درواقع كسي كه يكبار خريد كرده است قانع شود كه خريدهاي بعدي را انجام دهد حتي اگر خريدي انجام نداد حداقل افراد ديگري را توصيه كند كه بيايند و از وبسايت شما استفاده كنند.
https://www.janblaghy.ir/digital-marketing-training/
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
1. هزينه نصب و راهاندازي كمتر نسبت به يك فروشگاه اينترنتي سنتي
هزينه واقعي ايجاد يك وبسايت فروشگاه اينترنتي، پايينتر از يك كسبوكار آفلاين است. كل سيستم فروش براي كسبوكار شما به صورت خودكار و آنلاين خواهد بود. بنابراين در تعداد كاركنان، دستمزد و ساير هزينههاي كسبوكار، صرفهجويي خواهيد كرد و قاعدتا هزينههايي مانند هزينه برق، اجاره، بيمه، امنيت، دكوراسيون و هزينههاي گرمايشي نخواهيد داشت. بنابراين پولي را كه از اين راه ذخيره ميشود، ميتوانيد براي توسعه وبسايت فروشگاه اينترنتي خود استفاده كنيد. فروشگاههاي اينترنتي ممكن است هزينههاي مربوط به خود، مانند ميزباني وب، هزينههاي دامنه، طراحي گرافيك و طراحي وبسايت را داشته باشند، اما شما ميتوانيد تا جايي كه سرورها اجازه ميدهند، كار خود را گسترده كنيد. به عنوان مثال، شما محدوديتي نداريد كه محصولات ويژه تابستان و زمستان را به صورت جداگانه در گوشهاي از مغازه قرار دهيد؛ در عوض، ميتوانيد در فروشگاه اينترنتي خود، صفحات جداگانه يا چندگانهاي براي هر يك از آنها ايجاد كنيد. مشتري نيازي به نقشه، آسانسور يا مسيرهاي پيادهروي براي رسيدن به فروشگاه شما ندارد. آنها ميتوانند با استفاده از صفحه كليد و موس از طريق فضاي اينترنت با يك كليك به فروشگاه اينترنتي شما دسترسي داشته باشند.
2. كسبوكار را ميتوان از هر جايي راهاندازي كرد
فروشگاه اينترنتي، هرگونه محدوديت جغرافيايي را كه معمولا براي هر فروشگاه سنتي وجود دارد، از ميان بر ميدارد. شما ميتوانيد در هر نقطهاي در سراسر جهان باشيد و همچنان بر فروشگاه اينترنتي خود نظارت كنيد. موارد ضروري كه براي نظارت بر فروشگاه اينترنتي از هر نقطه نياز داريد، عبارتند از دسترسي به اينترنت، ايميل و تلفن!
3. توانايي گسترش محصولات
فروشگاه اينترنتي، به شما امكان تعيين اين مسئله را ميدهد كه كدام محصولات با موفقيت به فروش ميرسند تا ميزان موجودي اين محصولات را افزايش دهيد. اين امر به شما كمك ميكند تا كسبوكارتان را از لحاظ فروش، پايگاه مشتري و سود، رشد و ارتقا دهيد. به اين ترتيب، ميتوانيد تنوع محصولات خود را در بخشهاي مختلف گسترش دهيد.
4. عدم محدوديت زماني و دسترسي هميشگي
فروشگاههاي فيزيكي به طور معمول، در طول شب يا تعطيلات خاص، بسته هستند. فروشگاه اينترنتي، چنين محدوديتي ندارد. مشتريان احتمالي ميتوانند در حالي كه در خانه خود نشستهاند و مشغول تماشاي تلويزيون هستند، از فروشگاههاي اينترنتي بازديد و خريد كنند. صاحبان فروشگاههاي اينترنتي، حتي نگران پرداخت اضافه كاري يا صورتحسابهاي برق در تمام طول شب نيستند و ميتوان گفت كه درب فروشگاه آنها هميشه به روي مشتريان باز است.
بنابراين با استفاده از فروشگاههاي اينترنتي، مشتريان بالقوه شما محدود نميشوند، زيرا ميتوانند وبسايت شما را در هر زماني از روز مشاهده كنند. اين بدان معني است كه به عنوان يك كسبوكار، شما فروش و سود خود را به حداكثر ميرسانيد. شما ميتوانيد اين كار را از طريق طيف وسيعي از طرحهاي فروش، مانند پيشنهادات ويژه و طرحهاي بازاريابي آنلاين انجام دهيد.
5. قابليت ارزيابي و سنجش بيشتر نسبت به روشهاي فروش ديگر
فروشگاه اينترنتي (و در واقع بسياري از وبسايتها) به شما امكان دسترسي به اطلاعات كاربردي را ميدهد، مانند:
چه زماني از روز، هفته و ماه، بازديد از وبسايت شما بالاتر است.
بازديدكنندگان از كجا ميآيند (از طريق جستجو، شبكههاي اجتماعي، تبليغات و ...).
منطقه جغرافيايي كه سايت شما در آنجا محبوبيت بيشتري دارد.
كدام محصولات و صفحات، محبوب هستند.
چه زماني از روز، هفته و ماه، بيشترين سفارشات را دريافت ميكنيد.
واضح است كه اين اطلاعات ميتوانند براي ارتقاء استراتژي بازاريابي شما مورد استفاده قرار گيرند و به شما امكان ميدهند تا افرادي با سلايق و عادتهاي مشابه را به طور موثرتري هدف قرار دهيد. ابزارهاي رايگاني مانند Google Analytics براي هر شركتي با يك وبسايت تجارت الكترونيك و ... ارزشمند هستند. در واقع، فروشگاههاي اينترنتي از طريق چنين ابزارهايي، قابل سنجش و پيگيري خواهند بود. شما ميتوانيد آمارهايي شامل تعداد سفارشات، ميانگين كل سبد خريد، ميزان تخليه سبد خريد و درصد كل درآمد وبسايت را در فواصل منظم دريافت كنيد.
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
20 نكته طلايي براي موفقيت بيشتر در كسب و كار الكترونيك
1 . اولين قدم براي شروع كسب و كار اينترنتي نوشتن طرح كسب و كار يا همان بيزينس پلان مي باشد.
2 . بدون علاقه در هيچ كسب و كاري موفق نخواهيد شد.
3 . هيچ كسب و كاري يك شبه ايجاد و ثروت مند نشده است.
4. خلاقيت برگ برنده شما در كسب و كار ي بخصوص كسب و كار اينترنتي مي باشد.
5. نگرش مثبت به همراه برنامه بازاريابي حرفه اي به شما كمك بيشتري مي كند .
6. ماهيت كسب و كار اينترنتي بر اساس سرعت است .
هرچه سريع تر برنامه هاي خود را اجرا كنيد سريع تر موفق خواهيد شد.
7 . شبكه اجتماعي يكي از جديد ترين و سريع ترين ابزار ها براي كسب و كار اينترنتي مي باشد.
8. دوست داريد راز موفقيت در كسب و كار را بدانيد ؟ تمايز ، تمايز، تمايز
9 . خلاقيت = پولسازي
10 . مشتري شما را نمي بيند اما صداقت شما را احساس مي كند
11 .بدون يادگيري اصول موفقيت در بازاريابي موفقيت در كسب و كار افسانه اي بيش نيست و مانند روياست
12 . علاوه بر ايده هاي اصلي در كسب و كار آنلاين به ايده هاي پولساز هم نياز داريد
13 . علاوه بر ايده هاي اصلي در كسب و كار آنلاين به ايده هاي پولساز هم نياز داريد
14 . كسب و كار بدون داشتن برنامه بسوي شكست پيش ميرود
15 . سئو يك فعاليت بلند مدت براي كسب ترافيك سايت مي باشد
16 . تا جاي ممكن توليد محتواي با كيفيت را در اولويت كار خود قرار دهيد
17 . براي ترافيك سايت خود از قبل برنامه داشته باشيد
18 . عملگرايي را در اولويت كارهاي خود قرار دهيد
19 . بدون داشتن برنامه بازاريابي به هدف خود نخواهيد رسيد
20 . شبكه سازي در كسب و كار خود را جدي بگيريد
ايده هاي كسب و كار اينترنتي
اكنون بايد راه هايي براي پيدا كردن ايده هاي ناب براي راه اندازي اين نوع از كسب و كار بيابيم .
شما ميتوانيد از قبل يك فعاليت آنلاين داشته باشيد و يا از ابتدا كار خود را بصورت آنلاين شروع كنيد
حالا براي شما مهمترين موضوع پيدا كردن ايده مناسب است.
بهترين موارد براي پيدا كردن ايده كسب و كار
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
اين سايت ها به صورت كاملا كدنويسي طراحي وب سايت شده طراحي ميشوند و فاقد پايگاه داده براي پردازش اطلاعات هستند. همه چيز توسط زبانهاي HTML، CSS، JS و چند زبان ديگر طراحي شده و در دسترس قرار ميگيرد. اگر نياز داشته باشيد كه صفحه جديدي ايجاد كنيد، براي طراحي آن بايد با كدنويسي اين زبانها صفحه مورد نظر را ايجاد كنيد كه كاري زمانبر و دشوار است.
هزينه ساخت چنين سايتهايي هزينه پاييني هم دارد.
دسته دوم: سايتهاي پويا يا دايناميك
اين سايتها شامل صفحات بسيار زيادي هستند كه در ساخت آنها از يك سيستم سايت ساز استفاده شده است. معمولا در اين سايتها دادهها نياز به تحليل و پردازش دارند. براي همين كدنويسي در اين سايتها به زبانهاي برنامه نويسي كه نياز به مفسر دارد ختم ميشود. زبان برنامه نويسي همه وظايف را تعيين كرده و دادههايي كه در چنين سايتهايي رد و بدل ميشود به صورت برنامه نويسي شده است.
از نمونه اين سايتها ميتوان به سايت فروش محصولات به صورت اينترنتي يا ارائه خدمات آنلاين اشاره كرد كه براي طي كردن فرآيند خريد نياز به طي مراحلي مانند ثبت سفارش، بررسي سفارش، پرداخت سفارش، تاييديه پرداخت و در نهايت دريافت محصول يا خدمات است.
سيستم مديريت محتوا در اين نوع سايت ها امكان مديريت ساده و آسان را براي طراحي صفحات خواهد داد. بنابراين نيازي به داشتن دانش فني در زمينه كد نويسي براي ساخت سيستم نداريد. اما براي اينكه چنين سيستم سايت سازي را داشته باشيد بايد خودتان آن را طراحي كرده و يا اينكه از روشهاي موجود كه در ادامه معرفي ميكنيم استفاده كنيد.
سيستمهاي سايت ساز براي ايجاد و ساخت سايت در اينترنت
سيستمهاي سايت ساز به سه دسته مختلف تقسيم ميشوند كه هر يك امكانات و هزينههاي مختص به خود را براي راه اندازي و طراحي سايت خواهند داشت. شما ميتوانيد از يكي از اين نوع سيستمها براي ساخت سايت استفاده كنيد.
1- سيستم سايت ساز اختصاصي
اين سيستمها به صورت كاملا اختصاصي براي يك سايت طراحي ميشوند. براي استفاده از سايت ساز اختصاصي نياز به خريد دامنه و هاست داريد كه با قرار گرفتن سيستم روي هاست و نصب آن امكان مديريت سايت براي شما فراهم خواهد شد.
طراحي در آنها به صورت صفر تا صد بوده و شامل همه مراحل طراحي گرافيكي، كد نويسي، سئو و بهينه سازي است. پشتيباني در اين سيستم اختصاصي بر اساس قرارداد بوده و پس از اتمام دوره پشتيباني نياز به تمديد آن داريد. اين پشتيباني صرفا مربوط به حل مشكلات و راهنماي كار با سيستم خواهد بود.
براي افزودن امكانات جديد بايد به سورس كامل سيستم دسترسي داشته باشيد كه در بيشتر مواقع سورس به صورت متن باز در اختيار شما قرار داده نميشود. همين مسئله باعث ميشود تنها سازنده اوليه سيستم قادر به توسعه و افزودن امكانات به آن باشد. به تبع افزودن امكانات نيز جزو وظايف ذكر شده در قرارداد نبوده و مجبور هستيد براي كوچكترين امكاني كه به آن نياز پيدا ميكنيد هزينه بالايي پرداخت كنيد، چرا كه سيستم به صورت اختصاصي تهيه شده است.
به دليل توسعه اين سيستم توسط يك تيم كوچك، تست امنيت روي آن به شكل درستي انجام نميگيرد. به همين دليل با پيدا شدن كوچكترين باگ مورد حمله قرار گرفته و از امنيت كافي برخوردار نيستند.
2- سيستم سايت ساز رايگان
اين سيستمها به صورت متن باز در دسترس قرار دارند كه هسته سيستم به صورت رايگان عرضه ميشود. براي استفاده از طراحي سايت اين سيستم ها نياز به خريد دامنه و هاست داريد كه در نهايت با نصب سيستم روي هاست سايت شما آماده شده و ميتوانيد از آن استفاده كنيد.
برخي نمونههاي پرطرفدار براي ساخت انواع سايت عبارتند از:
وردپرس(مناسب سايتهاي محتوايي و فروشگاهي)
جوملا(مناسب سايتهاي خبري و شركتي)
دروپال(مناسب انواع سايت)
پرستاشاپ(مناسب سايت فروشگاهي)
مجنتو(مناسب سايت فروشگاهي)
اپن كارت(مناسب سايت فروشگاهي)
موضوعات مرتبط:
برچسبها:
مطالب جديد تر | مطالب قدیمی تر |
.: Weblog Themes By Pichak :.